Fiesta Klub Polska


Poprzedni temat «» Następny temat

Przesunięty przez: szynszyl
26 Mar 2014, 21:06
[MK4] Silnik - różnica pomiędzy 1.8D a Endura-De
Autor Wiadomość
ruskm 


Model: Ford Fiesta Mk7`13
Wersja: Trend
Silnik: 1.0/80KM
Wiek: 39
Dołączył: 10 Sty 2006
Posty: 53
Skąd: Kalisz
Wysłany: 30 Sty 2006, 11:19   

w endurach chyba jest elektronika z tego co wiem
_________________
Fiesta MK4 Deutsche Post//
Corolla E12 1,4vvt-i Terra
Fiesta VII 1,25 Trend
Fiesta VII lift 1,25 Trend
Focus MK II FL 1,6 TDCI 90DPF Trend+Silver X
Fiesta VII lift 5d 1.0 Trend + Gold X
Focus MK III 1,6 TDCI 95 Ambiente
Focus MK III FL 1,5 TDCI 95 Trend+ Gold X+Seat
 
 
 
kangurczak
[Usunięty]

Wysłany: 30 Sty 2006, 15:18   

Cytat:
a co to jest egr? :-)


Exhaust Gas Recilculation- czyli recyrkulacja spalin. Najprosciej mowiac to zawor laczacy kolektor wydechowy z dolotowym. Ciekawy wymysl ekologow instalowany po to aby zmniejszyc ilosc NOx w spalinach.
Czyli do kolektora dolotowego oprocz czystego powietrza trafia tez niewielka ilosc spalin. Dzieki czemu nasze auto zostaje zamulone.
 
 
ruskm 


Model: Ford Fiesta Mk7`13
Wersja: Trend
Silnik: 1.0/80KM
Wiek: 39
Dołączył: 10 Sty 2006
Posty: 53
Skąd: Kalisz
Wysłany: 30 Sty 2006, 15:32   

ale tylko w przypadku gdy nie jest obciazone jak mu sie sandal to to zamyka zawor(powinien)
i daje pelna pare
on chyba jeszcze mniej spala prze to
_________________
Fiesta MK4 Deutsche Post//
Corolla E12 1,4vvt-i Terra
Fiesta VII 1,25 Trend
Fiesta VII lift 1,25 Trend
Focus MK II FL 1,6 TDCI 90DPF Trend+Silver X
Fiesta VII lift 5d 1.0 Trend + Gold X
Focus MK III 1,6 TDCI 95 Ambiente
Focus MK III FL 1,5 TDCI 95 Trend+ Gold X+Seat
 
 
 
MATEUSZ 


Model: Ford Fiesta Mk3`90
Wersja: CL
Silnik: 1.8D/60KM
Imię: mateusz
Wiek: 42
Dołączył: 14 Sty 2005
Posty: 103
Skąd: Gdańsk
Wysłany: 1 Lut 2006, 11:59   

ja juz dawno to wywaliłem u siebie i auto lepiej chodzi bo jeśli nie czyszczy sie tego zaworu systamatycznie to ona w 1.8 sie zasyfia strasznie i auto tez zamula
_________________
Fiesta rok 1990 1.8 D sprzedany
VW T4 rok 1991 2.4 D
Seat Toledo 1994 1.8 B+LPG
 
 
 
Misior 

Model: Ford Fiesta Mk4`97
Wersja: Courier
Silnik: 1.8D/60KM
Wiek: 44
Dołączył: 19 Sty 2006
Posty: 20
Skąd: Czechówka
Wysłany: 1 Lut 2006, 12:04   

A mozesz na jakiejs focie pokazac gdzie ten zawór jest?
 
 
 
MATEUSZ 


Model: Ford Fiesta Mk3`90
Wersja: CL
Silnik: 1.8D/60KM
Imię: mateusz
Wiek: 42
Dołączył: 14 Sty 2005
Posty: 103
Skąd: Gdańsk
Wysłany: 1 Lut 2006, 12:20   

jak patrzysz od przodu to po prawej stronie kolektora ssącego z góry wychodzi wężyk podciśnienia i zasuwa do pompy wtrystkowej
_________________
Fiesta rok 1990 1.8 D sprzedany
VW T4 rok 1991 2.4 D
Seat Toledo 1994 1.8 B+LPG
 
 
 
Misior 

Model: Ford Fiesta Mk4`97
Wersja: Courier
Silnik: 1.8D/60KM
Wiek: 44
Dołączył: 19 Sty 2006
Posty: 20
Skąd: Czechówka
Wysłany: 1 Lut 2006, 13:51   

A mozesz jeszcze powiedziec co zrobic z tym wezykiem zeby ominąc egr? Calkiem go zdjąc i zaślepic czy co?
 
 
 
kratek 


Model: Ford Fiesta Mk3`95
Wersja: Inna
Silnik: 1.8D/60KM
Imię: Michał
Wiek: 41
Dołączył: 14 Sie 2005
Posty: 146
Skąd: wielkopolska
Wysłany: 2 Lut 2006, 09:42   

Cytat:
To sie moze zle skonczyc jezeli wprowadza "prawdziewe" przeglady i naprawde beda badali spaliny emialo byc euro2 nie ma auto nie sprawne!!!
nie bardzo wiem o co Ci chodzi...nie ma czym sie przejmowac - kazde auto podczas badanie technicznego ma spelniac norme emisji spalin przewidziana dla danego modelu i wieku auta, a fiesta diesel spelnia norme Euro 2 - z tego co wiem - bo ma katalizator spalin. Co do dbania o ekologie - to roznie z tym bywa - paliwa ekologiczne lub zawierające mniejszą ilość szkodliwych skladników nadal są droższe i malo kto przejmuje sie ekologią - nie ukrywajmy kazdy chce jezdzic jak najtaniej.
 
 
 
ruskm 


Model: Ford Fiesta Mk7`13
Wersja: Trend
Silnik: 1.0/80KM
Wiek: 39
Dołączył: 10 Sty 2006
Posty: 53
Skąd: Kalisz
Wysłany: 2 Lut 2006, 09:46   

No wiadomo ze u nas (w karaju) patrzy sie zeby bylo taniej i wcale nie uwazam tego za zle
no bo ile sie u nas zarabia i ile paliwo kosztuje kazdy wie!!!
Tylko pytanie czy Fiesta bez EGR dalej spelnia Euro 2?
_________________
Fiesta MK4 Deutsche Post//
Corolla E12 1,4vvt-i Terra
Fiesta VII 1,25 Trend
Fiesta VII lift 1,25 Trend
Focus MK II FL 1,6 TDCI 90DPF Trend+Silver X
Fiesta VII lift 5d 1.0 Trend + Gold X
Focus MK III 1,6 TDCI 95 Ambiente
Focus MK III FL 1,5 TDCI 95 Trend+ Gold X+Seat
 
 
 
Lokmen 
Zeus


Model: Inne auto
Wersja: Inna
Silnik: Inny
Dołączyła: 23 Maj 2004
Posty: 1723
Skąd: ___
Wysłany: 2 Lut 2006, 09:54   

odłacz EGR i jedź na badanie spalin a nie zadajesz głupie pytania :he:
_________________
 
 
 
kratek 


Model: Ford Fiesta Mk3`95
Wersja: Inna
Silnik: 1.8D/60KM
Imię: Michał
Wiek: 41
Dołączył: 14 Sie 2005
Posty: 146
Skąd: wielkopolska
Wysłany: 2 Lut 2006, 10:01   

Cytat:
odłacz EGR i jedź na badanie spalin a nie zadajesz głupie pytania

:brawo: :brawo: :brawo: :brawo: :brawo: :brawo: :brawo: :brawo: :brawo:
 
 
 
Misior 

Model: Ford Fiesta Mk4`97
Wersja: Courier
Silnik: 1.8D/60KM
Wiek: 44
Dołączył: 19 Sty 2006
Posty: 20
Skąd: Czechówka
Wysłany: 2 Lut 2006, 12:25   

No ale dalej dokladnie niewiadomo jak go odłączyc? Czy zdjąc ten wezyk tylko czy co?
 
 
 
kratek 


Model: Ford Fiesta Mk3`95
Wersja: Inna
Silnik: 1.8D/60KM
Imię: Michał
Wiek: 41
Dołączył: 14 Sie 2005
Posty: 146
Skąd: wielkopolska
Wysłany: 2 Lut 2006, 12:32   

Cytat:
No ale dalej dokladnie niewiadomo jak go odłączyc? Czy zdjąc ten wezyk tylko czy co?
tylko czemu ma to sluzyc :?: :?:
 
 
 
kratek 


Model: Ford Fiesta Mk3`95
Wersja: Inna
Silnik: 1.8D/60KM
Imię: Michał
Wiek: 41
Dołączył: 14 Sie 2005
Posty: 146
Skąd: wielkopolska
Wysłany: 2 Lut 2006, 13:05   

Chcialem tylko siedowiedziec dlaczego chcesz odlaczyc EGR - mam diesla od 5 lat i nie slyszalem nigdy o potrzebie odlaczania EGR'u - po to chyba jest ten topic czyz nie :?: ale przepraszam Pana znawce ze robie zamieszanie - juz nie bede :-P Pozdrawiam
 
 
 
Garfield
[Usunięty]

Wysłany: 3 Lut 2006, 08:33   

odłączenie EGR spowoduje koniec kopcenia...
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Podobne Tematy
Temat Autor Forum Odpowiedzi Ostatni post
Brak nowych postów Przyklejony: [MK5] Silnik Zetec-S przerywa, szarpie przy dodawaniu gazu
silnik przerywa, szarpie przy dodaniu gazu - winna cewka zapłonowa
Raffaello Elektryka silnika 5 19 Wrz 2016, 21:17
Mizer 59
Ten temat jest zablokowany bez możliwości zmiany postów lub pisania odpowiedzi Przyklejony: [MK4] Fiesta MK4
Fordy Fiesta IV generacji (1996-1999)
Freeman Nasze auta 0 12 Lip 2011, 16:34
Freeman
Brak nowych postów Przyklejony: [MK4] FAQ - Wymiana maglownicy
peugeot40619tdi Mechanika ogólna 1 10 Maj 2019, 22:44
keiner
Brak nowych postów Przyklejony: [MK4] FAQ - lampy MORETTE / WOLF - regeneracja
LOY Tuning stylistyczny 1 6 Cze 2011, 23:16
hubi_2006
Brak nowych postów [MK3] CPP - czy jest różnica pomiędzy czerwonym a czarnym
Madam Elektryka 3 13 Kwi 2010, 11:51
Parch


Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group




Instagram




Fiesta Klub Polska nie ponosi odpowiedzialności za jakiekolwiek treści umieszczane przez użytkowników forum.
Odpowiedzialność ta spoczywa na autorach tych treści.