Fiesta Klub Polska


Poprzedni temat «» Następny temat

Tagi tematu: Brak tagów.

[MK3] Rozrusznik - długo kręci
Autor Wiadomość
Toooommmmi 

Model: Ford Fiesta Mk3`89
Wersja: CL
Silnik: 1.1/50KM
Wiek: 42
Dołączył: 21 Sie 2005
Posty: 91
Wysłany: 8 Lip 2006, 23:26   [MK3] Rozrusznik - długo kręci

Witam. Nie wiem czy to tutaj umieścic, czy w elektrycznym dziale (jak cos to moderator przesunie ;) ) Tak więc mam taki problem. Od jakiegos czasu dość długo kręci mi rozrusznik zanim mi zapali samochodzik, a najczęściej dopiero przy delikatnym wciśnięciu pedału gazu odpala normalnie. Krótko mówiąc kręce, kręce i nie chce odpalic sam. Czasami mu sie zachce to odpali momentalnie a czasami trza długo kręcić i z gazem go dopiero odpale. Świece wymieniałem jakies 7000 km temu, a pare dni temu wymieniłem przewody zapłonowe (bo myslałem, że to od tego) ale dalej jest to samo. Czy moge to jakos samemu zrobic i co mam zrobić? Tak przypuszczam, że może to od aparatu zapłonowego cos albo silniczek krokowy. Ale to tylko moje domysły i nie wiem czy trafne. Pomóżcie mi ludziki :) Najlepiej, jakby mi ktos napisał co to może byc za przyczyna i jak ją zneutralizować :) Pozdrawiam i czekam na help :)
Ostatnio zmieniony przez trzeci 19 Lut 2010, 15:52, w całości zmieniany 2 razy  
 
 
 
diodalodz 


Model: Ford Fiesta Mk1`82
Wersja: C
Silnik: 1.0/45KM
Imię: Krzysztof
Wiek: 40
Dołączył: 19 Cze 2004
Posty: 5672
Skąd: Łódź
Wysłany: 9 Lip 2006, 01:30   

Szukaj w układzie dolotowym albo w słabej kompresji . Trzeba sprawdzić ile jej jeszcze zostało . A jak jest dobra to trzeba podłubać w monowtrysku . Hm kiedy wymieniałeś filtr powietrza . Moze sie poprostu przylewa bo za mało powietrza dostaje .
 
 
 
jackrzec 
Klubowicz


Model: Ford Fiesta Mk7`12
Wersja: Titanium
Silnik: 1.25Duratec/82KM
Imię: Jacek
Wiek: 51
Dołączył: 30 Cze 2005
Posty: 2573
Skąd: Stargard
Wysłany: 9 Lip 2006, 08:48   

diodalodz napisał/a:
A jak jest dobra to trzeba podłubać w monowtrysku .
Ona ma rocznik 89, to raczej nie ma monowtrysku, tylko gaźnik
_________________
Mk3,5 '95 Classic 1.1i/50KM + Mk3,5 '95 Fun 1.3i/60KM,-->
Fiesta Mk4 '99 Ghia 1.25/75KM
,--> Fiesta Mk7 '12 Titanium 1.25/82KM + Focus Mk3 '12 Titanium 1.6 EB/150KM
Profil Facebook
 
 
Toooommmmi 

Model: Ford Fiesta Mk3`89
Wersja: CL
Silnik: 1.1/50KM
Wiek: 42
Dołączył: 21 Sie 2005
Posty: 91
Wysłany: 11 Lip 2006, 22:23   

Witam. Filtr powietrza wygląda na dobry, a ja mam gaźniczek, żaden monowtrysk :) A może mi ktos opisac jak się sprawdza i ewentualnie ustawia aparat zapłonowy, bo to najprawdopodobniej od tego może byc. Tak krok po kroku :) Dodam, że nie mam sterowanego elektrycznie. Prosze o dokładny opisik :) Z góry dziekuje :)
 
 
 
diodalodz 


Model: Ford Fiesta Mk1`82
Wersja: C
Silnik: 1.0/45KM
Imię: Krzysztof
Wiek: 40
Dołączył: 19 Cze 2004
Posty: 5672
Skąd: Łódź
Wysłany: 12 Lip 2006, 02:50   

masz aprat zapłonowy z kopułka czy z dwie podwójne cewki z tyłu bloku silnika . Bo to jest różnica jeśli masz zwykły aprat zapłonowy z tylu bloku silnika to ustawia sie go najprościej na słuch ale proponuje ustawić najpierw zawory i dobra przerwe na świecach bo nowe np HGK maja przerwe 0,8 a fiesta na apracie z czujnikiem halla wymaga 1.0 mm . potem dopiero regulacja zapłonu .
 
 
 
Toooommmmi 

Model: Ford Fiesta Mk3`89
Wersja: CL
Silnik: 1.1/50KM
Wiek: 42
Dołączył: 21 Sie 2005
Posty: 91
Wysłany: 12 Lip 2006, 23:34   

No ja mam z tyłu bloku silnika. Nie rozumiem. jak na słuch?
 
 
 
diodalodz 


Model: Ford Fiesta Mk1`82
Wersja: C
Silnik: 1.0/45KM
Imię: Krzysztof
Wiek: 40
Dołączył: 19 Cze 2004
Posty: 5672
Skąd: Łódź
Wysłany: 13 Lip 2006, 02:13   

ale co masz z tyłu bloku silnika podwójna cewke czy aprat zapłonowy z kopułka .
 
 
 
Toooommmmi 

Model: Ford Fiesta Mk3`89
Wersja: CL
Silnik: 1.1/50KM
Wiek: 42
Dołączył: 21 Sie 2005
Posty: 91
Wysłany: 13 Lip 2006, 14:05   

Podwójna cewke :) To, z czego wychodza przewody zapłonowe do świec :D
 
 
 
Jaro
[Usunięty]

Wysłany: 13 Lip 2006, 14:36   

Hej

Jeżeli autor tematu nie będzie miał nic przeciw to podepnę się pod wątek.

Mam fiestke z 89 roku i na monowtrysku, i mam podobny problem. Świeczki i przewody nowe, zawory ustawione, filtry wszystkie nowe, odma i reszta przeczyszczona, pompa paliwa sprawna.... Jak jest zimny to zanim zapali trza chwile pokręcić, na ciepłym silniku bywa różnie czasem odpali na dotyk a czasem nie....
Za wskazówki z góry dziękuję notw

Pozdrawiam
 
 
madek 


Model: Ford Fiesta Mk3`93
Wersja: Xr2i
Silnik: 1.8i16V/130KM
Imię: Kuba
Dołączył: 23 Kwi 2006
Posty: 1755
Skąd: Jelenia Góra
Wysłany: 13 Lip 2006, 17:01   

Jaro, mam dokladnie tak samo. Jak zapalam rano to chwile musze pokrecic. Szybciej zapala rozgrzany po jakims krotkim postoju w ciagu dnia. Tez mam wszystko powymieniane co sie da i na dokladle przez pierwsze 100-200m troche sie dławi i szarpie, pozniej zero objawow ze cos nie tak :-/ Wieczne jakies problemy z tym małym klekotem...
_________________
była sobie RS`ka...
 
 
Toooommmmi 

Model: Ford Fiesta Mk3`89
Wersja: CL
Silnik: 1.1/50KM
Wiek: 42
Dołączył: 21 Sie 2005
Posty: 91
Wysłany: 13 Lip 2006, 23:25   

Nie ma problemu Jaro :) Podpinaj sie do woli :D Widze, że nie tylko gaźnikowiec ma takie problemy :) Ale niestety chyba nikt nie potrafi nam pomóc. Chyba nikt sie na tym nie zna tutaj :P
 
 
 
Darekmk3 


Model: Ford Fiesta Mk3`94
Wersja: Futura
Silnik: 1.6i16V/90KM
Imię: Darek
Wiek: 40
Dołączył: 30 Lip 2005
Posty: 917
Skąd: Żory
Wysłany: 14 Lip 2006, 09:12   

Toooommmmi napisał/a:
Nie ma problemu Jaro :) Podpinaj sie do woli :D Widze, że nie tylko gaźnikowiec ma takie problemy :) Ale niestety chyba nikt nie potrafi nam pomóc. Chyba nikt sie na tym nie zna tutaj :P


objawa długiego porannego kręcenia to ja bym zacząl sprawdzac czy przyapdkiem pompka paliwa nie domaga czy jakos tak nie trzymie paliwa i zanim doprowadzi w trakcie kręcenia to chwilke potrwa-nie wiem ja bym od tego zacząl... ;)
pozdro :)
_________________
mk3 rs1.3&futro 1.6 16v>ess1.6 16v>r19>mk3 1.4klima>a6 1.8t & mietek207d cdn?
www.fiesta-squad.prv.pl
www.fiesta-squad.forum.prv.pl
cos dla grupy jebax teoretix
fiesta rs 1300 w akcji
 
 
 
Jaro
[Usunięty]

Wysłany: 14 Lip 2006, 10:20   

Darekmk3 napisał/a:
sprawdzac czy przyapdkiem pompka paliwa nie domaga czy jakos tak nie trzymie paliwa i zanim doprowadzi w trakcie kręcenia to chwilke potrwa-nie wiem ja bym od tego zacząl...


Jak przekręcisz kluczyk to na chwilę uruchamia się pompka po to aby uzupełnić paliwo w przewodach. Brałem to pod uwage i wszystko jest ok.
Dioda coś zaczął o dłubaniu w monowtrysku może tu jest pies pogrzebany.

Nie wiem jaka jest pompka przy gaźniku we fiestce, przy gaźniku ona może nawalać i dlatego nie pali od razu. Jak jest mechaniczna to wystarczy zaworek zwrotny na przewód paliwa i po sprawie.

Pozdro
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Ten temat jest zablokowany bez możliwości zmiany postów lub pisania odpowiedzi
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Podobne Tematy
Temat Autor Forum Odpowiedzi Ostatni post
Ten temat jest zablokowany bez możliwości zmiany postów lub pisania odpowiedzi Przyklejony: [MK3] Fiesta MK3
Fordy Fiesta III generacji (1989-1996)
Freeman Nasze auta 0 12 Lip 2011, 16:36
Freeman
Brak nowych postów Przyklejony: [MK3] FAQ - Shortshifter
Szybsza zmiana biegów
TomeX500 Tuning mechaniczny 39 25 Cze 2013, 22:37
rybek121
Brak nowych postów Przyklejony: Fiesta MK3 - 3D Project
Longer_007 Hyde-Park 205 2 Wrz 2015, 14:13
szagrad
Brak nowych postów Przyklejony: [MK3] Swap na RS2000..co potrzeba?
bigel Tuning mechaniczny 21 20 Maj 2013, 14:32
Daras84
Brak nowych postów Przyklejony: Ford Fiesta MK3 rebuild
czyli działamy w 1.1 i 1.3
Ad@mus Tuning stylistyczny 3 1 Sie 2009, 17:27
LOY


Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group




Instagram




Fiesta Klub Polska nie ponosi odpowiedzialności za jakiekolwiek treści umieszczane przez użytkowników forum.
Odpowiedzialność ta spoczywa na autorach tych treści.