[MK3] Swap z 1.1 na 2.0 |
Autor |
Wiadomość |
Nikuś

Model: Ford Fiesta Mk4`99
Wersja: Family
Silnik: 1.3i/60KM
Wiek: 36 Dołączył: 10 Lis 2009 Posty: 672 Skąd: Rz
|
Wysłany: 6 Maj 2011, 16:50
|
|
|
burdzyk2 napisał/a: | A skoro temat już jest to co mi szkodzi skorzystać na równi z osobą, która temat założyła? |
Jasne że możesz, tylko nie licz na tajemną wiedzę na zaledwie dwóch stronach |
|
|
|
 |
burdzyk2
Model: Ford Fiesta Mk3`93
Wersja: CLX
Silnik: 1.3i/60KM
Dołączył: 03 Lut 2011 Posty: 80 Skąd: Podkarpacie
|
Wysłany: 6 Maj 2011, 17:02
|
|
|
To nie jest forum fanów Horego Portiera i czarnej magii tylko fiesty przecież |
|
|
|
 |
BuMeL
Model: Inne auto
Wersja: Inna
Silnik: Inny
Imię: Łukasz
Wiek: 41 Dołączył: 02 Wrz 2010 Posty: 1046 Skąd: Kraków
|
Wysłany: 10 Maj 2011, 23:47
|
|
|
U mnie swap z 1,1 na 1,6 efi poszedł gładko, wsadziliśmy całą maszynę ze skrzynią od essiego mk6 kombi z wiązką i ecu, jedynie trzeba było przespawać łapę silnika. Reszta p&p z przegubami, półosiami i immymi dzyndzlami, nie musieliśmy też zbierać graciarni z innych modeli co by wszystko weszło bez zgrzytu. Natomiast stoi w garażu ori RS2000 i silnik wydaje się jakby .... wyższy aczkolwiek jeszcze w fieście nie siedział |
|
|
|
 |
luk-90
Prince of Tor Kielce 2014


Model: Ford Fiesta Mk3`92
Wersja: SuperS
Silnik: ST 170
Wiek: 35 Dołączył: 08 Lut 2009 Posty: 2596 Skąd: Poznań
|
Wysłany: 11 Maj 2011, 08:02
|
|
|
jak wygląda kwestia elektryki przy przejsciu 1.1/1.3 na zeteca? chodzi o połączenie wiązki, tylko chodzi Mi o jakiś konkret co i jak z czym, darować sobie odpowiedzi typu bez problemu |
_________________ ==> Co dwa wałki rozrządu, to nie jeden
Cytat: | Skąd wiesz, że masz 7,5s/100? Bo BMW 320i oraz 525i zostają w tyle | Tekst roku |
|
|
|
 |
Daras84
King of Bednary 2011


Model: Ford Fiesta Mk3`90
Wersja: RST
Silnik: 2.0 16V
Dołączyła: 05 Maj 2005 Posty: 2563 Skąd: Gliwice
|
Wysłany: 11 Maj 2011, 09:55
|
|
|
no bo bez problemu jak masz rozne wtyczki 12 pin albo 8 pin, łączysz kolorami i po temacie, |
_________________ AUTO LAWETA 24H
SKUP AUT całych i powypadkowych 883-255-991 |
|
|
|
 |
luk-90
Prince of Tor Kielce 2014


Model: Ford Fiesta Mk3`92
Wersja: SuperS
Silnik: ST 170
Wiek: 35 Dołączył: 08 Lut 2009 Posty: 2596 Skąd: Poznań
|
Wysłany: 11 Maj 2011, 11:23
|
|
|
wiec 1.8 zetec na zewnętrznym edisie z wtyczka 12 pinową, w klekotku 8 pin, ale gdzieś czytałem, ze jakieś kabelki trzeba ciągnąć gdzieś na deske, mozesz to opisać jakoś tak bardziej, bedzie wtedy dla potomności |
_________________ ==> Co dwa wałki rozrządu, to nie jeden
Cytat: | Skąd wiesz, że masz 7,5s/100? Bo BMW 320i oraz 525i zostają w tyle | Tekst roku |
|
|
|
 |
Pietrekk
Model: Inne auto
Wersja: Inna
Silnik: Inny
Imię: Piotrek
Wiek: 33 Dołączył: 03 Sie 2010 Posty: 1240 Skąd: Cieszyn
|
Wysłany: 11 Maj 2011, 11:35
|
|
|
Nic ciągnąć chyba nie trzeba, Stunt man mi zrobił z starej mojej i starej z budy silnika tak jak by przejściówkę wszystko pasi i nie trzeba było ciągnąc |
_________________ BMW e36 touring 325tds 1997 |
|
|
|
 |
Daras84
King of Bednary 2011


Model: Ford Fiesta Mk3`90
Wersja: RST
Silnik: 2.0 16V
Dołączyła: 05 Maj 2005 Posty: 2563 Skąd: Gliwice
|
Wysłany: 11 Maj 2011, 14:54
|
|
|
do zeteca jak pamietam trzeba kabel do czujnika temp. na deske |
_________________ AUTO LAWETA 24H
SKUP AUT całych i powypadkowych 883-255-991 |
|
|
|
 |
Pietrekk
Model: Inne auto
Wersja: Inna
Silnik: Inny
Imię: Piotrek
Wiek: 33 Dołączył: 03 Sie 2010 Posty: 1240 Skąd: Cieszyn
|
Wysłany: 11 Maj 2011, 16:26
|
|
|
No to teraz zgupłem |
_________________ BMW e36 touring 325tds 1997 |
|
|
|
 |
Stunt_Man
Niereformowalny
Model: Inne auto
Wersja: Inna
Silnik: Inny
Imię: Domi
Dołączył: 13 Sie 2010 Posty: 1933 Skąd: \,,/
|
Wysłany: 11 Maj 2011, 17:08
|
|
|
Daras84 napisał/a: | do zeteca jak pamietam trzeba kabel do czujnika temp. na deske |
nie trzeba... wystarczy ten kabel co jest podłączony w hcs do czujnika temp (pojedynczy przewód) podłączyć do dolnego czujnika w obudowie termostatu a drugi pin tego czujnika do masy
i wszystko działa |
|
|
|
 |
Daras84
King of Bednary 2011


Model: Ford Fiesta Mk3`90
Wersja: RST
Silnik: 2.0 16V
Dołączyła: 05 Maj 2005 Posty: 2563 Skąd: Gliwice
|
Wysłany: 11 Maj 2011, 22:20
|
|
|
to miałem na mysli |
_________________ AUTO LAWETA 24H
SKUP AUT całych i powypadkowych 883-255-991 |
|
|
|
 |
burdzyk2
Model: Ford Fiesta Mk3`93
Wersja: CLX
Silnik: 1.3i/60KM
Dołączył: 03 Lut 2011 Posty: 80 Skąd: Podkarpacie
|
Wysłany: 1 Cze 2011, 03:08
|
|
|
A ja odkopuję, bo pragnę się dowiedzieć jaka pompa paliwa ew. jaki bak żeby było odpowiednie ciśnienie paliwa przy silniku 2.0?? Innymi słowy: jaka najodpowiedniejsza do prawidłowego działania silnika?? |
|
|
|
 |
luk-90
Prince of Tor Kielce 2014


Model: Ford Fiesta Mk3`92
Wersja: SuperS
Silnik: ST 170
Wiek: 35 Dołączył: 08 Lut 2009 Posty: 2596 Skąd: Poznań
|
Wysłany: 1 Cze 2011, 07:46
|
|
|
popmpa paliwa z fiesty xr2i 1.6 lub 1.8, S 1.8 lub futura 1.6 |
_________________ ==> Co dwa wałki rozrządu, to nie jeden
Cytat: | Skąd wiesz, że masz 7,5s/100? Bo BMW 320i oraz 525i zostają w tyle | Tekst roku |
|
|
|
 |
burdzyk2
Model: Ford Fiesta Mk3`93
Wersja: CLX
Silnik: 1.3i/60KM
Dołączył: 03 Lut 2011 Posty: 80 Skąd: Podkarpacie
|
Wysłany: 1 Cze 2011, 10:30
|
|
|
To pompy paliwa do 1,6cvh; 1,6 zetec i 2,0 zetec są zamienne? Czy to jedna i ta sama pompa? |
|
|
|
 |
luk-90
Prince of Tor Kielce 2014


Model: Ford Fiesta Mk3`92
Wersja: SuperS
Silnik: ST 170
Wiek: 35 Dołączył: 08 Lut 2009 Posty: 2596 Skąd: Poznań
|
Wysłany: 1 Cze 2011, 13:18
|
|
|
wszystkie są na 3.5 bara |
_________________ ==> Co dwa wałki rozrządu, to nie jeden
Cytat: | Skąd wiesz, że masz 7,5s/100? Bo BMW 320i oraz 525i zostają w tyle | Tekst roku |
|
|
|
 |
burdzyk2
Model: Ford Fiesta Mk3`93
Wersja: CLX
Silnik: 1.3i/60KM
Dołączył: 03 Lut 2011 Posty: 80 Skąd: Podkarpacie
|
Wysłany: 1 Cze 2011, 15:53
|
|
|
Hym... No, ok, a HCS'owa ile "ciśnie"?? |
|
|
|
 |
Stunt_Man
Niereformowalny
Model: Inne auto
Wersja: Inna
Silnik: Inny
Imię: Domi
Dołączył: 13 Sie 2010 Posty: 1933 Skąd: \,,/
|
Wysłany: 1 Cze 2011, 20:06
|
|
|
1.2 |
|
|
|
 |
burdzyk2
Model: Ford Fiesta Mk3`93
Wersja: CLX
Silnik: 1.3i/60KM
Dołączył: 03 Lut 2011 Posty: 80 Skąd: Podkarpacie
|
Wysłany: 1 Cze 2011, 21:42
|
|
|
No to teraz już chyba wszystkie elementy układanki zostały poruszone?? |
|
|
|
 |
luk-90
Prince of Tor Kielce 2014


Model: Ford Fiesta Mk3`92
Wersja: SuperS
Silnik: ST 170
Wiek: 35 Dołączył: 08 Lut 2009 Posty: 2596 Skąd: Poznań
|
Wysłany: 3 Lip 2011, 23:59
|
|
|
dobra rozgryzłem sobie na spokojnie w domu kostkę 1.8 i 1.3, jednak mam wątpliwość.
Mianowicie z tyłu w bloku 1.8 jest czujnik ciśnienia oleju i brakuje mi w wiązce odpowiedniej wtyczki na ten czujnik( w hcs jest taka "fajeczka" na ten czujnik. a w 1.8 brak) Co z tym fantem zrobić? |
_________________ ==> Co dwa wałki rozrządu, to nie jeden
Cytat: | Skąd wiesz, że masz 7,5s/100? Bo BMW 320i oraz 525i zostają w tyle | Tekst roku |
|
|
|
 |
kenczorf

Model: Ford Fiesta Mk3`93
Wersja: Fun
Silnik: 1.8i16V/130KM
Imię: Grzegorz
Wiek: 40 Dołączył: 12 Kwi 2007 Posty: 1874 Skąd: Tarnów
|
Wysłany: 4 Lip 2011, 13:05
|
|
|
w ten czujnik wpinasz sie stara wiazka z zegarow. Podmieniasz tylko wiazke od kompa |
_________________ Cichociemna
 |
|
|
|
 |
|