jeszcze nie wypłacili ale wycena na 3400 ale się odwoływałem bo instalacji lpg nie wliczyli do ceny pojazdu a mam fakturę na 2600 za lpg. a wartość auta po kolizji obliczyli na 500zł to na dzien dzisiajszy 2900 do wypłaty i ewentualnie jakas dopłata bedzie za lpg.
Rusza projekt 1.8 zvh początkowo na jakieś 0.6 bara czyli soft turbo. Kupiłem erst i teraz zacznie się łączenie dołu od 1.8 zetec z głowicą 1.6 8v Projekt jest taki: uzyskać początkowo jakieś 180-200km bez zakuwania spodu, a z czasem wiadomo może pojawi się w środku wossner. Teraz tylko muszę zakupić silniczek 1.8 zfrezować tłoki, wsadzić kanapkę i złożyć do kupy na głowicy z 1.6 i oczywiście kilka pierdułek takich jak przewody do turbiny, wywiercenie kilka otworów na pompe wody z 1.6 i na napinacz, śruby arp itp. Później włożyć to do budy(myślę że na wakacjach będzie gotowe i będzie czekało na strojenie) podłączyć ecumastera i wio na strojenie a w przyszłości może kute tłoki i korby i wtedy dół już od 2.0 no i coś ponad 240 koników Narazie na ten cel mam przewidziane + - 3000zł i powinno wystarczyć, bo turbine po regeneracji mam, ic i inne graty też są tylko trzeba to połączyć z 1.8 a roboty z tym dużo nie ma gorzej będzie znaleźć kogoś kto to dobrze wystroi. Oczywiście w planach uwzględniłem nowe panewki pierścienie, ale będzie na seryjnych korbach z tym że na śrubach arp to może po 2 dniach się nie rozleci przy ok 180 konikach.
skoro dajesz przekładkę "kanapkę" to po co frezować i osłabiać i tak cienkie denko tłoka
btw pewnie znasz ZVH
ale po zfrezowaniu oryginalny tłok ponoć wytrzymuje do 1 bara... a z takimi i podobnymi stronkami z uk już się zapoznawałem wszędzie jest zmianka o frezowaniu tłoka o jakieś 0,5mm Jeszcze tylko nie wiem gdzie najlepiej przewód ciśnieniowy z bloku do turbiny poprowadzić, bo powrót to mam ogarnięty a ciśnienie to hmm nie bardzo wiem z którego miejsca w bloku najlepiej.
Model: Ford Fiesta Mk3`92
Wersja: Inna
Silnik: Inny
Imię: Łukasz
Wiek: 39 Dołączył: 31 Sty 2008 Posty: 1676 Skąd: Kraków/Zakopane
Wysłany: 27 Lut 2013, 22:00
Daras84 napisał/a:
lukiemu chodziło pewnie o fakt ze odprężasz uszczelka, więc frezowanie jest zbędne, albo jedno albo drugie
dokładnie o to mi chodziło
Cytat:
a ciśnienie to hmm nie bardzo wiem z którego miejsca w bloku najlepiej.
najtaniej wkręcasz trójnik zamiast czujnika ciśnienia, podłączasz przewód do turbo, czujnik a można i o wskaźnik sie pokusić, warto tez sprawdzić czy na wejściu oleju do turbo jest "restryktor" bo ci wypcha uszczelnienia
_________________ Jest seFieścina
jest i modneo
KTT- "Klej, Taśma, Trytytki"
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach
Fiesta Klub Polska nie ponosi odpowiedzialności za jakiekolwiek treści umieszczane przez użytkowników forum.
Odpowiedzialność ta spoczywa na autorach tych treści.