Przesunięty przez: bidżej 20 Wrz 2010, 11:54 |
Czy zegary z pumy pasują do fiesty? |
Autor |
Wiadomość |
FaYaH [Usunięty]
|
Wysłany: 2 Lip 2007, 00:10 Czy zegary z pumy pasują do fiesty?
|
|
|
Czy zegary białe z pumy z obrotomierzem pasują do fiesty mk IV 1.3 Endura E, a jesli nie to czy jakie kolwiek z obrotomierzem moge zamontować |
Ostatnio zmieniony przez bidżej 20 Wrz 2010, 11:54, w całości zmieniany 1 raz |
|
|
|
 |
jackrzec
Klubowicz

Model: Ford Fiesta Mk7`12
Wersja: Titanium
Silnik: 1.25Duratec/82KM
Imię: Jacek
Wiek: 51 Dołączył: 30 Cze 2005 Posty: 2573 Skąd: Stargard
|
Wysłany: 2 Lip 2007, 00:19
|
|
|
pasują, bo są takie same |
_________________ Mk3,5 '95 Classic 1.1i/50KM + Mk3,5 '95 Fun 1.3i/60KM,-->
Fiesta Mk4 '99 Ghia 1.25/75KM,--> Fiesta Mk7 '12 Titanium 1.25/82KM + Focus Mk3 '12 Titanium 1.6 EB/150KM |
|
|
|
 |
zoharek

Model: Inne auto
Wersja: Inna
Silnik: Inny
Imię: Rafał
Wiek: 41 Dołączył: 22 Sty 2007 Posty: 527 Skąd: Łódź
|
Wysłany: 2 Lip 2007, 00:29
|
|
|
No nie do końca, będa minimalne przekłamania z tego co wiem, w końcu inna skrzynia, inna średnica kół. Inna rzecz że jeśli będą to minimalne, rzędu 2-5km/h |
|
|
|
 |
odyniec

Model: Inne auto
Wersja: Ghia
Silnik: Inny
Imię: B.
Wiek: 39 Dołączył: 07 Sie 2005 Posty: 1610 Skąd: Merzdorf
|
Wysłany: 2 Lip 2007, 07:43
|
|
|
zoharek, jesli juz to tam jest taki slimak w skrzyni biegow, ktory wlasnie odpowiada za przelozenie/-a, oraz srednice kół.
myslisz ze Ford to taka szlachta co by produkowala o tym samym wygladzie zegary z innymi parametrami pod koła badz skrzynie?
zobacz ze pomiedzy fiesta 1.1 a 1.8 jest lekka roznica w skrzyni biegow, a zegary nadal te same. |
_________________ Model: Ford Fiesta mk6 `05 Wersja: ST Silnik: 2.0i (5) (150kkm)
Model: BMW 3 e46 `01 Wersja: ? Silnik: 2.2i (5) (270kkm) |
|
|
|
 |
zoharek

Model: Inne auto
Wersja: Inna
Silnik: Inny
Imię: Rafał
Wiek: 41 Dołączył: 22 Sty 2007 Posty: 527 Skąd: Łódź
|
Wysłany: 2 Lip 2007, 08:01
|
|
|
hm, pewnie masz racje |
|
|
|
 |
Kacper [Usunięty]
|
Wysłany: 2 Lip 2007, 09:38
|
|
|
odyniec napisał/a: | zoharek, jesli juz to tam jest taki slimak w skrzyni biegow, ktory wlasnie odpowiada za przelozenie/-a, oraz srednice kół.
myslisz ze Ford to taka szlachta co by produkowala o tym samym wygladzie zegary z innymi parametrami pod koła badz skrzynie?
zobacz ze pomiedzy fiesta 1.1 a 1.8 jest lekka roznica w skrzyni biegow, a zegary nadal te same. |
jestes pewny ? mellow, kiedys mial tutaj RS1800, opisywał ze inne zegary niż z 1.8 nie działały u niego, tzn obrotomierz nie funkcjonował wogóle...ale ile w tym prawdy nie wiem, ja przy tym nie byłem
pozdr
KACPER |
|
|
|
 |
FaYaH [Usunięty]
|
Wysłany: 2 Lip 2007, 13:57
|
|
|
Czyli to znaczy, że mam wyprowadzone wiązki od obrotomierza i bedzie to w miare dzialac?
Znalazłem (CHYBA) identyczne od escorta http://www.motoallegro.pl...ort_1996r_.html
Też by pasowały? |
|
|
|
 |
Marcin
Model: Inne auto
Wersja: Sport
Silnik: 1.6i16V/100KM
Imię: Marcin
Wiek: 40 Dołączył: 10 Kwi 2006 Posty: 3108 Skąd: Krosno Odrz.
|
Wysłany: 2 Lip 2007, 18:25
|
|
|
wszystkie tego typu beda pasowały, jak nie masz u siebie teraz obrotka to mozesz miec ale nie koniecznie wyprowadzoną wiązke do obrotka, w razie czego poszukasz opis na forum i sam dorobisz. |
_________________ Jest: Mazda 6 GH, Mazda 2 DY, Puma MK1
Było: Focus MK2FL, Clio 2, Mazda 323F BJ, Fiesta MK4 |
|
|
|
 |
jackrzec
Klubowicz

Model: Ford Fiesta Mk7`12
Wersja: Titanium
Silnik: 1.25Duratec/82KM
Imię: Jacek
Wiek: 51 Dołączył: 30 Cze 2005 Posty: 2573 Skąd: Stargard
|
Wysłany: 2 Lip 2007, 19:34
|
|
|
W mk4 jest instalacja pod obrotka zawsze - przynajmniej w benzyniakach! już mk3 od 94 roku miały kabel pod obrotomierz w wiązce.
Kacper napisał/a: | kiedys mial tutaj RS1800, opisywał ze inne zegary niż z 1.8 nie działały u niego, tzn obrotomierz nie funkcjonował wogóle. | Ty piszesz o mk3 i to przed 94 rokiem, później wszystko się zmieniło. |
_________________ Mk3,5 '95 Classic 1.1i/50KM + Mk3,5 '95 Fun 1.3i/60KM,-->
Fiesta Mk4 '99 Ghia 1.25/75KM,--> Fiesta Mk7 '12 Titanium 1.25/82KM + Focus Mk3 '12 Titanium 1.6 EB/150KM |
|
|
|
 |
odyniec

Model: Inne auto
Wersja: Ghia
Silnik: Inny
Imię: B.
Wiek: 39 Dołączył: 07 Sie 2005 Posty: 1610 Skąd: Merzdorf
|
Wysłany: 3 Lip 2007, 07:31
|
|
|
Kacper napisał/a: | jestes pewny ? mellow, kiedys mial tutaj RS1800, opisywał ze inne zegary niż z 1.8 nie działały u niego, tzn obrotomierz nie funkcjonował wogóle...ale ile w tym prawdy nie wiem, ja przy tym nie byłem
pozdr
KACPER |
obrotek przynajmniej wtedy sygnal bral z cewki, a mowa byla o przeklamaniach w predkosci. |
_________________ Model: Ford Fiesta mk6 `05 Wersja: ST Silnik: 2.0i (5) (150kkm)
Model: BMW 3 e46 `01 Wersja: ? Silnik: 2.2i (5) (270kkm) |
|
|
|
 |
Rafal1504 [Usunięty]
|
Wysłany: 5 Lip 2007, 10:37
|
|
|
jackrzec napisał/a: | W mk4 jest instalacja pod obrotka zawsze - przynajmniej w benzyniakach! już mk3 od 94 roku miały kabel pod obrotomierz w wiązce.
Kacper napisał/a: | kiedys mial tutaj RS1800, opisywał ze inne zegary niż z 1.8 nie działały u niego, tzn obrotomierz nie funkcjonował wogóle. | Ty piszesz o mk3 i to przed 94 rokiem, później wszystko się zmieniło. |
Nie wszystkie miały moja z 1997 roku nie miała.
W niebieskiej kostce do licznika musisz mieć podwójny biało czarny przewód jeśli nie ma to nie masz wiązki pod obrotek |
|
|
|
 |
jackrzec
Klubowicz

Model: Ford Fiesta Mk7`12
Wersja: Titanium
Silnik: 1.25Duratec/82KM
Imię: Jacek
Wiek: 51 Dołączył: 30 Cze 2005 Posty: 2573 Skąd: Stargard
|
Wysłany: 5 Lip 2007, 14:33
|
|
|
Rafal1504 napisał/a: | W niebieskiej kostce do licznika musisz mieć podwójny biało czarny przewód jeśli nie ma to nie masz wiązki pod obrotek | To jakaś wybitna rewelacja - może robiona na obszar"PL". |
_________________ Mk3,5 '95 Classic 1.1i/50KM + Mk3,5 '95 Fun 1.3i/60KM,-->
Fiesta Mk4 '99 Ghia 1.25/75KM,--> Fiesta Mk7 '12 Titanium 1.25/82KM + Focus Mk3 '12 Titanium 1.6 EB/150KM |
|
|
|
 |
Rafal1504 [Usunięty]
|
Wysłany: 5 Lip 2007, 15:53
|
|
|
Tak się składa, że jeden przewód białoczarny przychodzi jako sygnał do obrotomierza a drugim odchodzi sygnał do układu sterowania ciepłym i zimnym powietrzem (dlatego przy wyłączonym silniku nie można sterować elektrozaworem od nagrzewnicy - elektroniczna regulacja ciepło-zimno)
Z resztą wynika to ze schematów dla niedowiarków mogę podać schematy
ps. dotyczy to fiesty mk4, starsze modele miały chyba regulacje powietrza na lince |
|
|
|
 |
odyniec

Model: Inne auto
Wersja: Ghia
Silnik: Inny
Imię: B.
Wiek: 39 Dołączył: 07 Sie 2005 Posty: 1610 Skąd: Merzdorf
|
Wysłany: 5 Lip 2007, 16:16
|
|
|
Rafal1504 napisał/a: | ps. dotyczy to fiesty mk4, starsze modele miały chyba regulacje powietrza na lince |
napewno. |
_________________ Model: Ford Fiesta mk6 `05 Wersja: ST Silnik: 2.0i (5) (150kkm)
Model: BMW 3 e46 `01 Wersja: ? Silnik: 2.2i (5) (270kkm) |
|
|
|
 |
jackrzec
Klubowicz

Model: Ford Fiesta Mk7`12
Wersja: Titanium
Silnik: 1.25Duratec/82KM
Imię: Jacek
Wiek: 51 Dołączył: 30 Cze 2005 Posty: 2573 Skąd: Stargard
|
Wysłany: 6 Lip 2007, 08:25
|
|
|
Rafal1504 napisał/a: | Tak się składa, że jeden przewód białoczarny przychodzi jako sygnał do obrotomierza a drugim odchodzi sygnał do układu sterowania ciepłym i zimnym powietrzem (dlatego przy wyłączonym silniku nie można sterować elektrozaworem od nagrzewnicy - elektroniczna regulacja ciepło-zimno)
Z resztą wynika to ze schematów dla niedowiarków mogę podać schematy
ps. dotyczy to fiesty mk4, starsze modele miały chyba regulacje powietrza na lince |
Z kablami to masz rację a dokładnie kolory to biało-czarny do obrotka, a czarno-biały do nagrzewnicy. Ale jest jeden szczegół - te kable idą razem w wiązce tylko przy kompie, a potem każdy idzie w swoją stronę. Chyba że przy kompie go nie ma (na pinie 48), to wtedy dupa z obrotka. |
_________________ Mk3,5 '95 Classic 1.1i/50KM + Mk3,5 '95 Fun 1.3i/60KM,-->
Fiesta Mk4 '99 Ghia 1.25/75KM,--> Fiesta Mk7 '12 Titanium 1.25/82KM + Focus Mk3 '12 Titanium 1.6 EB/150KM |
|
|
|
 |
firefighter1 [Usunięty]
|
Wysłany: 24 Lip 2007, 16:01
|
|
|
ja u siebie wstawiłem od pumki i cyka bez problemu |
|
|
|
 |
Gworm [Usunięty]
|
Wysłany: 22 Sty 2008, 05:29
|
|
|
dobra, jest pytanie.
czy można włożyć zegary z pumy jeśli w fieście licznik kilometrów jest "analogowy" a w pumie był cyfrowy...
dzięki za newsa. |
|
|
|
 |
Marcin
Model: Inne auto
Wersja: Sport
Silnik: 1.6i16V/100KM
Imię: Marcin
Wiek: 40 Dołączył: 10 Kwi 2006 Posty: 3108 Skąd: Krosno Odrz.
|
Wysłany: 22 Sty 2008, 06:37
|
|
|
da rade ale trzeba przerabiac polaczenie z dwoch złączy na jedno |
_________________ Jest: Mazda 6 GH, Mazda 2 DY, Puma MK1
Było: Focus MK2FL, Clio 2, Mazda 323F BJ, Fiesta MK4 |
|
|
|
 |
Gworm [Usunięty]
|
Wysłany: 28 Sty 2008, 01:34
|
|
|
Marcin napisał/a: | da rade ale trzeba przerabiac polaczenie z dwoch złączy na jedno |
witaj. dzięki za news, ale od razu pytania:
1 .czy elektroniczny wyświetlacz będzie pokazywał prawidłowo swoje funkcje ?
2. istnieje jakiś schemat przeróbki ?
dzięki
|
|
|
|
 |
Marcin
Model: Inne auto
Wersja: Sport
Silnik: 1.6i16V/100KM
Imię: Marcin
Wiek: 40 Dołączył: 10 Kwi 2006 Posty: 3108 Skąd: Krosno Odrz.
|
Wysłany: 28 Sty 2008, 10:08
|
|
|
raczej bedzie pokazywal tylko przebieg i ewentualnie przyblizona wartosc km do tankowania, ktora jest i tak powiazana ze wskaznikiem ile ma sie paliwa a nie ze stylem jazdy.
[ Dodano: Pon Sty 28, 2008 10:09 ]
załozenia :
C 3006 wtyczka biała od starych zegarów
C 3007 wtyczka niebieska od starych zegarów
C44 32-pinowa wtyczka od "nowych zegarów.
Opis dotyczy tej wtyczki
1 - zasilanie z przed stacyjki (np. pin 1 z 7-pinowej wtyczki od radia[pomarańczowo-czarny])
2 - pin 12 C3006 (zasilanie)
3
4
5
6
7 - pin 1 C3007 (kontrolka kierunku lewa)
8 - zasilanie (np. pin 4 z 7 pinowej wtyczki od radia[pomarańczowo-czarny, ale dwa razy cieńszy niz przy pinie 1])
9
10 - pin7 C3007 (ładowanie kontrolka)
11 - pin 10 C3007 (kontrolka oleju)
12 - pin 8 C3006 (kontrolka ręcznego)
13 - pin 9 C3006 (kontrolka ABS)
14
15
16 - pin 6 C3007 (kontrolka poduszek)
17 - pin 9 C3006 masa
18 - do czujnika VSS lub pin 4 ECU
19
20
21 - pin 8 C3007 (obrotomierz)
22 - zasilanie (np. pin 3 z 7 pinowej wtyczki od radia [zólto szary lub zólto zielony)
23 - masa
24 - pin 6 C3006 (czujnik poziomu paliwa)
25 - pin 7 C3006 (czujnik tempeartury silnika)
26 - masa
27 - masa
28 - masa
29 - pin 2 C3007 (kontrolka kierunku prawego)
30 - pin 11 C3006 (kontrolka długich)
31 - pin 3 C 3007 (kontrolka otwartych drzwi)
32 - kontrolka swiec zarowych |
_________________ Jest: Mazda 6 GH, Mazda 2 DY, Puma MK1
Było: Focus MK2FL, Clio 2, Mazda 323F BJ, Fiesta MK4 |
|
|
|
 |
|