[MK3] Wymiana bębnów |
Autor |
Wiadomość |
mechcom

Model: Ford Fiesta Mk3`92
Wersja: Inna
Silnik: 1.1i/50KM
Imię: Łukasz
Wiek: 33 Dołączył: 24 Sie 2008 Posty: 397 Skąd: Wolsztyn (PWL)
|
Wysłany: 18 Lis 2008, 10:01
|
|
|
JoeMixzapomiałes dodac ze:
drugim przypadku trzeba odkrecic rurke od cylinterka a to lubi byc zardzewiałe i ułamywac sie |
_________________ Kupiłem Forda i śmieje mi sie morda
Moja Fiestka Zapraszam http://www.fiestaklubpols...p=416613#416613
 |
|
|
|
 |
Marcin
Model: Inne auto
Wersja: Sport
Silnik: 1.6i16V/100KM
Imię: Marcin
Wiek: 40 Dołączył: 10 Kwi 2006 Posty: 3110 Skąd: Krosno Odrz.
|
Wysłany: 18 Lis 2008, 11:13
|
|
|
hmmm kolega chce wymienić bębny, więc bez rozbierania łożysk i tak się nie obejdzie, więc gdzie tu logika w drugim sposobie a jak się nie zna to i tak w końcu zawoła kogoś kto zrobi to za niego albo za 100km będzie szukał warsztatu żeby mu to zrobili tak jak trzeba... |
_________________ Jest: Mazda 6 GH, Mazda 2 DY, Puma MK1
Było: Focus MK2FL, Clio 2, Mazda 323F BJ, Fiesta MK4 |
|
|
|
 |
JoeMix

Model: Ford Fiesta Mk7`09
Wersja: Titanium
Silnik: 1.4Duratec/96KM
Wiek: 45 Dołączył: 23 Maj 2004 Posty: 12088 Skąd: Konstantynów
|
Wysłany: 18 Lis 2008, 11:59
|
|
|
mechcom, po co chesz odkręcać wężyk od cylinderka - on zostaje na talerzu ze szczękami przecież, Marcin, ma rację - uciekł nam faktyczny problem, dotyczący wymiany a nie demontażu, a skoro wymiana to nowe bębny raczej nie będą w komplecie z czopem, więc trzeba odkręcać dużą śrubę pod deklem. |
_________________ Trist, yem nu enske ya vehatvase. Da! |
|
|
|
 |
Marcin
Model: Inne auto
Wersja: Sport
Silnik: 1.6i16V/100KM
Imię: Marcin
Wiek: 40 Dołączył: 10 Kwi 2006 Posty: 3110 Skąd: Krosno Odrz.
|
Wysłany: 18 Lis 2008, 13:23
|
|
|
JoeMix napisał/a: | więc trzeba odkręcać dużą śrubę pod deklem. |
przy okazji jak ktoś jeszcze tego nie ruszał to w oryginale są tam chyba 3-4 plaskich nakrętek, które później nie nadaja się do ponownego przykręcenia (a raczej nie powinno się ich przykręcać) i trzeba kupić nową nakrętke, która jest już normalnych rozmiarów. |
_________________ Jest: Mazda 6 GH, Mazda 2 DY, Puma MK1
Było: Focus MK2FL, Clio 2, Mazda 323F BJ, Fiesta MK4 |
|
|
|
 |
lesiokro
Model: Ford Fiesta Mk5`00
Wersja: Basic
Silnik: 1.3i/60KM
Imię: Leszek
Wiek: 45 Dołączył: 06 Sie 2007 Posty: 122 Skąd: Gdynia
|
Wysłany: 18 Lis 2008, 17:35
|
|
|
A mi się coś kojarzy ze prawe koło miało gwony prawy a lewe gwint lewy, no mogę się mylić bo już 2 lata nie mam MK3 |
_________________ lesiokro |
|
|
|
 |
rsobczynski [Usunięty]
|
Wysłany: 18 Lis 2008, 18:13
|
|
|
A co zrobic jak pod deklem jest sruba i cos ja otacza jakas blaszka jakby zabezpieczenie |
|
|
|
 |
Marcin
Model: Inne auto
Wersja: Sport
Silnik: 1.6i16V/100KM
Imię: Marcin
Wiek: 40 Dołączył: 10 Kwi 2006 Posty: 3110 Skąd: Krosno Odrz.
|
Wysłany: 18 Lis 2008, 18:50
|
|
|
wybebesz żeby nie przeszkadzało w odkręceniu
lesiokro napisał/a: | A mi się coś kojarzy ze prawe koło miało gwony prawy a lewe gwint lewy, no mogę się mylić bo już 2 lata nie mam MK3 |
w mk4 chyba jest już normalnie, tak coś mi się przypomina... |
_________________ Jest: Mazda 6 GH, Mazda 2 DY, Puma MK1
Było: Focus MK2FL, Clio 2, Mazda 323F BJ, Fiesta MK4 |
|
|
|
 |
JoeMix

Model: Ford Fiesta Mk7`09
Wersja: Titanium
Silnik: 1.4Duratec/96KM
Wiek: 45 Dołączył: 23 Maj 2004 Posty: 12088 Skąd: Konstantynów
|
Wysłany: 18 Lis 2008, 19:21
|
|
|
rsobczynski napisał/a: | A co zrobić jak pod deklem jest śruba i cos ja otacza jakas blaszka jakby zabezpieczenie | No, żeby się samo nie rozkręciło i na drodze żebyś koła nie zgubił, musisz to zdjąć, a po złożeniu założyć ponownie. |
_________________ Trist, yem nu enske ya vehatvase. Da! |
|
|
|
 |
rsobczynski [Usunięty]
|
Wysłany: 18 Lis 2008, 22:46 [MK3] Wymiana bębnów
|
|
|
Cała operacja przebiegła bardzo dobrze z góry dziekuje wszystkim za rady, za uwage i cierpliwość [chodz niektórzy jej nie mieli ] robiłem jednak metodą odkręcenie 4 srub z tyłu i sie udało jeszcze raz dzieki i mam nadzieje ze nikogo nie zdenrwowałem |
|
|
|
 |
Marcin
Model: Inne auto
Wersja: Sport
Silnik: 1.6i16V/100KM
Imię: Marcin
Wiek: 40 Dołączył: 10 Kwi 2006 Posty: 3110 Skąd: Krosno Odrz.
|
Wysłany: 18 Lis 2008, 23:20
|
|
|
JoeMix napisał/a: | rsobczynski napisał/a:
A co zrobić jak pod deklem jest śruba i cos ja otacza jakas blaszka jakby zabezpieczenie
No, żeby się samo nie rozkręciło i na drodze żebyś koła nie zgubił, musisz to zdjąć, a po złożeniu założyć ponownie. |
chyba tego nie widziałeś na żywca ale tego nie da się zdjąć nie uszkadzając, tak czy inaczej ori nakrętek już się drugi raz nie zakłada, jak wyżej napisałem, a ja do siebie kupiłem duże nakrętki z obrotową podkładką, które nie mają dodatkowych zabezpieczeń. |
_________________ Jest: Mazda 6 GH, Mazda 2 DY, Puma MK1
Było: Focus MK2FL, Clio 2, Mazda 323F BJ, Fiesta MK4 |
|
|
|
 |
JoeMix

Model: Ford Fiesta Mk7`09
Wersja: Titanium
Silnik: 1.4Duratec/96KM
Wiek: 45 Dołączył: 23 Maj 2004 Posty: 12088 Skąd: Konstantynów
|
Wysłany: 19 Lis 2008, 10:37
|
|
|
Marcin, no nie widziałem, zawsze odkręcałem od tyłu, a w mk1/2 zabezpieczenie jest wielorazowego użytku. |
_________________ Trist, yem nu enske ya vehatvase. Da! |
|
|
|
 |
Marcin
Model: Inne auto
Wersja: Sport
Silnik: 1.6i16V/100KM
Imię: Marcin
Wiek: 40 Dołączył: 10 Kwi 2006 Posty: 3110 Skąd: Krosno Odrz.
|
Wysłany: 19 Lis 2008, 10:44
|
|
|
nie wiem jak oni to w fabryce zakładają, ale bez wybebeszenia tej blaszki, która jest dookoła nie da się nasadki założyć, tym bardziej, że są tam chyba 4 płaskie nakrętki już dokładnie nie pamiętam. |
_________________ Jest: Mazda 6 GH, Mazda 2 DY, Puma MK1
Było: Focus MK2FL, Clio 2, Mazda 323F BJ, Fiesta MK4 |
|
|
|
 |
Marcinowaty
Model: Inne auto
Wersja: Inna
Silnik: Inny
Imię: Marcin
Wiek: 46 Dołączył: 21 Sie 2008 Posty: 1447 Skąd: Trzcianka
|
|
|
|
 |
|