Fiesta Klub Polska


Poprzedni temat «» Następny temat

Przesunięty przez: szynszyl
30 Mar 2014, 13:19
[MK3] nalałem ropy zamiast benzyny
Autor Wiadomość
sledzio 


Model: Ford Fiesta Mk3`92
Wersja: Inna
Silnik: 1.1i/50KM
Imię: Michał
Wiek: 35
Dołączył: 19 Wrz 2009
Posty: 106
Skąd: Aleks.Łódzki
Wysłany: 14 Gru 2009, 14:28   

BerciQ, co prawda to prawda, cięzko mu pewnie było to wlać :) ale jeżeli nie miał tej zapadki to było to możliwe i nawet w miare szybko by to poszło.

to o rudej to był dodatek :) bo tak ostatnio widze, że fiesty z lat 90-93 lepiej sie trzymają od tych 95.... ale to kwestia pewnie właściciela.
_________________
Jeżeli chcesz tanio i nowocześnie urządzić łazienkę lub kuchnie to polecam ten sklep. Mają świetną armaturę.
 
 
BerciQ 


Model: Inne auto
Wersja: Inna
Silnik: Inny
Imię: Robert
Wiek: 38
Dołączył: 02 Sty 2009
Posty: 510
Skąd: Świętochłowice
Wysłany: 14 Gru 2009, 14:32   

sledzio, moja 95r trzyma się bardzo dobrze. Miała tylko małe purchle na błotniku i przy uszczelce drzwi. Znaczy przy uszczelce ruda była elegancko ujawniona :) ale to już zrobione :)
 
 
Tommur 





Model: Ford Fiesta Mk3`90
Wersja: Xr2i
Silnik: 1.6i/104KM
Imię: Tomek
Wiek: 51
Dołączył: 08 Lip 2006
Posty: 910
Skąd: Szczecin
Wysłany: 14 Gru 2009, 14:34   

Pewnie lał paliwo w kanistrach z barki glab. I zapomniał, że to ON
_________________
Prędkość była dobra :-) , tylko zakręt był za ciasny :sad:
Czarnula Tommura :)
Sędzia KJS, PPAiK i inne :)
FKP RACE&RALLY TEAM
Automobilklub Zachodniopomorski
 
 
 
Carnival TDi
[Usunięty]

Wysłany: 14 Gru 2009, 15:16   

mialem wymieniany prawdopodobnie zbiornik przez poprzedniego wlasciciela i jest normalna dziura bez zadnej zapadki ani korka na klucz, mam tylko nakretke na wlewie

i dlatego pomylilem pistolety.

ale co dziwne to dzis zrobilem fiestka 50km do pracy bez zadnych problemow, tylko jedno co zauwazylem to na ropie musi troche dluzej pokrecic przy odpalaniu i jak jest rozgrzany to po wyciagnieciu kluczyka silnik pracuje przez kilka sekund ale pozniej gasnie

wiec polecam przesyadke na rope, wychodzi taniej ;)
 
 
portier 

Model: Ford Fiesta Mk3`95
Wersja: C
Silnik: 1.8D/60KM
Imię: Mateusz
Wiek: 34
Dołączył: 03 Cze 2009
Posty: 309
Skąd: Gdynia
Wysłany: 14 Gru 2009, 16:16   

dlugo Ci tak chyba nie pochodzi;]
 
 
 
Freeman 
Zarząd / Administrator


Model: Ford Fiesta Mk3`89
Wersja: C
Silnik: 1.1i/50KM
Imię: Sławek
Wiek: 42
Dołączył: 06 Kwi 2007
Posty: 3513
Skąd: Ostrzeszów
Wysłany: 14 Gru 2009, 16:18   

Pierwszy test silnika benzynowego jeżdżącego na ropie.
_________________
Znalazłeś odpowiedź na forum? Daj znać jak usunąłeś problem/usterkę.
Fiesta Klub Polska na YouTube
Planujesz zakup auta lub innej rzeczy? Szukasz porady? Zajrzyj do działu "Przed zakupem"
Pochwal się swoim autem
 
 
 
WooYownik 
Prince of Rally Land 2010


Model: Inne auto
Wersja: Inna
Silnik: Inny
Imię: T.
Dołączył: 23 Maj 2004
Posty: 1130
Skąd: Pluton
Wysłany: 14 Gru 2009, 16:25   

ta ... a za jakiś czas będzie fiesta na sprzedaż lub temat w mechanice co naprawić by jeszcze żyła ...
_________________

 
 
Szymonnn 

Model: Inne auto
Wersja: Inna
Silnik: Inny
Imię: Szymon
Dołączył: 30 Sie 2009
Posty: 157
Skąd: Sochaczew
Wysłany: 14 Gru 2009, 16:58   

Miałem znajomego co do CC700 nalał ON i jakoś to przejeździł, może problem przy odpalaniu i tyle. Co bardzo dziwne nic nie wymieniał nawet świec i CC chodzi dalej.
Więc może i Fiesta da rade, tyle że ja bym nie katował silnika i od razu spuścił rope, lepiej stracić troche kasy teraz niż później bo może być dużo gorzej.
_________________
"Nigdy nie mów, że coś jest dla mnie niemożliwe!"
 
 
Kadzax 

Model: Ford Fiesta Mk4`97
Wersja: Ghia
Silnik: 1.25i/75KM
Wiek: 34
Dołączył: 01 Gru 2008
Posty: 224
Skąd: Żnin
Wysłany: 14 Gru 2009, 17:17   

przecież lejąc ropę to od razu czuć ten zapach inny to jest raz, a dwa, że zawsze tłusty jest pistolet...
 
 
hanssx
[Usunięty]

Wysłany: 14 Gru 2009, 17:50   

Carnival TDi napisał/a:
mialem wymieniany prawdopodobnie zbiornik przez poprzedniego wlasciciela i jest normalna dziura bez zadnej zapadki ani korka na klucz, mam tylko nakretke na wlewie

i dlatego pomylilem pistolety.

ale co dziwne to dzis zrobilem fiestka 50km do pracy bez zadnych problemow, tylko jedno co zauwazylem to na ropie musi troche dluzej pokrecic przy odpalaniu i jak jest rozgrzany to po wyciagnieciu kluczyka silnik pracuje przez kilka sekund ale pozniej gasnie

wiec polecam przesyadke na rope, wychodzi taniej ;)

Kurcze...to może następnym razem zalej gazem :hahaha: wyjdzie jeszcze taniej :ok:
 
 
szpecu14 

Model: Ford Fiesta Mk3`92
Wersja: C
Silnik: 1.3/66KM
Imię: Michał
Wiek: 33
Dołączył: 10 Sie 2009
Posty: 17
Skąd: Poborszów
Wysłany: 14 Gru 2009, 18:12   

nie katuj silnika bo długo ci nie pochodzi i pamiętaj że diesel ma dużo wyższą temperaturę spalania a silnik benzynowy nie jest do tego przystosowany i go przegrzejesz i zarazem zatrzesz, więc ja bym na twoim miejscu nie ryzykował dalej tak jeździć bo na prawdę szkoda fieściny a może jeszcze dość długo się pokulać
a co do świec to wystarczy je dokładnie wyczyścić w benzynie ekstrakcyjnej sprawdzić szczelinomierzem przerwę elektrody i iskrę czy masz dobrą jeśli nie to świece do wymiany
olej też musisz sprawdzić tak jak pisano już wcześniej bo naprawdę nie ma z takimi rzeczami żartów no chyba że ci nie jest szkoda fieściny to już inna sprawa
_________________

 
 
 
karolM625 

Model: Ford Fiesta Mk3`96
Wersja: C
Silnik: 1.1i/50KM
Imię: karol
Wiek: 35
Dołączył: 09 Gru 2009
Posty: 24
Skąd: kutno
Wysłany: 14 Gru 2009, 19:00   

moja szyszka (znaczy się fiesta) chodziła na ekodislu i nic się nie stało może dlatego że nie dużo km zrobiłem bo gdzieś z 10 km
ale powiem bardzo słaba była
_________________
ŻYCIE dobre to ZYCIE z fiestą
 
 
kamil wolski 


Model: Inne auto
Wersja: Inna
Silnik: Inny
Dołączył: 17 Sty 2008
Posty: 1416
Skąd: Bydgoszcz
Wysłany: 14 Gru 2009, 19:31   

Carnival TDi napisał/a:
mialem wymieniany prawdopodobnie zbiornik przez poprzedniego wlasciciela i jest normalna dziura bez zadnej zapadki ani korka na klucz, mam tylko nakretke na wlewie

i dlatego pomylilem pistolety.

ale co dziwne to dzis zrobilem fiestka 50km do pracy bez zadnych problemow, tylko jedno co zauwazylem to na ropie musi troche dluzej pokrecic przy odpalaniu i jak jest rozgrzany to po wyciagnieciu kluczyka silnik pracuje przez kilka sekund ale pozniej gasnie

wiec polecam przesyadke na rope, wychodzi taniej ;)


Po co zakładałeś temat, skoro wszystko olałeś i jeździsz dalej?
_________________
było: 104KM 220Nm
jest: 133KM 186Nm
 
 
Maki 


Model: Inne auto
Wersja: Inna
Silnik: Inny
Wiek: 35
Dołączył: 01 Lis 2008
Posty: 625
Skąd: CWA XX00
Wysłany: 14 Gru 2009, 19:31   

Cytat:
to może w ogóle jeździj na dieslu. Gdybyś do diesla dolał ale nie zalał do pełna Pb to nic by się nie stało. Diesel przepali wszystko.


Właśnie odwrotnie. Diesel jak popracuje na benzynie o kaput. A silnik benzynowy przepali wszystko. Choć będzie mułowaty.
_________________
Skoda Fabia Combi 1,4L 50kW
 
 
 
BerciQ 


Model: Inne auto
Wersja: Inna
Silnik: Inny
Imię: Robert
Wiek: 38
Dołączył: 02 Sty 2009
Posty: 510
Skąd: Świętochłowice
Wysłany: 14 Gru 2009, 22:30   

Maki napisał/a:


Właśnie odwrotnie. Diesel jak popracuje na benzynie o kaput. A silnik benzynowy przepali wszystko. Choć będzie mułowaty.


chyba sobie żartujesz....albo masz na myśli nowoczesne diesle z Common Railem. Ja mówie o starych konstrukcjach.

to sprobuj do benzyniaka nalac oleju z frytek. widziałem test gdzie Diesel to przepalil i jeździł tylko troche słabiej niż na ON.
 
 
szpecu14 

Model: Ford Fiesta Mk3`92
Wersja: C
Silnik: 1.3/66KM
Imię: Michał
Wiek: 33
Dołączył: 10 Sie 2009
Posty: 17
Skąd: Poborszów
Wysłany: 14 Gru 2009, 22:45   

BerciQ benzyniaki jeszcze na gaźniku takie jak np. maluch też przepalały olej z frytek i jeździ dalej ja do malucha lałem rope olej rośliny co sie dało takiego płynnego co by się paliło i wszystko przepalił ale miał już krótszą żywotność a w dieslu to też nie jest tak w cale kolorowo bo też traci swoją żywotność
więc najlepiej jeździć na tym do czego samochód jest przystosowany jeśli zależy nam na żywotności silnika takie jest moje zdanie ale każdy ma swoje i róbcie co chcecie w końcu to wasze auta
_________________

 
 
 
Carnival TDi
[Usunięty]

Wysłany: 14 Gru 2009, 23:34   

a najlepsze jest to ze odlaczam fajki od swiec na rozgrzanym silniku a on jeszcze pracuje :rotfl:
 
 
kamil wolski 


Model: Inne auto
Wersja: Inna
Silnik: Inny
Dołączył: 17 Sty 2008
Posty: 1416
Skąd: Bydgoszcz
Wysłany: 14 Gru 2009, 23:44   

Carnival TDi napisał/a:
a najlepsze jest to ze odlaczam fajki od swiec na rozgrzanym silniku a on jeszcze pracuje :rotfl:


Łał, to nie lepiej poczekać aż zgaśnie? :głowąwmur:
_________________
było: 104KM 220Nm
jest: 133KM 186Nm
 
 
Carnival TDi
[Usunięty]

Wysłany: 15 Gru 2009, 07:25   

nie, lepiej wlaczyć np piątke i puscic sprzeglo :)
 
 
Miły 


Model: Inne auto
Wersja: Inna
Silnik: 2.0/16V
Wiek: 38
Dołączył: 25 Lis 2007
Posty: 2084
Skąd: Gostyń/PGS RFxx
Wysłany: 15 Gru 2009, 09:48   

kurde zastosuj się do rad, albo temat do zamknięcia. później nie narzekaj, że coś się dzieje...
_________________
Była Fiesta MK3 1.8D "Złomek"

Jest Opel Vectra B 2.0 16V "Czerwona Viki"
 
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Ten temat jest zablokowany bez możliwości zmiany postów lub pisania odpowiedzi
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Podobne Tematy
Temat Autor Forum Odpowiedzi Ostatni post
Ten temat jest zablokowany bez możliwości zmiany postów lub pisania odpowiedzi Przyklejony: [MK3] Fiesta MK3
Fordy Fiesta III generacji (1989-1996)
Freeman Nasze auta 0 12 Lip 2011, 16:36
Freeman
Brak nowych postów Przyklejony: Fiesta MK3 - 3D Project
Longer_007 Hyde-Park 205 2 Wrz 2015, 14:13
szagrad
Brak nowych postów Przyklejony: [MK3] FAQ - Shortshifter
Szybsza zmiana biegów
TomeX500 Tuning mechaniczny 39 25 Cze 2013, 22:37
rybek121
Brak nowych postów Przyklejony: Ford Fiesta MK3 rebuild
czyli działamy w 1.1 i 1.3
Ad@mus Tuning stylistyczny 3 1 Sie 2009, 17:27
LOY
Brak nowych postów Przyklejony: [MK3] Swap na RS2000..co potrzeba?
bigel Tuning mechaniczny 21 20 Maj 2013, 14:32
Daras84


Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group




Instagram




Fiesta Klub Polska nie ponosi odpowiedzialności za jakiekolwiek treści umieszczane przez użytkowników forum.
Odpowiedzialność ta spoczywa na autorach tych treści.