Przesunięty przez: Freeman 25 Wrz 2013, 16:53 |
[MK3] Fiesta Rally by Tommirs |
Autor |
Wiadomość |
Qzyn
Model: Ford Fiesta Mk5`00
Wersja: Sport
Silnik: 1.6i/104KM
Wiek: 44 Dołączył: 22 Cze 2004 Posty: 1811 Skąd: Radlin
|
Wysłany: 29 Gru 2008, 16:02
|
|
|
Wujek - no wlasnie o to mi chodzilo hehe.
Tommi masz racje - rajdoweczka powinna wygladac. Z czasem bedzie coraz bardziej umeczona ale i tak na fotkach z oryginalnm pakietem XR bedzie o niebo lepiej
Tak trzymaj |
_________________ "Mission impossible" rozpoczęta |
|
|
|
|
tommirs
Model: Inne auto
Wersja: Inna
Silnik: Inny
Dołączył: 12 Sty 2008 Posty: 614 Skąd: Pyrlandia
|
Wysłany: 13 Lut 2009, 21:30
|
|
|
edit |
_________________ ...były XR2i i RS1800
__________________
"Life is racing, everything else is just waiting" - Steve McQueen
|
Ostatnio zmieniony przez tommirs 23 Gru 2009, 23:13, w całości zmieniany 1 raz |
|
|
|
|
PumaRST
Princessa of Ułęż
Model: Inne auto
Wersja: Inna
Silnik: Inny
Dołączyła: 09 Cze 2004 Posty: 3192 Skąd: OBR Niestachów
|
Wysłany: 13 Lut 2009, 22:05
|
|
|
wynik OK, jest teraz zimno wiec troche to uzupelniło braki nawiewu. mogło by być z nim blisko serii, według mnie bardzo dobry wynik oraz fajny wręcz książkowy wykres.
niemniej ja jednak bede ci polecał swap na 1,8 130KM zamiast grzebać CVH bo wyjdzie to znacznie taniej a przynajmniej sprzedasz silnik w dobrym stanie i zwrócą ci sie w jakiejś cześci koszt. Bo tak naprawde CVH xr2i bliskie serii to naprawde dobry wynik.
Pamiętaj o jednym, 1,8 nie miało homologacji jesli ma to jakieś znaczenie |
_________________ Ford Fiesta RS ZetecTurbo 207KM 250Nm ET: 13:85 RiP |
|
|
|
|
tommirs
Model: Inne auto
Wersja: Inna
Silnik: Inny
Dołączył: 12 Sty 2008 Posty: 614 Skąd: Pyrlandia
|
Wysłany: 14 Lut 2009, 18:11
|
|
|
I tak zrobię..decyzja podjęta, tylko teraz cos znaleźć w nienagannym stanie. |
_________________ ...były XR2i i RS1800
__________________
"Life is racing, everything else is just waiting" - Steve McQueen
|
|
|
|
|
Tommur
Model: Ford Fiesta Mk3`90
Wersja: Xr2i
Silnik: 1.6i/104KM
Imię: Tomek
Wiek: 51 Dołączył: 08 Lip 2006 Posty: 910 Skąd: Szczecin
|
Wysłany: 14 Lut 2009, 20:35
|
|
|
No i klasę wyżej wskoczysz, ale będzie więcej Nm do wykorzystania |
_________________ Prędkość była dobra , tylko zakręt był za ciasny
Czarnula Tommura
Sędzia KJS, PPAiK i inne
FKP RACE&RALLY TEAM
Automobilklub Zachodniopomorski |
|
|
|
|
Daras84
King of Bednary 2011
Model: Ford Fiesta Mk3`90
Wersja: RST
Silnik: 2.0 16V
Dołączyła: 05 Maj 2005 Posty: 2563 Skąd: Gliwice
|
Wysłany: 15 Lut 2009, 12:18
|
|
|
no chyba ze jak sie juz porywac to lepiej rs2000 roboty tyle samo a jednak konstukcja o wiele mocniejsza |
_________________ AUTO LAWETA 24H
SKUP AUT całych i powypadkowych 883-255-991 |
|
|
|
|
tommirs
Model: Inne auto
Wersja: Inna
Silnik: Inny
Dołączył: 12 Sty 2008 Posty: 614 Skąd: Pyrlandia
|
Wysłany: 4 Kwi 2009, 00:52
|
|
|
edit |
_________________ ...były XR2i i RS1800
__________________
"Life is racing, everything else is just waiting" - Steve McQueen
|
Ostatnio zmieniony przez tommirs 23 Gru 2009, 23:14, w całości zmieniany 1 raz |
|
|
|
|
PumaRST
Princessa of Ułęż
Model: Inne auto
Wersja: Inna
Silnik: Inny
Dołączyła: 09 Cze 2004 Posty: 3192 Skąd: OBR Niestachów
|
Wysłany: 4 Kwi 2009, 09:04
|
|
|
no i pięknie, oby poszlo szybki i sprawnie |
_________________ Ford Fiesta RS ZetecTurbo 207KM 250Nm ET: 13:85 RiP |
|
|
|
|
tommirs
Model: Inne auto
Wersja: Inna
Silnik: Inny
Dołączył: 12 Sty 2008 Posty: 614 Skąd: Pyrlandia
|
Wysłany: 4 Kwi 2009, 19:40
|
|
|
taką mam nadzieję
póki co juz drugą imprezę (na szczęscie typowo asfaltową) startujemy Fiatem Bravo- który jest w tej samej klasie w której będzie fiesta 1,8 - nie tracimy wtedy zbyt wiele punktów, bo jakoś się udaje dojeżdżać na punktowanych miejscach. |
_________________ ...były XR2i i RS1800
__________________
"Life is racing, everything else is just waiting" - Steve McQueen
|
|
|
|
|
Żółwik Tuptuś
Ninja TEAM
Model: Ford Fiesta Mk1`81
Wersja: Turbo
Silnik: Inny
Dołączyła: 29 Maj 2004 Posty: 4354 Skąd: Z Galapagos
|
Wysłany: 4 Kwi 2009, 19:51
|
|
|
Szcunek i kop na powodzenie od Żółwia .
Z tymi mostkami w instalacjach elektrycznych to się zastanawiam o co chodzi , bo już parę aut widziałem i odszczurzałem z czegoś takiego i po wycieciu wszystkich " ulepszaczy " wszystko w aucie działało .
Co do przekładki - rozumiem Cię - bardzo lubię CVH , ale rozumiem wyższość zeteca nad nim |
_________________ Wanna Rallye Team
&
Bad Boys Racing Team
ADHD/Adrenaline |
|
|
|
|
tommirs
Model: Inne auto
Wersja: Inna
Silnik: Inny
Dołączył: 12 Sty 2008 Posty: 614 Skąd: Pyrlandia
|
Wysłany: 9 Kwi 2009, 20:46
|
|
|
edit |
_________________ ...były XR2i i RS1800
__________________
"Life is racing, everything else is just waiting" - Steve McQueen
|
Ostatnio zmieniony przez tommirs 23 Gru 2009, 23:15, w całości zmieniany 2 razy |
|
|
|
|
Fordon
Model: Ford Fiesta Mk3`94
Wersja: Inna
Silnik: ST 170
Imię: Konrad
Wiek: 39 Dołączył: 02 Kwi 2005 Posty: 3803 Skąd: WLKP.
|
Wysłany: 9 Kwi 2009, 21:19
|
|
|
Info na PW |
_________________
|
|
|
|
|
Daras84
King of Bednary 2011
Model: Ford Fiesta Mk3`90
Wersja: RST
Silnik: 2.0 16V
Dołączyła: 05 Maj 2005 Posty: 2563 Skąd: Gliwice
|
Wysłany: 10 Kwi 2009, 10:11
|
|
|
czujnik polozenia wału, sprawdz okablowanie jego itp. |
_________________ AUTO LAWETA 24H
SKUP AUT całych i powypadkowych 883-255-991 |
|
|
|
|
Kleru
Model: Inne auto
Wersja: L
Silnik: 1.8i16V/130KM
Imię: Mateusz
Wiek: 25 Dołączył: 29 Lip 2007 Posty: 51 Skąd: DBL/DW
|
Wysłany: 10 Kwi 2009, 12:33
|
|
|
Zastanów się ze skrzynią, bo ja mam właśnie takie połączenie i nie jestem zadowolony, lepiej z jakiegos mniejszego 16v. |
_________________
|
|
|
|
|
tommirs
Model: Inne auto
Wersja: Inna
Silnik: Inny
Dołączył: 12 Sty 2008 Posty: 614 Skąd: Pyrlandia
|
Wysłany: 10 Kwi 2009, 14:18
|
|
|
edit: 14.04.2009 |
_________________ ...były XR2i i RS1800
__________________
"Life is racing, everything else is just waiting" - Steve McQueen
|
Ostatnio zmieniony przez tommirs 23 Gru 2009, 23:15, w całości zmieniany 1 raz |
|
|
|
|
PumaRST
Princessa of Ułęż
Model: Inne auto
Wersja: Inna
Silnik: Inny
Dołączyła: 09 Cze 2004 Posty: 3192 Skąd: OBR Niestachów
|
Wysłany: 27 Kwi 2009, 06:32
|
|
|
widze że prace idą ku powolnemu końcowi. i dobrze, teraz żeby tylko wybór okazał sie trafny i nowe serce pozwoliło walczyć w swojej klasie
Gratuluje i trzymam kciuki za starty |
_________________ Ford Fiesta RS ZetecTurbo 207KM 250Nm ET: 13:85 RiP |
|
|
|
|
Żółwik Tuptuś
Ninja TEAM
Model: Ford Fiesta Mk1`81
Wersja: Turbo
Silnik: Inny
Dołączyła: 29 Maj 2004 Posty: 4354 Skąd: Z Galapagos
|
Wysłany: 27 Kwi 2009, 08:28
|
|
|
Myślałeś o przykreceniu rozpórki do przedłużenia przegrody czołowej w 3 - 4 miejscach ? Poaiada ona dosyć duże kąty , a to by jej pomogło w stabilizacji . |
_________________ Wanna Rallye Team
&
Bad Boys Racing Team
ADHD/Adrenaline |
|
|
|
|
Daras84
King of Bednary 2011
Model: Ford Fiesta Mk3`90
Wersja: RST
Silnik: 2.0 16V
Dołączyła: 05 Maj 2005 Posty: 2563 Skąd: Gliwice
|
Wysłany: 27 Kwi 2009, 10:39
|
|
|
ona tam ma dodatkowe wzmocnienia na tych łukach, ja to bym sie chyba bardzie jzastanowil nad lepszym umocowaniem tego do kielichow. |
_________________ AUTO LAWETA 24H
SKUP AUT całych i powypadkowych 883-255-991 |
|
|
|
|
Żółwik Tuptuś
Ninja TEAM
Model: Ford Fiesta Mk1`81
Wersja: Turbo
Silnik: Inny
Dołączyła: 29 Maj 2004 Posty: 4354 Skąd: Z Galapagos
|
Wysłany: 27 Kwi 2009, 15:49
|
|
|
Ma zastrzały - ale mi chodzi bardziej o skręcanie niż o zginanie w miejscach gięcia .
Co do mocowania - ja też mam na dwóch śrubach , poza tym są one przyspawane w najgrubszym miejscu . |
_________________ Wanna Rallye Team
&
Bad Boys Racing Team
ADHD/Adrenaline |
|
|
|
|
tommirs
Model: Inne auto
Wersja: Inna
Silnik: Inny
Dołączył: 12 Sty 2008 Posty: 614 Skąd: Pyrlandia
|
Wysłany: 28 Kwi 2009, 00:27
|
|
|
Co do rozpórki, to w połączeniu z seryjna dolną myślimy, że się sprawdzi...ale wiadomo wyjdzie w praniu.
Następną rzeczą było zamontowanie symetrycznie do kołyski dolnej, wzmocnienia pod płytę silnika. Teraz wystarczy juz tylko wyprofilować płytę i przykręcic. Zastanawiam się tylko nad jakimś sensownym rozwiązaniem, żeby płytę można było szybko odkręcić.
Wzmocnienie zrobione z profilu stalowego, z tyłu przyspawane do dolnej rozpórki, z przodu przykręcone do nagwintowanej stalowej łaty przyspawanej do wzmocnienia czołowego. Czyli teraz stanowi intergralną całość z dolną rozpórką.
Czekam też na kolektor 4:2:1 z RS2000, bandaż i będziemy modzić dalej.
Niedługo tez fotki. |
_________________ ...były XR2i i RS1800
__________________
"Life is racing, everything else is just waiting" - Steve McQueen
|
|
|
|
|
|