fabryczny centralny zamek-pali bezpieczniki |
Autor |
Wiadomość |
student
Model: Ford Fiesta Mk3`90
Wersja: Inna
Silnik: Inny
Imię: Łukasz
Dołączył: 02 Sie 2007 Posty: 14 Skąd: netu
|
Wysłany: 20 Sie 2007, 23:21 fabryczny centralny zamek-pali bezpieczniki
|
|
|
witam, kupilem fieste z fabrycznym centralnym zamkiem, ktory 'nie dziala'
po rozebraniu drzwi okazalo sie ze zamek pasazera uzbrojony jest w oryginalny silownik do ktorego dochodza kable (2 kostki po 2 kable). U drzwi kierowcy zas brakuje silownika..dochodza tylko kable.
Kupilem silownik od oriona(prawie identyczny jak w fiescie) i zalozylem do drzwi kierowcy(podlaczylem na 4 kable) po probie przesuniecia recznie silownika pala sie bezpieczniki.
dlaczego? cos jest zle podlaczone? a moze czegos dalej brakuje w tym cz? |
|
|
|
 |
kazi
Model: Ford Fiesta Mk3`92
Wersja: Xr2i
Silnik: Inny
Imię: Rafał
Wiek: 41 Dołączył: 14 Lip 2005 Posty: 474 Skąd: Łódź/GW
|
Wysłany: 20 Sie 2007, 23:47
|
|
|
silowniki w fiescie maja sterowanie na dwoch przewodach i zasilanie na pozostałych dwóch jesli podłaczyłes zle to sie bedzie robic zwarcie zobacz jak dziala silownik ktory zamontowales gdzie ma plus gdzie minus i zewrzyj ze soba dwa jak bedzie podlaczony plus i minus tzn te dwa co sa niepodłaczone to powinien sie ruszyc silownik. Schemat podłaczenia jest gdzies na forum opcja >> szukaj sie kłania. |
_________________ PzMot - Polski Związek Motorowy w Gorzowie.
New Wozidło : Citroen Xantia 1,8 Turbo |
|
|
|
 |
student
Model: Ford Fiesta Mk3`90
Wersja: Inna
Silnik: Inny
Imię: Łukasz
Dołączył: 02 Sie 2007 Posty: 14 Skąd: netu
|
Wysłany: 20 Sie 2007, 23:52
|
|
|
tak wiem wszedzie mam kolorki wiec mysle ze dobrze podlaczylem..kolor do koloru. dlatego zastanawia mnie co to moze jeszcze byc |
|
|
|
 |
kazi
Model: Ford Fiesta Mk3`92
Wersja: Xr2i
Silnik: Inny
Imię: Rafał
Wiek: 41 Dołączył: 14 Lip 2005 Posty: 474 Skąd: Łódź/GW
|
Wysłany: 21 Sie 2007, 11:37
|
|
|
a sprawdziłes na zasilaczu czy oby napewno jest dobrze - sprawdz. Jeśli to bedzie sprawne tzn ze masz gdzies zwarcie w instalacji elektrycznej wystepujące przewaznie w drzwiach. Aby wykluczyc zwarcie musialbys sprawdzic miernikiem wszystkie kable w drzwiach idace do silownika czy oby nie maja sterujące przebicia na przewód dodatni.
---------------------------------------------------------------------------------------------------------
Kod: | Uzupełnij poprawnie dane w informacji o Tobie i samochodzie |
|
_________________ PzMot - Polski Związek Motorowy w Gorzowie.
New Wozidło : Citroen Xantia 1,8 Turbo |
|
|
|
 |
student
Model: Ford Fiesta Mk3`90
Wersja: Inna
Silnik: Inny
Imię: Łukasz
Dołączył: 02 Sie 2007 Posty: 14 Skąd: netu
|
Wysłany: 21 Sie 2007, 14:01
|
|
|
to juz za wysoka magia dla mnie.. na elektryce zupelnie sie nie znam.
Ide wlasnie cos kombinowac moze sie uda |
|
|
|
 |
kazi
Model: Ford Fiesta Mk3`92
Wersja: Xr2i
Silnik: Inny
Imię: Rafał
Wiek: 41 Dołączył: 14 Lip 2005 Posty: 474 Skąd: Łódź/GW
|
Wysłany: 21 Sie 2007, 16:57
|
|
|
albo spalisz instalacje do konca jak sie nie znasz to nie ruszaj bo jeszcze bardziej popsujesz |
_________________ PzMot - Polski Związek Motorowy w Gorzowie.
New Wozidło : Citroen Xantia 1,8 Turbo |
|
|
|
 |
student
Model: Ford Fiesta Mk3`90
Wersja: Inna
Silnik: Inny
Imię: Łukasz
Dołączył: 02 Sie 2007 Posty: 14 Skąd: netu
|
Wysłany: 21 Sie 2007, 22:25
|
|
|
postanowilem jednak pogrzebac bo na elektryka mnie nie stac jak narazie..
a wiec teraz podlaczylem oba silowniki do kazdego podlaczylem te 4 kable i dzialaja, jeden odpowiada na drugi, lecz po chwili instalacja (kable) w drzwiach kierowcy zaczynaja sie palic.. leci dym i sie topia.
co moze byc przyczyna? nie weim jakie mam dokladnie silowniki czy oba sa slave czy tez jeden master..
dlaczego pala sie kabe podczas gdy silowniki dzialaja? |
|
|
|
 |
Freeman
Moderator

Model: Ford Fiesta Mk3`89
Wersja: C
Silnik: 1.1i/50KM
Imię: Sławek
Wiek: 43 Dołączył: 06 Kwi 2007 Posty: 3513 Skąd: Ostrzeszów
|
Wysłany: 21 Sie 2007, 22:35
|
|
|
Jeśli oba reagują na siebie tzn ze oba sa master. |
|
|
|
 |
student
Model: Ford Fiesta Mk3`90
Wersja: Inna
Silnik: Inny
Imię: Łukasz
Dołączył: 02 Sie 2007 Posty: 14 Skąd: netu
|
Wysłany: 21 Sie 2007, 22:56
|
|
|
i jesli oba bylyby master to bedzie sie palic instalacja? |
|
|
|
 |
Freeman
Moderator

Model: Ford Fiesta Mk3`89
Wersja: C
Silnik: 1.1i/50KM
Imię: Sławek
Wiek: 43 Dołączył: 06 Kwi 2007 Posty: 3513 Skąd: Ostrzeszów
|
Wysłany: 21 Sie 2007, 22:58
|
|
|
nie nie może sie palić. zobacz jakąś probówka na których kablach idzie +. |
|
|
|
 |
student
Model: Ford Fiesta Mk3`90
Wersja: Inna
Silnik: Inny
Imię: Łukasz
Dołączył: 02 Sie 2007 Posty: 14 Skąd: netu
|
Wysłany: 21 Sie 2007, 23:31
|
|
|
sadzisz ze moglem odwrotnie podlaczyc?
czy ford bylby na tyle glupi zeby w scorpio oznaczyc kable odwrotnymi kolorami niz w fiescie.. |
|
|
|
 |
kazi
Model: Ford Fiesta Mk3`92
Wersja: Xr2i
Silnik: Inny
Imię: Rafał
Wiek: 41 Dołączył: 14 Lip 2005 Posty: 474 Skąd: Łódź/GW
|
Wysłany: 22 Sie 2007, 00:10
|
|
|
pala ci sie bo podłaczyles pewnie sterowanie do plusa albo jakos tak i dlatego przy wcisnieciu sie zaczyna palic popatrz dobrze i nie baw sie bo zaraz bedziesz pisac do nas jak zgasic pozar w fiescie albo jak ja pomalować. |
_________________ PzMot - Polski Związek Motorowy w Gorzowie.
New Wozidło : Citroen Xantia 1,8 Turbo |
|
|
|
 |
Freeman
Moderator

Model: Ford Fiesta Mk3`89
Wersja: C
Silnik: 1.1i/50KM
Imię: Sławek
Wiek: 43 Dołączył: 06 Kwi 2007 Posty: 3513 Skąd: Ostrzeszów
|
Wysłany: 22 Sie 2007, 15:19
|
|
|
student napisał/a: | sadzisz ze moglem odwrotnie podlaczyc?
czy ford bylby na tyle glupi zeby w scorpio oznaczyc kable odwrotnymi kolorami niz w fiescie.. |
A skąd wiesz ,że nie? |
|
|
|
 |
kazi
Model: Ford Fiesta Mk3`92
Wersja: Xr2i
Silnik: Inny
Imię: Rafał
Wiek: 41 Dołączył: 14 Lip 2005 Posty: 474 Skąd: Łódź/GW
|
Wysłany: 22 Sie 2007, 17:03
|
|
|
a po co sa schematy serwisowe? czy wszystko sie robi na oko bo akurat tak jest lepiej? , łatwiej ale czy bezpiecznie? hmm |
_________________ PzMot - Polski Związek Motorowy w Gorzowie.
New Wozidło : Citroen Xantia 1,8 Turbo |
|
|
|
 |
student
Model: Ford Fiesta Mk3`90
Wersja: Inna
Silnik: Inny
Imię: Łukasz
Dołączył: 02 Sie 2007 Posty: 14 Skąd: netu
|
Wysłany: 24 Sie 2007, 17:16
|
|
|
Postanowilem dokladnie przedstawic jak to wyglada moze ktos kto sie zna bedzie wiedzial o co chodzi i postara sie mi pomoc.
A wiec tak:
drzwi kierowcy - zero pradu na czerwonym i brazowym oraz bialym i zoltym
drzwi pasazera:
prad na czerwonym i brazowym
teraz po podlaczeniu silownika u drzwi pasazera. napiecie jest na obu wiazkach
po podlaczeniu kabli bialego i zoltego u drzwi kierowcy powstaje napiecie 12V na nich
niestety nie moge podlaczyc teraz kabli czerwonego i brazowego gdyz zaczyna strzelac przy probie styku. stalo sie tak po ostatnim przypaleniu instalacji..
czy teraz ktos wie co tu moze byc nie tak?
[ Dodano: Pon Sie 27, 2007 20:46 ]
czy naprawde nikt nie wie co tu jest nie tak? |
|
|
|
 |
|