Fiesta Klub Polska


Poprzedni temat «» Następny temat

Tagi tematu: Brak tagów.

Dziwny test błedow dlaczego tak jest?
Autor Wiadomość
kazi 

Model: Ford Fiesta Mk3`92
Wersja: Xr2i
Silnik: Inny
Imię: Rafał
Wiek: 41
Dołączył: 14 Lip 2005
Posty: 474
Skąd: Łódź/GW
Wysłany: 17 Lut 2007, 00:27   Dziwny test błedow dlaczego tak jest?

wymienilem sonde lambde niby spalanie spadło z powrotem ale martwi mnie ze komputer po tescie na wylaczonym silniku wskazuje brak bledow, a na odpalonym wywala kody: 38, 42, 43, 48. Nadmienie iz robiem restet komputera bo przez noc nie byl podlaczony akumulator. Pozniej podłaczylem sonde, akumulator i uruchomilem silnik. Przejechałem ponad 8 km nie depczac go i te błedy mi pokazal przy odpalonym silniku dlaczego i o co chodzi?
---------------------------------
Mam pytanie jak sprawdzic który przewod jest masowy do grzałki a który masowy do kompa oba sa brazowe bo zem zgubił sie w tym?

42 - co to jest ten czujnik cisn bezwzglednego gdzie on sie znajduje?
48 - stycznik regulacji biegu jałowego (przeciez obroty sa na jałowym w porzadku ok 1000)
43- samochod dobrze sie wkreca na obroty i spadaja one prawidłowo
38 - wymienilem sonde lambda a blad i tak jest ? czemu?
_________________
PzMot - Polski Związek Motorowy w Gorzowie.
New Wozidło : Citroen Xantia 1,8 Turbo
 
 
 
diodalodz 


Model: Ford Fiesta Mk1`82
Wersja: C
Silnik: 1.0/45KM
Imię: Krzysztof
Wiek: 40
Dołączył: 19 Cze 2004
Posty: 5672
Skąd: Łódź
Wysłany: 17 Lut 2007, 01:22   

zazwyczaj w 4 przewodowych od grzania sa dwa białe masa to czarny a sygnałowy jakiś kolor z paskiem . Dzisiaj robiłem escorta i miał oberwany pin w kostce . Poskładałem komp zgubił błąd . Ale w ramach ciekawości wymontowałem kompa i wpiołem sie pod pin od lambdy i lipa 0,1V a na sondzie prawidłowo . szybka diagnoza uszkodzony przewód przy kostce lambdy i lata już .
 
 
 
kazi 

Model: Ford Fiesta Mk3`92
Wersja: Xr2i
Silnik: Inny
Imię: Rafał
Wiek: 41
Dołączył: 14 Lip 2005
Posty: 474
Skąd: Łódź/GW
Wysłany: 17 Lut 2007, 01:29   

ale tam sa dwie masy bo z sondy idzie kabelek sobie bialy jeden i jeden szary i to sa ponoc masy a lacza sie z kabelkiem w samochodzie masa brazowe 2 przewody oraz czerwony z paskiem - zasilanie lambdy + i niebieski z paskiem sygnał od lambdy. Mi chodzi o mase gdzie jest od sondy a gdzie od grzałki ale o przyłaczenie do przewodow w samochodzie bo z lambdy to wiem ktore do czego sa.

podaje kable jak byly poprzednio zalozone pierwsza kolumna to sonda a 2 kolumna samochod:

czarny - niebieski z paskiem
bialy- czarny z czerwonym paskiem

to sa masy ale ktora do ktorej w samochodzie bo sa dwa takie same brazowe przewody
szary - brazowy
bialy - brazowy
_________________
PzMot - Polski Związek Motorowy w Gorzowie.
New Wozidło : Citroen Xantia 1,8 Turbo
 
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Ten temat jest zablokowany bez możliwości zmiany postów lub pisania odpowiedzi
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Podobne Tematy
Temat Autor Forum Odpowiedzi Ostatni post
Brak nowych postów Ogłoszenie: FAQ - Dlaczego 1.8 Diesel nie chce odpalić
Zajrzyjcie tutaj zanim spytacie o to samo.
Rkalitka Silniki diesla 230 23 Gru 2014, 20:23
Jaszczur
Brak nowych postów Przyklejony: Kto jest z Wrocławia ? Dolnegośląska ?
Ilu nas jest ? Wpisz się !
Piter Grupa Wrocław - Frakcja Dolnośląska 75 9 Sty 2016, 10:57
roch57
Brak nowych postów Przyklejony: Koło dwumasowe - jest czy nie ma? Wątek zbiorczy
Brak pewności co masz w swojej MK6? Pytaj tutaj.
medrek Mechanika ogólna 17 18 Lip 2021, 10:46
ttomek71
Brak nowych postów dziwny dzwięk w czasie jazdy - może ktoś tak już miał.
Proszę o wszelkie uwagi
Gość Elektryka 4 21 Maj 2007, 15:46
diodalodz
Brak nowych postów co jest nie tak
szynszyl Car Audio i CB 3 3 Cze 2008, 12:25
FiFa


Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group




Instagram




Fiesta Klub Polska nie ponosi odpowiedzialności za jakiekolwiek treści umieszczane przez użytkowników forum.
Odpowiedzialność ta spoczywa na autorach tych treści.