Fiesta Klub Polska


Poprzedni temat «» Następny temat

Tagi tematu: Brak tagów.

[MK3] Wymiana bębnów
Autor Wiadomość
mechcom 


Model: Ford Fiesta Mk3`92
Wersja: Inna
Silnik: 1.1i/50KM
Imię: Łukasz
Wiek: 33
Dołączył: 24 Sie 2008
Posty: 397
Skąd: Wolsztyn (PWL)
Wysłany: 18 Lis 2008, 10:01   

JoeMixzapomiałes dodac ze:

drugim przypadku trzeba odkrecic rurke od cylinterka a to lubi byc zardzewiałe i ułamywac sie :-P
_________________
Kupiłem Forda i śmieje mi sie morda :D
Moja Fiestka Zapraszam :) http://www.fiestaklubpols...p=416613#416613 :devil:
 
 
 
Marcin 

Model: Inne auto
Wersja: Sport
Silnik: 1.6i16V/100KM
Imię: Marcin
Wiek: 40
Dołączył: 10 Kwi 2006
Posty: 3110
Skąd: Krosno Odrz.
Wysłany: 18 Lis 2008, 11:13   

hmmm kolega chce wymienić bębny, więc bez rozbierania łożysk i tak się nie obejdzie, więc gdzie tu logika w drugim sposobie :fox: a jak się nie zna to i tak w końcu zawoła kogoś kto zrobi to za niego albo za 100km będzie szukał warsztatu żeby mu to zrobili tak jak trzeba...
_________________
Jest: Mazda 6 GH, Mazda 2 DY, Puma MK1
Było: Focus MK2FL, Clio 2, Mazda 323F BJ, Fiesta MK4
 
 
 
JoeMix 


Model: Ford Fiesta Mk7`09
Wersja: Titanium
Silnik: 1.4Duratec/96KM
Wiek: 45
Dołączył: 23 Maj 2004
Posty: 12088
Skąd: Konstantynów
Wysłany: 18 Lis 2008, 11:59   

mechcom, po co chesz odkręcać wężyk od cylinderka - on zostaje na talerzu ze szczękami przecież, Marcin, ma rację - uciekł nam faktyczny problem, dotyczący wymiany a nie demontażu, a skoro wymiana to nowe bębny raczej nie będą w komplecie z czopem, więc trzeba odkręcać dużą śrubę pod deklem.
_________________
Trist, yem nu enske ya vehatvase. Da!
 
 
Marcin 

Model: Inne auto
Wersja: Sport
Silnik: 1.6i16V/100KM
Imię: Marcin
Wiek: 40
Dołączył: 10 Kwi 2006
Posty: 3110
Skąd: Krosno Odrz.
Wysłany: 18 Lis 2008, 13:23   

JoeMix napisał/a:
więc trzeba odkręcać dużą śrubę pod deklem.

przy okazji jak ktoś jeszcze tego nie ruszał to w oryginale są tam chyba 3-4 plaskich nakrętek, które później nie nadaja się do ponownego przykręcenia (a raczej nie powinno się ich przykręcać) i trzeba kupić nową nakrętke, która jest już normalnych rozmiarów.
_________________
Jest: Mazda 6 GH, Mazda 2 DY, Puma MK1
Było: Focus MK2FL, Clio 2, Mazda 323F BJ, Fiesta MK4
 
 
 
lesiokro 

Model: Ford Fiesta Mk5`00
Wersja: Basic
Silnik: 1.3i/60KM
Imię: Leszek
Wiek: 45
Dołączył: 06 Sie 2007
Posty: 122
Skąd: Gdynia
Wysłany: 18 Lis 2008, 17:35   

A mi się coś kojarzy ze prawe koło miało gwony prawy a lewe gwint lewy, no mogę się mylić bo już 2 lata nie mam MK3
_________________
lesiokro
 
 
 
rsobczynski
[Usunięty]

Wysłany: 18 Lis 2008, 18:13   

A co zrobic jak pod deklem jest sruba i cos ja otacza jakas blaszka jakby zabezpieczenie
 
 
Marcin 

Model: Inne auto
Wersja: Sport
Silnik: 1.6i16V/100KM
Imię: Marcin
Wiek: 40
Dołączył: 10 Kwi 2006
Posty: 3110
Skąd: Krosno Odrz.
Wysłany: 18 Lis 2008, 18:50   

wybebesz żeby nie przeszkadzało w odkręceniu

lesiokro napisał/a:
A mi się coś kojarzy ze prawe koło miało gwony prawy a lewe gwint lewy, no mogę się mylić bo już 2 lata nie mam MK3

w mk4 chyba jest już normalnie, tak coś mi się przypomina...
_________________
Jest: Mazda 6 GH, Mazda 2 DY, Puma MK1
Było: Focus MK2FL, Clio 2, Mazda 323F BJ, Fiesta MK4
 
 
 
JoeMix 


Model: Ford Fiesta Mk7`09
Wersja: Titanium
Silnik: 1.4Duratec/96KM
Wiek: 45
Dołączył: 23 Maj 2004
Posty: 12088
Skąd: Konstantynów
Wysłany: 18 Lis 2008, 19:21   

rsobczynski napisał/a:
A co zrobić jak pod deklem jest śruba i cos ja otacza jakas blaszka jakby zabezpieczenie
No, żeby się samo nie rozkręciło i na drodze żebyś koła nie zgubił, musisz to zdjąć, a po złożeniu założyć ponownie.
_________________
Trist, yem nu enske ya vehatvase. Da!
 
 
rsobczynski
[Usunięty]

Wysłany: 18 Lis 2008, 22:46   [MK3] Wymiana bębnów

Cała operacja przebiegła bardzo dobrze z góry dziekuje wszystkim za rady, za uwage i cierpliwość [chodz niektórzy jej nie mieli :) ] robiłem jednak metodą odkręcenie 4 srub z tyłu i sie udało jeszcze raz dzieki i mam nadzieje ze nikogo nie zdenrwowałem :)
 
 
Marcin 

Model: Inne auto
Wersja: Sport
Silnik: 1.6i16V/100KM
Imię: Marcin
Wiek: 40
Dołączył: 10 Kwi 2006
Posty: 3110
Skąd: Krosno Odrz.
Wysłany: 18 Lis 2008, 23:20   

JoeMix napisał/a:
rsobczynski napisał/a:
A co zrobić jak pod deklem jest śruba i cos ja otacza jakas blaszka jakby zabezpieczenie
No, żeby się samo nie rozkręciło i na drodze żebyś koła nie zgubił, musisz to zdjąć, a po złożeniu założyć ponownie.

chyba tego nie widziałeś na żywca :fox: ale tego nie da się zdjąć nie uszkadzając, tak czy inaczej ori nakrętek już się drugi raz nie zakłada, jak wyżej napisałem, a ja do siebie kupiłem duże nakrętki z obrotową podkładką, które nie mają dodatkowych zabezpieczeń.
_________________
Jest: Mazda 6 GH, Mazda 2 DY, Puma MK1
Było: Focus MK2FL, Clio 2, Mazda 323F BJ, Fiesta MK4
 
 
 
JoeMix 


Model: Ford Fiesta Mk7`09
Wersja: Titanium
Silnik: 1.4Duratec/96KM
Wiek: 45
Dołączył: 23 Maj 2004
Posty: 12088
Skąd: Konstantynów
Wysłany: 19 Lis 2008, 10:37   

Marcin, no nie widziałem, zawsze odkręcałem od tyłu, a w mk1/2 zabezpieczenie jest wielorazowego użytku.
_________________
Trist, yem nu enske ya vehatvase. Da!
 
 
Marcin 

Model: Inne auto
Wersja: Sport
Silnik: 1.6i16V/100KM
Imię: Marcin
Wiek: 40
Dołączył: 10 Kwi 2006
Posty: 3110
Skąd: Krosno Odrz.
Wysłany: 19 Lis 2008, 10:44   

nie wiem jak oni to w fabryce zakładają, ale bez wybebeszenia tej blaszki, która jest dookoła nie da się nasadki założyć, tym bardziej, że są tam chyba 4 płaskie nakrętki już dokładnie nie pamiętam.
_________________
Jest: Mazda 6 GH, Mazda 2 DY, Puma MK1
Było: Focus MK2FL, Clio 2, Mazda 323F BJ, Fiesta MK4
 
 
 
Marcinowaty 

Model: Inne auto
Wersja: Inna
Silnik: Inny
Imię: Marcin
Wiek: 46
Dołączył: 21 Sie 2008
Posty: 1447
Skąd: Trzcianka
Wysłany: 19 Lis 2008, 20:22   

Marcin napisał/a:
mmm kolega chce wymienić bębny, więc bez rozbierania łożysk i tak się nie obejdzie


O to mi chodziło. Jak tylko szczęki to mniejszy koszt będzie.
_________________
Był:
Fiat 126p Elegant 1998 r.
Była:
Ford Fiesta 1,3i 1995 rok
http://www.fiestaklubpols...der=asc&start=0
Jest Renault Clio 1,9dTi 2000 rok
http://fiestaklubpolska.p...ghlight=#743167
 
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Ten temat jest zablokowany bez możliwości zmiany postów lub pisania odpowiedzi
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Podobne Tematy
Temat Autor Forum Odpowiedzi Ostatni post
Brak nowych postów Przyklejony: FAQ - malowanie bębnów i zacisków hamulcowych
LOY Blacharstwo / Lakiernictwo / Kosmetyka samochodowa 16 17 Lis 2009, 15:52
piotrek1289
Brak nowych postów Przyklejony: [MK4] FAQ - Wymiana maglownicy
peugeot40619tdi Mechanika ogólna 1 10 Maj 2019, 22:44
keiner
Brak nowych postów Przyklejony: [MK6] Wymiana filtra paliwa TDCI
zizu Silniki diesla 20 26 Lis 2014, 19:13
MarcinCe
Brak nowych postów Przyklejony: FlockArt/Fast-Wheel - flokowanie & wymiana opon
Rasta Tuning stylistyczny 54 21 Sty 2019, 16:19
Rasta
Ten temat jest zablokowany bez możliwości zmiany postów lub pisania odpowiedzi Przyklejony: [MK3] Fiesta MK3
Fordy Fiesta III generacji (1989-1996)
Freeman Nasze auta 0 12 Lip 2011, 16:36
Freeman


Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group




Instagram




Fiesta Klub Polska nie ponosi odpowiedzialności za jakiekolwiek treści umieszczane przez użytkowników forum.
Odpowiedzialność ta spoczywa na autorach tych treści.