Zamknięty przez: szynszyl 17 Lis 2007, 17:04 |
Kolejny problem odkąd zaczęła sie zima ;] |
Autor |
Wiadomość |
lionmen
Model: Ford Fiesta Mk3`91
Wersja: C
Silnik: 1.1i/50KM
Dołączył: 03 Maj 2007 Posty: 16 Skąd: Rzeszów
|
Wysłany: 16 Lis 2007, 20:59 Kolejny problem odkąd zaczęła sie zima ;]
|
|
|
Panowie problem taki. Fiesta stoi w garażu. Akumulator Centra 50Ah. Jak jezdze autkiem codziennie wszystko jest ok, rano wstaje kręci jak glupi. Natomiast jak chociaz przez 1 dzien jej nie przepale, to na drugi dzień tyle prądu. Co to mozę być, akumulator jest sprawny bo czasami pół dnia potrafiłem grac radiem (a jest pare głosników o duzej mocy i subwoofer + wzmak) i po pół dnia potrafila spokojnie zapalić. A jak pisałem wyżej postoi to nie zajara. Doradzcie |
_________________
 |
|
|
|
 |
zoharek

Model: Inne auto
Wersja: Inna
Silnik: Inny
Imię: Rafał
Wiek: 41 Dołączył: 22 Sty 2007 Posty: 527 Skąd: Łódź
|
Wysłany: 16 Lis 2007, 21:11
|
|
|
Lewy pobór gdzieś, ale nie powiem ci niestety jak sprawdzić co... |
|
|
|
 |
genov [Usunięty]
|
Wysłany: 17 Lis 2007, 11:23
|
|
|
mam to samo, codzien na noc odlaczam kleme( zalozylem taki mini wylacznik) w moim poscie madry odyniec napisal zeby to sprawdzic ale cos sam chyba nie bardzo wie jak. |
|
|
|
 |
Bit1

Model: Ford Fiesta Mk3`95
Wersja: CLX
Silnik: 1.8i16V/130KM
Imię: Błażej
Wiek: 38 Dołączył: 27 Sie 2005 Posty: 506 Skąd: Chorzów
|
Wysłany: 17 Lis 2007, 11:45
|
|
|
Jesli chodzi o sprawdzenie to bierzecie amperomierz i na wylaczonym silniku podpinacie go miedzy kleme a akumulator i wtedy wiecie jaki macie pobor (powinien byc ponizej 0,3A chyba?)
jak jest wiekszy to po kolei wyciagacie bezpieczniki i patrzycie na ktorym sie pobor odpowiednio zmniejsza, potem czytacie z tabelki bezpiecznikow od czego on jest i wiecie juz co jest nie teges potem tylko pytanie na forum co dalej i ktos powinien wam doradzic. |
_________________
Niebieska 1,3i 1992 27.08.2005-20.05.2012
Czerwona 1,3 LPG 1990 8.01.2010-8.11.2010
Srebrna RS1800 LPG 1995 od 21.02.2012 |
|
|
|
 |
zoharek

Model: Inne auto
Wersja: Inna
Silnik: Inny
Imię: Rafał
Wiek: 41 Dołączył: 22 Sty 2007 Posty: 527 Skąd: Łódź
|
Wysłany: 17 Lis 2007, 12:07
|
|
|
no ciekawe, podłączyłem tak kiedyś amperomierz i nic nie pokazał, co więcej nawet nie zamknął obwodu (a jest sprawny, więc się poddałem ) |
|
|
|
 |
beliaal1

Model: Inne auto
Wersja: Inna
Silnik: Inny
Imię: Andrzej
Wiek: 43 Dołączył: 19 Cze 2006 Posty: 179 Skąd: szczecin
|
Wysłany: 17 Lis 2007, 13:05
|
|
|
po pierwsze moze zle porty zapiełeś wiekszość mierników uniwersalnych dostepnych powszechnie ma trzy wyjscia wspólne prądowe i cała reszte....
po drugie rozwiązanie z odpinaniem aku ma tylko sens w autkach bez Cpp |
_________________ Peugeot 405 93 1,9D |
|
|
|
 |
lionmen
Model: Ford Fiesta Mk3`91
Wersja: C
Silnik: 1.1i/50KM
Dołączył: 03 Maj 2007 Posty: 16 Skąd: Rzeszów
|
Wysłany: 17 Lis 2007, 13:10
|
|
|
Zgodze sie z kolegą wyżej, też myślałem żęby na noc odpinać akku, ale to jest bez sensu bo mam cpp i za każdym razem jak go odłacze bedzie sie ustawiał od nowa. Nie wiem sam :/ juz co to możę być :yyy: |
_________________
 |
|
|
|
 |
genov [Usunięty]
|
Wysłany: 17 Lis 2007, 15:25
|
|
|
beliaal1 napisał/a: |
po drugie rozwiązanie z odpinaniem aku ma tylko sens w autkach bez Cpp | no u mnie tez Cpp jest ale ja zapalam na benzynie i po 10sek przelaczam na gaz wiec mi Cpp lata i moze sie ustawiac codziennie. |
|
|
|
 |
|
Fiesta Klub Polska nie ponosi odpowiedzialności za jakiekolwiek treści umieszczane przez użytkowników forum.
Odpowiedzialność ta spoczywa na autorach tych treści.