Fiesta Klub Polska


Poprzedni temat «» Następny temat

Tagi tematu: Brak tagów.

kolo zamachowe
Autor Wiadomość
Daras84 
King of Bednary 2011





Model: Ford Fiesta Mk3`90
Wersja: RST
Silnik: 2.0 16V
Dołączyła: 05 Maj 2005
Posty: 2563
Skąd: Gliwice
Wysłany: 9 Sty 2007, 20:04   kolo zamachowe

przy okazji zmiany skrzyni na krotsza wymieniam kpl. sprzeglo i przy okazji sciaglem kolo zamachowe i porownalem je do siebie i tak wyglada kolo z RS 1800


a tak z Si 16V



i teraz pytanie czy te 4 otwory wplywaja na prace silnika?? i czy jak zaloze kolo z rs1800 to bedzie normalnie hulalo?? bo juz zgłupialem ;/
_________________
AUTO LAWETA 24H
SKUP AUT całych i powypadkowych 883-255-991
 
 
 
Fordon 


Model: Ford Fiesta Mk3`94
Wersja: Inna
Silnik: ST 170
Imię: Konrad
Wiek: 40
Dołączył: 02 Kwi 2005
Posty: 3803
Skąd: WLKP.
Wysłany: 9 Sty 2007, 20:07   

Moze problemy robic czujnik polozenia walu... bo inaczej sa rozstawione otwory, i w sumie to mysle ze jesli kolo zamachowe od RS1800 masz jednomasowe to taki zabieg jest bez sensu... porownaj wage obu kol... :)

Pozdro
_________________

 
 
 
Lokmen 
Zeus


Model: Inne auto
Wersja: Inna
Silnik: Inny
Dołączyła: 23 Maj 2004
Posty: 1723
Skąd: ___
Wysłany: 9 Sty 2007, 20:08   

przecież to nic innego jak wyrównażenie koła
_________________
 
 
 
Daras84 
King of Bednary 2011





Model: Ford Fiesta Mk3`90
Wersja: RST
Silnik: 2.0 16V
Dołączyła: 05 Maj 2005
Posty: 2563
Skąd: Gliwice
Wysłany: 9 Sty 2007, 20:14   

Łokmen napisał/a:
przecież to nic innego jak wyrównażenie koła


tak tez sadzilem ale jakos nie dawalo mi to spokoju...
_________________
AUTO LAWETA 24H
SKUP AUT całych i powypadkowych 883-255-991
 
 
 
Fordon 


Model: Ford Fiesta Mk3`94
Wersja: Inna
Silnik: ST 170
Imię: Konrad
Wiek: 40
Dołączył: 02 Kwi 2005
Posty: 3803
Skąd: WLKP.
Wysłany: 9 Sty 2007, 20:21   

Eeee a to gdzie to to ma umieszczony czujnik polozenia walu :?: ;/ i z czego tu czyta czujnik :?:
_________________

 
 
 
PumaRST 
Princessa of Ułęż





Model: Inne auto
Wersja: Inna
Silnik: Inny
Dołączyła: 09 Cze 2004
Posty: 3192
Skąd: OBR Niestachów
Wysłany: 9 Sty 2007, 20:49   

Fordon napisał/a:
Eeee a to gdzie to to ma umieszczony czujnik polozenia walu :?: ;/ i z czego tu czyta czujnik :?:



Czujnik czyta z tych z dołu kratek do okoła koła
_________________
Ford Fiesta RS ZetecTurbo 207KM 250Nm ET: 13:85 RiP
 
 
 
Fordon 


Model: Ford Fiesta Mk3`94
Wersja: Inna
Silnik: ST 170
Imię: Konrad
Wiek: 40
Dołączył: 02 Kwi 2005
Posty: 3803
Skąd: WLKP.
Wysłany: 9 Sty 2007, 21:00   

:he: To ja w TD-ku mam inaczej... na 2 masowym kole sa wlasnie takie jakby nawierty na calym obwodzie i z tego czytal czujnik polozenia walu... czytal bo go wywalilem lacznie z 2 masowym kolem :P
Darek zwaz te kola i zobacz czy jest jakas roznica w wadze...
_________________

 
 
 
Piesek 


Model: Ford Fiesta Mk3`89
Wersja: Inna
Silnik: Inny
Wiek: 38
Dołączył: 28 Sty 2005
Posty: 1226
Skąd: Gdańsk
Wysłany: 10 Sty 2007, 00:22   

to odrazu się spytam o odelżanie koła zamachowego :P Co o tym sądzicie? I jak to jest w praktyce? Kumpel w golfie 2 gti miał znacznie odelżone i sądził że odczuwalnie lepiej auto mu się wkręcało... co myślicie o takiej przeróbce?
_________________
Bardzo dużo rarytasów na sprzedarz! KLIKNIJ TU!!
 
 
 
LOY 
Członek Honorowy FKP


Model: Ford Fiesta Mk3`93
Wersja: Xr2i
Silnik: 1.8i16V/130KM
Wiek: 47
Dołączył: 16 Mar 2005
Posty: 1367
Skąd: Zamość/Łódź
Wysłany: 10 Sty 2007, 01:40   

tak i dochodzi nierówny jałowy i znaczne pogorszenie kultury pracy jednostki ..przerabiałem temat w fiacie ..tam do lampredi motori (DOHC) montuje się koła z mniejszych pojemnosci ..ja do moje dwulitrówki miałem juz koło z 1600 ale ubiegł mnie kolega i poczułem na jego przykładzie mankamenty ..i smiem twierdzic ze było ich więcej .
_________________
dużo fiest było ..jeszcze jakaś będzie :)
 
 
 
PumaRST 
Princessa of Ułęż





Model: Inne auto
Wersja: Inna
Silnik: Inny
Dołączyła: 09 Cze 2004
Posty: 3192
Skąd: OBR Niestachów
Wysłany: 10 Sty 2007, 07:54   

odchudzenie kołą zamachowego ma sens dgy wykorzystujemy auto do jazdy po torze lub innych tego typu zabaw sportowych, lub gdy mamy Turbine. ale zdjecie z koła ile sie da moze sie skończyc tym ze nie wytrzyma i peknie a jak peknie to nam przetnie cały samochód.

jedyny sensowny pomysł na obniżanie wagi zamachu to wraz z wyważeniem całego ukłądu Korbowo-tłokowego.

w wypadku odchudzenai w ciemno to sie skończy tak jak opisął Loy. ja dodam że zacznie brakowac mocy od 3 biegu. Poprostu gdy zmniejszymy wage ukłądu koroboewgo to zmniejsza nam sie ilośc Nm. auto szybciej sie wkreca ale jesli nie nadrobimy czyms innym tej straty to okazuje sie być ona uciażliwa.
_________________
Ford Fiesta RS ZetecTurbo 207KM 250Nm ET: 13:85 RiP
 
 
 
Fordon 


Model: Ford Fiesta Mk3`94
Wersja: Inna
Silnik: ST 170
Imię: Konrad
Wiek: 40
Dołączył: 02 Kwi 2005
Posty: 3803
Skąd: WLKP.
Wysłany: 10 Sty 2007, 11:00   

Nom wlasnie cos bardzo podobnego powiedzieli mi u Swiatka jak hamowalem FoFi... Ze skubana sie wkreca ale momentu az takiego to kolo diesla N/a nie przeniesie.
_________________

 
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Podobne Tematy
Temat Autor Forum Odpowiedzi Ostatni post
Brak nowych postów Kolo zamachowe mk3
ic3ek Mechanika 5 19 Lut 2008, 11:32
diodalodz
Brak nowych postów [MK3] Kolo pasowe w silniku 1,1
Jak je odkręcić?
kazi Mechanika 10 7 Kwi 2009, 06:25
bidżej
Brak nowych postów [MK5] koŁo zamachowe
sebastiandziok Silniki diesla 5 22 Paź 2009, 21:08
JoeMix
Brak nowych postów Koło zamachowe , Planowanie , Odchudzanie
Gość Tuning mechaniczny 1 17 Paź 2004, 11:22
GienekWichura
Brak nowych postów [MK4] Koło dwumasowe czy zamachowe ?
Gość Mechanika 6 14 Cze 2009, 13:09
Puff


Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group




Instagram




Fiesta Klub Polska nie ponosi odpowiedzialności za jakiekolwiek treści umieszczane przez użytkowników forum.
Odpowiedzialność ta spoczywa na autorach tych treści.