rs1800 nie odpala |
Autor |
Wiadomość |
pvzon

Model: Ford Fiesta Mk3`91
Wersja: CLX
Silnik: 1.8i16V/130KM
Wiek: 44 Dołączył: 06 Sie 2004 Posty: 311 Skąd: szczecin
|
Wysłany: 12 Kwi 2008, 18:20 rs1800 nie odpala
|
|
|
po swapie na 1.8 z rsa jest problem bo fura nie chce zapalić. pomp podaje paliwo, jest isrka, podłączyłem woltomierz na wtyczkę od wtryskiwacza i brak napięcia więc chyba coś jest nie tak z wtryskiem. od czego zacząć szukać przyczynę? i jezcze jedno pytanko gdzie na listwie jest dopływ paliwa a gdzie powrót? |
|
|
|
 |
PumaRST
Princessa of Ułęż


Model: Inne auto
Wersja: Inna
Silnik: Inny
Dołączyła: 09 Cze 2004 Posty: 3192 Skąd: OBR Niestachów
|
Wysłany: 12 Kwi 2008, 19:17
|
|
|
sprawdź masy na ECU od tego zacznij szukanie z elektryką,
a co do paliwa to:
1) podanie na końcu listwy,
2) powrót z regulatora ćiśnienia paliwa |
_________________ Ford Fiesta RS ZetecTurbo 207KM 250Nm ET: 13:85 RiP |
|
|
|
 |
Daras84
King of Bednary 2011


Model: Ford Fiesta Mk3`90
Wersja: RST
Silnik: 2.0 16V
Dołączyła: 05 Maj 2005 Posty: 2563 Skąd: Gliwice
|
Wysłany: 12 Kwi 2008, 20:00
|
|
|
PumaRST napisał/a: | sprawdź masy na ECU od tego zacznij szukanie z elektryką,
a co do paliwa to:
1) podanie na końcu listwy,
2) powrót z regulatora ćiśnienia paliwa |
a czasem nie na odwrot :> |
_________________ AUTO LAWETA 24H
SKUP AUT całych i powypadkowych 883-255-991 |
|
|
|
 |
PumaRST
Princessa of Ułęż


Model: Inne auto
Wersja: Inna
Silnik: Inny
Dołączyła: 09 Cze 2004 Posty: 3192 Skąd: OBR Niestachów
|
Wysłany: 12 Kwi 2008, 20:17
|
|
|
Daras84 napisał/a: | a czasem nie na odwrot :> |
napewno nie, przeciesz regulator utrzymuje ciśnienie na listwie a nei przed nią!! |
_________________ Ford Fiesta RS ZetecTurbo 207KM 250Nm ET: 13:85 RiP |
|
|
|
 |
diodalodz

Model: Ford Fiesta Mk1`82
Wersja: C
Silnik: 1.0/45KM
Imię: Krzysztof
Wiek: 40 Dołączył: 19 Cze 2004 Posty: 5672 Skąd: Łódź
|
Wysłany: 12 Kwi 2008, 22:43
|
|
|
jeśli jest iskra to musi być zasilanie wtysków względem masy silnika jeśli jest jeszcze EDIS .
Jeśli nie ma tam napięcia to gdzieś jest problem z wiązką silnika . Zasilanie wtrysku cewki i reszty rzeczy jest realizowane przez przekaźnik główny w skrzynce bezpieczników . Komputer otwiera wtryski podając masę . podłącz 3 W żarówkę pod kostkę wtryskiwacza (żarówkę W3W) i zobacz czy przy próbie odpalenia zacznie migać . tylko pamiętaj aby odpiąć kostkę od wtryskiwacza . |
|
|
|
 |
Laskosz

Model: Ford Fiesta Mk1`79
Wersja: RS
Silnik: 1.8i16V/130KM
Imię: Piotr
Wiek: 39 Dołączył: 04 Kwi 2005 Posty: 2321 Skąd: Nowy Sącz
|
Wysłany: 13 Kwi 2008, 08:28
|
|
|
a ty nie miałeś tego ziutka na gazie ? bo tak mi się coś zdawało na fotkach co kiedyś dawałeś, może masz pociętą wiązkę, u mnie tak było i musiałem to naprawiać po gazownikach |
_________________ " zanim zadasz pytanie - poszukaj może jest już gotowa odpowiedź " |
|
|
|
 |
pvzon

Model: Ford Fiesta Mk3`91
Wersja: CLX
Silnik: 1.8i16V/130KM
Wiek: 44 Dołączył: 06 Sie 2004 Posty: 311 Skąd: szczecin
|
Wysłany: 13 Kwi 2008, 11:13
|
|
|
pod kostkę od wtrysku podłączyłem woltomierz i nic nie pokazuje. gazownia była więc może po wywaleniu jej wiązki coś się stało. |
|
|
|
 |
diodalodz

Model: Ford Fiesta Mk1`82
Wersja: C
Silnik: 1.0/45KM
Imię: Krzysztof
Wiek: 40 Dołączył: 19 Cze 2004 Posty: 5672 Skąd: Łódź
|
Wysłany: 13 Kwi 2008, 12:03
|
|
|
jasne
zawsze jest przecięty przewód zasilający wtryski . Musisz poszukać pozostałości przekaźnika w komorze silnika i zewrzeć przewody tego samego koloru .zazwyczaj tuż za listwą gdzieś przecinają , jak był jakiś nowszy gaz to bedą wyprowadzone dwa przewody tego samego koloru często żółte . |
|
|
|
 |
pvzon

Model: Ford Fiesta Mk3`91
Wersja: CLX
Silnik: 1.8i16V/130KM
Wiek: 44 Dołączył: 06 Sie 2004 Posty: 311 Skąd: szczecin
|
Wysłany: 14 Kwi 2008, 00:17
|
|
|
dzięki za porady, faktycznie kable od wtrysków były pocięte. po zrobieniu fura zagadała |
|
|
|
 |
Mafios
Junior Admin

Model: Ford Fiesta Mk3`91
Wersja: RST
Silnik: 1.6i8V/130KM
Imię: Patryk
Wiek: 42 Dołączył: 28 Cze 2004 Posty: 2813 Skąd: Łódź
|
Wysłany: 14 Kwi 2008, 10:47
|
|
|
hej mialem to samo w sobote z Turbo pompka nie chodzi zasilania na wtryskach niet okazalo sie ze 2 kable brazowe masowe od puszki nie byly podlaczone |
_________________ RS TURBO |
|
|
|
 |
pvzon

Model: Ford Fiesta Mk3`91
Wersja: CLX
Silnik: 1.8i16V/130KM
Wiek: 44 Dołączył: 06 Sie 2004 Posty: 311 Skąd: szczecin
|
Wysłany: 14 Kwi 2008, 11:07
|
|
|
jestam zły na maxa boi z powodu takiego drobiazgu magnolia nie wyszła |
|
|
|
 |
Tommur


Model: Ford Fiesta Mk3`90
Wersja: Xr2i
Silnik: 1.6i/104KM
Imię: Tomek
Wiek: 52 Dołączył: 08 Lip 2006 Posty: 910 Skąd: Szczecin
|
Wysłany: 14 Kwi 2008, 11:47
|
|
|
Kurde szkoda. Fajnie byłoby xr na wałach zobaczyć ehhh. To do następnego |
_________________ Prędkość była dobra , tylko zakręt był za ciasny
Czarnula Tommura
Sędzia KJS, PPAiK i inne
FKP RACE&RALLY TEAM
Automobilklub Zachodniopomorski |
|
|
|
 |
|