[MK3] Chwilowe braki mocy - 1.8 16V |
Autor |
Wiadomość |
Mafios
Junior Admin

Model: Ford Fiesta Mk3`91
Wersja: RST
Silnik: 1.6i8V/130KM
Imię: Patryk
Wiek: 42 Dołączył: 28 Cze 2004 Posty: 2813 Skąd: Łódź
|
Wysłany: 20 Mar 2006, 11:21 [MK3] Chwilowe braki mocy - 1.8 16V
|
|
|
mam problemy z 1.8 16V przycina sie i muli w pewnym momencie odpuszcza i leci cos jak turbo dziura nowe kable wysokiego filtr paliwa help bo juz nie wiem co jest grane |
_________________ RS TURBO |
Ostatnio zmieniony przez trzeci 12 Lut 2010, 15:53, w całości zmieniany 1 raz |
|
|
|
 |
NOWITEK

Model: Ford Fiesta Mk3`92
Wersja: Xr2i
Silnik: 1.8i16V/130KM
Wiek: 47 Dołączył: 21 Cze 2004 Posty: 188 Skąd: Małopolska
|
Wysłany: 20 Mar 2006, 11:30
|
|
|
Miałem podobne objawy . Przy wymianie filtra paliwa zauwazyłem ze jest w nim duzo wody. Zalałem do baku denaturatu i narazie spokuj . Nie wiem czy to akurat to pomogło bo to "przycinanie" zdarzało sie czasami i może to być zbieg okolicznmości ze teraz jest OK. |
_________________
 |
|
|
|
 |
Daras84
King of Bednary 2011


Model: Ford Fiesta Mk3`90
Wersja: RST
Silnik: 2.0 16V
Dołączyła: 05 Maj 2005 Posty: 2563 Skąd: Gliwice
|
Wysłany: 20 Mar 2006, 15:02
|
|
|
ja tak miałem jak mi padła sonda mulilo go a nagle dostawał buta.... |
_________________ AUTO LAWETA 24H
SKUP AUT całych i powypadkowych 883-255-991 |
|
|
|
 |
Mafios
Junior Admin

Model: Ford Fiesta Mk3`91
Wersja: RST
Silnik: 1.6i8V/130KM
Imię: Patryk
Wiek: 42 Dołączył: 28 Cze 2004 Posty: 2813 Skąd: Łódź
|
Wysłany: 20 Mar 2006, 15:33
|
|
|
a sonda bedzie pasowala od 1.1 ? |
_________________ RS TURBO |
|
|
|
 |
jaco11

Model: Inne auto
Wersja: Inna
Silnik: Inny
Imię: Jacek
Wiek: 50 Dołączył: 07 Wrz 2005 Posty: 1256 Skąd: Świnoujście
|
Wysłany: 20 Mar 2006, 15:49
|
|
|
Przede wszystkim powinieneś zamontować sondę lambda.efekty o których mówisz sa typowe dla awarii sondy lambda.---spróbuj pozdr... cos juz było na temat pasowania sond poszukaj w szukaj
a tu jest o tym czy bedzie pasowala http://www.fiestaklubpols...highlight=sonda |
_________________ Córcia JOA11
 |
|
|
|
 |
Daras84
King of Bednary 2011


Model: Ford Fiesta Mk3`90
Wersja: RST
Silnik: 2.0 16V
Dołączyła: 05 Maj 2005 Posty: 2563 Skąd: Gliwice
|
Wysłany: 20 Mar 2006, 17:46
|
|
|
z tymi sondami to nie jest tak do konca jak piszeciue.... ze jesli ma 4 kable to bedzie pasowac... !! owszem bedzie pasowac i nawet bedzie działac tylko kwestia czasu ile??? ja kupilem tani zamiennik za 130 zł goscie powiedizeli ze obojetnie jak bediz ewygladała byle gwint ten sam był efekt po niecałym poł roku sonda powiedizala papa... diagnoza speca?? była za gruba i wypaliło ja od srodka... dobrali mi inentyczna sonde do tej jaka miałem orginalna... <kształt, wymiar, szybkosc sondy> i poki co jest ok |
_________________ AUTO LAWETA 24H
SKUP AUT całych i powypadkowych 883-255-991 |
|
|
|
 |
jaco11

Model: Inne auto
Wersja: Inna
Silnik: Inny
Imię: Jacek
Wiek: 50 Dołączył: 07 Wrz 2005 Posty: 1256 Skąd: Świnoujście
|
Wysłany: 20 Mar 2006, 17:56
|
|
|
Daras84 napisał/a: | z tymi sondami to nie jest tak do konca jak piszeciue.... ze jesli ma 4 kable to bedzie pasowac... !! owszem bedzie pasowac i nawet bedzie działac tylko kwestia czasu ile??? ja kupilem tani zamiennik za 130 zł goscie powiedizeli ze obojetnie jak bediz ewygladała byle gwint ten sam był efekt po niecałym poł roku sonda powiedizala papa... diagnoza speca?? była za gruba i wypaliło ja od srodka... dobrali mi inentyczna sonde do tej jaka miałem orginalna... <kształt, wymiar, szybkosc sondy> i poki co jest ok |
Daras84 na pewno jest najlepiej dorwać orginalną sondę |
_________________ Córcia JOA11
 |
|
|
|
 |
Daras84
King of Bednary 2011


Model: Ford Fiesta Mk3`90
Wersja: RST
Silnik: 2.0 16V
Dołączyła: 05 Maj 2005 Posty: 2563 Skąd: Gliwice
|
Wysłany: 20 Mar 2006, 18:36
|
|
|
Jaco ale do ziutka sonda motorcrafta to koszt ok 500zł a dobry zamiennik 200 |
_________________ AUTO LAWETA 24H
SKUP AUT całych i powypadkowych 883-255-991 |
|
|
|
 |
Mafios
Junior Admin

Model: Ford Fiesta Mk3`91
Wersja: RST
Silnik: 1.6i8V/130KM
Imię: Patryk
Wiek: 42 Dołączył: 28 Cze 2004 Posty: 2813 Skąd: Łódź
|
Wysłany: 20 Mar 2006, 18:37
|
|
|
czyli lepiej dorwac uzywke |
_________________ RS TURBO |
|
|
|
 |
Daras84
King of Bednary 2011


Model: Ford Fiesta Mk3`90
Wersja: RST
Silnik: 2.0 16V
Dołączyła: 05 Maj 2005 Posty: 2563 Skąd: Gliwice
|
Wysłany: 20 Mar 2006, 18:39
|
|
|
Mafios napisał/a: | czyli lepiej dorwac uzywke |
najlepiej to kupic nowke bo skad wiesz ile ci pochula uzywka ..... sonda ma swoj zywot ok 80 tys km |
_________________ AUTO LAWETA 24H
SKUP AUT całych i powypadkowych 883-255-991 |
|
|
|
 |
Lokmen
Zeus
Model: Inne auto
Wersja: Inna
Silnik: Inny
Dołączyła: 23 Maj 2004 Posty: 1723 Skąd: ___
|
Wysłany: 20 Mar 2006, 18:40
|
|
|
a wiesz jak długo pochodzi ci ta używka:?: |
_________________
 |
|
|
|
 |
Mafios
Junior Admin

Model: Ford Fiesta Mk3`91
Wersja: RST
Silnik: 1.6i8V/130KM
Imię: Patryk
Wiek: 42 Dołączył: 28 Cze 2004 Posty: 2813 Skąd: Łódź
|
Wysłany: 20 Mar 2006, 18:43
|
|
|
ale dosc juz mnie ten fiestolot kosztowal od listopada damn :/ nigdy wiecej swapow
objawy fiesty :
gdy jest zimna odpala po 10 sek gasnie i tak 4 razy i pozniej jest ok ale nierowno pracuje na wolnych obrotach |
_________________ RS TURBO |
|
|
|
 |
Daras84
King of Bednary 2011


Model: Ford Fiesta Mk3`90
Wersja: RST
Silnik: 2.0 16V
Dołączyła: 05 Maj 2005 Posty: 2563 Skąd: Gliwice
|
Wysłany: 21 Mar 2006, 15:02
|
|
|
mi kiedys rowniez gasł po paru sekundach pracy... jak sie pozniej okazalo był wypalony zawor ale nie wiem czy to bylo przyczyna... choc usterka znikła |
_________________ AUTO LAWETA 24H
SKUP AUT całych i powypadkowych 883-255-991 |
|
|
|
 |
Mafios
Junior Admin

Model: Ford Fiesta Mk3`91
Wersja: RST
Silnik: 1.6i8V/130KM
Imię: Patryk
Wiek: 42 Dołączył: 28 Cze 2004 Posty: 2813 Skąd: Łódź
|
Wysłany: 21 Mar 2006, 23:10
|
|
|
od czego ta malpa nierowno pracuje na wolnych obrotach i odpala na 4 razy silnik krokowy ? pompa paliwa ? komp ? |
_________________ RS TURBO |
|
|
|
 |
NOWITEK

Model: Ford Fiesta Mk3`92
Wersja: Xr2i
Silnik: 1.8i16V/130KM
Wiek: 47 Dołączył: 21 Cze 2004 Posty: 188 Skąd: Małopolska
|
Wysłany: 22 Mar 2006, 07:26
|
|
|
Mafios napisał/a: | od czego ta malpa nierowno pracuje na wolnych obrotach i odpala na 4 razy silnik krokowy ? pompa paliwa ? komp ? |
Proponuję jechać do mechanika podpiąć się na kompa. Będziesz wiedział coś więcej. |
_________________
 |
|
|
|
 |
Rycho
Model: Ford Fiesta Mk3`93
Wersja: S
Silnik: 1.8i16V/105KM
Wiek: 50 Dołączył: 26 Maj 2004 Posty: 203 Skąd: Trzebnica
|
Wysłany: 22 Mar 2006, 09:32
|
|
|
A świece mafios ?? sprawdź świece. Kable to nie wszystko. Wiem, że np NGk to koszt około 45 zł ale też swoje robi.
Ryho |
_________________ JetCar XR2
I,i,i ja mówię ci, że ci, co władzę mają
Robią syf i w tym syfie się tarzają
I mówię ci, że ten, kto ma władzę
Niech zawsze, zawsze budzi w tobie odrazę |
|
|
|
 |
Mafios
Junior Admin

Model: Ford Fiesta Mk3`91
Wersja: RST
Silnik: 1.6i8V/130KM
Imię: Patryk
Wiek: 42 Dołączył: 28 Cze 2004 Posty: 2813 Skąd: Łódź
|
Wysłany: 22 Mar 2006, 15:34
|
|
|
i stalo sie dzis postanowilem zrobic reste kompa odpialem kleme minusowa i podlaczylem po 10 sek pompka paliwa juz sie nie odezwala bo kobinacjach z klamami zalapa ujechalem kilometr i zaczelo szarpac :(( i zdechla na amen :/ czy pompa paliwa zasilana jest 8V ? :yyy: |
_________________ RS TURBO |
|
|
|
 |
Daras84
King of Bednary 2011


Model: Ford Fiesta Mk3`90
Wersja: RST
Silnik: 2.0 16V
Dołączyła: 05 Maj 2005 Posty: 2563 Skąd: Gliwice
|
Wysłany: 22 Mar 2006, 18:13
|
|
|
Maciej MK4 napisał/a: | Daras84 napisał/a: |
najlepiej to kupic nowke bo skad wiesz ile ci pochula uzywka ..... sonda ma swoj zywot ok 80 tys km |
Co??? 80 tys. Mnie się wydaje, że duuuużo więcej moja Fieścina ma przebieg ponad 230 tys. i nikt w niej sądy nie wymieniał. |
heh nikt ci jej ni emusiał wymieniac .... ale kto wie czy ona jest dobra??? |
_________________ AUTO LAWETA 24H
SKUP AUT całych i powypadkowych 883-255-991 |
|
|
|
 |
Mafios
Junior Admin

Model: Ford Fiesta Mk3`91
Wersja: RST
Silnik: 1.6i8V/130KM
Imię: Patryk
Wiek: 42 Dołączył: 28 Cze 2004 Posty: 2813 Skąd: Łódź
|
Wysłany: 22 Mar 2006, 18:24
|
|
|
co sie okazalo polecial przekaznik od pompki ))
PS. Dzieki Fred za sholowanie |
_________________ RS TURBO |
|
|
|
 |
Maciej MK4 [Usunięty]
|
Wysłany: 23 Mar 2006, 20:12
|
|
|
Daras84 napisał/a: | Maciej MK4 napisał/a: | Daras84 napisał/a: |
najlepiej to kupic nowke bo skad wiesz ile ci pochula uzywka ..... sonda ma swoj zywot ok 80 tys km |
Co??? 80 tys. Mnie się wydaje, że duuuużo więcej moja Fieścina ma przebieg ponad 230 tys. i nikt w niej sądy nie wymieniał. |
heh nikt ci jej ni emusiał wymieniac .... ale kto wie czy ona jest dobra??? |
Jak by nie była dobra to by auto nie przeszło przeglądu, a przeszło bez problemu.
Poza tym mój ojciec ma Cinqecento 900 od nowości i juz ma 300 tys. przebiegu i sonda dziala bez zarzutu. |
|
|
|
 |
|