Fiesta Klub Polska


Poprzedni temat «» Następny temat

Tagi tematu: Brak tagów.

Otwarty przez: szynszyl
4 Cze 2007, 13:33
czemu kiedy akumulator jest bliski wyczerpania...?
Autor Wiadomość
ursua
[Usunięty]

Wysłany: 1 Cze 2007, 15:15   czemu kiedy akumulator jest bliski wyczerpania...?

dlaczego tylna wycieraczka i kontrolka ladowania aku dzialaja wtedy i tylko wtedy gdy akumulator jest juz prawie calkiem rozladowany? mieliscie taki przypadek?
 
 
ursua
[Usunięty]

Wysłany: 1 Cze 2007, 19:35   

kiedy wlacze tylna wycieraczke normalnie nie dziala, a kiedy wlacze gdy akumulator jest juz prawie martwy dziala normalnie. tak samo z kontrolka aku. normalnie nie dziala a kiedy akumulatro jest prawie rozladowany dziala normalnie czyli po przekreceniu kluczyka w pozycje I zapala sie a po odpaleniu silnika gasnie.
 
 
ursua
[Usunięty]

Wysłany: 2 Cze 2007, 20:06   

Cytat:
a skąd wiesz że aku już jest martwy??

nie martwy, a prawie martwy. ledwo kreci, kontroki przygasaja, a pozniej pada.
 
 
diodalodz 


Model: Ford Fiesta Mk1`82
Wersja: C
Silnik: 1.0/45KM
Imię: Krzysztof
Wiek: 40
Dołączył: 19 Cze 2004
Posty: 5672
Skąd: Łódź
Wysłany: 2 Cze 2007, 21:26   

co do lapmpki ładowania to problem musi być w alternatorze (uszkodzony mostek któraś plusowa dioda) co do wycieraczki to nie mam pojęcia .
 
 
 
diodalodz 


Model: Ford Fiesta Mk1`82
Wersja: C
Silnik: 1.0/45KM
Imię: Krzysztof
Wiek: 40
Dołączył: 19 Cze 2004
Posty: 5672
Skąd: Łódź
Wysłany: 3 Cze 2007, 20:00   

jak nie masz o tym pojęcia to możesz zrobić tylko gorzej . Przeczytaj w encyklopedii co to jest dioda potem kup miernik cyfrowy , załatw akumulator i żarówkę . I jeśli dobrniemy do tego momentu i nie bedziesz sie bał rozebrać aktka na części i rozlutować uzwojenia to ci powiem co dalej zrobić .
 
 
 
ursua
[Usunięty]

Wysłany: 3 Cze 2007, 20:37   

no niestety nie mam czasu (musze miec samochod na jutro rano), miejsca ani odpowiedniego sprzetu zeby dokonywac takich operacji. teraz wiem juz na 100% ze nie ma ladowania. kabel aku-rozrusznik niedawno zrobilem wiec powinien byc w porzadku. to chyba rozwalony altek. czy moze jest jeszcze inna opcja?

[ Dodano: Pon Cze 04, 2007 17:25 ]
wczoraj w nocy skonczylem walke z alternatorem. wymienilem go, kontrolka sie swieci, ladowanie jest. mam jeszcze jedno pytanie: jak zdjalem kleme zeby sprawdzic czy jest ladowanie obroty silnika mocno wzrosly. czy to normalne?
 
 
odyniec 


Model: Inne auto
Wersja: Ghia
Silnik: Inny
Imię: B.
Wiek: 39
Dołączył: 07 Sie 2005
Posty: 1610
Skąd: Merzdorf
Wysłany: 7 Cze 2007, 00:42   

ladnie ladnie... jak ty w czasie pracy silnika klemy sobie odpinasz...
_________________
Model: Ford Fiesta mk6 `05 Wersja: ST Silnik: 2.0i (5) (150kkm)
Model: BMW 3 e46 `01 Wersja: ? Silnik: 2.2i (5) (270kkm)
 
 
 
diodalodz 


Model: Ford Fiesta Mk1`82
Wersja: C
Silnik: 1.0/45KM
Imię: Krzysztof
Wiek: 40
Dołączył: 19 Cze 2004
Posty: 5672
Skąd: Łódź
Wysłany: 7 Cze 2007, 02:33   

zdejmowanie klem z silnika pracującego jest niedozwolone bo napięcie na istalacji może skoczyć do 36 V.
 
 
 
Arkadius 


Model: Ford Fiesta Mk4`97
Wersja: Inna
Silnik: 1.25i/75KM
Imię: Arek
Wiek: 35
Dołączył: 17 Lip 2006
Posty: 637
Skąd: Sępólno Kraj.
Wysłany: 7 Cze 2007, 07:59   

ECU mówi papa... przy takich akcjach... radio Ci sie nie skopciło albo coś?
_________________
Renault Vel Satis 2.0 16V Turbo 05"
Renault Safrane 2.5 20V 99" - SOLD
Ford Fiesta MKIV 1.25 16V 97"[/b]
Blue Fiesta xr1800 - SOLD
 
 
 
odyniec 


Model: Inne auto
Wersja: Ghia
Silnik: Inny
Imię: B.
Wiek: 39
Dołączył: 07 Sie 2005
Posty: 1610
Skąd: Merzdorf
Wysłany: 7 Cze 2007, 10:04   

juz jeden na forum tak robil, a potem sie okazalo ze Edis padl... a co przebojow bylo ze spalaniem to masakra.
_________________
Model: Ford Fiesta mk6 `05 Wersja: ST Silnik: 2.0i (5) (150kkm)
Model: BMW 3 e46 `01 Wersja: ? Silnik: 2.2i (5) (270kkm)
 
 
 
kazi 

Model: Ford Fiesta Mk3`92
Wersja: Xr2i
Silnik: Inny
Imię: Rafał
Wiek: 41
Dołączył: 14 Lip 2005
Posty: 474
Skąd: Łódź/GW
Wysłany: 7 Cze 2007, 11:36   

odyniec napisał/a:
juz jeden na forum tak robil, a potem sie okazalo ze Edis padl... a co przebojow bylo ze spalaniem to masakra.

Sprostuje Twoja wypowiedz ja odłaczałem edis4 na działającym silniku dlatego padł a klemy z akumulatora na dzialajacym silniku zdjłąłem raz w zyciu i przez przypadek bo mialem nie dokreconą i pociągnałem za kabel i wyrwałem a silnik chodził dalej ale nigdy swiadomie tego nie zrobilem :)
_________________
PzMot - Polski Związek Motorowy w Gorzowie.
New Wozidło : Citroen Xantia 1,8 Turbo
 
 
 
ursua
[Usunięty]

Wysłany: 7 Cze 2007, 18:04   

no coz. taki sposob sprawdzenia czy jest ladowanie polecil mi mechanik. nie wiedzialem, ze grozi to czyms powaznym. nic sie (chyba) nie spalilo.
 
 
kazi 

Model: Ford Fiesta Mk3`92
Wersja: Xr2i
Silnik: Inny
Imię: Rafał
Wiek: 41
Dołączył: 14 Lip 2005
Posty: 474
Skąd: Łódź/GW
Wysłany: 8 Cze 2007, 00:22   

ładowanie sie sprawdza podpinajac miernik pod klemy i sprawdza sie wzrost napiecia na klemach ok 13,8 V roznie to w roznych samochodach wyglada a sa do tego tez inne specjalistyczne urzadzenia ale w warunkach amatorskich wystarczy miernik.
_________________
PzMot - Polski Związek Motorowy w Gorzowie.
New Wozidło : Citroen Xantia 1,8 Turbo
 
 
 
diodalodz 


Model: Ford Fiesta Mk1`82
Wersja: C
Silnik: 1.0/45KM
Imię: Krzysztof
Wiek: 40
Dołączył: 19 Cze 2004
Posty: 5672
Skąd: Łódź
Wysłany: 8 Cze 2007, 00:44   

ogólnie wystarczy miernik . Ważne żeby zobaczyć na regulatorze napięcia jakie jest napięcie wybite (dot lucas i boscha) i żeby napiecie na akkusie wynosiło +/- 0,3V napięcia wybitego na regulatorze .
 
 
 
odyniec 


Model: Inne auto
Wersja: Ghia
Silnik: Inny
Imię: B.
Wiek: 39
Dołączył: 07 Sie 2005
Posty: 1610
Skąd: Merzdorf
Wysłany: 8 Cze 2007, 08:39   

kazi napisał/a:
ładowanie sie sprawdza podpinajac miernik pod klemy i sprawdza sie wzrost napiecia na klemach ok 13,8 V roznie to w roznych samochodach wyglada a sa do tego tez inne specjalistyczne urzadzenia ale w warunkach amatorskich wystarczy miernik.

13,8-14,4V takie byc powinno. jak jest mniejsze to albo instalacja juz ma swoije lata albo cos inneog posluszenstwa odmawia
_________________
Model: Ford Fiesta mk6 `05 Wersja: ST Silnik: 2.0i (5) (150kkm)
Model: BMW 3 e46 `01 Wersja: ? Silnik: 2.2i (5) (270kkm)
 
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Ten temat jest zablokowany bez możliwości zmiany postów lub pisania odpowiedzi
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Podobne Tematy
Temat Autor Forum Odpowiedzi Ostatni post
Brak nowych postów Przyklejony: Kto jest z Wrocławia ? Dolnegośląska ?
Ilu nas jest ? Wpisz się !
Piter Grupa Wrocław - Frakcja Dolnośląska 75 9 Sty 2016, 10:57
roch57
Brak nowych postów Przyklejony: Koło dwumasowe - jest czy nie ma? Wątek zbiorczy
Brak pewności co masz w swojej MK6? Pytaj tutaj.
medrek Mechanika ogólna 17 18 Lip 2021, 10:46
ttomek71
Brak nowych postów Dmuchawa - gdzie ona jest i czemu nie działa ?
Rafez Elektryka silnika 0 5 Paź 2015, 16:53
Rafez
Brak nowych postów Czemu obecnie jest tak ciężko o jakikolwiek kredyt
jkk Hyde-Park 12 27 Maj 2015, 12:45
MisiekT
Brak nowych postów [MK3] Kiedy jest prąd?
cypis290 Elektryka 8 17 Gru 2009, 08:47
cypis290


Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group




Instagram




Fiesta Klub Polska nie ponosi odpowiedzialności za jakiekolwiek treści umieszczane przez użytkowników forum.
Odpowiedzialność ta spoczywa na autorach tych treści.