[MK3] "Włoska piękność" by KOVAL2089 |
Autor |
Wiadomość |
Bezimienny
Model: Ford Fiesta Mk3`91
Wersja: C
Silnik: 1.6i/104KM
Imię: Łukasz
Wiek: 33 Dołączył: 21 Mar 2010 Posty: 1185 Skąd: Torzym/ZG
|
Wysłany: 28 Maj 2011, 14:35
|
|
|
Ciekawie, dodam że mając jeszcze Fieste myślałem nad czymś podobnym ale w stylu filtrów z amerykańskich V8.
Poprawiło to prace silnika czy tylko dźwięk?
P.S umył byś reszte silnika do fotki chociaż |
|
|
|
 |
luk-90
Prince of Tor Kielce 2014


Model: Ford Fiesta Mk3`92
Wersja: SuperS
Silnik: ST 170
Wiek: 34 Dołączył: 08 Lut 2009 Posty: 2596 Skąd: Poznań
|
Wysłany: 28 Maj 2011, 14:55
|
|
|
Według Mnie jedyne co się zmieniło to to, że pogorszyłeś warunki pracy silnika. W tej chwili silnik pochłania najbardziej gorące powietrze jakie tylko może. Silnik grzeje i cała ciepłota idzie do gory, a tam jest wciągana przez ten sportliś stożek.
Jak coś robić to porządnie, możesz zrobić sobie puszkę z opla na gorę i poprowadzić stożek gdzieś, gdzie jest chłodniej. Takie rozwiązanie to kupa. |
_________________ ==> Co dwa wałki rozrządu, to nie jeden
Cytat: | Skąd wiesz, że masz 7,5s/100? Bo BMW 320i oraz 525i zostają w tyle | Tekst roku |
|
|
|
 |
KOVAL2089

Model: Ford Fiesta Mk3`95
Wersja: C
Silnik: 1.3i/60KM
Wiek: 36 Dołączył: 19 Sie 2010 Posty: 35 Skąd: Kielce
|
Wysłany: 28 Maj 2011, 15:00
|
|
|
Bezimienny napisał/a: | Poprawiło to prace silnika czy tylko dźwięk? |
Tak o wiele żwawiej zbiera się ze świateł i myślę też ,że moc silnika się zwiększyła trochę lecz niestety nie mam możliwości aby to sprawdzić a co do dźwięku silnika to też zmiany są słyszalne ale takie minimalne tylko
Bezimienny napisał/a: | umył byś reszte silnika do fotki chociaż |
No fakt masz rację przydałoby się umyć dokładniej fotka była robiona "na szybko" a na dokładniejsze mycie silnika nie mam zabardzo miejsca bo pod blokiem na parkingu zazwyczaj nie robi się takich rzeczy |
_________________ Ford Fiesta MK3 1.3i C 95r. "Włoska Piękność" |
|
|
|
 |
Bezimienny
Model: Ford Fiesta Mk3`91
Wersja: C
Silnik: 1.6i/104KM
Imię: Łukasz
Wiek: 33 Dołączył: 21 Mar 2010 Posty: 1185 Skąd: Torzym/ZG
|
Wysłany: 28 Maj 2011, 15:46
|
|
|
Tak jak napisał luk-90 teraz może być nieco gorzej z powodu zaciągania gorącego powietrza. |
|
|
|
 |
KOVAL2089

Model: Ford Fiesta Mk3`95
Wersja: C
Silnik: 1.3i/60KM
Wiek: 36 Dołączył: 19 Sie 2010 Posty: 35 Skąd: Kielce
|
Wysłany: 28 Maj 2011, 15:58
|
|
|
Nie wiem to co pisałem wcześniej to takie stwierdzenie na pierwszy rzut oka było ale co będzie później to okaże się podczas dalszej eksploatacji |
_________________ Ford Fiesta MK3 1.3i C 95r. "Włoska Piękność" |
|
|
|
 |
luk-90
Prince of Tor Kielce 2014


Model: Ford Fiesta Mk3`92
Wersja: SuperS
Silnik: ST 170
Wiek: 34 Dołączył: 08 Lut 2009 Posty: 2596 Skąd: Poznań
|
Wysłany: 28 Maj 2011, 16:12
|
|
|
niepotrzebne męczenie silnika |
_________________ ==> Co dwa wałki rozrządu, to nie jeden
Cytat: | Skąd wiesz, że masz 7,5s/100? Bo BMW 320i oraz 525i zostają w tyle | Tekst roku |
|
|
|
 |
Stunt_Man
Niereformowalny
Model: Inne auto
Wersja: Inna
Silnik: Inny
Imię: Domi
Dołączył: 13 Sie 2010 Posty: 1933 Skąd: \,,/
|
Wysłany: 28 Maj 2011, 18:02
|
|
|
luk-90 napisał/a: | Według Mnie jedyne co się zmieniło to to, że pogorszyłeś warunki pracy silnika. W tej chwili silnik pochłania najbardziej gorące powietrze jakie tylko może. Silnik grzeje i cała ciepłota idzie do gory, a tam jest wciągana przez ten sportliś stożek.
Jak coś robić to porządnie, możesz zrobić sobie puszkę z opla na gorę i poprowadzić stożek gdzieś, gdzie jest chłodniej. Takie rozwiązanie to kupa. |
może nie taka kupa bo to tylko hcs ale fakt zdecydowanie lepiej dać rure i puścić ją za błotnik (przed prawym kołem, za zderzakiem) i tam dać filtrer
powietrze tam jest chłodniejsze zawsze niż w reszcie komory silnikowej
bo to tylko hcs... ale czemu by nie zrobić mu dobrze |
|
|
|
 |
KOVAL2089

Model: Ford Fiesta Mk3`95
Wersja: C
Silnik: 1.3i/60KM
Wiek: 36 Dołączył: 19 Sie 2010 Posty: 35 Skąd: Kielce
|
Wysłany: 28 Maj 2011, 18:26
|
|
|
Zamierzałem dać taką rurę żeby zimne powietrze bezpośrednio na ten filtr wpływało ale filtr zostawić tak jak jest. |
_________________ Ford Fiesta MK3 1.3i C 95r. "Włoska Piękność" |
|
|
|
 |
Stunt_Man
Niereformowalny
Model: Inne auto
Wersja: Inna
Silnik: Inny
Imię: Domi
Dołączył: 13 Sie 2010 Posty: 1933 Skąd: \,,/
|
Wysłany: 28 Maj 2011, 18:41
|
|
|
też ok |
|
|
|
 |
KOVAL2089

Model: Ford Fiesta Mk3`95
Wersja: C
Silnik: 1.3i/60KM
Wiek: 36 Dołączył: 19 Sie 2010 Posty: 35 Skąd: Kielce
|
Wysłany: 28 Maj 2011, 19:02
|
|
|
Tylko zastanawiam się jak można tą rurę pod maską zamocować żeby zdała egzamin , żeby się w miarę trzymała i żeby tak za bardzo wiejskim tuningiem nie zajeżdżało A czy wystarczy taka rura jak np przy piecykach gazowych jest ?? |
_________________ Ford Fiesta MK3 1.3i C 95r. "Włoska Piękność" |
|
|
|
 |
Stunt_Man
Niereformowalny
Model: Inne auto
Wersja: Inna
Silnik: Inny
Imię: Domi
Dołączył: 13 Sie 2010 Posty: 1933 Skąd: \,,/
|
Wysłany: 28 Maj 2011, 19:04
|
|
|
wystarczy, zda egzamin (pod warunkiem że nie będzie gruba bo sie nagrzeje i bedzie grzać powietrze) ale bedzie zalatywać druciarstwem |
|
|
|
 |
Cristodius

Model: Ford Fiesta Mk3`92
Wersja: Inna
Silnik: 1.6i8V/110KM
Imię: Krzysztof
Wiek: 37 Dołączył: 03 Maj 2011 Posty: 119 Skąd: Toruń
|
|
|
|
 |
KOVAL2089

Model: Ford Fiesta Mk3`95
Wersja: C
Silnik: 1.3i/60KM
Wiek: 36 Dołączył: 19 Sie 2010 Posty: 35 Skąd: Kielce
|
Wysłany: 28 Maj 2011, 22:15
|
|
|
Po waszych wypowiedziach wnioskuję ,że to jednak nie był dobry pomysł z tym filtrem zawsze mogę powrócić do standardowego filtra jeśli będzie coś nie tak . |
_________________ Ford Fiesta MK3 1.3i C 95r. "Włoska Piękność" |
|
|
|
 |
kenczorf

Model: Ford Fiesta Mk3`93
Wersja: Fun
Silnik: 1.8i16V/130KM
Imię: Grzegorz
Wiek: 40 Dołączył: 12 Kwi 2007 Posty: 1874 Skąd: Tarnów
|
Wysłany: 29 Maj 2011, 13:18
|
|
|
od mieszanki masz sonde. Jak dostanie sie wiecej powietrza to komp wyreguluje ilosc paliwa i jest ok. Ogolnie jak wytlumaczysz w mocnych autach zrobione dolotu nad maska...w pasie...ogolnie jak najdalej od silnika. Myslisz ze jak ktos wydal kilka tysiecy na budowe to oszczedzi 100we na hamownie, zeby sprawdzic co dal mu nowy dolot....? |
_________________ Cichociemna
 |
|
|
|
 |
Fordzik88

Model: Ford Fiesta Mk3`95
Wersja: Classic
Silnik: 1.3i/60KM
Imię: Łukasz
Wiek: 36 Dołączył: 26 Maj 2009 Posty: 257 Skąd: Brwinów
|
Wysłany: 30 Maj 2011, 17:24
|
|
|
Kołpaksy są fajne, gdzie można takie dostać ? Mi osobiście się na prawdę bardzo podobają.
[ Dodano: Pon Maj 30, 2011 17:28 ]
A jeszcze mam pytanko (korzystając z okazji), czy taka klimę też trzeba nabijać i czyścić? Bo powiem szczerze, że mam klimę u siebie (nie chcąc się chwalić ) i odkąd mam autko to jej nie włączałem. |
_________________ Była Fiesta Mk3 1995, jest BMW e46 323i |
|
|
|
 |
KOVAL2089

Model: Ford Fiesta Mk3`95
Wersja: C
Silnik: 1.3i/60KM
Wiek: 36 Dołączył: 19 Sie 2010 Posty: 35 Skąd: Kielce
|
Wysłany: 30 Maj 2011, 18:06
|
|
|
Fordzik88 napisał/a: | Kołpaksy są fajne, gdzie można takie dostać ? |
To są po prostu oryginalne kołpaki fordowskie tylko ja swoje ładnie wyczyściłem i pomalowałem czarnym sprayem a dla uzyskania lepszego efektu każdy kołpak pomalowałem po trzy razy a potem delikatnie nożykiem wydrapałem znaczek forda a co do klimy to wydaje mi się ,że od czasu do czasu wskazane jest wyczyścić klimę są dostępne specjalne preparaty do tego.
Fordzik88 napisał/a: | odkąd mam autko to jej nie włączałem. |
Przyznam szczerze ,że ja odkąd mam swoją fiestę to dopiero kilka razy włączałem klimę dla sprawdzenia czy aby napewno działa |
_________________ Ford Fiesta MK3 1.3i C 95r. "Włoska Piękność" |
|
|
|
 |
Fordzik88

Model: Ford Fiesta Mk3`95
Wersja: Classic
Silnik: 1.3i/60KM
Imię: Łukasz
Wiek: 36 Dołączył: 26 Maj 2009 Posty: 257 Skąd: Brwinów
|
Wysłany: 30 Maj 2011, 18:50
|
|
|
KOVAL2089 napisał/a: | Fordzik88 napisał/a: | Kołpaksy są fajne, gdzie można takie dostać ? |
To są po prostu oryginalne kołpaki fordowskie tylko ja swoje ładnie wyczyściłem i pomalowałem czarnym sprayem a dla uzyskania lepszego efektu każdy kołpak pomalowałem po trzy razy a potem delikatnie nożykiem wydrapałem znaczek forda |
No kolego, muszę przyznać, że bardzo ładnie ci to wyszło. |
_________________ Była Fiesta Mk3 1995, jest BMW e46 323i |
|
|
|
 |
Mafios
Junior Admin

Model: Ford Fiesta Mk3`91
Wersja: RST
Silnik: 1.6i8V/130KM
Imię: Patryk
Wiek: 42 Dołączył: 28 Cze 2004 Posty: 2813 Skąd: Łódź
|
Wysłany: 30 Maj 2011, 20:32
|
|
|
za ta półke z głosnikami
wygladaja te glosniki jakby ptak na ta połke narobil , zniszczyles ladna połke , po 2 zrobiles malo praktyczny egzemplarz bo dyndaja kable , po 3 i tak to gra jak gra bo to zadne wytlumienie nie lepiej jakies male drogie glosniki dobrej firmy w poleczki ? |
_________________ RS TURBO |
|
|
|
 |
KOVAL2089

Model: Ford Fiesta Mk3`95
Wersja: C
Silnik: 1.3i/60KM
Wiek: 36 Dołączył: 19 Sie 2010 Posty: 35 Skąd: Kielce
|
Wysłany: 30 Maj 2011, 23:02
|
|
|
Mafios napisał/a: | nie lepiej jakies male drogie glosniki dobrej firmy w poleczki ? |
Nie bo niestety chwilowo nie stać mnie na drogie głośniki Zresztą i tak lepiej grają niż by były same w drzwiach bo wcześniej miałem tylko w drzwiach głośniki . |
_________________ Ford Fiesta MK3 1.3i C 95r. "Włoska Piękność" |
|
|
|
 |
bojarek
Model: Ford Fiesta Mk3`95
Wersja: Ghia
Silnik: 1.3i/60KM
Imię: Grześ
Wiek: 77 Dołączył: 13 Lip 2010 Posty: 153 Skąd: Poznań
|
Wysłany: 31 Maj 2011, 09:44
|
|
|
JoeMix, JoeMix napisał/a: | Mam obecnie mk3 i stwierdzam - wspomaganie nie jest potrzebne. | Mam mk3,5 ze wspomaganiem i dlaczego gdy silnik zgaśnie, kierownica jest prawie nie do ukręcenia? Opony 165/65R13. |
_________________ Pyrki można gotować, byle nie na gazie... |
|
|
|
 |
|