| Wymiana końcówki drążka | 
    
   
      | Autor | Wiadomość | 
            
      | gorpaw [Usunięty]
 
 
 | 
            
               |  Wysłany: 13 Lut 2008,  09:28   Wymiana końcówki drążka | 
 |  
               | 
 |  
               | Wiatam Mam pytanie czy domowym sposobem bez większych kłopotów można wymienić końcówkę drążka kierowniczego ?? Czy lepiej oddać do warsztatu ??
 |  | 
	
		|   |  | 
	  
      
		|  | 
   
         
      | stafcio   
  
 Model: Inne auto
 Wersja: RST
 Silnik: 1.6i8V/130KM
 Imię: Paweł
 Wiek: 44
 Dołączył: 04 Lut 2007
 Posty: 1068
 Skąd: uRSynów
 
 | 
            
               |  Wysłany: 13 Lut 2008,  09:42 | 
 |  
               | 
 |  
               | czesc, jak najbardziej mozesz domowymi metodami to zrobic.
 musisz zdjac tarcze i zacisk jakos podwiesic zeby nie przeszkadzal, nastepnie wykrecasz nakretke mocujaca koncowke. mozesz ja wybic mlotkiem, bo i tak nie bedziesz jej uzywal, ale musisz to robic baaardzo delikatnie zeby nie ułamać ucha ze zwrotnicy co trzyma tą koncowke. najlepiej do tego posluzy ci takie cos http://moto.allegro.pl/it...rowniczych.html
 nie drogie a moze sie kiedys jeszcze przydac.
 koncowka tez nie jest droga. w warsztacie naliczyliby cie pewnie ze stówe za robocizne.
 
 ja takie rzeczy robie sam, juz zaoszczedzilem fortune na naprawach
   |  | 
	
		|   |  | 
	  
      
		|  | 
   
         
      | gorpaw [Usunięty]
 
 
 | 
            
               |  Wysłany: 13 Lut 2008,  09:57 | 
 |  
               | 
 |  
               | trzeba sciągać tarcze ???? |  | 
	
		|   |  | 
	  
      
		|  | 
   
         
      | stafcio   
  
 Model: Inne auto
 Wersja: RST
 Silnik: 1.6i8V/130KM
 Imię: Paweł
 Wiek: 44
 Dołączył: 04 Lut 2007
 Posty: 1068
 Skąd: uRSynów
 
 | 
            
               |  Wysłany: 13 Lut 2008,  10:00 | 
 |  
               | 
 |  
               | no raczej tak, zeby nie przeszkadzala i zeby jej ewentualnie nie uszkodzic. ale to maly problem, przykrecona jest na jedna srubke. |  | 
	
		|   |  | 
	  
      
		|  | 
   
         
      | DziDzia   vel DziaDzia
 
 
  
 
  
 Model: Ford Fiesta Mk5`00
 Wersja: RS
 Silnik: 2.0/16V
 Imię: Patrycjusz :)
 Wiek: 39
 Dołączyła: 27 Lip 2005
 Posty: 4172
 Skąd: :: DDG ::
 
 |  | 
	
		|   |  | 
	  
      
		|  | 
   
         
      | stafcio   
  
 Model: Inne auto
 Wersja: RST
 Silnik: 1.6i8V/130KM
 Imię: Paweł
 Wiek: 44
 Dołączył: 04 Lut 2007
 Posty: 1068
 Skąd: uRSynów
 
 | 
            
               |  Wysłany: 13 Lut 2008,  12:09 | 
 |  
               | 
 |  
               |  	  | DziDzia napisał/a: |  	  | a geometri po tym nie powinno się ustawić   
 
 
 pozdro
   | 
 
 trzeba
   |  | 
	
		|   |  | 
	  
      
		|  | 
   
         
      | djtaso [Usunięty]
 
 
 | 
            
               |  Wysłany: 13 Lut 2008,  12:12 | 
 |  
               | 
 |  
               |  	  | gorpaw napisał/a: |  	  | trzeba sciągać tarcze ???? | 
 
 
 Ja tam wymienialem  bez sciagania tarczy i jakos mi nic nie przeszkadzalo:D:D:D no chyba ze sie ma takie umiejetnosci:D
 |  | 
	
		|   |  | 
	  
      
		|  | 
   
         
      | gorpaw [Usunięty]
 
 
 | 
            
               |  Wysłany: 13 Lut 2008,  12:28 | 
 |  
               | 
 |  
               | Jakie rozmiary kluczy są potrzebne przy wymianie???? |  | 
	
		|   |  | 
	  
      
		|  | 
   
         
      | DziDzia   vel DziaDzia
 
 
  
 
  
 Model: Ford Fiesta Mk5`00
 Wersja: RS
 Silnik: 2.0/16V
 Imię: Patrycjusz :)
 Wiek: 39
 Dołączyła: 27 Lip 2005
 Posty: 4172
 Skąd: :: DDG ::
 
 |  | 
	
		|   |  | 
	  
      
		|  | 
   
         
      | gorpaw [Usunięty]
 
 
 | 
            
               |  Wysłany: 14 Lut 2008,  11:08 | 
 |  
               | 
 |  
               | Jakie rozmiary kluczy są potrzebne przy wymianie???? |  | 
	
		|   |  | 
	  
      
		|  | 
   
         
      | luki   
  
 Model: Ford Fiesta Mk3`92
 Wersja: Inna
 Silnik: Inny
 Imię: Łukasz
 Wiek: 39
 Dołączył: 31 Sty 2008
 Posty: 1676
 Skąd: Kraków/Zakopane
 
 | 
            
               |  Wysłany: 14 Lut 2008,  11:36 | 
 |  
               | 
 |  
               | u mnie jest tak: 17- odkręcenie gałki przy kole
 19- przytrzymanie drążka w czasie odkręcania gałki
 najlepiej ściągacz do gałek ewentualnie młotek najlepiej sztuk 2
 jakiś odrdzewiacz
 
 wykręcając gałkę z drążka pamiętaj ile obrotów nią zrobiłeś i wkręć z taka samą liczbą
 powodzenia
 |  
				| _________________ Jest seFieścina
 jest i modneo
 KTT- "Klej, Taśma, Trytytki"
 |  | 
	
		|   |  | 
	  
      
		|  | 
   
         
      | gorpaw [Usunięty]
 
 
 | 
            
               |  Wysłany: 14 Lut 2008,  12:38 | 
 |  
               | 
 |  
               | wielkie dzieki   |  | 
	
		|   |  | 
	  
      
		|  | 
   
         
      |  | 
 
 
  
 
  
Fiesta Klub Polska nie ponosi odpowiedzialności za jakiekolwiek treści umieszczane przez użytkowników forum.
        
Odpowiedzialność ta spoczywa na autorach tych treści.