Zasilanie Centralnego Zamka |
Autor |
Wiadomość |
Rangers76 [Usunięty]
|
Wysłany: 13 Sie 2007, 10:17 Zasilanie Centralnego Zamka
|
|
|
Witam
Skąd najlepiej pociągnąć zasilanie centralnego zamka i gdzie (w którym miejscu) najlepiej umieścić centralkę? |
|
|
|
 |
Freeman
Moderator

Model: Ford Fiesta Mk3`89
Wersja: C
Silnik: 1.1i/50KM
Imię: Sławek
Wiek: 43 Dołączył: 06 Kwi 2007 Posty: 3513 Skąd: Ostrzeszów
|
Wysłany: 13 Sie 2007, 13:54
|
|
|
Ja umieściłem ją koło lewej nogi kierowcy tam jest taki chowek. A co do podpięcia to producenci na ogół polecają centralnie pod akum ale ja podpiełem pod bezpiecznik od centralnego |
|
|
|
 |
Piter
Ninja TEAM

Model: Ford Fiesta Mk3`92
Wersja: Xr2i
Silnik: RS2000/150KM
Dołączył: 07 Gru 2005 Posty: 3843 Skąd: Wrocław
|
Wysłany: 13 Sie 2007, 14:00
|
|
|
Ja miałem założone pod kierownicą w okolicach lewej nogi i spięte z alarmem. |
_________________ MK3 XR2i Czarna Curva 1.6 CVH --- RSCurva 2.0 N7a + SZPERA
MK4 1.25 ZETEC Ghia
MK6 1.4 TDCI w automacie - coraz gorzej ze mną ... |
|
|
|
 |
kazi
Model: Ford Fiesta Mk3`92
Wersja: Xr2i
Silnik: Inny
Imię: Rafał
Wiek: 41 Dołączył: 14 Lip 2005 Posty: 474 Skąd: Łódź/GW
|
Wysłany: 14 Sie 2007, 10:45
|
|
|
w okolicach kierownicy jest oryginalna zlaczka do centralnego oraz szyb elektrycznych poszukaj na forum jest rozpiska gdzies. |
_________________ PzMot - Polski Związek Motorowy w Gorzowie.
New Wozidło : Citroen Xantia 1,8 Turbo |
|
|
|
 |
Parch
Model: Inne auto
Wersja: Inna
Silnik: Inny
Dołączył: 06 Lip 2006 Posty: 234 Skąd: Wrocław
|
Wysłany: 14 Sie 2007, 10:50
|
|
|
kazi napisał/a: | w okolicach kierownicy jest oryginalna zlaczka do centralnego oraz szyb elektrycznych poszukaj na forum jest rozpiska gdzies. |
Z tą "złączką" to jest tak, że ona albo jest albo jej ni ma. Zwłaszcza jeśli ktoś ma wersję "C". Ja w swojej Fieście takowej wtyczki nie posiadam i IMHO 90% posiadaczy C-ieniasów jej mieć nie będzie. |
|
|
|
 |
Rangers76 [Usunięty]
|
Wysłany: 14 Sie 2007, 11:22
|
|
|
Racja Parch
Dlatego wersja "C" nazywana jest wersją "cienias".
I radź sobie sam.
A czy ta blaszka musi być tak wygięta?
 |
|
|
|
 |
Parch
Model: Inne auto
Wersja: Inna
Silnik: Inny
Dołączył: 06 Lip 2006 Posty: 234 Skąd: Wrocław
|
Wysłany: 14 Sie 2007, 12:15
|
|
|
Rangers76 napisał/a: | A czy ta blaszka musi być tak wygięta? |
Szczerze mówiąc, to nie wiem czy musi tak, być czy nie.
Montując nieoryginalny CZ nic nie musisz - ma działać! Złożyć powinieneś wszystko w taki sposób, aby to "działanie" było bezproblemowe i jak najdłuższe. |
|
|
|
 |
odyniec

Model: Inne auto
Wersja: Ghia
Silnik: Inny
Imię: B.
Wiek: 39 Dołączył: 07 Sie 2005 Posty: 1610 Skąd: Merzdorf
|
Wysłany: 14 Sie 2007, 21:24
|
|
|
Parch napisał/a: | kazi napisał/a: | w okolicach kierownicy jest oryginalna zlaczka do centralnego oraz szyb elektrycznych poszukaj na forum jest rozpiska gdzies. |
Z tą "złączką" to jest tak, że ona albo jest albo jej ni ma. Zwłaszcza jeśli ktoś ma wersję "C". Ja w swojej Fieście takowej wtyczki nie posiadam i IMHO 90% posiadaczy C-ieniasów jej mieć nie będzie. |
posiadaczy C z lat '89-'93.
mk3.5 - moje ukochane - nawet w wersji C mialy te wtyczki.
[ Dodano: Wto Sie 14, 2007 20:25 ]
masz auto i akumulator pewno ci kiedys padl...
wez w takim razie przyrzad ktory sluzyl ci w temtej sytuacji pomoca.
prostownik w lape, badz jakis zasilacz na 12V, podepnij ten uklad w zasilanie i sprawdz jak dziala. |
_________________ Model: Ford Fiesta mk6 `05 Wersja: ST Silnik: 2.0i (5) (150kkm)
Model: BMW 3 e46 `01 Wersja: ? Silnik: 2.2i (5) (270kkm) |
|
|
|
 |
Freeman
Moderator

Model: Ford Fiesta Mk3`89
Wersja: C
Silnik: 1.1i/50KM
Imię: Sławek
Wiek: 43 Dołączył: 06 Kwi 2007 Posty: 3513 Skąd: Ostrzeszów
|
Wysłany: 14 Sie 2007, 21:41
|
|
|
Odyniec, a o co chodzi z tym co napisałeś? |
|
|
|
 |
odyniec

Model: Inne auto
Wersja: Ghia
Silnik: Inny
Imię: B.
Wiek: 39 Dołączył: 07 Sie 2005 Posty: 1610 Skąd: Merzdorf
|
Wysłany: 15 Sie 2007, 14:11
|
|
|
masz prostownik? wez ten silownik z zakmiem, podepnij do prostownika (plus do plus a minus do minusa), i sprawdz jak dziala i bedziesz wiedzial czy to jest potrzebne czy tez raczej nie.
a blaszka mozliwe ze jest poto, aby silonik oryginalnymi otworami do zamka przykrecic, a dzwignia nie siega do tego miejsca, a blaszka sluzy jako "reduktor" |
_________________ Model: Ford Fiesta mk6 `05 Wersja: ST Silnik: 2.0i (5) (150kkm)
Model: BMW 3 e46 `01 Wersja: ? Silnik: 2.2i (5) (270kkm) |
|
|
|
 |
|
Fiesta Klub Polska nie ponosi odpowiedzialności za jakiekolwiek treści umieszczane przez użytkowników forum.
Odpowiedzialność ta spoczywa na autorach tych treści.