Fiesta Klub Polska


Poprzedni temat «» Następny temat

Tagi tematu: Brak tagów.

fabryczny centralny zamek-pali bezpieczniki
Autor Wiadomość
student 

Model: Ford Fiesta Mk3`90
Wersja: Inna
Silnik: Inny
Imię: Łukasz
Dołączył: 02 Sie 2007
Posty: 14
Skąd: netu
Wysłany: 20 Sie 2007, 23:21   fabryczny centralny zamek-pali bezpieczniki

witam, kupilem fieste z fabrycznym centralnym zamkiem, ktory 'nie dziala'
po rozebraniu drzwi okazalo sie ze zamek pasazera uzbrojony jest w oryginalny silownik do ktorego dochodza kable (2 kostki po 2 kable). U drzwi kierowcy zas brakuje silownika..dochodza tylko kable.

Kupilem silownik od oriona(prawie identyczny jak w fiescie) i zalozylem do drzwi kierowcy(podlaczylem na 4 kable) po probie przesuniecia recznie silownika pala sie bezpieczniki.
dlaczego? cos jest zle podlaczone? a moze czegos dalej brakuje w tym cz?
 
 
kazi 

Model: Ford Fiesta Mk3`92
Wersja: Xr2i
Silnik: Inny
Imię: Rafał
Wiek: 41
Dołączył: 14 Lip 2005
Posty: 474
Skąd: Łódź/GW
Wysłany: 20 Sie 2007, 23:47   

silowniki w fiescie maja sterowanie na dwoch przewodach i zasilanie na pozostałych dwóch jesli podłaczyłes zle to sie bedzie robic zwarcie zobacz jak dziala silownik ktory zamontowales gdzie ma plus gdzie minus i zewrzyj ze soba dwa jak bedzie podlaczony plus i minus tzn te dwa co sa niepodłaczone to powinien sie ruszyc silownik. Schemat podłaczenia jest gdzies na forum opcja >> szukaj sie kłania.
_________________
PzMot - Polski Związek Motorowy w Gorzowie.
New Wozidło : Citroen Xantia 1,8 Turbo
 
 
 
student 

Model: Ford Fiesta Mk3`90
Wersja: Inna
Silnik: Inny
Imię: Łukasz
Dołączył: 02 Sie 2007
Posty: 14
Skąd: netu
Wysłany: 20 Sie 2007, 23:52   

tak wiem wszedzie mam kolorki wiec mysle ze dobrze podlaczylem..kolor do koloru. dlatego zastanawia mnie co to moze jeszcze byc
 
 
kazi 

Model: Ford Fiesta Mk3`92
Wersja: Xr2i
Silnik: Inny
Imię: Rafał
Wiek: 41
Dołączył: 14 Lip 2005
Posty: 474
Skąd: Łódź/GW
Wysłany: 21 Sie 2007, 11:37   

a sprawdziłes na zasilaczu czy oby napewno jest dobrze - sprawdz. Jeśli to bedzie sprawne tzn ze masz gdzies zwarcie w instalacji elektrycznej wystepujące przewaznie w drzwiach. Aby wykluczyc zwarcie musialbys sprawdzic miernikiem wszystkie kable w drzwiach idace do silownika czy oby nie maja sterujące przebicia na przewód dodatni.

---------------------------------------------------------------------------------------------------------
Kod:
 Uzupełnij poprawnie dane w informacji o Tobie i samochodzie
_________________
PzMot - Polski Związek Motorowy w Gorzowie.
New Wozidło : Citroen Xantia 1,8 Turbo
 
 
 
student 

Model: Ford Fiesta Mk3`90
Wersja: Inna
Silnik: Inny
Imię: Łukasz
Dołączył: 02 Sie 2007
Posty: 14
Skąd: netu
Wysłany: 21 Sie 2007, 14:01   

to juz za wysoka magia dla mnie.. na elektryce zupelnie sie nie znam.
Ide wlasnie cos kombinowac moze sie uda
 
 
kazi 

Model: Ford Fiesta Mk3`92
Wersja: Xr2i
Silnik: Inny
Imię: Rafał
Wiek: 41
Dołączył: 14 Lip 2005
Posty: 474
Skąd: Łódź/GW
Wysłany: 21 Sie 2007, 16:57   

albo spalisz instalacje do konca jak sie nie znasz to nie ruszaj bo jeszcze bardziej popsujesz
_________________
PzMot - Polski Związek Motorowy w Gorzowie.
New Wozidło : Citroen Xantia 1,8 Turbo
 
 
 
student 

Model: Ford Fiesta Mk3`90
Wersja: Inna
Silnik: Inny
Imię: Łukasz
Dołączył: 02 Sie 2007
Posty: 14
Skąd: netu
Wysłany: 21 Sie 2007, 22:25   

postanowilem jednak pogrzebac bo na elektryka mnie nie stac jak narazie..
a wiec teraz podlaczylem oba silowniki do kazdego podlaczylem te 4 kable i dzialaja, jeden odpowiada na drugi, lecz po chwili instalacja (kable) w drzwiach kierowcy zaczynaja sie palic.. leci dym i sie topia.
co moze byc przyczyna? nie weim jakie mam dokladnie silowniki czy oba sa slave czy tez jeden master..
dlaczego pala sie kabe podczas gdy silowniki dzialaja?
 
 
Freeman 
Moderator


Model: Ford Fiesta Mk3`89
Wersja: C
Silnik: 1.1i/50KM
Imię: Sławek
Wiek: 43
Dołączył: 06 Kwi 2007
Posty: 3513
Skąd: Ostrzeszów
Wysłany: 21 Sie 2007, 22:35   

Jeśli oba reagują na siebie tzn ze oba sa master.
 
 
 
student 

Model: Ford Fiesta Mk3`90
Wersja: Inna
Silnik: Inny
Imię: Łukasz
Dołączył: 02 Sie 2007
Posty: 14
Skąd: netu
Wysłany: 21 Sie 2007, 22:56   

i jesli oba bylyby master to bedzie sie palic instalacja?
 
 
Freeman 
Moderator


Model: Ford Fiesta Mk3`89
Wersja: C
Silnik: 1.1i/50KM
Imię: Sławek
Wiek: 43
Dołączył: 06 Kwi 2007
Posty: 3513
Skąd: Ostrzeszów
Wysłany: 21 Sie 2007, 22:58   

nie nie może sie palić. zobacz jakąś probówka na których kablach idzie +.
 
 
 
student 

Model: Ford Fiesta Mk3`90
Wersja: Inna
Silnik: Inny
Imię: Łukasz
Dołączył: 02 Sie 2007
Posty: 14
Skąd: netu
Wysłany: 21 Sie 2007, 23:31   

sadzisz ze moglem odwrotnie podlaczyc?
czy ford bylby na tyle glupi zeby w scorpio oznaczyc kable odwrotnymi kolorami niz w fiescie..
 
 
kazi 

Model: Ford Fiesta Mk3`92
Wersja: Xr2i
Silnik: Inny
Imię: Rafał
Wiek: 41
Dołączył: 14 Lip 2005
Posty: 474
Skąd: Łódź/GW
Wysłany: 22 Sie 2007, 00:10   

pala ci sie bo podłaczyles pewnie sterowanie do plusa albo jakos tak i dlatego przy wcisnieciu sie zaczyna palic popatrz dobrze i nie baw sie bo zaraz bedziesz pisac do nas jak zgasic pozar w fiescie albo jak ja pomalować.
_________________
PzMot - Polski Związek Motorowy w Gorzowie.
New Wozidło : Citroen Xantia 1,8 Turbo
 
 
 
Freeman 
Moderator


Model: Ford Fiesta Mk3`89
Wersja: C
Silnik: 1.1i/50KM
Imię: Sławek
Wiek: 43
Dołączył: 06 Kwi 2007
Posty: 3513
Skąd: Ostrzeszów
Wysłany: 22 Sie 2007, 15:19   

student napisał/a:
sadzisz ze moglem odwrotnie podlaczyc?
czy ford bylby na tyle glupi zeby w scorpio oznaczyc kable odwrotnymi kolorami niz w fiescie..


A skąd wiesz ,że nie?
 
 
 
kazi 

Model: Ford Fiesta Mk3`92
Wersja: Xr2i
Silnik: Inny
Imię: Rafał
Wiek: 41
Dołączył: 14 Lip 2005
Posty: 474
Skąd: Łódź/GW
Wysłany: 22 Sie 2007, 17:03   

a po co sa schematy serwisowe? czy wszystko sie robi na oko bo akurat tak jest lepiej? , łatwiej ale czy bezpiecznie? hmm :he:
_________________
PzMot - Polski Związek Motorowy w Gorzowie.
New Wozidło : Citroen Xantia 1,8 Turbo
 
 
 
student 

Model: Ford Fiesta Mk3`90
Wersja: Inna
Silnik: Inny
Imię: Łukasz
Dołączył: 02 Sie 2007
Posty: 14
Skąd: netu
Wysłany: 24 Sie 2007, 17:16   

Postanowilem dokladnie przedstawic jak to wyglada moze ktos kto sie zna bedzie wiedzial o co chodzi i postara sie mi pomoc.
A wiec tak:

drzwi kierowcy - zero pradu na czerwonym i brazowym oraz bialym i zoltym


drzwi pasazera:
prad na czerwonym i brazowym


teraz po podlaczeniu silownika u drzwi pasazera. napiecie jest na obu wiazkach


po podlaczeniu kabli bialego i zoltego u drzwi kierowcy powstaje napiecie 12V na nich
niestety nie moge podlaczyc teraz kabli czerwonego i brazowego gdyz zaczyna strzelac przy probie styku. stalo sie tak po ostatnim przypaleniu instalacji..


czy teraz ktos wie co tu moze byc nie tak?

[ Dodano: Pon Sie 27, 2007 20:46 ]
czy naprawde nikt nie wie co tu jest nie tak?
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Ten temat jest zablokowany bez możliwości zmiany postów lub pisania odpowiedzi
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Podobne Tematy
Temat Autor Forum Odpowiedzi Ostatni post
Brak nowych postów Fabryczny bezpieczniki przy klemie - podlaczenie wzmacniacza
snowbo Elektryka ogólna 0 16 Paź 2014, 22:36
snowbo
Brak nowych postów [MK3] Pali bezpieczniki
Krystianek Elektryka 11 16 Lis 2011, 19:37
mihor
Brak nowych postów [MK4] Pali bezpieczniki.
takisobie Elektryka 4 16 Sie 2013, 09:57
takisobie
Brak nowych postów [MK6] Centralny zamek - jaki pilot / zamek ?
Gość Elektryka 7 11 Paź 2010, 23:34
drzeniow
Brak nowych postów centralny zamek
woras Mechanika 13 15 Paź 2007, 00:58
jackrzec


Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group




Instagram




Fiesta Klub Polska nie ponosi odpowiedzialności za jakiekolwiek treści umieszczane przez użytkowników forum.
Odpowiedzialność ta spoczywa na autorach tych treści.