Fiesta Klub Polska


Poprzedni temat «» Następny temat

Tagi tematu: Brak tagów.

[MK3] Pompa paliwa z 1.6 XR2i do 1.8 16V 105KM
Autor Wiadomość
Lookas0001 

Model: Ford Fiesta Mk3`93
Wersja: S
Silnik: 1.8i16V/105KM
Wiek: 44
Dołączył: 26 Cze 2006
Posty: 33
Skąd: Warszawa
Wysłany: 4 Gru 2006, 15:46   [MK3] Pompa paliwa z 1.6 XR2i do 1.8 16V 105KM

Witam. Kolega Qzyn posiada standardowa pompe z fiesty XR2i rok 90. Czy ta pompa będzie pasować do mojego 1.8 16V 105Km? Jeżeli nie, to ,może ktoś z Was ma dobrą i nie drogo?
_________________
Renault Laguna 1.8 16V 1999 rok
Ford Fiesta 1.8 16V 1992 rok
Ford Sierra 1.6i 1992 rok
Ford Sierra 2.3 V6 1983 rok
Ostatnio zmieniony przez trzeci 31 Mar 2010, 00:34, w całości zmieniany 1 raz  
 
 
 
odyniec 


Model: Inne auto
Wersja: Ghia
Silnik: Inny
Imię: B.
Wiek: 39
Dołączył: 07 Sie 2005
Posty: 1610
Skąd: Merzdorf
Wysłany: 4 Gru 2006, 17:56   

bedzie pasować.

albo tniesz karoserie pod fotelami z tyłu, albo wyjmujesz bak, aby tą część zamienić.
pozdrawiam
_________________
Model: Ford Fiesta mk6 `05 Wersja: ST Silnik: 2.0i (5) (150kkm)
Model: BMW 3 e46 `01 Wersja: ? Silnik: 2.2i (5) (270kkm)
 
 
 
qrdesz87 

Model: Ford Fiesta Mk3`90
Wersja: Xr2i
Silnik: 1.6i8V/110KM
Imię: Krzysiek
Wiek: 37
Dołączył: 02 Paź 2006
Posty: 71
Skąd: sanok
Wysłany: 4 Gru 2006, 20:19   

Witam!
podepne sie pod temat,
jestem w trakcie wkladania silnika 1,3 do escorta, w którym siedział 1,6 efi. Robie tak, bo silnik 1,6 bede upychał do fiesty którą kupilem od kolegi Qby :D (i teraz daliscie mi do myslenia, czy mam w niej pompe, hehe bo wydawalo mi sie raczej ze mam, to skąd Qba ma w takim razie pompe od xrki 90r? chyba ze ta moja pompa jest jakas inna :he: ), ale glownie chodzi mi o to, bo gdy popofdłączalem całą elektryke od fiesty 1,3 w escorcie to pompa nie hula, kostki są takie same, ale w wiązce escortowskiej do pompy idzie jeden kabelek wiecej? co to jest za kabelek? moze to masa? czy lepiej przelozyc pompy? do escorta wsadzic pompe z fiesty ktora byla przy silniku 1,3? wtedy juz powinno hulac
POMOCY!!! z góry dzięki
 
 
 
Wojtass 


Model: Inne auto
Wersja: Inna
Silnik: Inny
Dołączył: 27 Lut 2005
Posty: 270
Skąd: Lublin
Wysłany: 4 Gru 2006, 20:29   

Przełóż pompy, raz z tego wzgledu że nie działa, dwa to to, że ta od 1.3 może mieć za małą wydajność przy większym silniku, więc jak juz amsz mozliwosc to zmienaij... albo sprzedaj mi tą od 1.6 ;)
 
 
 
Lookas0001 

Model: Ford Fiesta Mk3`93
Wersja: S
Silnik: 1.8i16V/105KM
Wiek: 44
Dołączył: 26 Cze 2006
Posty: 33
Skąd: Warszawa
Wysłany: 11 Gru 2006, 07:11   hmm

No dobra, widze ze nikt tu nie ma pompy do sprzedania. Miałbym prosbe do was... Szynszyl pokazywał coś na allegro pasującego do mojego autka. Jakbyscie jeszcze raz znaleźli taką pompę na allegro i wstawili linki tutaj to byłbym wdzięczny. Chciałbym w ten weekand ją wymienić, wieć sprawa raczej pilna.
_________________
Renault Laguna 1.8 16V 1999 rok
Ford Fiesta 1.8 16V 1992 rok
Ford Sierra 1.6i 1992 rok
Ford Sierra 2.3 V6 1983 rok
 
 
 
szynszyl 
EKSTERMINATOR

Model: Inne auto
Wersja: Inna
Silnik: Inny
Wiek: 51
Dołączył: 17 Lip 2004
Posty: 3784
Skąd: jasło
Wysłany: 11 Gru 2006, 07:33   

identyczna jak moja w 1.6 http://aukcja.onet.pl/show_item.php?item=148875969

[ Dodano: Pon Gru 11, 2006 07:33 ]
a ta jakbym swoja widział http://aukcja.onet.pl/show_item.php?item=149288584

[ Dodano: Pon Gru 11, 2006 07:34 ]
http://aukcja.onet.pl/show_item.php?item=149015990 ta też jakaś znajoma
_________________
1% dla mojego syna
 
 
 
Lookas0001 

Model: Ford Fiesta Mk3`93
Wersja: S
Silnik: 1.8i16V/105KM
Wiek: 44
Dołączył: 26 Cze 2006
Posty: 33
Skąd: Warszawa
Wysłany: 11 Gru 2006, 15:56   hmm

no dobra, wybór jakiś jest to którą wybrac?
_________________
Renault Laguna 1.8 16V 1999 rok
Ford Fiesta 1.8 16V 1992 rok
Ford Sierra 1.6i 1992 rok
Ford Sierra 2.3 V6 1983 rok
 
 
 
szynszyl 
EKSTERMINATOR

Model: Inne auto
Wersja: Inna
Silnik: Inny
Wiek: 51
Dołączył: 17 Lip 2004
Posty: 3784
Skąd: jasło
Wysłany: 12 Gru 2006, 21:25   

tanią.. a starą mi wysyłasz na gwiazdke.. :devil:
_________________
1% dla mojego syna
 
 
 
Lookas0001 

Model: Ford Fiesta Mk3`93
Wersja: S
Silnik: 1.8i16V/105KM
Wiek: 44
Dołączył: 26 Cze 2006
Posty: 33
Skąd: Warszawa
Wysłany: 13 Gru 2006, 07:02   hm

Heh, w końcu kupiłem nową pompe. Jeszcze trochę chce pojeździć, więc postanowiłem nie przebierać w środkach. Słyszałem o jakimś patencie, żeby odłączać działanie pompy jak auto jest na gazie. Na pewno zwiększa to jej zywotność. Ponoć było o tym gdzieś na forum ale nie mogę znaleźć. Może ktoś ma linka...Szynszyl a Ty mi nowe amory z przodu i z tyłu Kayaba walnij pod gwiazdke :devil:
_________________
Renault Laguna 1.8 16V 1999 rok
Ford Fiesta 1.8 16V 1992 rok
Ford Sierra 1.6i 1992 rok
Ford Sierra 2.3 V6 1983 rok
 
 
 
odyniec 


Model: Inne auto
Wersja: Ghia
Silnik: Inny
Imię: B.
Wiek: 39
Dołączył: 07 Sie 2005
Posty: 1610
Skąd: Merzdorf
Wysłany: 16 Gru 2006, 02:09   

zrób ten wyłącznik i to raz dwa ;) a ja chyba nawet wiem gdzie słyszałeś... ?! :-)
_________________
Model: Ford Fiesta mk6 `05 Wersja: ST Silnik: 2.0i (5) (150kkm)
Model: BMW 3 e46 `01 Wersja: ? Silnik: 2.2i (5) (270kkm)
 
 
 
pawloplus 


Model: Ford Fiesta Mk3`92
Wersja: SuperS
Silnik: 1.4/73KM
Wiek: 40
Dołączył: 24 Kwi 2006
Posty: 297
Skąd: Lublin
Wysłany: 16 Gru 2006, 15:42   

ja nie radze wyłąńczać pompki gdy auto chodzi na gazie bo paliwo chłodzi wtryski tak to możesz sie z nimi pożegnać
_________________
Kochaj i nie słuchaj innych..
Umieraj szybko by inni nie cierpieli....

THE END
 
 
 
odyniec 


Model: Inne auto
Wersja: Ghia
Silnik: Inny
Imię: B.
Wiek: 39
Dołączył: 07 Sie 2005
Posty: 1610
Skąd: Merzdorf
Wysłany: 17 Gru 2006, 00:48   

jak paliwo może wtryski chłodzić... stojąc cały czas tam? bo płynąc nie płynie... a pompa tylko ciśnienie daje i siada raz dwa przy takiej eksplotacji.
_________________
Model: Ford Fiesta mk6 `05 Wersja: ST Silnik: 2.0i (5) (150kkm)
Model: BMW 3 e46 `01 Wersja: ? Silnik: 2.2i (5) (270kkm)
 
 
 
pawloplus 


Model: Ford Fiesta Mk3`92
Wersja: SuperS
Silnik: 1.4/73KM
Wiek: 40
Dołączył: 24 Kwi 2006
Posty: 297
Skąd: Lublin
Wysłany: 17 Gru 2006, 01:46   

odyniec tak usłyszałem i to nie od jednej osoby. Paliwo przecież nie stoi we wtrysku tylko krąży. Elektryka steruje dawkowaniem a paliwo krązy. Jak sie myle to sorka...
_________________
Kochaj i nie słuchaj innych..
Umieraj szybko by inni nie cierpieli....

THE END
 
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Ten temat jest zablokowany bez możliwości zmiany postów lub pisania odpowiedzi
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Podobne Tematy
Temat Autor Forum Odpowiedzi Ostatni post
Brak nowych postów Przyklejony: [MK6] Wymiana filtra paliwa TDCI
zizu Silniki diesla 20 26 Lis 2014, 19:13
MarcinCe
Ten temat jest zablokowany bez możliwości zmiany postów lub pisania odpowiedzi Przyklejony: [MK3] Fiesta MK3
Fordy Fiesta III generacji (1989-1996)
Freeman Nasze auta 0 12 Lip 2011, 16:36
Freeman
Brak nowych postów Przyklejony: Fiesta MK3 - 3D Project
Longer_007 Hyde-Park 205 2 Wrz 2015, 14:13
szagrad
Brak nowych postów Przyklejony: [MK3] FAQ - Shortshifter
Szybsza zmiana biegów
TomeX500 Tuning mechaniczny 39 25 Cze 2013, 22:37
rybek121
Brak nowych postów Przyklejony: [MK3] Swap na RS2000..co potrzeba?
bigel Tuning mechaniczny 21 20 Maj 2013, 14:32
Daras84


Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group




Instagram




Fiesta Klub Polska nie ponosi odpowiedzialności za jakiekolwiek treści umieszczane przez użytkowników forum.
Odpowiedzialność ta spoczywa na autorach tych treści.