Fiesta Klub Polska


Poprzedni temat «» Następny temat

[MK3] Fiesta futura 2.0 16v
Autor Wiadomość
Daras84 
King of Bednary 2011





Model: Ford Fiesta Mk3`90
Wersja: RST
Silnik: 2.0 16V
Dołączyła: 05 Maj 2005
Posty: 2563
Skąd: Gliwice
Wysłany: 5 Gru 2012, 19:50   

mASy wkoło kielicha zawsze sa spękane
_________________
AUTO LAWETA 24H
SKUP AUT całych i powypadkowych 883-255-991
 
 
 
kamilocha1 

Model: Ford Fiesta Mk3`94
Wersja: Xr2i
Silnik: 1.8i16V/130KM
Imię: KamiL
Wiek: 36
Dołączył: 26 Mar 2008
Posty: 383
Skąd: SJ , SRC ;DD
Wysłany: 5 Gru 2012, 20:37   

niezawsze ptysiu ;d
_________________
cyyyklon

 
 
 
wolverinexxx 

Model: Ford Fiesta Mk3`94
Wersja: Xr2i
Silnik: 1.8i16V/130KM
Wiek: 32
Dołączył: 21 Wrz 2012
Posty: 49
Skąd: Paczków
Wysłany: 9 Gru 2012, 13:01   

robota idzie teraz tylko na przegląd :)
 
 
Krzysiek 


Model: Ford Fiesta Mk3`95
Wersja: SuperS
Silnik: 1.3i/60KM
Imię: Krzysiek
Wiek: 34
Dołączył: 09 Paź 2010
Posty: 523
Skąd: Andrychów
Wysłany: 9 Gru 2012, 13:32   

pudełko po pizzy na ziutku :D ale ładnie CI tam powyginało :9:
_________________
Czarna
Sprzedam Swap RS1800 w częściach / Kierownica,licznik RS Turbo / części blacharskie nowe / uchylne szyby/ Kontakt PW
Profil Facebook
 
 
 
wolverinexxx 

Model: Ford Fiesta Mk3`94
Wersja: Xr2i
Silnik: 1.8i16V/130KM
Wiek: 32
Dołączył: 21 Wrz 2012
Posty: 49
Skąd: Paczków
Wysłany: 9 Gru 2012, 13:50   

po odbiciu od focusa poleciałem tam do rowu, kilka metrów i by się na słupie zatrzymała, po drodze natrafiła na korzeń co dobiło podłogę
 
 
profi 


Model: Ford Fiesta Mk1`79
Wersja: S
Silnik: 1.1/53KM
Imię: Paweł
Wiek: 33
Dołączył: 03 Paź 2008
Posty: 391
Skąd: Opole/ Gliwice
Wysłany: 9 Gru 2012, 14:54   

W Paczkowie trzasnąłeś? Hmmm możę nawiedzę Cię pod koniec stycznia, początek lutego, jak będę do Głuchołaz jechał.
_________________
1. Ford Fiesta Mk1 różowa strzała
2. Ford Fiesta Mk3 1.8D biała=> sprzedana =>rozbita
3. Daewoo Lanos 1.5 => sprzedany
4. Ford Orion 1.8D => golimy się nim
5. Ford Fiesta Mk1 czerwona =>dawca
6. Opel Vectra 2.0 + LPG => urwany tłok
7. Ford Focus 1.6 16v => dupowóz
 
 
 
wolverinexxx 

Model: Ford Fiesta Mk3`94
Wersja: Xr2i
Silnik: 1.8i16V/130KM
Wiek: 32
Dołączył: 21 Wrz 2012
Posty: 49
Skąd: Paczków
Wysłany: 9 Gru 2012, 16:13   

no kilometr od domu zaraz przed znakiem, myślę że w styczniu to już będzie wszystko na igłe zrobione :)
 
 
Daras84 
King of Bednary 2011





Model: Ford Fiesta Mk3`90
Wersja: RST
Silnik: 2.0 16V
Dołączyła: 05 Maj 2005
Posty: 2563
Skąd: Gliwice
Wysłany: 9 Gru 2012, 16:20   

no i dobrze że wrócilła do żywych. ile ci wypłacili ?
_________________
AUTO LAWETA 24H
SKUP AUT całych i powypadkowych 883-255-991
 
 
 
wolverinexxx 

Model: Ford Fiesta Mk3`94
Wersja: Xr2i
Silnik: 1.8i16V/130KM
Wiek: 32
Dołączył: 21 Wrz 2012
Posty: 49
Skąd: Paczków
Wysłany: 10 Gru 2012, 09:12   

jeszcze nie wypłacili ale wycena na 3400 ale się odwoływałem bo instalacji lpg nie wliczyli do ceny pojazdu a mam fakturę na 2600 za lpg. a wartość auta po kolizji obliczyli na 500zł to na dzien dzisiajszy 2900 do wypłaty i ewentualnie jakas dopłata bedzie za lpg.
 
 
Daras84 
King of Bednary 2011





Model: Ford Fiesta Mk3`90
Wersja: RST
Silnik: 2.0 16V
Dołączyła: 05 Maj 2005
Posty: 2563
Skąd: Gliwice
Wysłany: 10 Gru 2012, 10:38   

tose całą bude zrobisz i odmalujesz:D
_________________
AUTO LAWETA 24H
SKUP AUT całych i powypadkowych 883-255-991
 
 
 
vegetagt 
Administrator / Klubowicz


Model: Ford Fiesta Mk2`87
Wersja: Inna
Silnik: 2.0 16V
Dołączył: 31 Sie 2007
Posty: 4011
Skąd: Olsztyn
Wysłany: 10 Gru 2012, 11:42   

Dobra wycena. Raczej bym się za taką nie obraził <8>
 
 
wolverinexxx 

Model: Ford Fiesta Mk3`94
Wersja: Xr2i
Silnik: 1.8i16V/130KM
Wiek: 32
Dołączył: 21 Wrz 2012
Posty: 49
Skąd: Paczków
Wysłany: 10 Gru 2012, 14:41   

przyszło na konto 2900 :V: jeszcze może przyjdzie dopłata że była nowa instalacja lpg, akurat będzie na nowe progi malowanie itp :jupi:




13.12.2012
Krótka skrzynia z 1.3 włożona jest ogień tylko czekam na dobrą maglownicę.

23.12.2012 na zajechanej pompce paliwa :)
 
 
wolverinexxx 

Model: Ford Fiesta Mk3`94
Wersja: Xr2i
Silnik: 1.8i16V/130KM
Wiek: 32
Dołączył: 21 Wrz 2012
Posty: 49
Skąd: Paczków
Wysłany: 26 Lut 2013, 22:55   

Rusza projekt 1.8 zvh początkowo na jakieś 0.6 bara czyli soft turbo. Kupiłem erst i teraz zacznie się łączenie dołu od 1.8 zetec z głowicą 1.6 8v <8> Projekt jest taki: uzyskać początkowo jakieś 180-200km bez zakuwania spodu, a z czasem wiadomo może pojawi się w środku wossner. Teraz tylko muszę zakupić silniczek 1.8 zfrezować tłoki, wsadzić kanapkę i złożyć do kupy na głowicy z 1.6 i oczywiście kilka pierdułek takich jak przewody do turbiny, wywiercenie kilka otworów na pompe wody z 1.6 i na napinacz, śruby arp itp. Później włożyć to do budy(myślę że na wakacjach będzie gotowe i będzie czekało na strojenie) podłączyć ecumastera i wio na strojenie :) a w przyszłości może kute tłoki i korby i wtedy dół już od 2.0 no i coś ponad 240 koników :2xf: Narazie na ten cel mam przewidziane + - 3000zł i powinno wystarczyć, bo turbine po regeneracji mam, ic i inne graty też są tylko trzeba to połączyć z 1.8 a roboty z tym dużo nie ma gorzej będzie znaleźć kogoś kto to dobrze wystroi. Oczywiście w planach uwzględniłem nowe panewki pierścienie, ale będzie na seryjnych korbach z tym że na śrubach arp to może po 2 dniach się nie rozleci przy ok 180 konikach. :-)
 
 
luki 


Model: Ford Fiesta Mk3`92
Wersja: Inna
Silnik: Inny
Imię: Łukasz
Wiek: 39
Dołączył: 31 Sty 2008
Posty: 1676
Skąd: Kraków/Zakopane
Wysłany: 26 Lut 2013, 23:08   

skoro dajesz przekładkę "kanapkę" to po co frezować i osłabiać i tak cienkie denko tłoka :P
btw pewnie znasz ZVH
_________________
Jest seFieścina
jest i modneo
KTT- "Klej, Taśma, Trytytki"
 
 
 
wolverinexxx 

Model: Ford Fiesta Mk3`94
Wersja: Xr2i
Silnik: 1.8i16V/130KM
Wiek: 32
Dołączył: 21 Wrz 2012
Posty: 49
Skąd: Paczków
Wysłany: 27 Lut 2013, 21:26   

luki napisał/a:
skoro dajesz przekładkę "kanapkę" to po co frezować i osłabiać i tak cienkie denko tłoka :P
btw pewnie znasz ZVH

ale po zfrezowaniu oryginalny tłok ponoć wytrzymuje do 1 bara... a z takimi i podobnymi stronkami z uk już się zapoznawałem wszędzie jest zmianka o frezowaniu tłoka o jakieś 0,5mm ;/ Jeszcze tylko nie wiem gdzie najlepiej przewód ciśnieniowy z bloku do turbiny poprowadzić, bo powrót to mam ogarnięty a ciśnienie to hmm nie bardzo wiem z którego miejsca w bloku najlepiej.
 
 
Daras84 
King of Bednary 2011





Model: Ford Fiesta Mk3`90
Wersja: RST
Silnik: 2.0 16V
Dołączyła: 05 Maj 2005
Posty: 2563
Skąd: Gliwice
Wysłany: 27 Lut 2013, 21:35   

lukiemu chodziło pewnie o fakt ze odprężasz uszczelka, więc frezowanie jest zbędne, albo jedno albo drugie
_________________
AUTO LAWETA 24H
SKUP AUT całych i powypadkowych 883-255-991
 
 
 
wolverinexxx 

Model: Ford Fiesta Mk3`94
Wersja: Xr2i
Silnik: 1.8i16V/130KM
Wiek: 32
Dołączył: 21 Wrz 2012
Posty: 49
Skąd: Paczków
Wysłany: 27 Lut 2013, 21:52   

hmm no to lepszym rozwiązaniem będzie kanapka niż zabieranie materiału z tłoka <8>
 
 
luki 


Model: Ford Fiesta Mk3`92
Wersja: Inna
Silnik: Inny
Imię: Łukasz
Wiek: 39
Dołączył: 31 Sty 2008
Posty: 1676
Skąd: Kraków/Zakopane
Wysłany: 27 Lut 2013, 22:00   

Daras84 napisał/a:
lukiemu chodziło pewnie o fakt ze odprężasz uszczelka, więc frezowanie jest zbędne, albo jedno albo drugie

dokładnie o to mi chodziło :P
Cytat:
a ciśnienie to hmm nie bardzo wiem z którego miejsca w bloku najlepiej.

najtaniej wkręcasz trójnik zamiast czujnika ciśnienia, podłączasz przewód do turbo, czujnik a można i o wskaźnik sie pokusić, warto tez sprawdzić czy na wejściu oleju do turbo jest "restryktor" bo ci wypcha uszczelnienia
_________________
Jest seFieścina
jest i modneo
KTT- "Klej, Taśma, Trytytki"
 
 
 
FiFa 
Klubowicz

Model: Ford Fiesta Mk3`95
Wersja: Futura
Silnik: 2.0/16V
Imię: Kamil
Wiek: 36
Dołączył: 22 Lut 2007
Posty: 1118
Skąd: Panki/Cze-wa
Wysłany: 27 Lut 2013, 22:03   

a wytlumacz mi dlaczego składasz na głowicy z 1.6 8v? dlaczego ona bedzie lepsza od 16v? Co ma na celu taka modyfikacja?
_________________
Tuning to choroba, szukam lekarza...
Fiesta 1.1 -> Futura 1.6 16v ->Futura 1.8 16v (130KM) -> Futura RS 2.0 16v (N7a-150KM) ->Futura RS 2.3 16v (165KM) ->aktualnie RSTurbo 2.0 16v prace trwają...
 
 
 
Grax 

Model: Ford Fiesta Mk4`97
Wersja: Courier
Silnik: 2.0 16V
Imię: Mariusz
Wiek: 42
Dołączył: 26 Sie 2011
Posty: 359
Skąd: Gloskow
Wysłany: 27 Lut 2013, 22:09   

Chodzi o ilosc zaworow pewnie .... Wiem ze silniki 16V nie lubia turbo
_________________
Wejdz i zostaw komentarz rady pomysły co robić dalej.....
Profil Facebook
 
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Podobne Tematy
Temat Autor Forum Odpowiedzi Ostatni post
Ten temat jest zablokowany bez możliwości zmiany postów lub pisania odpowiedzi Regulamin Forum Fiesta Klub Polska
Ważne-przeczytaj koniecznie!
Rasta Niezbędne informacje o Klubie i Forum 0 22 Lut 2006, 23:34
Rasta
Ten temat jest zablokowany bez możliwości zmiany postów lub pisania odpowiedzi Polityka cookies na stronie i forum Fiesta Klub Polska
trzeci Niezbędne informacje o Klubie i Forum 0 24 Mar 2013, 16:04
trzeci
Brak nowych postów Przyklejony: Fiesta MK3 - 3D Project
Longer_007 Hyde-Park 205 2 Wrz 2015, 14:13
szagrad
Brak nowych postów Przyklejony: Ford Fiesta MK3 rebuild
czyli działamy w 1.1 i 1.3
Ad@mus Tuning stylistyczny 3 1 Sie 2009, 17:27
LOY
Ten temat jest zablokowany bez możliwości zmiany postów lub pisania odpowiedzi Przyklejony: [MK3] Fiesta MK3
Fordy Fiesta III generacji (1989-1996)
Freeman Nasze auta 0 12 Lip 2011, 16:36
Freeman


Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group




Instagram




Fiesta Klub Polska nie ponosi odpowiedzialności za jakiekolwiek treści umieszczane przez użytkowników forum.
Odpowiedzialność ta spoczywa na autorach tych treści.