Stuki amora |
Autor |
Wiadomość |
Matis

Model: Ford Fiesta Mk3`91
Wersja: CLX
Silnik: 1.1i/50KM
Wiek: 48 Dołączył: 19 Paź 2005 Posty: 89 Skąd: Kłodzko
|
Wysłany: 30 Wrz 2008, 19:47 Stuki amora
|
|
|
Mam pytanie, stuka mi amortyzator przedni od strony pasażera jest to pukanie na nie równościach, na czepakach ma 60% skuteczności. Mechanik mówił że amorek do wymiany, moze byc coś innego przyczyną np. łożysko amortyzatora, guma ? |
Ostatnio zmieniony przez Matis 1 Paź 2008, 12:46, w całości zmieniany 1 raz |
|
|
|
 |
Miły

Model: Inne auto
Wersja: Inna
Silnik: 2.0/16V
Wiek: 39 Dołączył: 25 Lis 2007 Posty: 2084 Skąd: Gostyń/PGS RFxx
|
Wysłany: 30 Wrz 2008, 22:35
|
|
|
do wymiany... mam to samo i po wypłacie wymieniam... |
_________________ Była Fiesta MK3 1.8D "Złomek"
Jest Opel Vectra B 2.0 16V "Czerwona Viki" |
|
|
|
 |
Matis

Model: Ford Fiesta Mk3`91
Wersja: CLX
Silnik: 1.1i/50KM
Wiek: 48 Dołączył: 19 Paź 2005 Posty: 89 Skąd: Kłodzko
|
Wysłany: 1 Paź 2008, 16:30
|
|
|
podejrzewam żę nie chciało mu się ściągać amortyzatora. |
|
|
|
 |
SpiderMAN
Model: Inne auto
Wersja: Inna
Silnik: Inny
Imię: Michał
Wiek: 46 Dołączył: 28 Maj 2007 Posty: 687 Skąd: Kraków
|
Wysłany: 1 Paź 2008, 16:34
|
|
|
Stukać może wahacz na tulejach, może stukać łożysko górne McPhersona...
A jak masz 60% z przodu to lepiej wymień oba amorki na nowe. |
|
|
|
 |
Matis

Model: Ford Fiesta Mk3`91
Wersja: CLX
Silnik: 1.1i/50KM
Wiek: 48 Dołączył: 19 Paź 2005 Posty: 89 Skąd: Kłodzko
|
Wysłany: 1 Paź 2008, 17:00
|
|
|
SpiderMAN napisał/a: | Stukać może wahacz na tulejach, może stukać łożysko górne McPhersona...
A jak masz 60% z przodu to lepiej wymień oba amorki na nowe. | swożeń wachacza i tuleje są ok. |
|
|
|
 |
SpiderMAN
Model: Inne auto
Wersja: Inna
Silnik: Inny
Imię: Michał
Wiek: 46 Dołączył: 28 Maj 2007 Posty: 687 Skąd: Kraków
|
Wysłany: 2 Paź 2008, 15:29
|
|
|
A łożyska masz ok... Moje są nie bardzo, właśnie będę zmieniać na dniach, bo się tłuką już. |
|
|
|
 |
Miły

Model: Inne auto
Wersja: Inna
Silnik: 2.0/16V
Wiek: 39 Dołączył: 25 Lis 2007 Posty: 2084 Skąd: Gostyń/PGS RFxx
|
Wysłany: 2 Paź 2008, 18:41
|
|
|
dzisiaj byłem wymieniać drążek kierowniczy bo coś mi stukało też... okazało się, że już jest tak wywalony że koło miało luz taki, że mogłem nim 5 cm w jedną i drugą ruszać... okazało się też, że amorka już wcale nie ma... z ciekawości pojechałem na trzepak... lewy amorek 40% lewy... no dobra powiem... 20%
już zamówiłem nowe... |
_________________ Była Fiesta MK3 1.8D "Złomek"
Jest Opel Vectra B 2.0 16V "Czerwona Viki" |
|
|
|
 |
Matis

Model: Ford Fiesta Mk3`91
Wersja: CLX
Silnik: 1.1i/50KM
Wiek: 48 Dołączył: 19 Paź 2005 Posty: 89 Skąd: Kłodzko
|
Wysłany: 2 Paź 2008, 22:22
|
|
|
SpiderMAN napisał/a: | A łożyska masz ok... Moje są nie bardzo, właśnie będę zmieniać na dniach, bo się tłuką już. | do wymiany łożyska trzeba ściągnąć kolumnę i rozebrać całość ? |
|
|
|
 |
SpiderMAN
Model: Inne auto
Wersja: Inna
Silnik: Inny
Imię: Michał
Wiek: 46 Dołączył: 28 Maj 2007 Posty: 687 Skąd: Kraków
|
Wysłany: 3 Paź 2008, 12:39
|
|
|
Matis napisał/a: | SpiderMAN napisał/a: | A łożyska masz ok... Moje są nie bardzo, właśnie będę zmieniać na dniach, bo się tłuką już. | do wymiany łożyska trzeba ściągnąć kolumnę i rozebrać całość ? | amor ze sprężyną, czyli kolumnę... Rozbierać ich już nie musisz... |
|
|
|
 |
Matis

Model: Ford Fiesta Mk3`91
Wersja: CLX
Silnik: 1.1i/50KM
Wiek: 48 Dołączył: 19 Paź 2005 Posty: 89 Skąd: Kłodzko
|
Wysłany: 3 Paź 2008, 23:10
|
|
|
SpiderMAN napisał/a: | Matis napisał/a: | SpiderMAN napisał/a: | A łożyska masz ok... Moje są nie bardzo, właśnie będę zmieniać na dniach, bo się tłuką już. | do wymiany łożyska trzeba ściągnąć kolumnę i rozebrać całość ? | amor ze sprężyną, czyli kolumnę... Rozbierać ich już nie musisz... | ok dzieki |
|
|
|
 |
doma19333 [Usunięty]
|
Wysłany: 5 Paź 2008, 17:14
|
|
|
Matis napisał/a: | SpiderMAN napisał/a: | Matis napisał/a: | SpiderMAN napisał/a: | A łożyska masz ok... Moje są nie bardzo, właśnie będę zmieniać na dniach, bo się tłuką już. | do wymiany łożyska trzeba ściągnąć kolumnę i rozebrać całość ? | amor ze sprężyną, czyli kolumnę... Rozbierać ich już nie musisz... | ok dzieki |
jak bedzie stukac po wymianie amorka ... wymien sprężynę ja tak miałem i zanim mechaniory doszli co stuka wymienili cale zawieszenie |
|
|
|
 |
Kam'ol
Model: Ford Fiesta Mk5`02
Wersja: Family
Silnik: 1.3i/60KM
Imię: Kamil
Wiek: 45 Dołączył: 06 Gru 2005 Posty: 129 Skąd: Zielona Góra
|
Wysłany: 6 Paź 2008, 10:38
|
|
|
z emchaniorami juz tak jest, jak z lekarzami czasem, leczą leczą, ajak ciagle nie ma objawow poprawy to zaczynaja szukac w innym miejscu :], jakie to prawdziwe... |
|
|
|
 |
Matis

Model: Ford Fiesta Mk3`91
Wersja: CLX
Silnik: 1.1i/50KM
Wiek: 48 Dołączył: 19 Paź 2005 Posty: 89 Skąd: Kłodzko
|
Wysłany: 6 Paź 2008, 21:29
|
|
|
Kam'ol napisał/a: | z emchaniorami juz tak jest, jak z lekarzami czasem, leczą leczą, ajak ciagle nie ma objawow poprawy to zaczynaja szukac w innym miejscu :], jakie to prawdziwe... | gamoniowi nie chciało się ściagać kolumny i sprawdzać co jest, najlepiej wymienić pół auta ale byłem u innego w środe będzie rozkręcał McPhersona i zobaczymy co jest.
[ Dodano: Sro Paź 08, 2008 09:29 ]
Po rozebraniu kolumny okazało się że jest mały luz na amortyzatorze co powoduje stukanie, a na czepakach będzie wskazywał że jest ok. |
|
|
|
 |
|