Przesunięty przez: szynszyl 17 Kwi 2006, 11:07 |
Biszkopty : Mafios |
Autor |
Wiadomość |
Mafios
Junior Admin
Model: Ford Fiesta Mk3`91
Wersja: RST
Silnik: 1.6i8V/130KM
Imię: Patryk
Wiek: 41 Dołączył: 28 Cze 2004 Posty: 2809 Skąd: Łódź
|
Wysłany: 22 Paź 2005, 13:15 Biszkopty : Mafios
|
|
|
Z uwagi na to za glowna osoba ktora miala mi pomoc wycofala sie i nie chce zdradzic mi jednej sprawy przy przekladce a mam juz nowa ekipe i teraz moje pytanie :
z komputera wychodzi wiacha 9 kabli w moim 1.1 konczaca sie w komorze slinika kostka i czy wystarczy odpiac kable z tej 1,1 i podpiac te od 1.8 czy cos jeszcze jest ? |
_________________ RS TURBO |
Ostatnio zmieniony przez Żółwik Tuptuś 7 Kwi 2009, 22:10, w całości zmieniany 1 raz |
|
|
|
|
Lokmen
Zeus
Model: Inne auto
Wersja: Inna
Silnik: Inny
Dołączyła: 23 Maj 2004 Posty: 1723 Skąd: ___
|
Wysłany: 22 Paź 2005, 18:11
|
|
|
moja rada jest taka - z uwagi ze 1,1 jest na wtrysku jednopunktowym a 1,8 na wielopunkcie trzeba zrobić tak wybebeszyć sam środek samochodu do gołej blachy (koniecznie przy tym wywalić deske rozdzielczą) i wyciągnąć konmpletną instalcje elektryczną wraz ze skrzynką bezpieczników (wążne nic nie rozłącząć od skrzynki bezpieczników tylko odłączyć od silnika i kompa ją i nic wiećej) i poprzekaładać do odpowiedniej budy..Wtedy mamy 100% pewnośc na oryginalnej wiązce ze skrzynką bezpieczników bedzie nam wszystko działać bezproblemowo... |
_________________
|
|
|
|
|
diodalodz
Model: Ford Fiesta Mk1`82
Wersja: C
Silnik: 1.0/45KM
Imię: Krzysztof
Wiek: 39 Dołączył: 19 Cze 2004 Posty: 5651 Skąd: Łódź
|
Wysłany: 23 Paź 2005, 00:37
|
|
|
zgadzam sie z łokmenem . Pozatym przekładka instalki pójdzie 2 razy szybciej niż babranie sie w poszukiwanie zaginionych przewdów i dorabianie dodatkowej instalki . Odrazu mowie zeby brała sie za to osoba która ma pojęcie o takich zabiegach . |
|
|
|
|
Mafios
Junior Admin
Model: Ford Fiesta Mk3`91
Wersja: RST
Silnik: 1.6i8V/130KM
Imię: Patryk
Wiek: 41 Dołączył: 28 Cze 2004 Posty: 2809 Skąd: Łódź
|
Wysłany: 23 Paź 2005, 01:09
|
|
|
ale to bez sensu co piszecie w tej wiasce sa nawet takie same kable i taka sama ilosc tych kabli ktora idzie do kompa , mozna wedlug mnie podmienic kompa i wpiac sie w ta kostke z istalacja w komorze silnika |
_________________ RS TURBO |
|
|
|
|
Lokmen
Zeus
Model: Inne auto
Wersja: Inna
Silnik: Inny
Dołączyła: 23 Maj 2004 Posty: 1723 Skąd: ___
|
Wysłany: 23 Paź 2005, 10:52
|
|
|
chłopcze to nie jest to samo - instalcja od wielopunkta ma więcej czujników i ich wyjść (złącz)przy silniku niż w 1,1.....
wiec nie marudź tylko ryj auto do gołej blachy i przekładaj całe wiązki ze skrzynkami bezpieczników bez jakiegokolwiek kombinowania z dorabianiem...
P.S. Moja propozycja pomocy przy przekładce jest nadal aktualna - lepiej zebyś z niej skorzystał bo czarno to widze jak sie zabierzesz za kombinowanie przy instalcji elektrycznej... |
_________________
|
|
|
|
|
Mafios
Junior Admin
Model: Ford Fiesta Mk3`91
Wersja: RST
Silnik: 1.6i8V/130KM
Imię: Patryk
Wiek: 41 Dołączył: 28 Cze 2004 Posty: 2809 Skąd: Łódź
|
Wysłany: 23 Paź 2005, 12:09
|
|
|
chyba mnie zle zrozumieliscie w komorze silnika jest kostka od czujnikow do ktorej sie podlacza ta wioche od 1.8 zrobie zdjecia bo tak nie dojdziemy do ladu |
_________________ RS TURBO |
|
|
|
|
diodalodz
Model: Ford Fiesta Mk1`82
Wersja: C
Silnik: 1.0/45KM
Imię: Krzysztof
Wiek: 39 Dołączył: 19 Cze 2004 Posty: 5651 Skąd: Łódź
|
Wysłany: 23 Paź 2005, 13:17
|
|
|
wiec o co ci chodzi . ale podam ci przykład z mk2 wkładałem kojowi licznik kostki identyczne wszystko identyczne kolory identyczne ale wszystkie przewody we wtyczkach w złych miejscach . Hm odnalezienie wszystkich przewodów zajeło mi ponad 2 godziny. Wiec przy kompie silnika moze być jeszcze gorzej . |
|
|
|
|
Rycho
Model: Ford Fiesta Mk3`93
Wersja: S
Silnik: 1.8i16V/105KM
Wiek: 49 Dołączył: 26 Maj 2004 Posty: 203 Skąd: Trzebnica
|
Wysłany: 24 Paź 2005, 12:31
|
|
|
no dobra a co z przepływomierzem ?? w 1,1 go nie było jak dobrze kojarzę. Poza tym co z wiazką do wtrysków ?? w 1,1 był 1 a w 1,8 są cztery.
Rycho |
_________________ JetCar XR2
I,i,i ja mówię ci, że ci, co władzę mają
Robią syf i w tym syfie się tarzają
I mówię ci, że ten, kto ma władzę
Niech zawsze, zawsze budzi w tobie odrazę |
|
|
|
|
diodalodz
Model: Ford Fiesta Mk1`82
Wersja: C
Silnik: 1.0/45KM
Imię: Krzysztof
Wiek: 39 Dołączył: 19 Cze 2004 Posty: 5651 Skąd: Łódź
|
Wysłany: 24 Paź 2005, 23:54
|
|
|
hm z tego co gadałem z mafiosem pragnie przełożyć instalke silnika bo podobno od złącza głównego silnika do kompa instalka jest identyczna . oczywiście trzeba tez podmienić kompy . Moze zbiore sie z Joem i rzucimy okiem na ten projekt |
|
|
|
|
Patton
Model: Ford Fiesta Mk3`92
Wersja: Ghia
Silnik: 1.3i/60KM
Dołączył: 02 Gru 2004 Posty: 28 Skąd: N-Śl
|
Wysłany: 25 Paź 2005, 18:20
|
|
|
Mafios - na kazdej stronie o Swapie do Fiesty, na fiestaturbo.com - wszyscy wywalaja srodek i wymieniaja cala wiazke. Bez wpinania sie w jakies kostki itd. Radze Ci posluchac Lokmena i tak zrobic. Masz wtedy 100% pewnosci. Pozdrawiam!! |
_________________ ....:::: Brazilian Jiu Jitsu Bad Boy Team ::::.... |
|
|
|
|
Mafios
Junior Admin
Model: Ford Fiesta Mk3`91
Wersja: RST
Silnik: 1.6i8V/130KM
Imię: Patryk
Wiek: 41 Dołączył: 28 Cze 2004 Posty: 2809 Skąd: Łódź
|
Wysłany: 25 Paź 2005, 21:14
|
|
|
rozmawiale z PUMA i wcale nie trzeba |
_________________ RS TURBO |
|
|
|
|
|