kolo zamachowe |
Autor |
Wiadomość |
Daras84
King of Bednary 2011


Model: Ford Fiesta Mk3`90
Wersja: RST
Silnik: 2.0 16V
Dołączyła: 05 Maj 2005 Posty: 2563 Skąd: Gliwice
|
Wysłany: 9 Sty 2007, 20:04 kolo zamachowe
|
|
|
przy okazji zmiany skrzyni na krotsza wymieniam kpl. sprzeglo i przy okazji sciaglem kolo zamachowe i porownalem je do siebie i tak wyglada kolo z RS 1800
a tak z Si 16V
i teraz pytanie czy te 4 otwory wplywaja na prace silnika?? i czy jak zaloze kolo z rs1800 to bedzie normalnie hulalo?? bo juz zgłupialem |
_________________ AUTO LAWETA 24H
SKUP AUT całych i powypadkowych 883-255-991 |
|
|
|
 |
Fordon

Model: Ford Fiesta Mk3`94
Wersja: Inna
Silnik: ST 170
Imię: Konrad
Wiek: 40 Dołączył: 02 Kwi 2005 Posty: 3803 Skąd: WLKP.
|
Wysłany: 9 Sty 2007, 20:07
|
|
|
Moze problemy robic czujnik polozenia walu... bo inaczej sa rozstawione otwory, i w sumie to mysle ze jesli kolo zamachowe od RS1800 masz jednomasowe to taki zabieg jest bez sensu... porownaj wage obu kol...
Pozdro |
_________________
 |
|
|
|
 |
Lokmen
Zeus
Model: Inne auto
Wersja: Inna
Silnik: Inny
Dołączyła: 23 Maj 2004 Posty: 1723 Skąd: ___
|
Wysłany: 9 Sty 2007, 20:08
|
|
|
przecież to nic innego jak wyrównażenie koła |
_________________
 |
|
|
|
 |
Daras84
King of Bednary 2011


Model: Ford Fiesta Mk3`90
Wersja: RST
Silnik: 2.0 16V
Dołączyła: 05 Maj 2005 Posty: 2563 Skąd: Gliwice
|
Wysłany: 9 Sty 2007, 20:14
|
|
|
Łokmen napisał/a: | przecież to nic innego jak wyrównażenie koła |
tak tez sadzilem ale jakos nie dawalo mi to spokoju... |
_________________ AUTO LAWETA 24H
SKUP AUT całych i powypadkowych 883-255-991 |
|
|
|
 |
Fordon

Model: Ford Fiesta Mk3`94
Wersja: Inna
Silnik: ST 170
Imię: Konrad
Wiek: 40 Dołączył: 02 Kwi 2005 Posty: 3803 Skąd: WLKP.
|
Wysłany: 9 Sty 2007, 20:21
|
|
|
Eeee a to gdzie to to ma umieszczony czujnik polozenia walu i z czego tu czyta czujnik |
_________________
 |
|
|
|
 |
PumaRST
Princessa of Ułęż


Model: Inne auto
Wersja: Inna
Silnik: Inny
Dołączyła: 09 Cze 2004 Posty: 3192 Skąd: OBR Niestachów
|
Wysłany: 9 Sty 2007, 20:49
|
|
|
Fordon napisał/a: | Eeee a to gdzie to to ma umieszczony czujnik polozenia walu i z czego tu czyta czujnik |
Czujnik czyta z tych z dołu kratek do okoła koła |
_________________ Ford Fiesta RS ZetecTurbo 207KM 250Nm ET: 13:85 RiP |
|
|
|
 |
Fordon

Model: Ford Fiesta Mk3`94
Wersja: Inna
Silnik: ST 170
Imię: Konrad
Wiek: 40 Dołączył: 02 Kwi 2005 Posty: 3803 Skąd: WLKP.
|
Wysłany: 9 Sty 2007, 21:00
|
|
|
To ja w TD-ku mam inaczej... na 2 masowym kole sa wlasnie takie jakby nawierty na calym obwodzie i z tego czytal czujnik polozenia walu... czytal bo go wywalilem lacznie z 2 masowym kolem
Darek zwaz te kola i zobacz czy jest jakas roznica w wadze... |
_________________
 |
|
|
|
 |
Piesek

Model: Ford Fiesta Mk3`89
Wersja: Inna
Silnik: Inny
Wiek: 38 Dołączył: 28 Sty 2005 Posty: 1226 Skąd: Gdańsk
|
Wysłany: 10 Sty 2007, 00:22
|
|
|
to odrazu się spytam o odelżanie koła zamachowego Co o tym sądzicie? I jak to jest w praktyce? Kumpel w golfie 2 gti miał znacznie odelżone i sądził że odczuwalnie lepiej auto mu się wkręcało... co myślicie o takiej przeróbce? |
_________________ Bardzo dużo rarytasów na sprzedarz! KLIKNIJ TU!! |
|
|
|
 |
LOY
Członek Honorowy FKP

Model: Ford Fiesta Mk3`93
Wersja: Xr2i
Silnik: 1.8i16V/130KM
Wiek: 47 Dołączył: 16 Mar 2005 Posty: 1367 Skąd: Zamość/Łódź
|
Wysłany: 10 Sty 2007, 01:40
|
|
|
tak i dochodzi nierówny jałowy i znaczne pogorszenie kultury pracy jednostki ..przerabiałem temat w fiacie ..tam do lampredi motori (DOHC) montuje się koła z mniejszych pojemnosci ..ja do moje dwulitrówki miałem juz koło z 1600 ale ubiegł mnie kolega i poczułem na jego przykładzie mankamenty ..i smiem twierdzic ze było ich więcej . |
_________________ dużo fiest było ..jeszcze jakaś będzie |
|
|
|
 |
PumaRST
Princessa of Ułęż


Model: Inne auto
Wersja: Inna
Silnik: Inny
Dołączyła: 09 Cze 2004 Posty: 3192 Skąd: OBR Niestachów
|
Wysłany: 10 Sty 2007, 07:54
|
|
|
odchudzenie kołą zamachowego ma sens dgy wykorzystujemy auto do jazdy po torze lub innych tego typu zabaw sportowych, lub gdy mamy Turbine. ale zdjecie z koła ile sie da moze sie skończyc tym ze nie wytrzyma i peknie a jak peknie to nam przetnie cały samochód.
jedyny sensowny pomysł na obniżanie wagi zamachu to wraz z wyważeniem całego ukłądu Korbowo-tłokowego.
w wypadku odchudzenai w ciemno to sie skończy tak jak opisął Loy. ja dodam że zacznie brakowac mocy od 3 biegu. Poprostu gdy zmniejszymy wage ukłądu koroboewgo to zmniejsza nam sie ilośc Nm. auto szybciej sie wkreca ale jesli nie nadrobimy czyms innym tej straty to okazuje sie być ona uciażliwa. |
_________________ Ford Fiesta RS ZetecTurbo 207KM 250Nm ET: 13:85 RiP |
|
|
|
 |
Fordon

Model: Ford Fiesta Mk3`94
Wersja: Inna
Silnik: ST 170
Imię: Konrad
Wiek: 40 Dołączył: 02 Kwi 2005 Posty: 3803 Skąd: WLKP.
|
Wysłany: 10 Sty 2007, 11:00
|
|
|
Nom wlasnie cos bardzo podobnego powiedzieli mi u Swiatka jak hamowalem FoFi... Ze skubana sie wkreca ale momentu az takiego to kolo diesla N/a nie przeniesie. |
_________________
 |
|
|
|
 |
|
Fiesta Klub Polska nie ponosi odpowiedzialności za jakiekolwiek treści umieszczane przez użytkowników forum.
Odpowiedzialność ta spoczywa na autorach tych treści.