
|
Przesunięty przez: szynszyl 1 Lis 2008, 20:15 |
Szarpie na wolnych obrotach |
Autor |
Wiadomość |
c9 [Usunięty]
|
Wysłany: 21 Lip 2006, 11:45 Szarpie na wolnych obrotach
|
|
|
Witam.
Mam taki problem, niedawno wymieniałem silnik i po włożeniu "nowego" odpalał i gasł praktycznie odrazu.
Oddałem do elektryka, ten wymienił jakiś czujnik (niepamiętam jaki) i przepływomierz. No i niby wszystko
OK, odpala i pracuje, elegancko wchodzi na obroty (na biegu jałowym). Ale jak zabrałem samochód i pojechałem do domu to w drodze po jakimś czasie jazdy (dodam że mam problem z chłodzeniem tzn. przewody przeciekały i dopuki niewymieniłem ich wlewałem wode zamiast płynu) zaczeły się problemy np. z ruszaniem z pod swiateł.
Wrzucam jedynke dodaje gazu a ona zaczyna się krztusić i szarpać, tak samo na dwujce. Potem już coraz lepiej, jak zmieniam z trujki na czwurke i dalej to niby jest dobrze. Mówię "niby" bo jak chciałem przyspierzyć bardziej agresywnie to po wciśnięciu gazu przez chwile praktycznie nic się niedziało, potem po jakichś 4-5s
dostawał kopa.
NO trochę się rozpisałem ale chciałem jak najdokładnie opisać problem
Z góry dziękuje za odp. |
|
|
|
 |
mulon [Usunięty]
|
Wysłany: 30 Lip 2006, 22:23
|
|
|
witam mam dokladnie to samo i nie wiem o co chodzi na 2 biegu jak mu dam mocno gazu to po paru sekundach gwaltownie przyspiesza!! :( moze komus udalo sie to naprawic filtry dobre i sonda tez |
|
|
|
 |
szynszyl
EKSTERMINATOR
Model: Inne auto
Wersja: Inna
Silnik: Inny
Wiek: 51 Dołączył: 17 Lip 2004 Posty: 3784 Skąd: jasło
|
Wysłany: 31 Lip 2006, 09:17
|
|
|
c9, dowiedz sie co zmieniał ten elektryk
mulon, wyczysc cpp |
_________________ 1% dla mojego syna |
|
|
|
 |
c9 [Usunięty]
|
Wysłany: 31 Lip 2006, 10:14
|
|
|
Z elektrykiem się pokłuciłem i powiedziałem że mu niezapłace, pacjent niebył w stanie mi nawet powiedzieć co dokładnie robił. Coś tam bełkotał o wymianie przepływomierza i wyczyszczeniu krokowca. Muwił że się czepiam bo jak odpalał samochód to przez 2 godziny silnik chodził i nic się niedziało, ale nieraczył k***a się nim przejechać pomimo tego że te objawy powstają tylko przy jeździe a nie podczas postoju.
Generalnie po wymianie silnika został wymieniony przepływomież, cewka zapłonowa, świece (Motorcraft Platinium), przewody chłodzenia i jeżeli wieżyć temu "elektrykowi" (co to niby 10 lat zajmuje się fordami) krokowiec jest po regeneracji i jakaś wtyczka od czujnika temperatury.
P.S.
Przedwczoraj zabrałem samochód oczywiście nic się niezmieniło, w drodze zachowywał się identycznie jak wcześniej, pojechałem odrazu do innego warsztatu no i tam go zgasiłem a po chwili niechciał się wogule odpalić. ... i tyle.
Straciłem już wszelką nadzieje :( |
|
|
|
 |
mulon [Usunięty]
|
Wysłany: 1 Sie 2006, 13:37
|
|
|
zrobilem tak jak mowiles poprawilem instalacje w cpp bo byla rozsypana przeczyscilem go tak samo krokowca i dalej jak mu nacisne mocno gazu to wolno sie wkreca na obroty :( a wlasnie i czemu po wlaczeniu zaplonu nie gasnie mi pompka paliwa tylko chodzi caly czas ! |
|
|
|
 |
szynszyl
EKSTERMINATOR
Model: Inne auto
Wersja: Inna
Silnik: Inny
Wiek: 51 Dołączył: 17 Lip 2004 Posty: 3784 Skąd: jasło
|
Wysłany: 1 Sie 2006, 13:58
|
|
|
bo pompka cały czas chodzi.. na poczatku słuchać jak robi ciśnienie a potem je utrzymuje i jej juz nie słychać. chyba że jestem jakiś nietejszy he he..
nie jestem specem od fiest 1.1i ale rónie dobrze to może byc zamulony wtrysk. swego czasu kupowałem płyny - diodatki do benzyny i powiem że była cholerna różnica.
p.s. mam takie tylko klikac trzeba pod mó opis. he he |
_________________ 1% dla mojego syna |
|
|
|
 |
mulon [Usunięty]
|
Wysłany: 1 Sie 2006, 16:10
|
|
|
pozniej zobacze co z wtryskiem :/ a tak w ogole chcialbym sprawdzic komputer czy wszystko ok bo ida dwie specjalne wtyczki pod ktore trzeba podlaczyc kompa ale nie wiem jak a w salonie nie bede placi // moze zna ktos metode zeby jakos na zarowke zobaczyc i ilosc migniec bedzie oznaczalo dany blad . |
|
|
|
 |
c9 [Usunięty]
|
Wysłany: 1 Sie 2006, 16:13
|
|
|
U mnie prawdopodobnie cały problem leży właśnie w pompie paliwa, wymienie to zobacze
[ Dodano: Wto Sie 01, 2006 15:18 ]
mulon napisał/a: | a wlasnie i czemu po wlaczeniu zaplonu nie gasnie mi pompka paliwa tylko chodzi caly czas ! |
Sprawdź ciśnienie jakie wytwarza pompka, u mnie ma być 300 kPa a jest 200 i podobie w tym leży cały problem. :-/
Jutro wymienie pompke to będę wiedział
[ Dodano: Wto Sie 01, 2006 15:20 ]
W 1.1i ma być od 2,4 do 3,8 |
|
|
|
 |
|
Podobne Tematy |
Temat |
Autor |
Forum |
Odpowiedzi |
Ostatni post |
 |
Przyklejony: [MK5] Silnik Zetec-S przerywa, szarpie przy dodawaniu gazu
silnik przerywa, szarpie przy dodaniu gazu - winna cewka zapłonowa
|
Raffaello |
Elektryka silnika |
5 |
19 Wrz 2016, 21:17  Mizer 59 |
 |
Strzela, szarpie i gaśnie na wolnych obrotach
|
Leon_SSJ |
LPG |
8 |
3 Paź 2007, 17:23  Leon_SSJ |
 |
[Inny] Gaśnie na wolnych obrotach, szarpie
Audi 80 91' LPG gaźnik
|
Freeman |
Mechanika |
9 |
26 Lut 2011, 22:16  Freeman |
 |
[MK3] Szarpie i gaśnie na wolnych obrotach - 1.3
|
Kamias |
Mechanika |
8 |
14 Kwi 2006, 09:25  Gość |
 |
1.3 8V Duratec(70KM)- przerywa, szarpie na wolnych obrotach
|
goldberg |
Mechanika silnika |
1 |
27 Paź 2016, 01:16  gruby907 |
Fiesta Klub Polska nie ponosi odpowiedzialności za jakiekolwiek treści umieszczane przez użytkowników forum.
Odpowiedzialność ta spoczywa na autorach tych treści.
| |
|