Fiesta Klub Polska


Poprzedni temat «» Następny temat

[Inny] Ford Escort mk3 RS1800
Autor Wiadomość
squadak 

Model: Inne auto
Wersja: Inna
Silnik: Inny
Wiek: 42
Dołączył: 29 Kwi 2005
Posty: 383
Skąd: Kraków
Wysłany: 12 Lis 2008, 15:43   [Inny] Ford Escort mk3 RS1800

1. NICK: Squadak
2. IMIĘ: Mateusz
3. MODEL: Ford Escort
4. WERSJA: 1.3 L czyli kompletny golas ;)
5. ROCZNIK: 1984
6. SILNIK: 1.3 CVH
7. OPIS AUTA:

Jest to stary poczciwy kanciak, kupiony przeze mnie jako pierwsze auto. Było to w 2003 roku kiedy jeszcze moje fundusze na dużo nie pozwalały więc był to totalny trup, na którym miałem się "nauczyc" jezdzić ;)
Praktyka pokazała że takim autem nie dało się jeździć :D (zarżnięty silnik, wypadający dołem fotel kierowcy i tym podobne bajery).
Widoków na lepsze (droższe) auto wtedy nie było więc zapadła decyzja o stopniowym remoncie, który potem po rozebraniu auta do gołej blachy okazał sie kapitalnym remontem wszystkiego.
Obecnie (od konca 2005 roku) auto jeździ i ma się całkiem dobrze. Użytkuje go jedynie jak nie ma na drogach śniegu czyli przy okazji także soli - szkoda by było żeby go zeżarło ;)

8. DOKONANE ZMIANY / WYKONANE PRACE
a. wizualne:

- remont blacharki
- zmiana koloru z czerwonego na czarny metalik
- biale kierunki przednie
- kierownica z Escorta RS Turbo S1

b. mechaniczne:
- kapitalny remont silnika
- skrzynia biegów 5 z Escorta mk4 1.4, przy okazji zmiana mocowań skrzyni na nowsze z Escorta mk4
- remont zawieszenia(komplet nowych elementow) i zmiana przedniego na wersje z Escorta mk4 (drazek staba, jego mocowania, wahacze)
- przednie hamulce 260mm z Escorta mk4 RS Turbo, tylne złożone na nowych elementach (bębny, szczęki, cylinderki, przewody)

c. audio:
brak

d. inne:
powyciagane wytlumienia z podlogi i przegrody czolowej

9. PLANOWANE ZMIANY / PLANOWANE PRACE
a. wizualne:

- alusy Ford RS 14 cali
- odnowienie wnętrza
- fotele Recaro
- kierownica skórzana 3 ramienna Ford RS

b. mechaniczne:
- wmontowanie Ziutka 1.8 130KM z Fiesty RS1800
- zamontowanie tylnego stabilizatora
- wymiana tylnych hamulcow na tarcze lite 253mm z Sierry
- montaż pompy hamulcowej o większej średnicy z Escorta mk4 RST

c. audio:
moze kiedys sie zdecyduje na jakieś ;)

10. FOTKI AUTA
tak wyglada obecnie:


i fotki z remontu:

Demontaz

Widok ogólny



Podszybie i slupek drzwi


Podloga



Tylne podluznice



Wizyta u blacharza

Podłoga




Przód auta





Tył auta





Po wizycie u lakiernika



Zabezpieczenia podwozia




Montaż








Gotowe autko

_________________
www.autoczesci.sklep.pl - czesci, serwis samochodów francuskich
0-12 265-00-37, 265-00-38, 0-513-624-369

była Fiesta XR2i Rally '91, Escort mk3 RS1800, a teraz jest 206 XS 1.6 16v
Ostatnio zmieniony przez Parzych 13 Maj 2012, 00:40, w całości zmieniany 3 razy  
 
 
 
cbt57
[Usunięty]

Wysłany: 12 Lis 2008, 16:09   

Ogólnie git tylko dać mu jakiś ładny wydech, wstawić fele i bedzie zupa gut. Ale fele jakieś orginalne, oldschoolowe ;)
 
 
pawel2062 


Model: Ford Fiesta Mk3`90
Wersja: Xr2i
Silnik: 1.6i8V/110KM
Imię: Paweł
Wiek: 34
Dołączył: 01 Kwi 2008
Posty: 65
Skąd: Lubań
Wysłany: 12 Lis 2008, 16:17   

Wydechu bym nie dawał...
Ale felgę na pewno.
Ogólnie jest super :)
_________________
Moje allegro
Grupa Wrocław!
 
 
 
squadak 

Model: Inne auto
Wersja: Inna
Silnik: Inny
Wiek: 42
Dołączył: 29 Kwi 2005
Posty: 383
Skąd: Kraków
Wysłany: 12 Lis 2008, 19:05   

fele beda takie:


a wydech tez bedzie inny po wsadzeniu Ziutka pod maske - teraz w okresie jesienno-zimowym trwaja prace nad silnikiem, a na wiosne przekladka :)
_________________
www.autoczesci.sklep.pl - czesci, serwis samochodów francuskich
0-12 265-00-37, 265-00-38, 0-513-624-369

była Fiesta XR2i Rally '91, Escort mk3 RS1800, a teraz jest 206 XS 1.6 16v
 
 
 
Skfarek 

Model: Ford Fiesta Mk6`07
Wersja: ST
Silnik: ST 150
Imię: Michał
Wiek: 44
Dołączył: 05 Lut 2008
Posty: 836
Skąd: Gród Kraka
Wysłany: 13 Lis 2008, 11:05   

Wypas :ok: Relacja też rewelacyjna, na pierwszych zdjęciach w tle widać twoją byłą xrkę chyba :)
_________________
Była MK6 Ghia 1.6 16v "Zetec-S" (z awatara) :)
Był leichtwagen do upalania:
http://www.fiestaklubpols...pic.php?t=34463
Był czeski dziadkowóz TDI na co dzień :)
Jest ST 150 i sushi czyli Civic FK2
Profil Facebook
 
 
 
stafcio 


Model: Inne auto
Wersja: RST
Silnik: 1.6i8V/130KM
Imię: Paweł
Wiek: 42
Dołączył: 04 Lut 2007
Posty: 1068
Skąd: uRSynów
Wysłany: 13 Lis 2008, 11:16   

zawsze mi sie podobaly mk3 i mk4. fajne autko :yes:
_________________
stafciogarage@gmail.com
 
 
squadak 

Model: Inne auto
Wersja: Inna
Silnik: Inny
Wiek: 42
Dołączył: 29 Kwi 2005
Posty: 383
Skąd: Kraków
Wysłany: 13 Lis 2008, 11:26   

Skfarek napisał/a:
Wypas :ok: Relacja też rewelacyjna, na pierwszych zdjęciach w tle widać twoją byłą xrkę chyba :)

dokladnie, i po drodze jeszcze fieste brata ;)

stafcio napisał/a:
zawsze mi sie podobaly mk3 i mk4. fajne autko :yes:

ano tez mi sie podobaja, ale niestety taki escort zawsze pozostanie zwyklym escortem i specjalnej wartosci nie osiagnie :)

ps. wlasnie przechodze podobna sciezke z silnikiem jak Ty - mam nadzieje ze pojdzie lepiej i na koncu bedzie chodzil bez problemow :P
_________________
www.autoczesci.sklep.pl - czesci, serwis samochodów francuskich
0-12 265-00-37, 265-00-38, 0-513-624-369

była Fiesta XR2i Rally '91, Escort mk3 RS1800, a teraz jest 206 XS 1.6 16v
 
 
 
PumaRST 
Princessa of Ułęż





Model: Inne auto
Wersja: Inna
Silnik: Inny
Dołączyła: 09 Cze 2004
Posty: 3192
Skąd: OBR Niestachów
Wysłany: 13 Lis 2008, 15:17   

Fajne auto choć juz dawno temu oglądałem projekt na twojej stronie. Naprawde kawał dobrej roboty :brawo:

Ale jeszcze bardziej mnie cieszy fakt że teraz opisujesz auto bo znaczy sie że bez względu czy kiedyś bedziesz miał jeszcze fieste to nadal zostaniesz z FKP :jupi: :jupi:
_________________
Ford Fiesta RS ZetecTurbo 207KM 250Nm ET: 13:85 RiP
 
 
 
tajmus 


Model: Ford Fiesta Mk3`90
Wersja: Xr2i
Silnik: 1.6i/104KM
Wiek: 35
Dołączył: 28 Lis 2007
Posty: 621
Skąd: KGR
Wysłany: 13 Lis 2008, 15:40   

zachwycily mnie naprawy blacharskie ... pewnie przez to ze dosc fajna praca jak dla mnie :-) :-) pare pytan:
- elementy podlogi robione czy ze sklepu??
- nowe podluznice?? na zdjeciach te z tylu wygladaja jakby razem z kawakami podlogi stare byly wycinane... jak to jest??
- jaki w sumie koszt samej naprawy blacharkiej bez malowania?? interesuje mnie to bo byc moze kiedys takie prace doglebne beda mnie czekac :-P
- cdn.
_________________
Ballada

and
XR2i 90r 1.6 104 KM <...w krainie wieczności>
 
 
 
essien
[Usunięty]

Wysłany: 13 Lis 2008, 20:14   

perełka! chciałbym mieć takie cudeńko w garazu obok wozidla na codzien.
 
 
squadak 

Model: Inne auto
Wersja: Inna
Silnik: Inny
Wiek: 42
Dołączył: 29 Kwi 2005
Posty: 383
Skąd: Kraków
Wysłany: 13 Lis 2008, 20:38   

tajmus napisał/a:
zachwycily mnie naprawy blacharskie ... pewnie przez to ze dosc fajna praca jak dla mnie :-) :-) pare pytan:
- elementy podlogi robione czy ze sklepu??
- nowe podluznice?? na zdjeciach te z tylu wygladaja jakby razem z kawakami podlogi stare byly wycinane... jak to jest??
- jaki w sumie koszt samej naprawy blacharkiej bez malowania?? interesuje mnie to bo byc moze kiedys takie prace doglebne beda mnie czekac :-P
- cdn.

Elementy podlogi ze sklepu - o dziwo byla to ocynkowana i pomalowana blacha :)
pozostale elementy albo ze sklepu nowe albo jak byly niedostepne to wycinalem z drugiego nadwozia ktore kupilem - np prog wewnetrzny - jeden udalo sie dostac orginal z forda, drugi wycinalem :D
od razu mowie ze przebicie numerow nie wchodzilo w gre bo to drugie nadwozie tez nie bylo idealne, po prostu mialo dobre te elementy ktore potrzebowalem do swojego ;)

Co do podluznic tylnych to byly odciete od podlogi, podloga nad nimi polatana tam gdzie tego wymagala, a potem wspawanie nowych podluznic.

Co do kosztu to jest on juz mocno nieaktualny(sam blacharz mi mowil w dniu oddania auta ze drugi raz za taka kase by sie nie podjal za nic w swiecie :D ), ale prosze bardzo:
- koszty samego spawania wyniosly mnie 3,5tys
- do tego czesci nowe kolo 2,5tys
- druga buda 500zl + transport 150zl

mam nadzieje ze wystarczy Ci to :)

PumaRST napisał/a:
Fajne auto choć juz dawno temu oglądałem projekt na twojej stronie. Naprawde kawał dobrej roboty :brawo:

Ale jeszcze bardziej mnie cieszy fakt że teraz opisujesz auto bo znaczy sie że bez względu czy kiedyś bedziesz miał jeszcze fieste to nadal zostaniesz z FKP :jupi: :jupi:

jakby co to ten Escort bedzie po czesci Fiesta po swapie ;)
_________________
www.autoczesci.sklep.pl - czesci, serwis samochodów francuskich
0-12 265-00-37, 265-00-38, 0-513-624-369

była Fiesta XR2i Rally '91, Escort mk3 RS1800, a teraz jest 206 XS 1.6 16v
 
 
 
Fordon 


Model: Ford Fiesta Mk3`94
Wersja: Inna
Silnik: ST 170
Imię: Konrad
Wiek: 39
Dołączył: 02 Kwi 2005
Posty: 3803
Skąd: WLKP.
Wysłany: 14 Lis 2008, 17:55   

Chcialem sie pytac o czesci skad brales je ale widze ze ubiegli mnie :)
Ogolnie ja sam osobiscie to raczej oddal bym takie auto na zlom widzac taki stan auta, bo wiem ile kasy oraz czasu wymaga takie auto, nic nie wspominajac o nerwach...
Podoba mi sie efekt przed i po, do tego dbalosc o szczegoly techniczne, glownie mechanike...
Ziutek z 1 czy z 2 na przodzie ?? :)
Przy wadze tego auta zapewne bedzie to dosc ciekawie latac :)
Kurcze zaluje ze sprzedalem zawias Bilsteina z dedykacja WOLF-a B6 (chyba) na grubej rurze z regulacja twardosci do MK3-MK4 essa :sad:
BTW. mam gdzies jeszcze zderzak od MK4 XR3i jak bys szukal kiedys :)
_________________

 
 
 
squadak 

Model: Inne auto
Wersja: Inna
Silnik: Inny
Wiek: 42
Dołączył: 29 Kwi 2005
Posty: 383
Skąd: Kraków
Wysłany: 14 Lis 2008, 19:21   

Ja rowniez drugi raz bym sie nie zabral za takie auto tylko oddal na zlom ;)
Ziutek bedzie z 1 z przodu, ale 130KM, a moze kiedys w przyszlosci z 2 - pozyjemy zobaczymy :)
W kestii zawiasu to faktycznie szkoda - cos fajnego by sie przydalo bo w porownaniu z Fiesta to strasznie plywa po drodze mimo 99% nowych elementow,
a za zderzak dziekuje bo auto ma wygladac jak zwykle mk3 z zewnatrz, pozatym moim zdaniem naciaganie zderzaka z mk4 do mk3 nie wyglada dobrze
_________________
www.autoczesci.sklep.pl - czesci, serwis samochodów francuskich
0-12 265-00-37, 265-00-38, 0-513-624-369

była Fiesta XR2i Rally '91, Escort mk3 RS1800, a teraz jest 206 XS 1.6 16v
 
 
 
Fordon 


Model: Ford Fiesta Mk3`94
Wersja: Inna
Silnik: ST 170
Imię: Konrad
Wiek: 39
Dołączył: 02 Kwi 2005
Posty: 3803
Skąd: WLKP.
Wysłany: 14 Lis 2008, 19:34   

czyli jednym slowem RQB :)
W sumie fajnie ale pytanie czy nie prosciej bylo by osadzic tam 2.0 ktore nie dosc ze bedzie mlodsze a za razem bardziej obfite w Nm oraz KM ktore to zapewne nie beda pasly sie na lace, jak w przypadku RQB ktore to napewno nie bylo traktowane delikatnie :)
Wiesz kwestia dobrego przemyslenia zanim zainwestuje sie kase :)
Odnosnie zderzaka tyl to w sumie nie wiem jak to wyglada itd. ale tez fajne podejscie ze auto ma zostac w "serii"... :brawo: za prace nad tym autem :)
_________________

 
 
 
squadak 

Model: Inne auto
Wersja: Inna
Silnik: Inny
Wiek: 42
Dołączył: 29 Kwi 2005
Posty: 383
Skąd: Kraków
Wysłany: 15 Lis 2008, 00:20   

Montaz 1.8 to przemyslana sprawa - silnik ze skrzynia i osprzetem mam juz kupiony od 1,5 roku, tylko czasu na swapa nie bylo, glupio by bylo teraz go zostawic i kupic 2.0 w nieznanym stanie ;)
ale nie mowie nie 2 litrowce - jak 1.8 sie sprawdzi i dopracuje wszystkie uklady(elektryczny, chlodzenia, paliwowy, wydechowy) to swap na 2.0 bedzie formalnoscia

a przy okazji pare prac ktore ostatnio wykonalem:
dopasowanie mocowania poduszki silnika - bazą bylo mocowanie silnika CVH, trzeba było troche przyciac bo kolidowalo z pompa i filtrem oleju, wywiercic otwor na trzecia srube mocujaca w innym miejscu i dospawac tulejke pod ta trzecia srube.


Ponadto rozkrecilem silnik w celu weryfikacji jego stanu - oprocz paru krzakow typu za mocno przykrecone lub pogiete srubki jakiegos osprzetu jest o dziwo praktycznie nie zuzyty i super czysty w srodku.
Jedyna powazniejsza rzecza w silniku jest wytarty pierscien oporowy walu z jednej strony.


Spowodowala to za mocno dokrecona sruba obudowy simeringu od strony skrzyni biegow. Urwal sie w niej gwint i sruba latala luzno w otworze uderzjac glowka o kolo zamachowe.


Wal byl przez to ciagniety w strone skrzyni biegow i wytarl sie pierscien oporowy - luz walu to 0,32mm przy dopuszczalnym 0,026.
Kupilem juz komplet nowych panewek glownych (pierscienie oporowe sa zintegrowane ze srodkowa panewka glowna) i po zmienirzeniu pierscienie maja w sumie o 0,3mm wiecej, wiec po wymianie luz bedzie w normie. Wal cale szczescie w miejscu wspolpracujacym z pierscieniem jest gladziudki wiec nawet go nie ruszam.

Zdjeta stara panewka byla w rozmiarze STD, a wal ma idelanie gladki czop.


Przy okazji pomalowalem blok na czarno :D
_________________
www.autoczesci.sklep.pl - czesci, serwis samochodów francuskich
0-12 265-00-37, 265-00-38, 0-513-624-369

była Fiesta XR2i Rally '91, Escort mk3 RS1800, a teraz jest 206 XS 1.6 16v
 
 
 
wujek 


Model: Ford Fiesta Mk3`90
Wersja: Xr2i
Silnik: 1.6i8V/110KM
Imię: Grzegorz
Dołączył: 05 Wrz 2007
Posty: 53
Skąd: Kraków
Wysłany: 16 Lis 2008, 02:12   

Remoncik zacny, szczególnie blacharski... a nie jakaś tam kosmetyczna wymiana progu czy błotnika. :ok:
Zdradzę tylko jedną tajemnicę. Ten Escort w zimie stoi w garażu, a w lecie jeździ... na oponach zimowych. :-P
 
 
squadak 

Model: Inne auto
Wersja: Inna
Silnik: Inny
Wiek: 42
Dołączył: 29 Kwi 2005
Posty: 383
Skąd: Kraków
Wysłany: 17 Lis 2008, 08:33   

wujek napisał/a:
Zdradzę tylko jedną tajemnicę. Ten Escort w zimie stoi w garażu, a w lecie jeździ... na oponach zimowych. :-P

hehehehe, czepiasz sie :P to po to zeby bezpiecznie stal w garazu w zimie :D

[ Dodano: Pon Sty 05, 2009 19:30 ]
prace ida powolutku do przodu - skontrolowalem pozostale czopy walu korbowego - sa idealne, zalozylem nowe panewki i dokrecilem wal.
Wyczyscilem miske olejowa, pompe oleju i obudowe simeringu od strony skrzyni biegow.
Przykrecilem ww. elementy z nowymi uszczelkami i nowymi simeringami
walu.
Tym samym dol silnika uwazam za gotowy i zabieram sie za glowice.
Fotki dodam jak zrobie bo ostatnio nie wzialem aparatu do prac :)
_________________
www.autoczesci.sklep.pl - czesci, serwis samochodów francuskich
0-12 265-00-37, 265-00-38, 0-513-624-369

była Fiesta XR2i Rally '91, Escort mk3 RS1800, a teraz jest 206 XS 1.6 16v
 
 
 
squadak 

Model: Inne auto
Wersja: Inna
Silnik: Inny
Wiek: 42
Dołączył: 29 Kwi 2005
Posty: 383
Skąd: Kraków
Wysłany: 22 Maj 2009, 17:45   

Wiosna przyszla... auto wyjechalo o wlasnych silach z zimowego garazu... jest dobrze :D
Co prawda nie pojedzilo dlugo bo wyjalem juz stary silnik ale zawsze cos :P

Generalnie na dzien dzisiejszy prawie wszystkie powazne tematy zostaly ogarniete i buda czeka grzecznie az znajde chwile na przymiarke nowego zespolu napedowego pod maske ;)

a co sie dzialo po koleji... na poczatek po przywiezieniu auta wylecial stary zespol napedowy, bak i pare innych pitol



potem wazna sprawa... przymiarki nowego baku z Escorta mk4 1.6 EFi - po co kombinowac z zewnetrzna pompa skoro mozna zrobic od razu sprawdzone fabryczne rozwiazanie ;)
... i tak... bak ma inne polaczenie z rura wlewu paliwa wiec rura tez musiala wejsc od nowszego Escorta - to wiedzialem juz wczesniej, ale nie wiedzialem ze mocowanie rury do blotnika ma o 5mm wieksza srednice ;) ... rozpilowalem i zabezpieczylem.
Dodatkowo wycialem dziure pod tylna kanapa zeby miec dostep do pompy bez wyciagania baku.


cd nastapi niebawem...
_________________
www.autoczesci.sklep.pl - czesci, serwis samochodów francuskich
0-12 265-00-37, 265-00-38, 0-513-624-369

była Fiesta XR2i Rally '91, Escort mk3 RS1800, a teraz jest 206 XS 1.6 16v
 
 
 
hubi_2006 


Model: Ford Fiesta Mk4`99
Wersja: Techno
Silnik: 1.25i/75KM
Imię: Hubert
Wiek: 36
Dołączył: 03 Cze 2007
Posty: 1479
Skąd: Kruszwica
Wysłany: 22 Maj 2009, 22:26   

więc czekamy na kontynuacje :-)
_________________
Powyższy post nie ma na celu obrazy czytelnika. Wszelka nadinterpretacja jego treści może wynikać z przypadku lub celowego doszukiwania się nieistniejących treści obraźliwych, jak i pogardliwych.
ebesz szkerebe debesz Ÿ(R)
 
 
 
squadak 

Model: Inne auto
Wersja: Inna
Silnik: Inny
Wiek: 42
Dołączył: 29 Kwi 2005
Posty: 383
Skąd: Kraków
Wysłany: 28 Maj 2009, 17:18   

Dol silnika zlozony z nowym sprzeglem i skrzynia biegow wsadzilem na poklad w miniona sobote. Spasowal prawie bez problemow na przerobionej poduszce od strony rozrzadu - pisze prawie poniewaz poduszke trzeba bylo jeszcze lekko dociac bo w swojim fabrycznym ksztalcie nie miala ona mozliwosci regulacji polozenia silnika i po zlozeniu z poduszka byl on za daleko od podluznicy przez co z drugiej strony skrzynia biegow mijala sie na mm z podluznica :)
W kazdym razie problem zostal szybko rozwiazany i silnik pasuje jakby byl stamtad :P

Oprocz tego wykonalem troche niezbednej drobnej dlubaniny - dopasowalem przewody paliwowe metalowe pod podwoziem, dogialem przewody hamulcowe aby mijaly sie z filtrem oleju, wsadzilem poprawna zebatke napedzajaca predkosciomierz do skrzyni biegow, itp ;)

Fotki z prac:
Kolyska pod silnik z Escorta mk4 - prawie taka sama jak w Fiescie mk3, konwersje na taka kolyske zrobilem juz wcześniej.


hm.. co by tu z tym zrobic ;)


nowe sprzeglo LUKa


nowa pompa wody, pasek, rolki i stare kolo pasowe ;)


i hop do gory


tyle miejsca zostalo po poprawnym ustawieniu zespolu napedowego, do wymiany rozrzadu to chyba silnik bedzie trzeba wyciagac :P


na koniec rozpilowany pare dni wczesniej otwor na rure wlewu z Escorta mk4
_________________
www.autoczesci.sklep.pl - czesci, serwis samochodów francuskich
0-12 265-00-37, 265-00-38, 0-513-624-369

była Fiesta XR2i Rally '91, Escort mk3 RS1800, a teraz jest 206 XS 1.6 16v
 
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Podobne Tematy
Temat Autor Forum Odpowiedzi Ostatni post
Brak nowych postów Przyklejony: Ford Fiesta MK3 rebuild
czyli działamy w 1.1 i 1.3
Ad@mus Tuning stylistyczny 3 1 Sie 2009, 17:27
LOY
Ten temat jest zablokowany bez możliwości zmiany postów lub pisania odpowiedzi Przyklejony: [Inny] Inne auta
Pojazdy inne niż Fiesta
Freeman Nasze auta 0 12 Lip 2011, 16:25
Freeman
Brak nowych postów Przyklejony: FORD kody lakierów
Dla wszystkich fordów
Ryba88 Blacharstwo / Lakiernictwo / Kosmetyka samochodowa 3 11 Wrz 2020, 21:45
JoeMix
Brak nowych postów Przyklejony: Ford 2007 RDS piny we wzmacniaczu
Mafios Car Audio i CB 4 25 Lip 2011, 19:40
burdzyk2
Brak nowych postów Przyklejony: Plan obsługi samochodu Ford Fiesta - także Diesel
Laskosz Mechanika ogólna 0 4 Lut 2006, 01:17
Laskosz


Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group




Instagram




Fiesta Klub Polska nie ponosi odpowiedzialności za jakiekolwiek treści umieszczane przez użytkowników forum.
Odpowiedzialność ta spoczywa na autorach tych treści.