Fiesta Klub Polska


Poprzedni temat «» Następny temat

Tagi tematu: Brak tagów.

Zasilanie Centralnego Zamka
Autor Wiadomość
Rangers76
[Usunięty]

Wysłany: 13 Sie 2007, 10:17   Zasilanie Centralnego Zamka

Witam
Skąd najlepiej pociągnąć zasilanie centralnego zamka i gdzie (w którym miejscu) najlepiej umieścić centralkę?
 
 
Freeman 
Moderator


Model: Ford Fiesta Mk3`89
Wersja: C
Silnik: 1.1i/50KM
Imię: Sławek
Wiek: 43
Dołączył: 06 Kwi 2007
Posty: 3513
Skąd: Ostrzeszów
Wysłany: 13 Sie 2007, 13:54   

Ja umieściłem ją koło lewej nogi kierowcy tam jest taki chowek. A co do podpięcia to producenci na ogół polecają centralnie pod akum ale ja podpiełem pod bezpiecznik od centralnego
 
 
 
Piter 
Ninja TEAM




Model: Ford Fiesta Mk3`92
Wersja: Xr2i
Silnik: RS2000/150KM
Dołączył: 07 Gru 2005
Posty: 3843
Skąd: Wrocław
Wysłany: 13 Sie 2007, 14:00   

Ja miałem założone pod kierownicą w okolicach lewej nogi i spięte z alarmem.
_________________
MK3 XR2i Czarna Curva 1.6 CVH --- RSCurva 2.0 N7a + SZPERA :V:
MK4 1.25 ZETEC Ghia
MK6 1.4 TDCI w automacie - coraz gorzej ze mną ...
 
 
 
kazi 

Model: Ford Fiesta Mk3`92
Wersja: Xr2i
Silnik: Inny
Imię: Rafał
Wiek: 41
Dołączył: 14 Lip 2005
Posty: 474
Skąd: Łódź/GW
Wysłany: 14 Sie 2007, 10:45   

w okolicach kierownicy jest oryginalna zlaczka do centralnego oraz szyb elektrycznych poszukaj na forum jest rozpiska gdzies.
_________________
PzMot - Polski Związek Motorowy w Gorzowie.
New Wozidło : Citroen Xantia 1,8 Turbo
 
 
 
Parch 

Model: Inne auto
Wersja: Inna
Silnik: Inny
Dołączył: 06 Lip 2006
Posty: 234
Skąd: Wrocław
Wysłany: 14 Sie 2007, 10:50   

kazi napisał/a:
w okolicach kierownicy jest oryginalna zlaczka do centralnego oraz szyb elektrycznych poszukaj na forum jest rozpiska gdzies.


Z tą "złączką" to jest tak, że ona albo jest albo jej ni ma. Zwłaszcza jeśli ktoś ma wersję "C". Ja w swojej Fieście takowej wtyczki nie posiadam i IMHO 90% posiadaczy C-ieniasów jej mieć nie będzie.
 
 
Rangers76
[Usunięty]

Wysłany: 14 Sie 2007, 11:22   

Racja Parch
Dlatego wersja "C" nazywana jest wersją "cienias".
I radź sobie sam.

A czy ta blaszka musi być tak wygięta?


 
 
Parch 

Model: Inne auto
Wersja: Inna
Silnik: Inny
Dołączył: 06 Lip 2006
Posty: 234
Skąd: Wrocław
Wysłany: 14 Sie 2007, 12:15   

Rangers76 napisał/a:
A czy ta blaszka musi być tak wygięta?


Szczerze mówiąc, to nie wiem czy musi tak, być czy nie.
Montując nieoryginalny CZ nic nie musisz - ma działać! Złożyć powinieneś wszystko w taki sposób, aby to "działanie" było bezproblemowe i jak najdłuższe.
 
 
odyniec 


Model: Inne auto
Wersja: Ghia
Silnik: Inny
Imię: B.
Wiek: 39
Dołączył: 07 Sie 2005
Posty: 1610
Skąd: Merzdorf
Wysłany: 14 Sie 2007, 21:24   

Parch napisał/a:
kazi napisał/a:
w okolicach kierownicy jest oryginalna zlaczka do centralnego oraz szyb elektrycznych poszukaj na forum jest rozpiska gdzies.


Z tą "złączką" to jest tak, że ona albo jest albo jej ni ma. Zwłaszcza jeśli ktoś ma wersję "C". Ja w swojej Fieście takowej wtyczki nie posiadam i IMHO 90% posiadaczy C-ieniasów jej mieć nie będzie.


posiadaczy C z lat '89-'93.
mk3.5 - moje ukochane - nawet w wersji C mialy te wtyczki.

[ Dodano: Wto Sie 14, 2007 20:25 ]
Rangers76 napisał/a:
Racja Parch
Dlatego wersja "C" nazywana jest wersją "cienias".
I radź sobie sam.

A czy ta blaszka musi być tak wygięta?


[url=http://img373.images....th.jpg]Obrazek[/URL]

masz auto i akumulator pewno ci kiedys padl...
wez w takim razie przyrzad ktory sluzyl ci w temtej sytuacji pomoca.
prostownik w lape, badz jakis zasilacz na 12V, podepnij ten uklad w zasilanie i sprawdz jak dziala.
_________________
Model: Ford Fiesta mk6 `05 Wersja: ST Silnik: 2.0i (5) (150kkm)
Model: BMW 3 e46 `01 Wersja: ? Silnik: 2.2i (5) (270kkm)
 
 
 
Freeman 
Moderator


Model: Ford Fiesta Mk3`89
Wersja: C
Silnik: 1.1i/50KM
Imię: Sławek
Wiek: 43
Dołączył: 06 Kwi 2007
Posty: 3513
Skąd: Ostrzeszów
Wysłany: 14 Sie 2007, 21:41   

Odyniec, a o co chodzi z tym co napisałeś?
 
 
 
odyniec 


Model: Inne auto
Wersja: Ghia
Silnik: Inny
Imię: B.
Wiek: 39
Dołączył: 07 Sie 2005
Posty: 1610
Skąd: Merzdorf
Wysłany: 15 Sie 2007, 14:11   

masz prostownik? wez ten silownik z zakmiem, podepnij do prostownika (plus do plus a minus do minusa), i sprawdz jak dziala i bedziesz wiedzial czy to jest potrzebne czy tez raczej nie.
a blaszka mozliwe ze jest poto, aby silonik oryginalnymi otworami do zamka przykrecic, a dzwignia nie siega do tego miejsca, a blaszka sluzy jako "reduktor"
_________________
Model: Ford Fiesta mk6 `05 Wersja: ST Silnik: 2.0i (5) (150kkm)
Model: BMW 3 e46 `01 Wersja: ? Silnik: 2.2i (5) (270kkm)
 
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Ten temat jest zablokowany bez możliwości zmiany postów lub pisania odpowiedzi
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Podobne Tematy
Temat Autor Forum Odpowiedzi Ostatni post
Brak nowych postów Przyklejony: Ustawienia centralnego zamka w MK6 - FAQ
Parzych Porady eksploatacyjne 1 25 Kwi 2016, 23:19
slawomirro
Brak nowych postów Montaż zamka centralnego
avenntadorrre Elektryka ogólna 6 1 Gru 2017, 14:28
mikrus
Brak nowych postów Pilot do centralnego zamka
stefan86 Elektryka 7 16 Cze 2006, 23:14
stefan86
Brak nowych postów brzeczyk do centralnego zamka.
Gość Elektryka 4 1 Cze 2006, 00:08
picio_18
Brak nowych postów Montaż zamka centralnego
funkofil Elektryka ogólna 1 13 Gru 2019, 23:35
JoeMix


Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group




Instagram




Fiesta Klub Polska nie ponosi odpowiedzialności za jakiekolwiek treści umieszczane przez użytkowników forum.
Odpowiedzialność ta spoczywa na autorach tych treści.