Gdzie elektrozawór instalacji gazowej |
Autor |
Wiadomość |
bolo [Usunięty]
|
Wysłany: 12 Mar 2007, 23:26 Gdzie elektrozawór instalacji gazowej
|
|
|
Hej
Kupiłem wyłącznik pompy paliwa. W opisie instalacji wyczytałem, że dwa przewody idą do elektrozaworu instalacji gazowej. Gdzie to jest umiejscowione w samochodzie. Proszę o jakieś wskazówki bo chciałem to jak najszybciej zainstalować.
Dzięki za pomoc. |
|
|
|
 |
diodalodz

Model: Ford Fiesta Mk1`82
Wersja: C
Silnik: 1.0/45KM
Imię: Krzysztof
Wiek: 40 Dołączył: 19 Cze 2004 Posty: 5672 Skąd: Łódź
|
Wysłany: 13 Mar 2007, 00:37
|
|
|
hm dwa elektrozawory sa na parowniku trzeci w butli . do każdego ida takie same kolory przewodów . |
|
|
|
 |
raferi [Usunięty]
|
Wysłany: 13 Mar 2007, 12:22
|
|
|
bolo, Kup sobie od razu zapasową pompę, gdy odłączana zatrze się na amen. Nie przegląda się Allegro z takimi głupimi ofertami. Pompa musi być i zanurzona i pracować - niczemu to w jeździe na gazie nie przeszkadza. |
|
|
|
 |
genov [Usunięty]
|
Wysłany: 13 Mar 2007, 18:33
|
|
|
o he a ja sam sobie zrobiłem przełacznik i pompe odłaczam, zawsze mam ok 10l w baku a raferi czemu miała by sie zatrzec jesli jest odłączona???? |
|
|
|
 |
raferi [Usunięty]
|
Wysłany: 13 Mar 2007, 19:43
|
|
|
genov, banghead Tej, pacz ino! Jo rzym tego nie przewidziół???
A jakbyś jeszcze przerobił na napęd jak u Flinstonów, to jeszcze byś na gaziorku bół do pszodu, co, tej ,nie? |
|
|
|
 |
bolo [Usunięty]
|
Wysłany: 13 Mar 2007, 19:54
|
|
|
referi --> Mozna więcej szczegółów na temat spalenia wyłączonej pompy? |
|
|
|
 |
daaro [Usunięty]
|
Wysłany: 13 Mar 2007, 20:21
|
|
|
Cytat: | referi --> Mozna więcej szczegółów na temat spalenia wyłączonej pom |
kolejny mit. Jak samochod stoi to pompa tez sie zaciera ?? |
|
|
|
 |
diodalodz

Model: Ford Fiesta Mk1`82
Wersja: C
Silnik: 1.0/45KM
Imię: Krzysztof
Wiek: 40 Dołączył: 19 Cze 2004 Posty: 5672 Skąd: Łódź
|
Wysłany: 13 Mar 2007, 21:42
|
|
|
też tego nie rozumiem . Co to za nowa teoria ewolucji . Jak niepracująca pompa moze sie zatrzeć . Przecież pracuje na poczatku gdy odpalasz z paliwa a potem jak jeździsz na gazie sie wyłącza i tak ma być . Co innego w pełnym wtrysku tam jest nieco gorzej bo listwa i wtryski sa chłodzone przez paliwo ale w większości przypadków nic sie im nie dzieje . Co do bajek polecam Reksia mniej agresji |
|
|
|
 |
genov [Usunięty]
|
Wysłany: 14 Mar 2007, 19:45
|
|
|
no raferi powiec nam Wszystkim tu zebranym jak moja pompa paliwowa która jest odłaczana przez urzadzenie mojej produkcji (najzwyklejszy w swiecie przełacznik) moze sie zatrzec????? bardzo Ciekaw jestem bo moze wiele ryzykuje odłaczajac JA podczas jazdy na Lpg;)
[ Dodano: Sro Mar 14, 2007 19:46 ]
panie moderatorze przepraszam za te pobrubienie zapomnialem sie;) |
|
|
|
 |
raferi [Usunięty]
|
Wysłany: 15 Mar 2007, 13:27
|
|
|
genov, To jest - widzisz Kolego - efekt zbyt długiego przebywania na forum i czytania różnych postów, bardziej i mniej sensownych...Pisząc "zatrzeć" musiałem nie tak ująć istotę zagadnienia. Chodziło o pracę pompy, gdy w zbiorniku opary i tu może zdarzyć się zatarcie.
Rozumiem, że należysz do frakcji "odpalaczy od razu na gazie", zwłaszcza, że lato idzie? Ja wolę jednak uruchamianie na bence - mam tak zaprogramowaną instalkę.
No cóż...musicie przecież jeszcze mieć na browar i laski? Kto by tam lał benkę na odpały...To tyle. |
|
|
|
 |
genov [Usunięty]
|
Wysłany: 15 Mar 2007, 14:43
|
|
|
raferi he nawet niewiesz jak chciałbym odpalac na gazie:d ale niestety na gazie nie pali mi wogóle;( odpalam na benzynie i po przejechaniu kilku metrów przełaczam na lpg;) |
|
|
|
 |
mucha
Model: Ford Fiesta Mk3`90
Wersja: Xr2i
Silnik: 1.6i/104KM
Dołączył: 11 Paź 2004 Posty: 69 Skąd: Poznań
|
Wysłany: 15 Mar 2007, 22:10 ...
|
|
|
Gdy pompa jest wylaczona nie da sie jej zatrzec. Zatrzec mozna jak bedzie jezdzil na oparach. A akurat ten sprzet na allegro jest w miare, bo lepiej miec to niz czasami sie zapomniec i rzeczywiscie zatrzec pompke |
_________________ Ford Fiesta 1.6 XR2i sprzedana :( |
|
|
|
 |
diodalodz

Model: Ford Fiesta Mk1`82
Wersja: C
Silnik: 1.0/45KM
Imię: Krzysztof
Wiek: 40 Dołączył: 19 Cze 2004 Posty: 5672 Skąd: Łódź
|
Wysłany: 15 Mar 2007, 23:45
|
|
|
ale ten wynalazek chroni pompe i zawór upustowy wtrysku przed niepotrzebnym zużyciem . W tym temacie nikt nikt nie pisał ze jeździ na oparach . A 90 % pomp nie niszczy sie od tego ze pompują powietrze tylko jest jeden ważny fakt pompa jest chłodzona przepływającym paliwem . |
|
|
|
 |
kenczorf

Model: Ford Fiesta Mk3`93
Wersja: Fun
Silnik: 1.8i16V/130KM
Imię: Grzegorz
Wiek: 40 Dołączył: 12 Kwi 2007 Posty: 1874 Skąd: Tarnów
|
Wysłany: 4 Lip 2007, 10:30
|
|
|
no wlasnie pompa jest chlodzona jest przeplywajcym paliwem.... czyli jak jade to pomimo tego ze mam kilka liter w baku pompk moge zatrzec bo paliwo nie przeplywa przez nia...tak? czyli warto jakkies urzadzonko do wylaczania pompy zainstalwoac? |
_________________ Cichociemna
 |
|
|
|
 |
diodalodz

Model: Ford Fiesta Mk1`82
Wersja: C
Silnik: 1.0/45KM
Imię: Krzysztof
Wiek: 40 Dołączył: 19 Cze 2004 Posty: 5672 Skąd: Łódź
|
Wysłany: 4 Lip 2007, 13:32
|
|
|
nie jakieś tylko zwykły przekaźnik za 11 zł z podstawką . |
|
|
|
 |
kenczorf

Model: Ford Fiesta Mk3`93
Wersja: Fun
Silnik: 1.8i16V/130KM
Imię: Grzegorz
Wiek: 40 Dołączył: 12 Kwi 2007 Posty: 1874 Skąd: Tarnów
|
Wysłany: 4 Lip 2007, 14:13
|
|
|
diodalodz napisał/a: | nie jakieś tylko zwykły przekaźnik za 11 zł z podstawką . | ale ja sie pytam czy warto czy raczej jest to zbedna rzecz bo np niespelnia swojej funkcji zbyt dobrze....nie znam sie wiec pytam |
_________________ Cichociemna
 |
|
|
|
 |
|