Fiesta Klub Polska


Poprzedni temat «» Następny temat

Tagi tematu: Brak tagów.

Zamknięty przez: Żółwik Tuptuś
14 Sty 2007, 08:39
Wałek
Autor Wiadomość
PumaRST 
Princessa of Ułęż





Model: Inne auto
Wersja: Inna
Silnik: Inny
Dołączyła: 09 Cze 2004
Posty: 3192
Skąd: OBR Niestachów
Wysłany: 28 Gru 2006, 20:12   

wałek ma RKR a jak coś ja mam 2 głowice pod EFI
_________________
Ford Fiesta RS ZetecTurbo 207KM 250Nm ET: 13:85 RiP
 
 
 
Kolin 


Model: Inne auto
Wersja: CLX
Silnik: Inny
Imię: Mateusz
Wiek: 37
Dołączył: 24 Maj 2006
Posty: 428
Skąd: Ostrów Wlkp
Wysłany: 28 Gru 2006, 20:59   

PUMA napisał/a:
wałek ma RKR a jak coś ja mam 2 głowice pod EFI


a to sie bardzo ciesze pewnie targu dobijemy co do głowicy :D i z twoim kolega o wałek :D wiadomosc na PW poszla :D
_________________
Alfa Romeo 147 Mjet 174,4 / 374,4 Powered by Cinsoft
 
 
 
Daras84 
King of Bednary 2011





Model: Ford Fiesta Mk3`90
Wersja: RST
Silnik: 2.0 16V
Dołączyła: 05 Maj 2005
Posty: 2563
Skąd: Gliwice
Wysłany: 29 Gru 2006, 00:10   

a ja mam popychacze poszlo na GG :)
_________________
AUTO LAWETA 24H
SKUP AUT całych i powypadkowych 883-255-991
 
 
 
Żółwik Tuptuś 
Ninja TEAM





Model: Ford Fiesta Mk1`81
Wersja: Turbo
Silnik: Inny
Dołączyła: 29 Maj 2004
Posty: 4354
Skąd: Z Galapagos
Wysłany: 29 Gru 2006, 09:09   

Kolin napisał/a:
[
A TAK NA POWAZNIE SE JAJ NIE ROBIE BO PO CO ? NO JAK SADZICIE ZE ZEMNIE JAKIS BLAZEN CZY COS TO OK UKONCZE PRZEROBKE TO WAZ POKAZE I WTEDY BEDZIECIE WIEDZIEC ZE TO NIE SA JAJA PROSTE JAK JE...:)




Dobra dobra - pamiętaj że to czyny przemawiaja za człowiekiem a nie słowa . Cieszę sie że ktoś sie rusza dalej niż stożki , ale Ty robisz to nieco tyłem doo przodu . W każdym razie powodzenia i załóż wreszcie tylko jeden wątek w którym będą opisywane przeróbki żeby można to wszystko jakoś ujac w całość .

Co do głowic to mogęci dziś podesłać fotki głowicy od mono i głowicy od EFI ( kanały dolotowe ) zobaczysz jaka jest różnica ( do ominięcia przy dobrym magiku , ale gra chyba nie warta świeczki )

Kolejny problem do rozważenia - czy w mono są płąskie tłoki czy takie jak w EFI ? jeżeli płaskie to jak przykryjecie to czapką od EFI to jak będzie ze stopniem sprężania ?


Co do instalacji elektrycznej to w książce ( chyba zresztą dostępnej w dziale download ) masz schematy instalacji od mono i o EFI - tam dostrzeżesz główne różnice .
_________________
Wanna Rallye Team
&
Bad Boys Racing Team

ADHD/Adrenaline
 
 
 
PumaRST 
Princessa of Ułęż





Model: Inne auto
Wersja: Inna
Silnik: Inny
Dołączyła: 09 Cze 2004
Posty: 3192
Skąd: OBR Niestachów
Wysłany: 29 Gru 2006, 10:28   

Zówik masz racje co do tłoków.

Kolin jeśli sie okaze ze zdejmujesz głowice to zobacz jakie są tłoki bo jak bedą płaskie to bedzie trzeba głowize splanowac około 0,5-0,7mm żeby sei nie okazało że zrobiłeś silnik idealny pod Turbo z kompresia 8,5:1 zamiast 9,5/9,7:1 tak jak miały EFI
_________________
Ford Fiesta RS ZetecTurbo 207KM 250Nm ET: 13:85 RiP
 
 
 
maerik 


Model: Ford Fiesta Mk3`94
Wersja: Inna
Silnik: 1.4i/71KM
Wiek: 42
Dołączył: 14 Kwi 2005
Posty: 722
Skąd: Kraków
Wysłany: 29 Gru 2006, 10:46   

No to może fiesta 1.4 turbo?
 
 
 
deejay 

Model: Ford Fiesta Mk3`93
Wersja: Inna
Silnik: 1.8i16V/130KM
Wiek: 36
Dołączył: 17 Wrz 2006
Posty: 82
Skąd: Myślachowice
Wysłany: 29 Gru 2006, 16:22   

:D 1.4 Turboo oł yeahh :) Sory za ot ostatni raz mi sie to zdarzyło . Sory Żółwik nie denerwuj się :) bedzie dobrze :)
Ostatnio zmieniony przez deejay 29 Gru 2006, 17:36, w całości zmieniany 1 raz  
 
 
Żółwik Tuptuś 
Ninja TEAM





Model: Ford Fiesta Mk1`81
Wersja: Turbo
Silnik: Inny
Dołączyła: 29 Maj 2004
Posty: 4354
Skąd: Z Galapagos
Wysłany: 29 Gru 2006, 16:24   

no i sprawa sie wyjaśniła . Co prawda mam zdjątka głowic z motorów od EFI i od gaźnika ale różnica jest i qpa :
głowica z mono ( a nawet jeżeli z gaźnika to tam jest taka sama , a ostatni który takie coś oglądał , Laskosz , mówi że założył kolektor od gaźnika na głowicę od mono bez pierdnięcia czyli będzie taka sama )

http://czarnymatowy.w.interia.pl/gefi.jpg


A tutaj głowica z EFI :

http://czarnymatowy.w.interia.pl/gm.jpg

tak więc musisz poszukać głowicy ( ale najpierw rozkmiń sprawętłoków i stopnia sprężania zeby nie wyszło że wszystko pójdzie psu w dupę )

[ Dodano: Pią Gru 29, 2006 16:25 ]
deejay napisał/a:
:D 1.4 Turboo oł yeahh :D wszystko przemawia za turbo :D


zaczynasz się robić denerwujący
_________________
Wanna Rallye Team
&
Bad Boys Racing Team

ADHD/Adrenaline
 
 
 
Kolin 


Model: Inne auto
Wersja: CLX
Silnik: Inny
Imię: Mateusz
Wiek: 37
Dołączył: 24 Maj 2006
Posty: 428
Skąd: Ostrów Wlkp
Wysłany: 29 Gru 2006, 17:10   

Dzis zakladam nowy watek w ktorym bede tylko ja wszystko opisywac po kolei a tutaj bedzie mozna zadawac pytania itp jesli mozna:)

Żółwik Tuptuś wlasnie czekam na odpowiedz od PUMY ile chce za głowice od EFI...
Daras84 ma popychacze nowe mowi ze mi sprzeda wiec pomalutku do przodu
Wczoraj zakupile krokowca obecnie w drodze do mnie sa juz:
Wiazka i komp,map sensor,silniczek krokowy
_________________
Alfa Romeo 147 Mjet 174,4 / 374,4 Powered by Cinsoft
 
 
 
Żółwik Tuptuś 
Ninja TEAM





Model: Ford Fiesta Mk1`81
Wersja: Turbo
Silnik: Inny
Dołączyła: 29 Maj 2004
Posty: 4354
Skąd: Z Galapagos
Wysłany: 29 Gru 2006, 17:20   

Kolin napisał/a:
Dzis zakladam nowy watek w ktorym bede tylko ja wszystko opisywac po kolei a tutaj bedzie mozna zadawac pytania itp jesli mozna:)


Pytania to nawet trzeba zadawać , musisz jedynie przejść przez nieco alternatywny sposób postrzegania problemów przeze mnie :)
Jeżeli chcesz to możemy połączyć twoje stare wątki o montowaniu stożka , dodać do nich ten ( po oczyszczeniu ) i nie trzeba będzie nic przepisywać ( najwyżej uzupenisz historię edytując posty )


Kolin napisał/a:
Żółwik Tuptuś wlasnie czekam na odpowiedz od PUMY ile chce za głowice od EFI...
Daras84 ma popychacze nowe mowi ze mi sprzeda wiec pomalutku do przodu
Wczoraj zakupile krokowca obecnie w drodze do mnie sa juz:
Wiazka i komp,map sensor,silniczek krokowy


Obiecaj mi tylko że sie niepoddasz w połowie projektu .
_________________
Wanna Rallye Team
&
Bad Boys Racing Team

ADHD/Adrenaline
 
 
 
Kolin 


Model: Inne auto
Wersja: CLX
Silnik: Inny
Imię: Mateusz
Wiek: 37
Dołączył: 24 Maj 2006
Posty: 428
Skąd: Ostrów Wlkp
Wysłany: 29 Gru 2006, 17:39   

Żółwik Tuptuś napisał/a:
Obiecaj mi tylko że sie niepoddasz w połowie projektu .


Obiecuje ze sie nie poddam jestem zbyt bardzo zafascynowany tym po za tym juz troszke gotówki juz poszlo wiec glupota by bylo przerwac:)

Dostosowuje sie do twoich rad,ale bedziesz musial mi w tym pomoc :D jak to posklejac itp
_________________
Alfa Romeo 147 Mjet 174,4 / 374,4 Powered by Cinsoft
 
 
 
Żółwik Tuptuś 
Ninja TEAM





Model: Ford Fiesta Mk1`81
Wersja: Turbo
Silnik: Inny
Dołączyła: 29 Maj 2004
Posty: 4354
Skąd: Z Galapagos
Wysłany: 29 Gru 2006, 19:30   

Do wątku któy stworzyłeś dodałem twojego poprzedniego moda czyli stożek , a ty po prostu kontynuuj opis modów jużw nowym wątku i tam z czasem przeniesiemy dyskusję , a ten wątek sięzamknie .
_________________
Wanna Rallye Team
&
Bad Boys Racing Team

ADHD/Adrenaline
 
 
 
Kolin 


Model: Inne auto
Wersja: CLX
Silnik: Inny
Imię: Mateusz
Wiek: 37
Dołączył: 24 Maj 2006
Posty: 428
Skąd: Ostrów Wlkp
Wysłany: 29 Gru 2006, 23:30   

no to ogolnie jest potulnie...głowice i tłoki z korbowodami z EFI juz po nowym roku beda u mnie...:) tak samo jak i wałek i popychacze:) czyli praktycznie wszystkie czesci zostalo pomyslnie zakupione i koszty takiej przerobki podliczone...i moge smialo powiedziec ze jestem bardzo zadowolony i ze nie moge sie doczekac az wszystkie paczki dojda i prace rusza z kopyta :D no i rzecz jasna oczekiwac efektu koncowego :hihihi:
_________________
Alfa Romeo 147 Mjet 174,4 / 374,4 Powered by Cinsoft
 
 
 
maerik 


Model: Ford Fiesta Mk3`94
Wersja: Inna
Silnik: 1.4i/71KM
Wiek: 42
Dołączył: 14 Kwi 2005
Posty: 722
Skąd: Kraków
Wysłany: 30 Gru 2006, 10:09   

Żółwik, a może połączysz za zgodą Kolina jego wszystkie tematy bo czasem między wierszami można coś wartościowego wyciągnąć z tych rozmów.
Mówie tu o różnicach w głowicy oraz problem stopnia sprężania poruszony przez PUME.
 
 
 
Żółwik Tuptuś 
Ninja TEAM





Model: Ford Fiesta Mk1`81
Wersja: Turbo
Silnik: Inny
Dołączyła: 29 Maj 2004
Posty: 4354
Skąd: Z Galapagos
Wysłany: 31 Gru 2006, 09:58   

maerik napisał/a:
Żółwik, a może połączysz za zgodą Kolina jego wszystkie tematy bo czasem między wierszami można coś wartościowego wyciągnąć z tych rozmów.
Mówie tu o różnicach w głowicy oraz problem stopnia sprężania poruszony przez PUME.


negocjacjie trwają :)
_________________
Wanna Rallye Team
&
Bad Boys Racing Team

ADHD/Adrenaline
 
 
 
Kolin 


Model: Inne auto
Wersja: CLX
Silnik: Inny
Imię: Mateusz
Wiek: 37
Dołączył: 24 Maj 2006
Posty: 428
Skąd: Ostrów Wlkp
Wysłany: 31 Gru 2006, 10:56   

No moim zdaniem to by była bardzo ciekawe...bo to jest wsomie wazna rzecz jaka mozna napotkac po drodze rozbierajac silnik :D
_________________
Alfa Romeo 147 Mjet 174,4 / 374,4 Powered by Cinsoft
 
 
 
Żółwik Tuptuś 
Ninja TEAM





Model: Ford Fiesta Mk1`81
Wersja: Turbo
Silnik: Inny
Dołączyła: 29 Maj 2004
Posty: 4354
Skąd: Z Galapagos
Wysłany: 31 Gru 2006, 17:44   

Kolin jeżeli nie dołączymy tego wątku do Twojego to i tak znajdzie on swoje miejsce w archiwum jako czesc recepty na graty z XR w 1.4 .

Jak to mawia stare przysłowie - co ma wisieć nie utonie :)
_________________
Wanna Rallye Team
&
Bad Boys Racing Team

ADHD/Adrenaline
 
 
 
Kolin 


Model: Inne auto
Wersja: CLX
Silnik: Inny
Imię: Mateusz
Wiek: 37
Dołączył: 24 Maj 2006
Posty: 428
Skąd: Ostrów Wlkp
Wysłany: 4 Sty 2007, 19:49   

kupilem silniczek krokowy i kurde on nie pasuje do mojejgo kolektora tzw... sa dwa rodzaje kolektorow z xr2i a ja mam ten taki bardziej do baniii bo tam jest zawor bocznikowy ma ktos jakies pomysly jak to zrobic? albo cos bo myslalem zeby zakupic tylko inny kolektor...i to poprzekladac?
_________________
Alfa Romeo 147 Mjet 174,4 / 374,4 Powered by Cinsoft
 
 
 
PumaRST 
Princessa of Ułęż





Model: Inne auto
Wersja: Inna
Silnik: Inny
Dołączyła: 09 Cze 2004
Posty: 3192
Skąd: OBR Niestachów
Wysłany: 5 Sty 2007, 01:17   

mam taki kolektor :D
_________________
Ford Fiesta RS ZetecTurbo 207KM 250Nm ET: 13:85 RiP
 
 
 
Kolin 


Model: Inne auto
Wersja: CLX
Silnik: Inny
Imię: Mateusz
Wiek: 37
Dołączył: 24 Maj 2006
Posty: 428
Skąd: Ostrów Wlkp
Wysłany: 5 Sty 2007, 08:14   

A ile sobie zyczysz za kolektor :-P
_________________
Alfa Romeo 147 Mjet 174,4 / 374,4 Powered by Cinsoft
 
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Ten temat jest zablokowany bez możliwości zmiany postów lub pisania odpowiedzi
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Podobne Tematy
Temat Autor Forum Odpowiedzi Ostatni post
Brak nowych postów Wałek rozrządu - wymiana
Piterek79 Mechanika silnika 0 1 Gru 2016, 15:55
Piterek79
Brak nowych postów [MK4] Wałek rozrządu
Gość Mechanika silnika 7 14 Lut 2013, 11:50
DewREW
Brak nowych postów [Inny] Wałek do wymiany?
stafcio Mechanika 5 10 Lut 2010, 01:54
diodalodz
Brak nowych postów [MK3] Jaki wałek rozrządu do 1.4
Kolin Mechanika 11 26 Wrz 2006, 13:35
Kolin
Brak nowych postów 1.8 diesel pęknięty wałek rozrządu
Gość Mechanika 4 1 Mar 2008, 21:51
pawloplus


Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group




Instagram




Fiesta Klub Polska nie ponosi odpowiedzialności za jakiekolwiek treści umieszczane przez użytkowników forum.
Odpowiedzialność ta spoczywa na autorach tych treści.