Fiesta Klub Polska


Poprzedni temat «» Następny temat

Tagi tematu: Brak tagów.

xr2i 8v a 2,0 16v zetec
Autor Wiadomość
mobil1 

Model: Ford Fiesta Mk3`90
Wersja: Xr2i
Silnik: 1.6i/104KM
Dołączył: 12 Paź 2008
Posty: 23
Skąd: Radom
Wysłany: 26 Paź 2008, 18:04   xr2i 8v a 2,0 16v zetec

witam nie chcialem zakladać nowego tematu dlatego pisze tu mam fieste xr2i i chcialem tam wsadzić 2.0 z mondeo czytalem na ten temat troche na forum ale nic ciegawekgo sie nie dowiedzialem. Co ze skrzynią czy od xr2i podejdzie pod zetec'a co z połosiami i czy mocowanie silnika pasuje od 1.6. 8v co z elektryką co dokładnie potrzebne a co odzyskam z 1.6 8v. proszę o konkretne odpowiedzi. w tym temacie było cos o skrzyni ale nic nie zrozumialem ze do 2.0 lepsza od 1.8 i czy podejdzie od 1.6 8v do 2.0 ?

a moze sobie nie zawracać glowy 2.0 tylko do 1.6 8v dac turbo
 
 
 
PumaRST 
Princessa of Ułęż





Model: Inne auto
Wersja: Inna
Silnik: Inny
Dołączyła: 09 Cze 2004
Posty: 3192
Skąd: OBR Niestachów
Wysłany: 26 Paź 2008, 18:13   

witam,

popierwsze to jednak nadaje sie na osobny temat :yes:

co do twojego pytania, trzeba przerobic/zmienic wiekszosć rzeczy.

przystosowanie samego 2,0 16v wymaga urzycia sporej cześci gratów z 1,8. skrzynia to od 16v (czy 1,6 czy też 1,8 - różnice w dyfrach) oczywiście da sie to spiac z ta skrzynia którą masz ale nie bedzie to najlepsze rozwiązanie.

różnia sie też całą elektroniką silnika, układem chłodzenai, zawieszeniem silnika itd.

generalnie zdecydowanei taniej wyjdzie wsadzic 1,8 16v 130KM które są co jakis czas dostępne w dziale sprzedam w tak zwanym "komplecie na swapa". A jak bedzie mało później zacząć myśleć nad 2,0.


o 1,6 Turbo chyba juzwszystko zostało na Forum napisane wiec poczytaj

Do czego bedzie ci służyc to auto i czego od niego oczekujesz??
_________________
Ford Fiesta RS ZetecTurbo 207KM 250Nm ET: 13:85 RiP
 
 
 
stafcio 


Model: Inne auto
Wersja: RST
Silnik: 1.6i8V/130KM
Imię: Paweł
Wiek: 44
Dołączył: 04 Lut 2007
Posty: 1068
Skąd: uRSynów
Wysłany: 31 Paź 2008, 20:54   

przejrzyj moj temat. swapowalem cvh 110hp na 1,8 zetec.
http://www.fiestaklubpols...er=asc&start=40
skrzynia i poloski pasuja od cvh. w wiazce musisz przelozyc wiazke od kompa do silnika i przerobic jedna wtyczke.
_________________
stafciogarage@gmail.com
 
 
mobil1 

Model: Ford Fiesta Mk3`90
Wersja: Xr2i
Silnik: 1.6i/104KM
Dołączył: 12 Paź 2008
Posty: 23
Skąd: Radom
Wysłany: 13 Lis 2008, 18:59   

widze ze za co by sie nie wziasc ze swapu to same problemy sa nawet jak sie ma druga fiestke na swapa :D
 
 
 
PumaRST 
Princessa of Ułęż





Model: Inne auto
Wersja: Inna
Silnik: Inny
Dołączyła: 09 Cze 2004
Posty: 3192
Skąd: OBR Niestachów
Wysłany: 13 Lis 2008, 19:13   

mobil1 napisał/a:
widze ze za co by sie nie wziasc ze swapu to same problemy sa nawet jak sie ma druga fiestke na swapa :D


bo to ford :hahaha: :hahaha:

ale słuszna uwaga nie ma swapów bez problemowych. zawsze cos wychodzi
_________________
Ford Fiesta RS ZetecTurbo 207KM 250Nm ET: 13:85 RiP
 
 
 
stafcio 


Model: Inne auto
Wersja: RST
Silnik: 1.6i8V/130KM
Imię: Paweł
Wiek: 44
Dołączył: 04 Lut 2007
Posty: 1068
Skąd: uRSynów
Wysłany: 13 Lis 2008, 23:06   

zrob temat o swoim swapie a my bedziemy w miare mozliwosci pomagac :-)

[ Dodano: Pią Lis 14, 2008 09:16 ]
aha, zastanow sie sto razy zanim zmienisz cvh 110hp na zeteca. ja jestem juz po tej operacji i chyba żaluje teraz. przeczytaj moj wątek
_________________
stafciogarage@gmail.com
 
 
Przemekbalagan 

Model: Ford Fiesta Mk3`93
Wersja: RST
Silnik: Inny
Dołączył: 02 Paź 2008
Posty: 62
Skąd: OPALENICA
Wysłany: 19 Gru 2008, 12:07   

Witam
Jeśli można dodam coś od siebie. Kolega Puma jet bardzo doświadczony, ma na swym koncie spore sukcesy i myślę ,że jego rady w temacie są badzo cenne i należy brać je pod uwagę.Co do swapu to myślę że 1.6 8V na 2.0 16V to trochę dużo dłubania ponieważ sporo rzeczy zmienia się i najlepiej mieć 1.8 16V na klamoty i jeszcze do tego silnik 2.0 no i jeszcze w czasie procesu należy doprowadzić silnik do należytego stanu, bo zawsze coś będzie do zrobienia oczywiście z uszczelkami i sprzęgłem to oczywiste wszystko nowe.
Jeszcze do tego jak ktoś to robi pierwszy raz to będzie to robił wolno i popełni kilka poważnych błędów, które też będą kosztować. W takim przypadku na dzień dzisiejszy ja wolałbym gdybym to ja miał to robić, zrobić kapitalkę tego silnika 8V no jeśli to nie 110 KM to bym je zrobił (ale na dobrych częścach )i myślę że jeśli ktoś nie ma zbytnio wygórowanych wymagań to wystarczy i nie potrzeba w tym przypadku 100 metrów kwadratowych na niepotrzebne pozostałe graty.
W instalacji przy swapie 8V na 16V do wiązki auta nie pasuje wtyk w którym jest przesyłana informacja do wskaźnika temperatury z czujnika i albo trzeba wymienić wtyk albo przełożyć pin (spotkałem się z dwoma wykonaniami instalacji w tym miejscu)(tj różne wtyki), ten kto zna temat poradzi sobie w pięć minut a kto nie to chyba tydzień będzie walczył.Ale jeśli ktoś kocha wyzwania to niech robi swapa ale będzie potrzebny czas i kasa.
Wyboru dokona autor tematu i oby wybór był sluszny .
Pozdrawiam
_________________
Przemekbalagan
 
 
 
Bennyhwdp
[Usunięty]

Wysłany: 25 Sty 2009, 16:24   

Kolego a stary silnik za jaka cene bys sprzedal?
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Podobne Tematy
Temat Autor Forum Odpowiedzi Ostatni post
Brak nowych postów Przyklejony: FAQ - Zetec i 4 przepustnice
Piesek Tuning mechaniczny 24 19 Sty 2009, 14:53
Gość
Brak nowych postów Przyklejony: Zetec 1.6/1.8/2.0 Silver Top N/A
Ad@mus Tuning mechaniczny 24 18 Lis 2013, 21:23
Peedro
Brak nowych postów Przyklejony: FAQ - Zetec N/A & TURBO
podnoszenie mocy!!!!!!!!
Faza Tuning mechaniczny 8 20 Gru 2007, 18:51
PumaRST
Brak nowych postów Przyklejony: FAQ - Kolektor z RS2000 w ZETEC-u
TomeX500 Tuning mechaniczny 5 12 Lut 2011, 11:11
scooooter
Ten temat jest zablokowany bez możliwości zmiany postów lub pisania odpowiedzi Przyklejony: FAQ - przepływka z Mondeo 2.0 w Zetec-u 1.8
TomeX500 Tuning mechaniczny 4 12 Lip 2011, 08:55
PumaRST


Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group




Instagram




Fiesta Klub Polska nie ponosi odpowiedzialności za jakiekolwiek treści umieszczane przez użytkowników forum.
Odpowiedzialność ta spoczywa na autorach tych treści.