Fiesta Klub Polska


Poprzedni temat «» Następny temat

Tagi tematu: Brak tagów.

swap silnika.
Autor Wiadomość
PumaRST 
Princessa of Ułęż





Model: Inne auto
Wersja: Inna
Silnik: Inny
Dołączyła: 09 Cze 2004
Posty: 3192
Skąd: OBR Niestachów
Wysłany: 18 Lis 2005, 22:58   

a mówił cos dokładniej?? o potrzebnych przeróbkach??
_________________
Ford Fiesta RS ZetecTurbo 207KM 250Nm ET: 13:85 RiP
 
 
 
rex
[Usunięty]

Wysłany: 19 Lis 2005, 02:26   

sorry ze sie wtracam chociaz z fefku jestem :) Ale czemu chcecie pakowac rs2000. Ten silnik ma 150 kucy ale zrobienie z nim czefos wiecej to juz sa straszne koszta. Do tego uturbianie generalnie odradzane. A tak to mozna wsadzic sobie zeteca nawet 1.8 i potem uturbic z osprztem z frst. Glowa w zetecu podobno jest dobra do turba i do tego waleczki seryjne dobrze to znosza. Angole wyciagneli o ile sie nie myle 220 koni i to bez strasznych nakladow i do tego to sie nie sypie. Tu jest super to przedstawione i chyba prosciej sie nie da :) zatec turbo
 
 
Lokmen 
Zeus


Model: Inne auto
Wersja: Inna
Silnik: Inny
Dołączyła: 23 Maj 2004
Posty: 1723
Skąd: ___
Wysłany: 19 Lis 2005, 10:52   

2,0 Zetecki też ładnie wchodzą i dają sie uturbić..
_________________
 
 
 
Daras84 
King of Bednary 2011





Model: Ford Fiesta Mk3`90
Wersja: RST
Silnik: 2.0 16V
Dołączyła: 05 Maj 2005
Posty: 2563
Skąd: Gliwice
Wysłany: 19 Lis 2005, 14:53   

PUMA napisał/a:
a mówił cos dokładniej?? o potrzebnych przeróbkach??


jak znajde czas to na spokojnie pojade do niego pogadac... bo wczoraj wyskoczył mu wyjazd i nie skaczylismy tematu.....

jak bede cos wiedizał wiecej to pierwszy sie o tym dowiesz:)
_________________
AUTO LAWETA 24H
SKUP AUT całych i powypadkowych 883-255-991
 
 
 
PumaRST 
Princessa of Ułęż





Model: Inne auto
Wersja: Inna
Silnik: Inny
Dołączyła: 09 Cze 2004
Posty: 3192
Skąd: OBR Niestachów
Wysłany: 19 Lis 2005, 16:42   

rex napisał/a:
sorry ze sie wtracam chociaz z fefku jestem :) Ale czemu chcecie pakowac rs2000. Ten silnik ma 150 kucy ale zrobienie z nim czefos wiecej to juz sa straszne koszta. Do tego uturbianie generalnie odradzane. A tak to mozna wsadzic sobie zeteca nawet 1.8 i potem uturbic z osprztem z frst. Glowa w zetecu podobno jest dobra do turba i do tego waleczki seryjne dobrze to znosza. Angole wyciagneli o ile sie nie myle 220 koni i to bez strasznych nakladow i do tego to sie nie sypie. Tu jest super to przedstawione i chyba prosciej sie nie da :) zatec turbo


po pierwsze sie nie wtrącasz :D , każde zdanie jest dobrze widziane,
po drugie masz racje jesli chce sie uturbiac to lepiej ZETEC ale jesli ma zostać N/A to moim zdaniem lepiej RS2000.

PS: Wygląda na to że masz pojęcie o Fordach w szczególności o RST i innych konwersjach na Turbo wiec licze że bedziesz sie wypowiadał na naszym forum choć nie masz Fiesty, co wcale nam nie przeszkadza :lol: Pozdrawiam i zapraszam do wszelakich dyskusji.
_________________
Ford Fiesta RS ZetecTurbo 207KM 250Nm ET: 13:85 RiP
 
 
 
rex
[Usunięty]

Wysłany: 20 Lis 2005, 21:06   

hmmm a nie lepiej na silnik od FRST zmienic?? Ja przed wakacjami dowiadywalem sie to gosc co sprowadzal akurat mial kompletny z wiazka i z turbina za 2400zl z jakas tam gwara...to chyba jest o wiele lepsza opcja boz zwiekszenie mocy bedzie dosc latwe. Do 160 kucy dobije pewnie na tej T2 a potem zmieniasz na mozna miec 180-190...mysle ze to wszystko razem ze strojeniem i programami i nawet ta t3 z kolektorem od erst wyjdzie mniej niz caly ten swap na rs2000...ja bym to przemyslal
 
 
doogi
[Usunięty]

Wysłany: 21 Lis 2005, 19:19   

wiecie, nie chodziło mi o zawrotne moce do jak wiecie fieścinką powyżej 200 koni juz sie ciezko jezdzi, a autko o wadze 900kg i mocy 150 koni w zupełności wystarcza, no i chyba zmiana programu duzo daje w rs2000 (extremalnie na wyscigi lub cos w tym stylu).
 
 
rex
[Usunięty]

Wysłany: 21 Lis 2005, 23:47   

Ale po pierwsze to nie trzeba zaraz robic 200 koni...a po drugie to program daje pewnie z 5 kucy albo 10....poza tym rs2000 tez moze byc zakatowany i wcale nie musi miec 150 koni a do tego ile roboty z przekladka...i ciezszy. I jeszcze jedno....jak sie wsadzi rs2000 do essiego MKIV i tak zeby sie miescil normalnie to trzeba miec zawias twrsy jak fix zeby nie rozwalic na pierwszej studzience miski....wystarczy poczytac na niemiecki forum. Jak oni na to narzekaja to co dopiero u nas :) )
 
 
maly440
[Usunięty]

Wysłany: 2 Sty 2006, 21:13   

Witam! mam silniczek 1,3 ale ma troszke mało mocy jak dla mnie :D ichciałbym sobie wsadzić coś większego przynajmniej 1,6 ale najlepiej 1,8 benzynke :V: ale niewiem co bym musiał wymienić oprócz samego silnika i chyba skrzyni... doradzcie mi coś, myślałem troszke nad jakimś używanym z małym przebiegiem na gazniku ale nie koniecznie...
 
 
PumaRST 
Princessa of Ułęż





Model: Inne auto
Wersja: Inna
Silnik: Inny
Dołączyła: 09 Cze 2004
Posty: 3192
Skąd: OBR Niestachów
Wysłany: 2 Sty 2006, 21:27   

Silnik, łapy do silnika, wiązke, komp, map sensor, chłodnice wentylator, belke pod skrzynie w wypadku 1,8, skrzynie, pompe paliwa, korektor siły hamowania, chmules przynajmniej przód, zawieszenie ( amorki/sprężyny/stabilizatory)

Chyba to wszystko albo zapomniałem o jakiś pierdołach,

jesli musze coś dokładnie wyjaśnic to napisz na PW

Pozdro
_________________
Ford Fiesta RS ZetecTurbo 207KM 250Nm ET: 13:85 RiP
 
 
 
doogi
[Usunięty]

Wysłany: 2 Sty 2006, 22:21   

mno z tego co sie dowiadywałem ze swapu 1.6 na 1.8 przy fiestach nie jest duzo roboty bo prawie wszystko maja podobne.
jezeli chodzi jednak o swap na wieksza skale (>0.4L) to wchodzi w gre zawias, hamulce, spawanie, czasem poszerzanie boxa silnika.
to tyle zmian oczywiscie oprucz calego kompletnego silnika, skrzyni i dodatków w postaci rurek, przewodow i innych pioerdół :)

ale jezeli kochasz to auto i chcesz miec taki silnik to jestem całkowicie za ;]

jakybm mial troche pieniedzy to bym zmieniał na zetec 2.0 najlpiej i dodał turbo (o ile nie robili takich silnikow z turbo :) )
 
 
Lokmen 
Zeus


Model: Inne auto
Wersja: Inna
Silnik: Inny
Dołączyła: 23 Maj 2004
Posty: 1723
Skąd: ___
Wysłany: 2 Sty 2006, 22:27   

Gebal napisał/a:
mno z tego co sie dowiadywałem ze swapu 1.6 na 1.8 przy fiestach nie jest duzo roboty bo prawie wszystko maja podobne.
jezeli chodzi jednak o swap na wieksza skale (>0.4L) to wchodzi w gre zawias, hamulce, spawanie, czasem poszerzanie boxa silnika.
to tyle zmian oczywiscie oprucz calego kompletnego silnika, skrzyni i dodatków w postaci rurek, przewodow i innych pioerdół :)

ale jezeli kochasz to auto i chcesz miec taki silnik to jestem całkowicie za ;]

jakybm mial 10000,- to bym zmieniał na zetec 2.0 najlpiej i dodał turbo (o ile nie robili takich silnikow z turbo :) )

To idź sie dowiedz jeszcze raz, tylko tak konkretnie. SWAP 1,8 to całkiem inna bajka, tylko swapowanie 1,6 jest bezproblemowe, reszta to rzeźba z tym ze przy 1,8 jest jej najmniej a przy 2,0 najwięcej.
_________________
 
 
 
maly440
[Usunięty]

Wysłany: 2 Sty 2006, 22:42   

HEH LUDZIE WYLUZUJCIE !! :p nie jestem mlionerem :D znajomy mi mowił że moze mi załatwic silnik od escorta 1,6 z chyba 98r za pare stówek (300 czy 400) a nie o jakimś monstrum z turbem :D niemówie żebym czegoś takiego niechciał ale jestem realistom :) ile bym musiał wybulić za te inne przeróby i części ??
 
 
PumaRST 
Princessa of Ułęż





Model: Inne auto
Wersja: Inna
Silnik: Inny
Dołączyła: 09 Cze 2004
Posty: 3192
Skąd: OBR Niestachów
Wysłany: 2 Sty 2006, 23:45   

jesli mowa o 1,6 to potrzebujesz silnik z wiązka Kompem, pompe paliwa, przednie hamulce, zawiaz z xr2i/si/rs, weże wodne i chłodnice z wentylatorem

Ale to jesli mówimy o 1,6 8v cvh
_________________
Ford Fiesta RS ZetecTurbo 207KM 250Nm ET: 13:85 RiP
 
 
 
Kacper
[Usunięty]

Wysłany: 3 Sty 2006, 00:16   

PUMA napisał/a:
jesli mowa o 1,6 to potrzebujesz silnik z wiązka Kompem, pompe paliwa, przednie hamulce, zawiaz z xr2i/si/rs, weże wodne i chłodnice z wentylatorem

Ale to jesli mówimy o 1,6 8v cvh

jezeli on pisze o Escorcie po 95 i 1.6 ... to na 99% jest to 1.6 16V 90koni ZETEC
 
 
PumaRST 
Princessa of Ułęż





Model: Inne auto
Wersja: Inna
Silnik: Inny
Dołączyła: 09 Cze 2004
Posty: 3192
Skąd: OBR Niestachów
Wysłany: 3 Sty 2006, 00:32   

Kacper napisał/a:
PUMA napisał/a:
jesli mowa o 1,6 to potrzebujesz silnik z wiązka Kompem, pompe paliwa, przednie hamulce, zawiaz z xr2i/si/rs, weże wodne i chłodnice z wentylatorem

Ale to jesli mówimy o 1,6 8v cvh

jezeli on pisze o Escorcie po 95 i 1.6 ... to na 99% jest to 1.6 16V 90koni ZETEC


Wiem dlatego zaznaczyłem o jakim silniku mówie :D
_________________
Ford Fiesta RS ZetecTurbo 207KM 250Nm ET: 13:85 RiP
 
 
 
Kiler
[Usunięty]

Wysłany: 8 Lip 2006, 20:43   

Panowie co do cen to troche przesadzacie ja znalazlem silnik z rs ze skrzynia i osprzsetem za 1200zl!! a za 3-4 tys to calego rsa mozna znalesc!! i ja wlasnie tak planuje zrobic!!
 
 
doogi
[Usunięty]

Wysłany: 8 Lip 2006, 20:48   

Kiler napisał/a:
Panowie co do cen to troche przesadzacie ja znalazlem silnik z rs ze skrzynia i osprzsetem za 1200zl!! a za 3-4 tys to calego rsa mozna znalesc!! i ja wlasnie tak planuje zrobic!!


pewnie do remontu :) i rs-a i ten silnik :)
zdrowy silnik tak jak pisano. kolo 2000zł
 
 
Intruder
[Usunięty]

Wysłany: 9 Lip 2006, 17:40   

Gebal napisał/a:
Kiler napisał/a:
Panowie co do cen to troche przesadzacie ja znalazlem silnik z rs ze skrzynia i osprzsetem za 1200zl!! a za 3-4 tys to calego rsa mozna znalesc!! i ja wlasnie tak planuje zrobic!!


pewnie do remontu :) i rs-a i ten silnik :)
zdrowy silnik tak jak pisano. kolo 2000zł


mylisz sie Gebal... przejzyj allegro... ze wzgledu na to ile aut przeznaczaja do rozbiurki narobilo sie tyle silników na rynku ze zdrowe 1,6 mozna kupic juz za 900 zł a w mocno dobrym stanie i odrobinie szczescia za 1200 zł bez skrzyni
 
 
Daras84 
King of Bednary 2011





Model: Ford Fiesta Mk3`90
Wersja: RST
Silnik: 2.0 16V
Dołączyła: 05 Maj 2005
Posty: 2563
Skąd: Gliwice
Wysłany: 9 Lip 2006, 18:27   

tylko skad masz miec pewnosc ze ten silnik jest dobry?? uwiezysz sprzedajacemu?? u nas na slasku jest firma ktora handluje silnikami w 3 kategoriach zuzycia i kazdy z nich jest schamowany i wg tego jest szacowany jego stan.... dl;atego za zdrowy silnik trzeba dac 2 klocki
_________________
AUTO LAWETA 24H
SKUP AUT całych i powypadkowych 883-255-991
 
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Podobne Tematy
Temat Autor Forum Odpowiedzi Ostatni post
Brak nowych postów Przyklejony: [MK3] Swap na RS2000..co potrzeba?
bigel Tuning mechaniczny 21 20 Maj 2013, 14:32
Daras84
Brak nowych postów Swap silnika z 1.3 na 1.6??
Gość Tuning mechaniczny 16 16 Paź 2008, 21:19
Laskosz
Brak nowych postów Swap wymiana silnika
bulkowsky Mechanika silnika 3 8 Lip 2014, 12:09
Igraszki
Brak nowych postów Swap silnika z Fusiona
Kompatybilność silnika z Forda Fusiona 1.4 (2008)
SylciaX Mechanika silnika 4 19 Maj 2023, 23:20
slawomirro
Brak nowych postów SWAP Silnika a Papiery
mat-eex Ubezpieczenia i rejestracja aut 24 12 Lut 2010, 11:15
sowa


Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group




Instagram




Fiesta Klub Polska nie ponosi odpowiedzialności za jakiekolwiek treści umieszczane przez użytkowników forum.
Odpowiedzialność ta spoczywa na autorach tych treści.