Przesunięty przez: van 22 Cze 2014, 14:20 |
uszczelka pod głowica |
Autor |
Wiadomość |
pcrb [Usunięty]
|
Wysłany: 17 Cze 2007, 15:25 uszczelka pod głowica
|
|
|
mam pytanie jakie sa objawy jezeli penknie uszczelka pod głowica i czy ktos moze mnie poinstrułowac jak sie takowa uszeczelke wymienia, i gdzie sie ona znajduje tzn gdzie jest głowica a mniejsce pod na znajde juz sam pozdrawiam |
|
|
|
 |
finster [Usunięty]
|
Wysłany: 17 Cze 2007, 16:30
|
|
|
Fotka 1 Fotka 2
Mam nowa uszczelke do 1.0, a i nie radze tego robic jesli masz male doswiadczenie |
|
|
|
 |
pcrb [Usunięty]
|
Wysłany: 17 Cze 2007, 17:37
|
|
|
to ze masz uszczelke to znaczy ze na sprzedaz czy ze mkasz ja w swoim samochodzie zamontowana?zart
dzieki wielkie za zdjecia. dopiero sie ucze. za ile ta uszczelka?
a jakie sa objawy pekniecia uszczelki |
|
|
|
 |
finster [Usunięty]
|
Wysłany: 17 Cze 2007, 18:07
|
|
|
uszczelke mam bo akurat mi padla w mojej 1.0 ale jej nie zalozylem bo zmienilem silnik na 1.1 stad mi zostala nowa nie uzywana
Objawow jest wiele ( wyszukiwarka lub google)
U mnie w 1.0 wywalalo plyn chlodniczy ze zbiorniczka + spadek mocy |
|
|
|
 |
pcrb [Usunięty]
|
Wysłany: 17 Cze 2007, 18:10
|
|
|
mi cos cieknie, nie wiem czy to z tad, potrafi mi sie tez tak zagrzac ze gasniemi musze czekac zeby ostygł az odpali ale to podobno cewka jest juz do wymiany, napisałes w jednym z postów ze masz cewke masz ja jeszcze? |
|
|
|
 |
finster [Usunięty]
|
Wysłany: 17 Cze 2007, 18:13
|
|
|
mam cewke gaznik i pare inny srutututu ze starego silnika
[ Dodano: Nie Cze 17, 2007 17:19 ]
hmm ale co ma cewka do grzania sie silnika ? wlacza sie wiatrak jak sie zagrzeje ? zreszta jak mowisz ze musisz czekac zeby ostygl to chyba jakis maly dramacik masz najpierw sprawdz uklad chlodzenia (droznosc ukladu + termostat + wiatrak czy sie wlacza ) jak tam jest ok i samochod dalej sie grzeje no to na 90% masz uszczelke do wymiany ale to sie wiaze pewnie takze ze szlifem glowicy (ale to jest tylko teoria i moja opinia a ja mechanikiem nie jestem wiec moge sie mylic ) |
|
|
|
 |
jackrzec
Klubowicz

Model: Ford Fiesta Mk7`12
Wersja: Titanium
Silnik: 1.25Duratec/82KM
Imię: Jacek
Wiek: 51 Dołączył: 30 Cze 2005 Posty: 2573 Skąd: Stargard
|
Wysłany: 17 Cze 2007, 19:19
|
|
|
Nie jestem specjalistą od mk1 (ale zasada jest praktycznie we wszystkich silnikach taka sama), ale kolega finister dobrze pisze. Skoro tak strasznie się grzeje, to ja w pierwszej kolejności bym sprawdził termostat. Na mój gust on się nie otwiera. |
_________________ Mk3,5 '95 Classic 1.1i/50KM + Mk3,5 '95 Fun 1.3i/60KM,-->
Fiesta Mk4 '99 Ghia 1.25/75KM,--> Fiesta Mk7 '12 Titanium 1.25/82KM + Focus Mk3 '12 Titanium 1.6 EB/150KM |
|
|
|
 |
diodalodz

Model: Ford Fiesta Mk1`82
Wersja: C
Silnik: 1.0/45KM
Imię: Krzysztof
Wiek: 40 Dołączył: 19 Cze 2004 Posty: 5672 Skąd: Łódź
|
|
|
|
 |
pcrb [Usunięty]
|
Wysłany: 17 Cze 2007, 21:42
|
|
|
faktem jest ze cos cieknie. a jak sprawdzic ten termostat gdzie sie on znajduje i jak zobaczyc czy sie otwiera. czy to jest to cos do czego idzie kabel przed wiatrakiem chłodnicy-wystarczy odkrecic wymienic tak?
a gdzanie to chodzi mi oto ze jak przejade sobie powiedzmy gdzies dalej czyli z grudziadza do torunia albo brodnicy to mi gasnie nagle i nic z relektryki nie działa i jest gdzies zwarcie. słyszałem ze moze byc cewka juz uszkodzona i sie nagrzewa i własnie takie objawy daje. bo posadzałem o to przewody do swiec ale wymieniłem je na nowe i swiece takrze idac za ciosem.
a ta uszczelke to nie wiem czy to z tamtad cieknie bo ani mi sie nie kopci jakos strasznie wydechu. ani nie ma oleju w płynie chłodnizym. wskaznik jest cały czas na normal+, tylko raz gdzies mi zniknął płyn chłodniczy tydzien po uzupełnieniu ale teraz jest ok to juz zgłupieje chyba z tymi autami.
bede próbowac z ta cewka moze po wymianie problemy znikna . dobrze ze głównie w ruchu mniejskim sie poruszam i narazie mi sie to nie przytrafiło natomiast obawiam sie dalszych podrózy. pozyjemy zobaczymy.
wiec drogi kolego finster ile za ta cewke bys chciał. jest sprawna ? |
|
|
|
 |
Laskosz

Model: Ford Fiesta Mk1`79
Wersja: RS
Silnik: 1.8i16V/130KM
Imię: Piotr
Wiek: 39 Dołączył: 04 Kwi 2005 Posty: 2321 Skąd: Nowy Sącz
|
Wysłany: 17 Cze 2007, 22:11
|
|
|
zróbże fotki miejsca gdzie Ci cieknie bo my wróżki nie jesteśmy |
_________________ " zanim zadasz pytanie - poszukaj może jest już gotowa odpowiedź " |
|
|
|
 |
pcrb [Usunięty]
|
Wysłany: 18 Cze 2007, 08:09
|
|
|
dzis beda fotosy wycieku
[ Dodano: Pon Cze 18, 2007 09:47 ]
nie wiem kurde czy cos z tych fotek da ie ustalic ale robilem je telefonem bo cyfrówki juz nie posiadam. miłej analizy
 |
|
|
|
 |
finster [Usunięty]
|
Wysłany: 18 Cze 2007, 20:35
|
|
|
hmm jak dla mnie to cieknie z simmeringu od wewnetrznego przegubu ale to jest raczej olej ze skrzyni a nie woda, sprawdz palcem czy to woda czy olej |
|
|
|
 |
odyniec

Model: Inne auto
Wersja: Ghia
Silnik: Inny
Imię: B.
Wiek: 39 Dołączył: 07 Sie 2005 Posty: 1610 Skąd: Merzdorf
|
Wysłany: 19 Cze 2007, 23:52
|
|
|
plyn z chlodnicy jest slodki w smaku. wez odrobine na jezyk a sie dowiesz. |
_________________ Model: Ford Fiesta mk6 `05 Wersja: ST Silnik: 2.0i (5) (150kkm)
Model: BMW 3 e46 `01 Wersja: ? Silnik: 2.2i (5) (270kkm) |
|
|
|
 |
|
Fiesta Klub Polska nie ponosi odpowiedzialności za jakiekolwiek treści umieszczane przez użytkowników forum.
Odpowiedzialność ta spoczywa na autorach tych treści.