centralny zamek |
Autor |
Wiadomość |
woras

Model: Ford Fiesta Mk3`90
Wersja: Xr2i
Silnik: 1.6i/104KM
Dołączył: 16 Wrz 2007 Posty: 21 Skąd: szczecin
|
Wysłany: 26 Wrz 2007, 21:34 centralny zamek
|
|
|
Witam slyszalem ze w fiestach jest problem ze zmiany zamka zwyklego na centralny ? to prawda? jakie sa koszta ? |
|
|
|
 |
daniel

Model: Ford Fiesta Mk3`94
Wersja: Inna
Silnik: 1.1i/50KM
Imię: daniel
Wiek: 36 Dołączył: 23 Maj 2007 Posty: 100 Skąd: okolice Sanoka
|
Wysłany: 26 Wrz 2007, 21:50
|
|
|
szukaj ...
kilka tematów jest już o tym |
_________________ mz etz 150, fiesta mk3 z rozkładanym żaglem w pakiecie |
|
|
|
 |
Piter
Ninja TEAM

Model: Ford Fiesta Mk3`92
Wersja: Xr2i
Silnik: RS2000/150KM
Dołączył: 07 Gru 2005 Posty: 3843 Skąd: Wrocław
|
Wysłany: 26 Wrz 2007, 21:51
|
|
|
Jaki problem ???
|
_________________ MK3 XR2i Czarna Curva 1.6 CVH --- RSCurva 2.0 N7a + SZPERA
MK4 1.25 ZETEC Ghia
MK6 1.4 TDCI w automacie - coraz gorzej ze mną ... |
|
|
|
 |
Maniek1.3

Model: Inne auto
Wersja: Turnier
Silnik: Inny
Imię: Michał
Wiek: 41 Dołączył: 09 Sie 2007 Posty: 24 Skąd: Piła
|
Wysłany: 27 Wrz 2007, 21:49
|
|
|
Kolego, ja niedawno zakładałem central w swojej mk3, i poszło w miare sprawnie. zalezy jeszcze jaka masz fieste, po 94r. sprawa jest troszke utrudniona. w razie pytań pisz maila, odpowiem na kazde pytanie |
_________________ Była Fiesta Mk3,5 1.3i + gaz "CHIANTI".
Jest Focus Ghia 1.8 tddi "WOLF" 2000r. Czarny Kombi.
 |
|
|
|
 |
jackrzec
Klubowicz

Model: Ford Fiesta Mk7`12
Wersja: Titanium
Silnik: 1.25Duratec/82KM
Imię: Jacek
Wiek: 51 Dołączył: 30 Cze 2005 Posty: 2573 Skąd: Stargard
|
Wysłany: 28 Wrz 2007, 07:52
|
|
|
Maniek1.3 napisał/a: | zalezy jeszcze jaka masz fieste, po 94r. sprawa jest troszke utrudniona. | A to dlaczego? :yyy: |
_________________ Mk3,5 '95 Classic 1.1i/50KM + Mk3,5 '95 Fun 1.3i/60KM,-->
Fiesta Mk4 '99 Ghia 1.25/75KM,--> Fiesta Mk7 '12 Titanium 1.25/82KM + Focus Mk3 '12 Titanium 1.6 EB/150KM |
|
|
|
 |
odyniec

Model: Inne auto
Wersja: Ghia
Silnik: Inny
Imię: B.
Wiek: 39 Dołączył: 07 Sie 2005 Posty: 1610 Skąd: Merzdorf
|
Wysłany: 30 Wrz 2007, 20:58
|
|
|
jackrzec napisał/a: | Maniek1.3 napisał/a: | zalezy jeszcze jaka masz fieste, po 94r. sprawa jest troszke utrudniona. | A to dlaczego? :yyy: |
mozna udac za utrudniona jak sie kupuje same silnowniki... troszke inne zamki sa, i problem lekki jest... lepiej kupic zestaw zamkow wraz z silownikami.... tak jak ja to zrobilem |
_________________ Model: Ford Fiesta mk6 `05 Wersja: ST Silnik: 2.0i (5) (150kkm)
Model: BMW 3 e46 `01 Wersja: ? Silnik: 2.2i (5) (270kkm) |
|
|
|
 |
jackrzec
Klubowicz

Model: Ford Fiesta Mk7`12
Wersja: Titanium
Silnik: 1.25Duratec/82KM
Imię: Jacek
Wiek: 51 Dołączył: 30 Cze 2005 Posty: 2573 Skąd: Stargard
|
Wysłany: 1 Paź 2007, 00:10
|
|
|
odyniec napisał/a: | troszke inne zamki sa | Pokaż różnicę, bo ja jakoś nie zauważyłem - nie czepiam się, tylko pytam z ciekawości |
_________________ Mk3,5 '95 Classic 1.1i/50KM + Mk3,5 '95 Fun 1.3i/60KM,-->
Fiesta Mk4 '99 Ghia 1.25/75KM,--> Fiesta Mk7 '12 Titanium 1.25/82KM + Focus Mk3 '12 Titanium 1.6 EB/150KM |
|
|
|
 |
Gray Wolf
Model: Ford Fiesta Mk3`93
Wersja: CL
Silnik: 1.8D/60KM
Dołączył: 20 Mar 2007 Posty: 8 Skąd: Toruń
|
Wysłany: 1 Paź 2007, 17:20
|
|
|
Najtaniej to kupić siłowniki uniwersalne ok. 85 zł za cztery sztuki z centralką i pilotami oczywiście. Ale trzeba mieć sporo czasu i samozaparcia do wytworzenia dzwigienek. Temat już przerabiany na forum. Otwierany elektrycznie z pilota kufer też można zrobić .Bardzo fajnie działa :lol: . Zajeło mi to pare ładnych dni ale jakoś poszło:) No i za jednym zamachem zrobiłem elektryczne szyby. W ubiegłym roku pytałem się w jednym warsztacie ile kosztuje założenie centrala to wycenili na ok 400 zł. a może więcej bo jest problem z Fordziakami!! Więc zabrałem się za to samemu korzystając z tego co było już zamieszczane na FORUM.
Pozdro dla wszystkich przerabiaczy zamków na centralny w Fiestolotach |
|
|
|
 |
Piter
Ninja TEAM

Model: Ford Fiesta Mk3`92
Wersja: Xr2i
Silnik: RS2000/150KM
Dołączył: 07 Gru 2005 Posty: 3843 Skąd: Wrocław
|
Wysłany: 1 Paź 2007, 17:27
|
|
|
Nie przypominam sobie abym mia l z tym jakikolwiek problem. Założyłem centrala jeszcze zanim zalogowałem się tutaj na forum. |
_________________ MK3 XR2i Czarna Curva 1.6 CVH --- RSCurva 2.0 N7a + SZPERA
MK4 1.25 ZETEC Ghia
MK6 1.4 TDCI w automacie - coraz gorzej ze mną ... |
|
|
|
 |
jackrzec
Klubowicz

Model: Ford Fiesta Mk7`12
Wersja: Titanium
Silnik: 1.25Duratec/82KM
Imię: Jacek
Wiek: 51 Dołączył: 30 Cze 2005 Posty: 2573 Skąd: Stargard
|
Wysłany: 2 Paź 2007, 14:20
|
|
|
Gray Wolf napisał/a: | Ale trzeba mieć sporo czasu i samozaparcia do wytworzenia dzwigienek. Temat już przerabiany na forum. Otwierany elektrycznie z pilota kufer też można zrobić .Bardzo fajnie działa :lol: . Zajeło mi to pare ładnych dni ale jakoś poszło:) | No nioe wiem jak Ty to zakładałeś, bo mi łącznie z dorobieniem dźwigienek i wypiciem 6 browarów zajęło ok 5 godzin, i robiłem to pierwszy raz i wcześniej nie widziałem jak to zrobić ( w sumie oryginału też nie widziałem, a potem po porównaniu z oryginałem wyszło że zrobiłem tak samo) |
_________________ Mk3,5 '95 Classic 1.1i/50KM + Mk3,5 '95 Fun 1.3i/60KM,-->
Fiesta Mk4 '99 Ghia 1.25/75KM,--> Fiesta Mk7 '12 Titanium 1.25/82KM + Focus Mk3 '12 Titanium 1.6 EB/150KM |
|
|
|
 |
odyniec

Model: Inne auto
Wersja: Ghia
Silnik: Inny
Imię: B.
Wiek: 39 Dołączył: 07 Sie 2005 Posty: 1610 Skąd: Merzdorf
|
Wysłany: 2 Paź 2007, 22:27
|
|
|
jackrzec napisał/a: | odyniec napisał/a: | troszke inne zamki sa | Pokaż różnicę, bo ja jakoś nie zauważyłem - nie czepiam się, tylko pytam z ciekawości |
fotek niestey niemam, ale np od clx'a mialy otwor o ktory oprzec sie mozna bylo silownikiem, coby silownik za pomoca dzwigni otwieral zamek. a w tych nowszych nie widzialem...
wiem jedno, miedzy mk3 tym starym, a mk3.5 bylo wiele roznic... czasami stosowane, czasami nie... przykladem tego moze byc choc plastikowa wstawka przy drzwiach przy samamy zamku... |
_________________ Model: Ford Fiesta mk6 `05 Wersja: ST Silnik: 2.0i (5) (150kkm)
Model: BMW 3 e46 `01 Wersja: ? Silnik: 2.2i (5) (270kkm) |
|
|
|
 |
jackrzec
Klubowicz

Model: Ford Fiesta Mk7`12
Wersja: Titanium
Silnik: 1.25Duratec/82KM
Imię: Jacek
Wiek: 51 Dołączył: 30 Cze 2005 Posty: 2573 Skąd: Stargard
|
Wysłany: 2 Paź 2007, 22:50
|
|
|
odyniec napisał/a: | ale np od clx'a mialy otwor o ktory oprzec sie mozna bylo silownikiem, coby silownik za pomoca dzwigni otwieral zamek. a w tych nowszych nie widzialem...
wiem jedno, miedzy mk3 tym starym, a mk3.5 bylo wiele roznic... czasami stosowane, czasami nie... przykladem tego moze byc choc plastikowa wstawka przy drzwiach przy samamy zamku... | Zgadza się, ale te otwory można spotkać w każdym roczniku! Ja w jednej fieście miałem w obu zamkach, a w drugiej nie a obie z 95 roku i żadna z nich to nie clx (zresztą w 95 clx'ów nie było) - wkładali co mieli i tyle - rocznik to żaden wyznacznik, nawet w microcacie są tylko dwie wersje zamków jedna z dźwigienkami, druga nie, ale nic o roczniku tam nie piszą. Co do tego plastiku przy zamku, to nie jest on jego częścią składową, tylko jest to osłona zewnętrzna przykręcona tymi samymi śrubami co zamek. |
_________________ Mk3,5 '95 Classic 1.1i/50KM + Mk3,5 '95 Fun 1.3i/60KM,-->
Fiesta Mk4 '99 Ghia 1.25/75KM,--> Fiesta Mk7 '12 Titanium 1.25/82KM + Focus Mk3 '12 Titanium 1.6 EB/150KM |
|
|
|
 |
Maniek1.3

Model: Inne auto
Wersja: Turnier
Silnik: Inny
Imię: Michał
Wiek: 41 Dołączył: 09 Sie 2007 Posty: 24 Skąd: Piła
|
Wysłany: 14 Paź 2007, 20:01
|
|
|
witam
roznica jest, bo do 94 w zamkach była seryjnie zostawiona wypustka do zamocowania dzwigienki, ktorą oczywiscie trzeba sobie dorobic, a po 94 to tego czegos niema. i w tym momęcie sprawa jest troszke bardziej skomplikowana. w starszym modelu smiało dorabiałes dzwigienke, siłownik na drzwi przykrecałeś , łączyłeś to ciegnem i diałało. tutaj niestety trzeba pogłuwkowac jak przykrecic siłownik do zamka, i jak to ystrojstwo podłączyć aby zamykało i otwierało , i niewadziło. :8: :8: |
_________________ Była Fiesta Mk3,5 1.3i + gaz "CHIANTI".
Jest Focus Ghia 1.8 tddi "WOLF" 2000r. Czarny Kombi.
 |
|
|
|
 |
jackrzec
Klubowicz

Model: Ford Fiesta Mk7`12
Wersja: Titanium
Silnik: 1.25Duratec/82KM
Imię: Jacek
Wiek: 51 Dołączył: 30 Cze 2005 Posty: 2573 Skąd: Stargard
|
Wysłany: 15 Paź 2007, 00:58
|
|
|
Maniek1.3 napisał/a: | a po 94 to tego czegos niema |
Kod: | Ja w jednej fieście miałem w obu zamkach, a w drugiej nie a obie z 95 roku |
Nie jest tak źle z tymi dżwigienkami i mocowaniem ich, tak samo z siłownikami... |
_________________ Mk3,5 '95 Classic 1.1i/50KM + Mk3,5 '95 Fun 1.3i/60KM,-->
Fiesta Mk4 '99 Ghia 1.25/75KM,--> Fiesta Mk7 '12 Titanium 1.25/82KM + Focus Mk3 '12 Titanium 1.6 EB/150KM |
|
|
|
 |
|