Fiesta Klub Polska


Poprzedni temat «» Następny temat

Tagi tematu: Brak tagów.

1.6 16V
Autor Wiadomość
Kolin 


Model: Inne auto
Wersja: CLX
Silnik: Inny
Imię: Mateusz
Wiek: 37
Dołączył: 24 Maj 2006
Posty: 428
Skąd: Ostrów Wlkp
Wysłany: 12 Maj 2007, 13:10   1.6 16V

Seryjny silnik 1.6 16 Vavle ma porażającą moc 90KM...


A mianowicie przejdzmy do rzeczy z kolegą w jego Fieście chcieli byśmy wyżyłowac troche ten silnik dodac mu troche KM ma ktos jakies pomysły lub wie jak mozna go podkręcić bo chcemy ruszyc z pracą tylko nie zbytnio wiemy od czego zacząć
_________________
Alfa Romeo 147 Mjet 174,4 / 374,4 Powered by Cinsoft
 
 
 
Daras84 
King of Bednary 2011





Model: Ford Fiesta Mk3`90
Wersja: RST
Silnik: 2.0 16V
Dołączyła: 05 Maj 2005
Posty: 2563
Skąd: Gliwice
Wysłany: 12 Maj 2007, 13:49   

hmm


trzeba przedewszytskim sprawdzic jaka srednica przepustnicy i czy pasuje z rs1800 al ewydaj emi sie ze tak to jz powinno odetkac troch edolot ;)

ps: mam taka na sprzedaz ;)
_________________
AUTO LAWETA 24H
SKUP AUT całych i powypadkowych 883-255-991
 
 
 
Kolin 


Model: Inne auto
Wersja: CLX
Silnik: Inny
Imię: Mateusz
Wiek: 37
Dołączył: 24 Maj 2006
Posty: 428
Skąd: Ostrów Wlkp
Wysłany: 12 Maj 2007, 14:26   

A jest jakas opcja inne wałki cos z takich bajerów? tak myslałem nad ingerencja w kanały dolotowe i wylotowe głowice ogólnie w głowice zaingerować,zmiana osprzetu lub cos takiego wchodzi w gre ? plus minus kolega dysponuje ok 3-4 tys zł tak sie przedstawia sprawa finansowa
_________________
Alfa Romeo 147 Mjet 174,4 / 374,4 Powered by Cinsoft
 
 
 
Daras84 
King of Bednary 2011





Model: Ford Fiesta Mk3`90
Wersja: RST
Silnik: 2.0 16V
Dołączyła: 05 Maj 2005
Posty: 2563
Skąd: Gliwice
Wysłany: 12 Maj 2007, 14:32   

hmm z taka kasa to bym sie pobawil w swap. a jakie to autko escort??
_________________
AUTO LAWETA 24H
SKUP AUT całych i powypadkowych 883-255-991
 
 
 
Piesek 


Model: Ford Fiesta Mk3`89
Wersja: Inna
Silnik: Inny
Wiek: 38
Dołączył: 28 Sty 2005
Posty: 1226
Skąd: Gdańsk
Wysłany: 12 Maj 2007, 15:29   

Daria jest napisane że to fiesta :] ja bym robił swapa na 2.0 :D
_________________
Bardzo dużo rarytasów na sprzedarz! KLIKNIJ TU!!
 
 
 
Fordon 


Model: Ford Fiesta Mk3`94
Wersja: Inna
Silnik: ST 170
Imię: Konrad
Wiek: 40
Dołączył: 02 Kwi 2005
Posty: 3803
Skąd: WLKP.
Wysłany: 12 Maj 2007, 15:37   

ZA ta kase to ja bym sprzedal w miedzy czasie ten silnik zakupil od mondeo 2.0 16V motorek i zrobil do sam w domowym zaciszu na serie... i za miast 90KM ma juz 136 a przy okazji dosc spory moment obrotowy ;) tym bardziej bedzie to ulatwione iz kolega ma zettec pod maska :)
_________________

 
 
 
Daras84 
King of Bednary 2011





Model: Ford Fiesta Mk3`90
Wersja: RST
Silnik: 2.0 16V
Dołączyła: 05 Maj 2005
Posty: 2563
Skąd: Gliwice
Wysłany: 12 Maj 2007, 15:58   

dokladnie tak jak Fordon mowi poszukac zdrowe mondeo 2.0 ok 1500 zł nowe uszelki oleje i srutututu, wiazke juz ma tylko kompa i jazda. jest to najtanszy a zarazem najlepszy sposob na podniesienie znacznie mocy :D
_________________
AUTO LAWETA 24H
SKUP AUT całych i powypadkowych 883-255-991
 
 
 
Kolin 


Model: Inne auto
Wersja: CLX
Silnik: Inny
Imię: Mateusz
Wiek: 37
Dołączył: 24 Maj 2006
Posty: 428
Skąd: Ostrów Wlkp
Wysłany: 13 Maj 2007, 11:02   

czyli krótka mówiąc nie da sie nic wycisnąć z tego silnika ? a jeśli się da to nie za dużo ? podsumowując najkorzystniejszą opcją jest przerzucić 2.0 od Mondka
_________________
Alfa Romeo 147 Mjet 174,4 / 374,4 Powered by Cinsoft
 
 
 
zefir 





Model: Inne auto
Wersja: Inna
Silnik: Inny
Imię: Piotruś
Wiek: 39
Dołączyła: 30 Wrz 2004
Posty: 1562
Skąd: Łódź/Ozorków
Wysłany: 13 Maj 2007, 12:02   

kurcze omianalem temat:))
dokladnie kolo stycznia moj znajomy kupil escorta ztym silnikiem, i zaczalem mu szukac info o mozliwosci dlubania dziada, obliczylem ze trzeba okolo 4000 zl zeby zrobic 115KM, szkoda sensu, silnik bardzo nie reformowalny
_________________
Cific TypeS r18a2 140KM 180NM
...drin team....
 
 
 
Fordon 


Model: Ford Fiesta Mk3`94
Wersja: Inna
Silnik: ST 170
Imię: Konrad
Wiek: 40
Dołączył: 02 Kwi 2005
Posty: 3803
Skąd: WLKP.
Wysłany: 13 Maj 2007, 12:07   

zefir napisał/a:
kurcze omianalem temat:))
dokladnie kolo stycznia moj znajomy kupil escorta ztym silnikiem, i zaczalem mu szukac info o mozliwosci dlubania dziada, obliczylem ze trzeba okolo 4000 zl zeby zrobic 115KM, szkoda sensu, silnik bardzo nie reformowalny

O widzisz i to jest najbardziej wyczerpujaca odpowiedz... tylko teraz pytanie do wlasciciela danej fiesty czy chce 115KM za 4 kawalki czy tez 136KM za 4kawalki i o wiele wyzszy moment obrotowy ze wzgledu na pojemnosc jednostki :?: martwic sie nie musi o oplaty bo w dowodzie zostawia 1.6 ;) patrzac na silnik od gory zaden laik nie pokapuje sie ze to 2.0 a nie 1.6 :D nawet w jakims tam stopniu uswiadomiony facio tez nie bedzie wiedzial czy to 2litrowka... :)

Ps. Kolin mam nadzieje ze paczka doszla :?:
_________________

 
 
 
zefir 





Model: Inne auto
Wersja: Inna
Silnik: Inny
Imię: Piotruś
Wiek: 39
Dołączyła: 30 Wrz 2004
Posty: 1562
Skąd: Łódź/Ozorków
Wysłany: 13 Maj 2007, 12:32   

wiesz fordon napisalem co sie wywiedzialem, np. u mnie w 1,25 nie robil bym swapa :) )
bo chce zrobic najmocniejsze 1,25 w europie:D moze kiedys ale swapa nie zrobie, chyba ze juz pekne;)
obecnie do pobicia jest zhamowane 100KM w zetecu N/A :) z UK.
_________________
Cific TypeS r18a2 140KM 180NM
...drin team....
 
 
 
Kolin 


Model: Inne auto
Wersja: CLX
Silnik: Inny
Imię: Mateusz
Wiek: 37
Dołączył: 24 Maj 2006
Posty: 428
Skąd: Ostrów Wlkp
Wysłany: 13 Maj 2007, 15:02   

Fordon napisał/a:
Ps. Kolin mam nadzieje ze paczka doszla :?:


Paczka nie doszła ;-(


A tak apropo jesli zdecyduje sie na 2.0 16v to wchodzi gładko nic nie trzeba wycinac itp? pytam tak za wczasów chce jak najwiecej zebrac info zeby nie zaskoczyło nas cos w trakcie ;-)
_________________
Alfa Romeo 147 Mjet 174,4 / 374,4 Powered by Cinsoft
 
 
 
zefir 





Model: Inne auto
Wersja: Inna
Silnik: Inny
Imię: Piotruś
Wiek: 39
Dołączyła: 30 Wrz 2004
Posty: 1562
Skąd: Łódź/Ozorków
Wysłany: 13 Maj 2007, 15:59   

wczodzi az milo:D
poszukaj goscia o nicku: gaszu ;)
_________________
Cific TypeS r18a2 140KM 180NM
...drin team....
 
 
 
Kolin 


Model: Inne auto
Wersja: CLX
Silnik: Inny
Imię: Mateusz
Wiek: 37
Dołączył: 24 Maj 2006
Posty: 428
Skąd: Ostrów Wlkp
Wysłany: 13 Maj 2007, 21:40   

zefir napisał/a:
wczodzi az milo:D


bez głupich skojarzen :D :D :D :D :D :D :D



Przeczytałem juz jego Topic jak sie to tam wszystko ma jutro jedziemy kopac za silnikiem jakims nie dojechanym :-P tak ostatnio mam mieszane uczucia i nie wiem czy czasami u siebie nie posadze Zeteca 2.0...bo coraz czesciej mnie to męczy i nie daje spac po nocach...jakos tak wpadło wiecęj gotówki i sie nad tym zastanawiam
_________________
Alfa Romeo 147 Mjet 174,4 / 374,4 Powered by Cinsoft
 
 
 
Mafios 
Junior Admin




Model: Ford Fiesta Mk3`91
Wersja: RST
Silnik: 1.6i8V/130KM
Imię: Patryk
Wiek: 42
Dołączył: 28 Cze 2004
Posty: 2813
Skąd: Łódź
Wysłany: 13 Maj 2007, 22:30   

jak chces sie bawic to mam walki od 2l zeteca przepustnice o 130 konej :) wiec dogadac sie mozemy
_________________
RS TURBO
Profil Facebook
 
 
 
a1topgear 


Model: Ford Fiesta Mk3`90
Wersja: RST
Wiek: 41
Dołączył: 10 Wrz 2006
Posty: 432
Skąd: Chelsea
Wysłany: 15 Maj 2007, 22:12   

Da sie z tego silnika wyciagnac 120km, jednak wymaga to sporych nakladow albo sporo szczescia....Co trzeba zrobic-wg mnie sa takie mozliwosci...:
-zestaw glowicy Kenta, lub Pipera(kent to Fz1601K, Piper ZETABP270AH) daje do 12km
a kosztuje od 375 funtow...
-Chip Superchips +6km ok 299 funtow
-kolektor i wydech np Ashleya... (np kolektor Asm 37 lub 126...) cena nowki to 170 funtow
-dolot... ok 2000zl...
No wiec po zliczeniu wychodzi mi ok 6000zl... bez jakiegos szalu typu Nitro...
_________________
HyHy:)
 
 
 
zefir 





Model: Inne auto
Wersja: Inna
Silnik: Inny
Imię: Piotruś
Wiek: 39
Dołączyła: 30 Wrz 2004
Posty: 1562
Skąd: Łódź/Ozorków
Wysłany: 16 Maj 2007, 08:53   

no wlasni A1topgear o tym samym pisalem wczesniej
pozdr
_________________
Cific TypeS r18a2 140KM 180NM
...drin team....
 
 
 
Michał22 

Wersja: Inna
Silnik: 1.6i16V/90KM
Imię: Michał
Wiek: 41
Dołączył: 17 Paź 2006
Posty: 74
Skąd: Katowice
Wysłany: 24 Maj 2007, 22:07   

Czyli ktortko mowiac szkadaczasu i pieniedzy na nodernizacje 1,6 16V sam ma i myslałem nad tym ale 2,0 to jest naleprzypomysł:)) pozdrawiam:)
 
 
 
PumaRST 
Princessa of Ułęż





Model: Inne auto
Wersja: Inna
Silnik: Inny
Dołączyła: 09 Cze 2004
Posty: 3192
Skąd: OBR Niestachów
Wysłany: 24 Maj 2007, 22:12   

Michał22 napisał/a:
Czyli ktortko mowiac szkadaczasu i pieniedzy na nodernizacje 1,6 16V sam ma i myslałem nad tym ale 2,0 to jest naleprzypomysł:)) pozdrawiam:)


dokładnie
_________________
Ford Fiesta RS ZetecTurbo 207KM 250Nm ET: 13:85 RiP
 
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Podobne Tematy
Temat Autor Forum Odpowiedzi Ostatni post
Brak nowych postów Swap z 1.6 16V klima na 1.8 16V 115 KM lub 130 KM
Midi_art Tuning mechaniczny 32 26 Maj 2011, 02:34
Midi_art
Brak nowych postów [Inny] Różnica podłączeń komputera 1.8 16v a 1.6 16v Escort
giza323 Elektryka 9 22 Sty 2012, 20:20
giza323
Brak nowych postów [mk3] brak iskry po wymienia silnika (1.6 16v na 1.8 16v)
FiFa Elektryka 3 17 Maj 2009, 14:47
FiFa
Ten temat jest zablokowany bez możliwości zmiany postów lub pisania odpowiedzi PROJEKT: Mój swap z 1.1i/1991 na 1.6 16v i na 2,0 16v/1996r.
Update IV.2008 -> No to mamy kolejną rajdówkę :)
Gość Archiwum 156 27 Maj 2008, 06:28
PumaRST
Brak nowych postów [Mk6] Swap 1.4 16V => 1.6 16V Zetec-SE (Duratec)
Gość Tuning mechaniczny 15 21 Lip 2009, 22:09
MARIUSZ.B


Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group




Instagram




Fiesta Klub Polska nie ponosi odpowiedzialności za jakiekolwiek treści umieszczane przez użytkowników forum.
Odpowiedzialność ta spoczywa na autorach tych treści.