Jakie jest minimalne prawidłowe ćisnienie spręzu w Dislu? |
Autor |
Wiadomość |
megabajt
Model: Ford Fiesta Mk3`91
Wersja: FX
Silnik: 1.8D/60KM
Dołączył: 07 Lip 2008 Posty: 128 Skąd: Wrocław
|
Wysłany: 25 Wrz 2008, 00:58 Jakie jest minimalne prawidłowe ćisnienie spręzu w Dislu?
|
|
|
Jakie jest minimalne prawidłowe ćisnienie spręzu w Dislu? Gienek z serwisu diesla najpierw mówił że absolutne minimum dla sprawnego działania silnika to 21 Atmosfer na każdy garnek później, po badaniu powiedział 24 atmosfery i że w zimie silnik może mi nie palić i dlatego fura jest mulasta.Pierwsze dwa gary na zimnym silniku maja po 24 Atmosfery,trzeci garnek ma jakieś 29 oraz czwarty garnek 27 atmosfer.Czy to jest tak źle?Ziomek mnie nastraszył że mogę mieć problem z odpalaniem fury w zimie i żebym zbierał pieniążki na remont kapitalny.Jestem świeżo po przerzuceniu silnika, co prawda poprzedni był bardziej żwawy ale męczyła go bolączka zasłony dymnej więc zmieniłem dla środowiska i wygody kierowców jadących za mną:D Pan w serwisie tak mnie zmartwił tą analizą że z głowy mi umknęło że miał pomierzyć wtryski, po pomiarze Ciśnienia osiadł na laurach.O co chodzi z tym silnikiem?Normalnie mi pali, tyle że jest muł w porównaniu do poprzedniego, czy ta ilość atmosfer jest naprawdę tak tragiczna? Proszę o wyczerpujące wypowiedzi.Co może być tak naprawdę przyczyną że mój nowy silnik jest bardziej mulasty od poprzedniego?! |
|
|
|
|
Seb0l
Model: Ford Fiesta Mk3`91
Wersja: CL
Silnik: 1.8D/60KM
Imię: Sebastian
Wiek: 38 Dołączył: 17 Maj 2007 Posty: 83 Skąd: SMY ....
|
Wysłany: 25 Wrz 2008, 20:26
|
|
|
a skąd wiesz ile Twój "nowy" silnik ma przejechane km? I jak go ktoś traktował? Może wystarczy regulacja pompy, przestawienie kąta wtrysku, podkręcenie dawki żeby odzyskał trochę mocy. Może EGR zaślepić? Filtry.. Dużo możliwości.
Chyba nawet na forum gdzieś pisze że od 28 do 32 atmosfer to jest ciśnienie sprężania sprawnego silnika. Wydaje mi się że to, iż masz trochę niższe ciśnienie sprężania (27) nie jest tak niepokojące jak różnice pomiędzy poszczególnymi cylindrami.. ktoś pisał że nie może być większej różnicy jak 1-2 atmosfery pomiędzy cylindrami.. |
|
|
|
|
megabajt
Model: Ford Fiesta Mk3`91
Wersja: FX
Silnik: 1.8D/60KM
Dołączył: 07 Lip 2008 Posty: 128 Skąd: Wrocław
|
Wysłany: 26 Wrz 2008, 01:19
|
|
|
28-32 to nominalne dla nowego silnika qrwa rzesz!Nowy z fabryki!Jak łapa już dotknie to na pewno nie ma nominalnego;]Filtry wsio wyjebałem, pan Wieniu zrobił mi jeno wydruk kompresji i nie raczył tykac pompy ni wtrysków i wsio za jedyne qrwa 80zł.Silnik jest od KrystianA
http://www.fiestaklubpols...er=asc&start=20
Wtryski mam zamiar przejebać ze starego furaka. |
|
|
|
|
|
Fiesta Klub Polska nie ponosi odpowiedzialności za jakiekolwiek treści umieszczane przez użytkowników forum.
Odpowiedzialność ta spoczywa na autorach tych treści.