Fiesta Klub Polska


Poprzedni temat «» Następny temat

Przesunięty przez: Freeman
25 Wrz 2013, 16:53
[MK3] Ford fiesta 2.1 turbo 8v ZVH. Pionierski projekt
Autor Wiadomość
maerik 


Model: Ford Fiesta Mk3`94
Wersja: Inna
Silnik: 1.4i/71KM
Wiek: 40
Dołączył: 14 Kwi 2005
Posty: 722
Skąd: Kraków
Wysłany: 21 Wrz 2006, 17:36   

Piesek napisał/a:
no to akurat jest mój odwieczny problem... banghead wyszłem... przyszedłem... poszłem... zeszłem... poszedłem... poprostu są ludzie i taborety :P ja należe do tych drugich :rotfl:


Nie przejmuj się Piesek tylko szykuj bryke - trzeba się będzie znów pobujać za rok fajka
3mam kciuki!
 
 
 
Piter 
Ninja TEAM




Model: Ford Fiesta Mk3`92
Wersja: Xr2i
Silnik: RS2000/150KM
Dołączył: 07 Gru 2005
Posty: 3843
Skąd: Wrocław
Wysłany: 23 Wrz 2006, 01:09   

Siemasz Piesek.
Nie śledziłem wcześniej tego tematu. Auto pamiętam z ZG. Strasznie fajne!
Powodzenia w dalszej pracy.
_________________
MK3 XR2i Czarna Curva 1.6 CVH --- RSCurva 2.0 N7a + SZPERA :V:
MK4 1.25 ZETEC Ghia
MK6 1.4 TDCI w automacie - coraz gorzej ze mną ...
 
 
 
Piesek 


Model: Ford Fiesta Mk3`89
Wersja: Inna
Silnik: Inny
Wiek: 37
Dołączył: 28 Sty 2005
Posty: 1226
Skąd: Gdańsk
Wysłany: 1 Lis 2006, 17:32   

01.11.2006
to dla mnie będzie pamiętny dzień!! Po 2 miesiącach walki z silnikiem w końcu zagadał!! Samo wyciągnięcie silnika, wyczyszczenie komory, polakierowanie i wsadzenie silnika, to była kwestia tygodnia... dopiero potem zaczęły się komplikacje, które wcześnie opisałem. Teraz mogę stwierdzić co było w 100% problemem: spalony komputer, uszkodzona wiązka i jeszcze na sam koniec rozrusznik się rozsypał do końca... Wiązka została sprawdzona kawałek po kawałku, miernikiem i została załatana dziura ;) Co do kompa został on oddany do naprawy, na szczęście mój kuzyn miał znajomego który się zna na takich rzeczach i zrobił to za nieduże pieniądze, po otworzeniu opakowania okazało się że jest nadpalona ścieżka. Po polutowaniu wsadziliśmy kompa i wtryski już puszczały odpowiednią dawkę paliwa... wydawało się początkowo że może są wtryski padnięte bądź listwa wtryskowa dlatego to zostało wymienione w pierwszej kolejności, gdyż najmniejszy koszt... (z takiej okazji mam teraz 3 komplety sprawnych wtrysków :P , dwie serie jedne wydajniejsze które kupiłem dla późniejszych ulepszeń ;)) Jednakże po wsadzeniu wtrysków rozrusznik długo nie pociągnął zaczął się dławić. Wtedy zgadałem się z Radkiem (Gienkiem Wichurą) i udaliśmy się do niego w celu sprawdzenia kompa i wiązki... (dla niewtajemniczonych Radzio jest posiadaczem FRST:)) po kilku godzinach walki (Radka fiesta od roku niebyła odpalana) wkońcu odpaliła... co najśmieszniej na jego kompie walczyliśmy z tym kilka godzin... podłączyliśmy mojego i odrazu zagadał ;) zagadał w pełnym tego słowa znaczeniu :P a raczej zaryczał na pełnych obrotach :devil: dla pewności sprawdziliśmy jeszcze wiązkę i też było z nią gites... wczoraj zakupiłem rozrusznik dzisaj wsadziliśmy go i wkońcu fiesta zagadała :D Żeby bez zbędnych pytań koszt swapa narazie wyniósł mnie więcej niż Jasiu chciał w całości za swoją fiestę ;) Ale to dopiero początek wydatków... na dzień dobry wiadomo trzeba wymienić rozrząd, wszystkie oleje, płyny, filtry... fotki ze swapa już niedługo :)

Największą zasługę w całym przedsięwzięciu miał mój kuzyn Rafał, ja tylko podawałem klucze i nic więcej ja jestem laik w tych sprawach, cały przeszczep, podłączenie elektryki i odpalenie to jego zasługa... oraz udostępnił swój garaż na ten czas również chcę podziękować Arturowi który polakierował komorę silnika i teraz właśnie przygotowuje maskę i zderzak do lakierowania :) podziękowania należą się też Radkowi który znalazł chwile czasu na sprawdzenie tych felernych rzeczy
_________________
Bardzo dużo rarytasów na sprzedarz! KLIKNIJ TU!!
 
 
 
marcel20 

Model: Inne auto
Wersja: Inna
Silnik: Inny
Imię: Marcin
Wiek: 39
Dołączył: 29 Maj 2004
Posty: 215
Skąd: Koszalin
Wysłany: 1 Lis 2006, 17:53   

Piesek gratulacje za konsekwencje w dążeniu do celu.

Hehe Intruder dobrze pisał, że ma fieste RSP- czyt. rspadło :-)
Ps. 1
mógł dopisać jeszcze, że silnik padał hehe :D


No Łukasz to zabieraj sie za turbinke i jazda na lans :-P

Ps. 2
Niezabierasz sie przy okazji za kapitale, bo z ZG pamietam, że ten silnik zaciekawie
niechodził...
Ostatnio zmieniony przez marcel20 1 Lis 2006, 17:54, w całości zmieniany 1 raz  
 
 
Daras84 
King of Bednary 2011





Model: Ford Fiesta Mk3`90
Wersja: RST
Silnik: 2.0 16V
Dołączyła: 05 Maj 2005
Posty: 2563
Skąd: Gliwice
Wysłany: 1 Lis 2006, 17:53   

no to gratulacje.... za zapał i wytrwalosc w swapie ja to bym sie juz chyba dawno poddał 8) teraz czekam na fotki komory i autka z nowym przodem :D D: bo tylko tego mu brakowalo.

Ps: i teraz nasowa sie pytanie czy kompa spaliles TY czy juz był strzelony ??
_________________
AUTO LAWETA 24H
SKUP AUT całych i powypadkowych 883-255-991
 
 
 
Darekmk3 


Model: Ford Fiesta Mk3`94
Wersja: Futura
Silnik: 1.6i16V/90KM
Imię: Darek
Wiek: 39
Dołączył: 30 Lip 2005
Posty: 917
Skąd: Żory
Wysłany: 1 Lis 2006, 18:02   

gratki za cierpliwosc
oby to teraz zaczęlo chodzic .. ;)
pozdro :-)
_________________
mk3 rs1.3&futro 1.6 16v>ess1.6 16v>r19>mk3 1.4klima>a6 1.8t & mietek207d cdn?
www.fiesta-squad.prv.pl
www.fiesta-squad.forum.prv.pl
cos dla grupy jebax teoretix
fiesta rs 1300 w akcji
 
 
 
_-MoKrY-_ 


Model: Inne auto
Wersja: Inna
Silnik: Inny
Wiek: 37
Dołączył: 01 Lis 2005
Posty: 211
Skąd: Gdańsk
Wysłany: 1 Lis 2006, 18:13   

No prosze :) jaki ładniutki projekcik :)

To teraz trzeba ustalić termin spota i się pochwalisz!! miło będzie to zobaczyć na żywo...

oby tak dalej...!!!
_________________
 
 
 
Piesek 


Model: Ford Fiesta Mk3`89
Wersja: Inna
Silnik: Inny
Wiek: 37
Dołączył: 28 Sty 2005
Posty: 1226
Skąd: Gdańsk
Wysłany: 1 Lis 2006, 18:46   

Marcin co do generalki to tak: Kuzyn z pracy przyniesie przyrząd do sprawdzania ciśnienia oleju, ciśnienia sprężania i zobaczymy w jakiej kondycji jest ten silnik po tych pomiarach okaże się co dalej będzie działane.
Darek co do twojego pytania, to ja już nie mam na to ochoty odpowiadać, pewnie wiesz dla czego. Po naprawieniu jego podłączyliśmy go i jakoś nie spalił się ponownie więc kwestia podłączenia jest wyeliminowania że źle to było zrobione... więc myślę że sam sobie teraz na nie odpowiedzieć :(
Co do lakierowania maski i zderzaka to w tym tygodniu będzie już polakierowana, tylko jest jeszcze jeden dylemat, czy zostawiam rowek w masce...bo bada już na pewno nie będzie.
Darku co do chodzenia mojego rsika to jak już oddycha to teraz będzie już żył, na razie będzie powoli wracać do zdrowia ;) a trochę operacji ma przed sobą :rotfl:
Mokry a co do Ciebie to spot z moim autkiem będzie na wiosne... i kolejny projekt mk2 już jest prawie skończony więc przyjedzie ze swoim bratem GERMANEM ;)
_________________
Bardzo dużo rarytasów na sprzedarz! KLIKNIJ TU!!
 
 
 
PumaRST 
Princessa of Ułęż





Model: Inne auto
Wersja: Inna
Silnik: Inny
Dołączyła: 09 Cze 2004
Posty: 3192
Skąd: OBR Niestachów
Wysłany: 1 Lis 2006, 20:42   

:brawo: :brawo:

no to teraz czas na Tuning tej jakże podatnej jednostki :D

A-grupowa głowica, wtryski 701, duże IC, T2/T25, wałek pipercamsa 285T2 i bedzie ponad 2xxKM :D do tego jeszcze spiek i zrobisz swoja 13,xx na 1/4 mili

Pozdrawiam i gratuluje
_________________
Ford Fiesta RS ZetecTurbo 207KM 250Nm ET: 13:85 RiP
 
 
 
zefir 





Model: Inne auto
Wersja: Inna
Silnik: Inny
Imię: Piotruś
Wiek: 38
Dołączyła: 30 Wrz 2004
Posty: 1562
Skąd: Łódź/Ozorków
Wysłany: 1 Lis 2006, 21:00   

:brawo: :brawo: :brawo:

gratki ziom ;)
teraz sie mozesz szybko bujac :D :D :D :D

pozdrawiam
_________________
Cific TypeS r18a2 140KM 180NM
...drin team....
 
 
 
Danio 


Model: Ford Fiesta Mk3`95
Wersja: Xr2i
Silnik: 1.6i8V/110KM
Wiek: 39
Dołączył: 16 Gru 2004
Posty: 391
Skąd: Tychy
Wysłany: 1 Lis 2006, 22:14   

Piesek wielki respect dla Ciebie....zacięcie i zapał masz niesamowite więc i autko takie będzie...również czekam na foteczki maszyny...co do rowka to wg mnie zotawić...
_________________
Dobra Fiesta nie jest zła ;)

 
 
 
Daras84 
King of Bednary 2011





Model: Ford Fiesta Mk3`90
Wersja: RST
Silnik: 2.0 16V
Dołączyła: 05 Maj 2005
Posty: 2563
Skąd: Gliwice
Wysłany: 1 Lis 2006, 23:05   

rowek wyczyscic :P jak german t ogerman :P 8)
_________________
AUTO LAWETA 24H
SKUP AUT całych i powypadkowych 883-255-991
 
 
 
Mafios 
Junior Admin




Model: Ford Fiesta Mk3`91
Wersja: RST
Silnik: 1.6i8V/130KM
Imię: Patryk
Wiek: 41
Dołączył: 28 Cze 2004
Posty: 2809
Skąd: Łódź
Wysłany: 2 Lis 2006, 14:48   

srutututu cos i zjarales kompa bo wiem bo przy swapie latwo wykonczyc aby popierdzielic wszystko w 1.8 wstarczy podlaczyc kompa od rs2000 i pochechlac ja z 2 min leci przeplywomierz i czunik powietrza
_________________
RS TURBO
Profil Facebook
 
 
 
Intruder
[Usunięty]

Wysłany: 3 Lis 2006, 00:35   

Jest mi bardzo przykro Łukasz, że miałeś z nią aż tyle problemów i szczerze mówiąc bardzo mnie to zdziwiło bo byłem pewien, że po wsadzeniu silnika będzie wszystko OK. Nie wiem skąd to uszkodzenie komputera ale zapewniam, że jak wyjmowałem z auta było wszystko sprawne :( Powstała strasznie głupia sytuacja ale bardzo się cieszę, że już powolutku zaczyna dochodzić do porządku.

Na koniec napisze tylko tyle: życzę Ci aby serduszko od mojej fiesty dawało Ci tyle radości co mi i jeszcze więcej, a przy tym mniej problemów :-)
 
 
GienekWichura 

Model: Ford Fiesta Mk3`91
Wersja: Turbo
Dołączył: 05 Cze 2004
Posty: 309
Skąd: Puck
Wysłany: 3 Lis 2006, 19:07   

To się cieszę że mogłem pomóc. Ale kuszyna Piesek masz wypasionego.
Z takimi ludźmi aż miło sie pracuje. Gratulacje
 
 
 
Daras84 
King of Bednary 2011





Model: Ford Fiesta Mk3`90
Wersja: RST
Silnik: 2.0 16V
Dołączyła: 05 Maj 2005
Posty: 2563
Skąd: Gliwice
Wysłany: 3 Lis 2006, 11:00   

Mafios napisał/a:
srutututu cos i zjarales kompa bo wiem bo przy swapie latwo wykonczyc aby popierdzielic wszystko w 1.8 wstarczy podlaczyc kompa od rs2000 i pochechlac ja z 2 min leci przeplywomierz i czunik powietrza


to chyab tylko Ty masz takie szczescie...
_________________
AUTO LAWETA 24H
SKUP AUT całych i powypadkowych 883-255-991
 
 
 
maerik 


Model: Ford Fiesta Mk3`94
Wersja: Inna
Silnik: 1.4i/71KM
Wiek: 40
Dołączył: 14 Kwi 2005
Posty: 722
Skąd: Kraków
Wysłany: 3 Lis 2006, 11:05   

No i moja ulubiona blue fiesta wreszcie będzie jeździła :brawo:
 
 
 
AJGOR
[Usunięty]

Wysłany: 11 Lis 2006, 23:05   

Widze, ze cały czas Piesek działa ze swoją Fiesta...
 
 
Piesek 


Model: Ford Fiesta Mk3`89
Wersja: Inna
Silnik: Inny
Wiek: 37
Dołączył: 28 Sty 2005
Posty: 1226
Skąd: Gdańsk
Wysłany: 22 Lis 2006, 01:19   

No i silnik już siedzi w autku... w sumie silnik jako silnik siedzi już od 3 miesięcy, ale strasznie dużo zabawy jest z elektryką... Ale już pod maską jest praktycznie na cacy zrobione... pod kokpitem też, teraz już tylko alarm został i elektryczne szyby. Bo cała elektryka począwszy od silnika, kończąc na lampach tylnych została wymieniona, cała wiązka pod kokpitem dosłownie wszycho.
Ostatnia fota pamiątkowa:

Już na wierzchu:

I nowa specyfikacja 1.6 narazie bez turbo... więc można powiedzieć tak po Pumiastemu fiesta mk3 evo 2 xr2i:



PS. Było by więcej fotek, ale dysk mi się sypnął na którym było ich pełno, ale mam nadzieje że Maffios poradzi sobie z odzyskaniem danych z niego, to wtedy zapodam jeszcze fotki jak wyglądała fiesta bez instalacji i jaka ilość kabli była do podłączenia.
_________________
Bardzo dużo rarytasów na sprzedarz! KLIKNIJ TU!!
 
 
 
Żółwik Tuptuś 
Ninja TEAM





Model: Ford Fiesta Mk1`81
Wersja: Turbo
Silnik: Inny
Dołączyła: 29 Maj 2004
Posty: 4354
Skąd: Z Galapagos
Wysłany: 22 Lis 2006, 01:36   

ehh :brawo: :) co do kabli to nie musisz mówić bo było ich niekiepsko ( wiem coś o tym ;-) )

Powodzenia i wytrwałośći ( będziemy się nawzajem wspierać w trudnych chwilach :) )
_________________
Wanna Rallye Team
&
Bad Boys Racing Team

ADHD/Adrenaline
 
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Ten temat jest zablokowany bez możliwości zmiany postów lub pisania odpowiedzi
Nie możesz pisać nowych tematów
Możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Podobne Tematy
Temat Autor Forum Odpowiedzi Ostatni post
Ten temat jest zablokowany bez możliwości zmiany postów lub pisania odpowiedzi Regulamin Forum Fiesta Klub Polska
Ważne-przeczytaj koniecznie!
Rasta Niezbędne informacje o Klubie i Forum 0 22 Lut 2006, 23:34
Rasta
Ten temat jest zablokowany bez możliwości zmiany postów lub pisania odpowiedzi Polityka cookies na stronie i forum Fiesta Klub Polska
trzeci Niezbędne informacje o Klubie i Forum 0 24 Mar 2013, 16:04
trzeci
Ten temat jest zablokowany bez możliwości zmiany postów lub pisania odpowiedzi Ogłoszenie: Statut Stowarzyszenia Fiesta Klub Polska
trzeci Niezbędne informacje o Klubie i Forum 0 15 Sty 2009, 12:44
trzeci
Brak nowych postów Przyklejony: Ford Fiesta MK3 rebuild
czyli działamy w 1.1 i 1.3
Ad@mus Tuning stylistyczny 3 1 Sie 2009, 17:27
LOY
Brak nowych postów Przyklejony: Plan obsługi samochodu Ford Fiesta - także Diesel
Laskosz Mechanika ogólna 0 4 Lut 2006, 01:17
Laskosz


Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group




Instagram




Fiesta Klub Polska nie ponosi odpowiedzialności za jakiekolwiek treści umieszczane przez użytkowników forum.
Odpowiedzialność ta spoczywa na autorach tych treści.