Fiesta Klub Polska


Poprzedni temat «» Następny temat

Przesunięty przez: PumaRST
9 Cze 2008, 00:28
[MK3] rajdówka
Autor Wiadomość
Żółwik Tuptuś 
Ninja TEAM





Model: Ford Fiesta Mk1`81
Wersja: Turbo
Silnik: Inny
Dołączyła: 29 Maj 2004
Posty: 4354
Skąd: Z Galapagos
Wysłany: 16 Maj 2009, 22:50   

pvzon, - no to git :) Moje obawy były nietrafne .

Powodzenia w Stargardzie :)
_________________
Wanna Rallye Team
&
Bad Boys Racing Team

ADHD/Adrenaline
 
 
 
pvzon 


Model: Ford Fiesta Mk3`91
Wersja: CLX
Silnik: 1.8i16V/130KM
Wiek: 43
Dołączył: 06 Sie 2004
Posty: 311
Skąd: szczecin
Wysłany: 16 Maj 2009, 22:53   

bez sondy jest to samo, a nową już zamówiłem
_________________
1.1 clx rally
www.flmg.pl
 
 
 
Tommur 





Model: Ford Fiesta Mk3`90
Wersja: Xr2i
Silnik: 1.6i/104KM
Imię: Tomek
Wiek: 51
Dołączył: 08 Lip 2006
Posty: 910
Skąd: Szczecin
Wysłany: 16 Maj 2009, 22:56   

No bez sondy powinno tak być (i tak pali teraz Ci tyle samo). Będę jeździł za tobą z wiaderkiem.
A te przykrości nie zaczęły się po tym poślizgu i zgaśnięciu auta w Chojnie?
_________________
Prędkość była dobra :-) , tylko zakręt był za ciasny :sad:
Czarnula Tommura :)
Sędzia KJS, PPAiK i inne :)
FKP RACE&RALLY TEAM
Automobilklub Zachodniopomorski
 
 
 
Laskosz 


Model: Ford Fiesta Mk1`79
Wersja: RS
Silnik: 1.8i16V/130KM
Imię: Piotr
Wiek: 37
Dołączył: 04 Kwi 2005
Posty: 2321
Skąd: Nowy Sącz
Wysłany: 16 Maj 2009, 22:59   

hmmm a może przepływka świruje? jutro zerknę i napiszę Ci jak ją sprawdzic
_________________
" zanim zadasz pytanie - poszukaj może jest już gotowa odpowiedź "
 
 
 
pvzon 


Model: Ford Fiesta Mk3`91
Wersja: CLX
Silnik: 1.8i16V/130KM
Wiek: 43
Dołączył: 06 Sie 2004
Posty: 311
Skąd: szczecin
Wysłany: 17 Maj 2009, 20:50   

no i po starcie w stargardzie, udało się zdobyć 3 plac w klasie. wyniki:
http://moto.stargard.pl/w...ajowka_2009.xls
a tutaj filmiki z magnolii i kjs wiosna ze stargardu
http://www.youtube.com/user/krolmleczak
teraz mam czas do września żeby ogarnąć auto hehe
_________________
1.1 clx rally
www.flmg.pl
 
 
 
Piter 
Ninja TEAM




Model: Ford Fiesta Mk3`92
Wersja: Xr2i
Silnik: RS2000/150KM
Dołączył: 07 Gru 2005
Posty: 3843
Skąd: Wrocław
Wysłany: 17 Maj 2009, 22:23   

Gratulacje z wyniku.
Widowiskowy nawrót :jupi:
Czekamy do Września na jeszcze lepszy wynik :yes:
_________________
MK3 XR2i Czarna Curva 1.6 CVH --- RSCurva 2.0 N7a + SZPERA :V:
MK4 1.25 ZETEC Ghia
MK6 1.4 TDCI w automacie - coraz gorzej ze mną ...
 
 
 
elmek13 


Model: Ford Fiesta Mk3`90
Wersja: Xr2i
Silnik: 2.5 V6 170KM
Imię: Krzysztof
Wiek: 45
Dołączył: 06 Wrz 2007
Posty: 1995
Skąd: z Elemelkowa
Wysłany: 17 Maj 2009, 23:50   

No żeś depnął pedał, aż oponki zadymiły. Gratki.
_________________
Burbo Team
Profil Facebook
 
 
 
odyniec 


Model: Inne auto
Wersja: Ghia
Silnik: Inny
Imię: B.
Wiek: 38
Dołączył: 07 Sie 2005
Posty: 1610
Skąd: Merzdorf
Wysłany: 18 Maj 2009, 00:16   

to koło urzędu miasta?
_________________
Model: Ford Fiesta mk6 `05 Wersja: ST Silnik: 2.0i (5) (150kkm)
Model: BMW 3 e46 `01 Wersja: ? Silnik: 2.2i (5) (270kkm)
 
 
 
Tommur 





Model: Ford Fiesta Mk3`90
Wersja: Xr2i
Silnik: 1.6i/104KM
Imię: Tomek
Wiek: 51
Dołączył: 08 Lip 2006
Posty: 910
Skąd: Szczecin
Wysłany: 18 Maj 2009, 13:43   

Tak. On tam zawsze pali gume :rotfl:

A mogło być niebo lepiej kur...de! Na tym nawrocie straciłeś koło 12s, czyli 2miejsce w klasie i 5 w generalce. Ale i tak rozkręcasz sie z kajtka na kajtek. :devil:
_________________
Prędkość była dobra :-) , tylko zakręt był za ciasny :sad:
Czarnula Tommura :)
Sędzia KJS, PPAiK i inne :)
FKP RACE&RALLY TEAM
Automobilklub Zachodniopomorski
 
 
 
tommirs 

Model: Inne auto
Wersja: Inna
Silnik: Inny
Dołączył: 12 Sty 2008
Posty: 614
Skąd: Pyrlandia
Wysłany: 18 Maj 2009, 17:07   

na tym nawrocie 12 sekund??? hhehehe jak to wyliczyłeś? :hahaha:
_________________
...były XR2i i RS1800

__________________

"Life is racing, everything else is just waiting" - Steve McQueen
 
 
 
pvzon 


Model: Ford Fiesta Mk3`91
Wersja: CLX
Silnik: 1.8i16V/130KM
Wiek: 43
Dołączył: 06 Sie 2004
Posty: 311
Skąd: szczecin
Wysłany: 18 Maj 2009, 18:14   

ten nawrót był z kjsu wiosna w stargardzie 2 miesiące temu hehe troszkę mnie poniosło
dzisiaj pomierzyłem co pokazuje sonda i wyszło 0,2-0,3 volta więc sonda do wymiany , zobaczymy co będzie po wymianie.pytanko czy przy takim wskazaniu sondy komp wzbogaca mieszankę?
po 2 kajtkach mogę spokojnie polecić przednie hample czyli ate power diski i klocki ate, naprawde dają radę.
wieczorkiem powinienem mieć filmik z tego kjsu to dam linka
_________________
1.1 clx rally
www.flmg.pl
 
 
 
pvzon 


Model: Ford Fiesta Mk3`91
Wersja: CLX
Silnik: 1.8i16V/130KM
Wiek: 43
Dołączył: 06 Sie 2004
Posty: 311
Skąd: szczecin
Wysłany: 21 Maj 2009, 22:13   

filmik z ostatniego kajtka:
http://www.youtube.com/wa...re=channel_page
_________________
1.1 clx rally
www.flmg.pl
 
 
 
odyniec 


Model: Inne auto
Wersja: Ghia
Silnik: Inny
Imię: B.
Wiek: 38
Dołączył: 07 Sie 2005
Posty: 1610
Skąd: Merzdorf
Wysłany: 21 Maj 2009, 22:44   

a ten, na koniec coś się zepsuło?
_________________
Model: Ford Fiesta mk6 `05 Wersja: ST Silnik: 2.0i (5) (150kkm)
Model: BMW 3 e46 `01 Wersja: ? Silnik: 2.2i (5) (270kkm)
 
 
 
mareno 


Model: Inne auto
Wersja: CLX
Silnik: 1.6i16V/90KM
Imię: Marek
Wiek: 44
Dołączył: 25 Cze 2007
Posty: 456
Skąd: Wierzejewice
Wysłany: 22 Maj 2009, 08:04   

Na koniec caly misterny plan poszedl w p...u :-P A tak powaznie, to co tam sie stalo? Zagapiles sie przy hamowaniu?

Kod:
W cholerę poszedł, Marku w cholerę  ;-)
- trzeci
_________________
Kiedyś xr2i, obecnie Mondeło.
Ostatnio zmieniony przez trzeci 22 Maj 2009, 08:22, w całości zmieniany 1 raz  
 
 
squadak 

Model: Inne auto
Wersja: Inna
Silnik: Inny
Wiek: 42
Dołączył: 29 Kwi 2005
Posty: 383
Skąd: Kraków
Wysłany: 22 Maj 2009, 11:40   

hehe, ale pilota to masz malomownego :P
_________________
www.autoczesci.sklep.pl - czesci, serwis samochodów francuskich
0-12 265-00-37, 265-00-38, 0-513-624-369

była Fiesta XR2i Rally '91, Escort mk3 RS1800, a teraz jest 206 XS 1.6 16v
 
 
 
Tommur 





Model: Ford Fiesta Mk3`90
Wersja: Xr2i
Silnik: 1.6i/104KM
Imię: Tomek
Wiek: 51
Dołączył: 08 Lip 2006
Posty: 910
Skąd: Szczecin
Wysłany: 22 Maj 2009, 13:49   

tommirs napisał/a:
na tym nawrocie 12 sekund??? hhehehe jak to wyliczyłeś?

Popatrz na sekundy filmu ile czasu nawracali. Niewazne i tak do miejsca drugiego zabrakło 2 sek. (tyle to chyba stracił co :-P )
_________________
Prędkość była dobra :-) , tylko zakręt był za ciasny :sad:
Czarnula Tommura :)
Sędzia KJS, PPAiK i inne :)
FKP RACE&RALLY TEAM
Automobilklub Zachodniopomorski
 
 
 
TeasyM 

Model: Ford Fiesta Mk3`93
Wersja: CLX
Silnik: 1.3i/50KM
Imię: TeasyM
Wiek: 41
Dołączyła: 22 Lut 2009
Posty: 11
Skąd: Szczecin
Wysłany: 22 Maj 2009, 15:52   

Co ja bym dała, żeby mieć takie kopyto w swojej CLX mk3 ' 93. Liczę, że jak tylko u kuzyna w komisie znajdzie się sportowa Fiesta to dostanę ją w swoje ręce, hehe.
P.S. Tommur czy mogę ukraść obrazek Zachodniopomorskiego Teamu?? Też taki kce :-P i pytam, czy zdarza się na spotach w Szczecinie na ten przykład wypróbować, jak to jest dosiąść sportową wersję? Tak tylko nieśmiało pytam, bo mam w planach pojawić się na kolejnym w Szczecinie - swoim pierwszym zaznaczę :ups:
_________________
Zbieram punkty do "baby za kierownicą";P
 
 
pvzon 


Model: Ford Fiesta Mk3`91
Wersja: CLX
Silnik: 1.8i16V/130KM
Wiek: 43
Dołączył: 06 Sie 2004
Posty: 311
Skąd: szczecin
Wysłany: 22 Maj 2009, 21:55   

to była druga pętla i pilot nagrywał filmik i dlatego mało mówił he he. co do końcówki to nie przewidziałem że kilkadziesiąt aut tak to wyślizga i nie było jak zahamować
dalej mam problem z sondą bo dziś podłączyłem nową i nie działa, przejście na kablach od kompa do sondy jest a nie nie ma napięcia
_________________
1.1 clx rally
www.flmg.pl
 
 
 
pvzon 


Model: Ford Fiesta Mk3`91
Wersja: CLX
Silnik: 1.8i16V/130KM
Wiek: 43
Dołączył: 06 Sie 2004
Posty: 311
Skąd: szczecin
Wysłany: 20 Cze 2009, 18:15   

sonda ogarnięta, trzeba było dać zasilanie na grzałkę i masę na sonde bo nie było. ostatni problem jaki został to czujnik położenia przepustnicy. po podłączeniu go auto gaśnie . sam czujnik jest ok bo sprawdziłem oporność i niby jest ok. chyba będę jeździł bez tego czujnika hehe
w międzyczasie zrobiłem na gotowo cały wydech, katalizator wyleciał, i końcowy tłumik dałem przelotowy walkera.
jeszcze tylko rozpórki przód i tył i auto będzie na "gotowo" :)
_________________
1.1 clx rally
www.flmg.pl
 
 
 
Żółwik Tuptuś 
Ninja TEAM





Model: Ford Fiesta Mk1`81
Wersja: Turbo
Silnik: Inny
Dołączyła: 29 Maj 2004
Posty: 4354
Skąd: Z Galapagos
Wysłany: 20 Cze 2009, 21:03   

:jupi: dobrze że ostatnie " choroby wieku dziecięcego " wypleniasz :) . W takim razei pozostaje tylko życzyć powodzenia w startach i bezawaryjnej jazdy :)
_________________
Wanna Rallye Team
&
Bad Boys Racing Team

ADHD/Adrenaline
 
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Podobne Tematy
Temat Autor Forum Odpowiedzi Ostatni post
Ten temat jest zablokowany bez możliwości zmiany postów lub pisania odpowiedzi Przyklejony: [MK3] Fiesta MK3
Fordy Fiesta III generacji (1989-1996)
Freeman Nasze auta 0 12 Lip 2011, 16:36
Freeman
Brak nowych postów Przyklejony: [MK3] FAQ - Shortshifter
Szybsza zmiana biegów
TomeX500 Tuning mechaniczny 39 25 Cze 2013, 22:37
rybek121
Brak nowych postów Przyklejony: Fiesta MK3 - 3D Project
Longer_007 Hyde-Park 205 2 Wrz 2015, 14:13
szagrad
Brak nowych postów Przyklejony: [MK3] Swap na RS2000..co potrzeba?
bigel Tuning mechaniczny 21 20 Maj 2013, 14:32
Daras84
Brak nowych postów Przyklejony: Ford Fiesta MK3 rebuild
czyli działamy w 1.1 i 1.3
Ad@mus Tuning stylistyczny 3 1 Sie 2009, 17:27
LOY


Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group




Instagram




Fiesta Klub Polska nie ponosi odpowiedzialności za jakiekolwiek treści umieszczane przez użytkowników forum.
Odpowiedzialność ta spoczywa na autorach tych treści.