swap silnika. |
Autor |
Wiadomość |
PumaRST
Princessa of Ułęż


Model: Inne auto
Wersja: Inna
Silnik: Inny
Dołączyła: 09 Cze 2004 Posty: 3192 Skąd: OBR Niestachów
|
Wysłany: 18 Lis 2005, 22:58
|
|
|
a mówił cos dokładniej?? o potrzebnych przeróbkach?? |
_________________ Ford Fiesta RS ZetecTurbo 207KM 250Nm ET: 13:85 RiP |
|
|
|
 |
rex [Usunięty]
|
Wysłany: 19 Lis 2005, 02:26
|
|
|
sorry ze sie wtracam chociaz z fefku jestem Ale czemu chcecie pakowac rs2000. Ten silnik ma 150 kucy ale zrobienie z nim czefos wiecej to juz sa straszne koszta. Do tego uturbianie generalnie odradzane. A tak to mozna wsadzic sobie zeteca nawet 1.8 i potem uturbic z osprztem z frst. Glowa w zetecu podobno jest dobra do turba i do tego waleczki seryjne dobrze to znosza. Angole wyciagneli o ile sie nie myle 220 koni i to bez strasznych nakladow i do tego to sie nie sypie. Tu jest super to przedstawione i chyba prosciej sie nie da zatec turbo |
|
|
|
 |
Lokmen
Zeus
Model: Inne auto
Wersja: Inna
Silnik: Inny
Dołączyła: 23 Maj 2004 Posty: 1723 Skąd: ___
|
Wysłany: 19 Lis 2005, 10:52
|
|
|
2,0 Zetecki też ładnie wchodzą i dają sie uturbić.. |
_________________
 |
|
|
|
 |
Daras84
King of Bednary 2011


Model: Ford Fiesta Mk3`90
Wersja: RST
Silnik: 2.0 16V
Dołączyła: 05 Maj 2005 Posty: 2563 Skąd: Gliwice
|
Wysłany: 19 Lis 2005, 14:53
|
|
|
PUMA napisał/a: | a mówił cos dokładniej?? o potrzebnych przeróbkach?? |
jak znajde czas to na spokojnie pojade do niego pogadac... bo wczoraj wyskoczył mu wyjazd i nie skaczylismy tematu.....
jak bede cos wiedizał wiecej to pierwszy sie o tym dowiesz:) |
_________________ AUTO LAWETA 24H
SKUP AUT całych i powypadkowych 883-255-991 |
|
|
|
 |
PumaRST
Princessa of Ułęż


Model: Inne auto
Wersja: Inna
Silnik: Inny
Dołączyła: 09 Cze 2004 Posty: 3192 Skąd: OBR Niestachów
|
Wysłany: 19 Lis 2005, 16:42
|
|
|
rex napisał/a: | sorry ze sie wtracam chociaz z fefku jestem Ale czemu chcecie pakowac rs2000. Ten silnik ma 150 kucy ale zrobienie z nim czefos wiecej to juz sa straszne koszta. Do tego uturbianie generalnie odradzane. A tak to mozna wsadzic sobie zeteca nawet 1.8 i potem uturbic z osprztem z frst. Glowa w zetecu podobno jest dobra do turba i do tego waleczki seryjne dobrze to znosza. Angole wyciagneli o ile sie nie myle 220 koni i to bez strasznych nakladow i do tego to sie nie sypie. Tu jest super to przedstawione i chyba prosciej sie nie da zatec turbo |
po pierwsze sie nie wtrącasz , każde zdanie jest dobrze widziane,
po drugie masz racje jesli chce sie uturbiac to lepiej ZETEC ale jesli ma zostać N/A to moim zdaniem lepiej RS2000.
PS: Wygląda na to że masz pojęcie o Fordach w szczególności o RST i innych konwersjach na Turbo wiec licze że bedziesz sie wypowiadał na naszym forum choć nie masz Fiesty, co wcale nam nie przeszkadza :lol: Pozdrawiam i zapraszam do wszelakich dyskusji. |
_________________ Ford Fiesta RS ZetecTurbo 207KM 250Nm ET: 13:85 RiP |
|
|
|
 |
rex [Usunięty]
|
Wysłany: 20 Lis 2005, 21:06
|
|
|
hmmm a nie lepiej na silnik od FRST zmienic?? Ja przed wakacjami dowiadywalem sie to gosc co sprowadzal akurat mial kompletny z wiazka i z turbina za 2400zl z jakas tam gwara...to chyba jest o wiele lepsza opcja boz zwiekszenie mocy bedzie dosc latwe. Do 160 kucy dobije pewnie na tej T2 a potem zmieniasz na mozna miec 180-190...mysle ze to wszystko razem ze strojeniem i programami i nawet ta t3 z kolektorem od erst wyjdzie mniej niz caly ten swap na rs2000...ja bym to przemyslal |
|
|
|
 |
doogi [Usunięty]
|
Wysłany: 21 Lis 2005, 19:19
|
|
|
wiecie, nie chodziło mi o zawrotne moce do jak wiecie fieścinką powyżej 200 koni juz sie ciezko jezdzi, a autko o wadze 900kg i mocy 150 koni w zupełności wystarcza, no i chyba zmiana programu duzo daje w rs2000 (extremalnie na wyscigi lub cos w tym stylu). |
|
|
|
 |
rex [Usunięty]
|
Wysłany: 21 Lis 2005, 23:47
|
|
|
Ale po pierwsze to nie trzeba zaraz robic 200 koni...a po drugie to program daje pewnie z 5 kucy albo 10....poza tym rs2000 tez moze byc zakatowany i wcale nie musi miec 150 koni a do tego ile roboty z przekladka...i ciezszy. I jeszcze jedno....jak sie wsadzi rs2000 do essiego MKIV i tak zeby sie miescil normalnie to trzeba miec zawias twrsy jak fix zeby nie rozwalic na pierwszej studzience miski....wystarczy poczytac na niemiecki forum. Jak oni na to narzekaja to co dopiero u nas ) |
|
|
|
 |
maly440 [Usunięty]
|
Wysłany: 2 Sty 2006, 21:13
|
|
|
Witam! mam silniczek 1,3 ale ma troszke mało mocy jak dla mnie ichciałbym sobie wsadzić coś większego przynajmniej 1,6 ale najlepiej 1,8 benzynke ale niewiem co bym musiał wymienić oprócz samego silnika i chyba skrzyni... doradzcie mi coś, myślałem troszke nad jakimś używanym z małym przebiegiem na gazniku ale nie koniecznie... |
|
|
|
 |
PumaRST
Princessa of Ułęż


Model: Inne auto
Wersja: Inna
Silnik: Inny
Dołączyła: 09 Cze 2004 Posty: 3192 Skąd: OBR Niestachów
|
Wysłany: 2 Sty 2006, 21:27
|
|
|
Silnik, łapy do silnika, wiązke, komp, map sensor, chłodnice wentylator, belke pod skrzynie w wypadku 1,8, skrzynie, pompe paliwa, korektor siły hamowania, chmules przynajmniej przód, zawieszenie ( amorki/sprężyny/stabilizatory)
Chyba to wszystko albo zapomniałem o jakiś pierdołach,
jesli musze coś dokładnie wyjaśnic to napisz na PW
Pozdro |
_________________ Ford Fiesta RS ZetecTurbo 207KM 250Nm ET: 13:85 RiP |
|
|
|
 |
doogi [Usunięty]
|
Wysłany: 2 Sty 2006, 22:21
|
|
|
mno z tego co sie dowiadywałem ze swapu 1.6 na 1.8 przy fiestach nie jest duzo roboty bo prawie wszystko maja podobne.
jezeli chodzi jednak o swap na wieksza skale (>0.4L) to wchodzi w gre zawias, hamulce, spawanie, czasem poszerzanie boxa silnika.
to tyle zmian oczywiscie oprucz calego kompletnego silnika, skrzyni i dodatków w postaci rurek, przewodow i innych pioerdół
ale jezeli kochasz to auto i chcesz miec taki silnik to jestem całkowicie za ;]
jakybm mial troche pieniedzy to bym zmieniał na zetec 2.0 najlpiej i dodał turbo (o ile nie robili takich silnikow z turbo ) |
|
|
|
 |
Lokmen
Zeus
Model: Inne auto
Wersja: Inna
Silnik: Inny
Dołączyła: 23 Maj 2004 Posty: 1723 Skąd: ___
|
Wysłany: 2 Sty 2006, 22:27
|
|
|
Gebal napisał/a: | mno z tego co sie dowiadywałem ze swapu 1.6 na 1.8 przy fiestach nie jest duzo roboty bo prawie wszystko maja podobne.
jezeli chodzi jednak o swap na wieksza skale (>0.4L) to wchodzi w gre zawias, hamulce, spawanie, czasem poszerzanie boxa silnika.
to tyle zmian oczywiscie oprucz calego kompletnego silnika, skrzyni i dodatków w postaci rurek, przewodow i innych pioerdół
ale jezeli kochasz to auto i chcesz miec taki silnik to jestem całkowicie za ;]
jakybm mial 10000,- to bym zmieniał na zetec 2.0 najlpiej i dodał turbo (o ile nie robili takich silnikow z turbo ) |
To idź sie dowiedz jeszcze raz, tylko tak konkretnie. SWAP 1,8 to całkiem inna bajka, tylko swapowanie 1,6 jest bezproblemowe, reszta to rzeźba z tym ze przy 1,8 jest jej najmniej a przy 2,0 najwięcej. |
_________________
 |
|
|
|
 |
maly440 [Usunięty]
|
Wysłany: 2 Sty 2006, 22:42
|
|
|
HEH LUDZIE WYLUZUJCIE !! :p nie jestem mlionerem znajomy mi mowił że moze mi załatwic silnik od escorta 1,6 z chyba 98r za pare stówek (300 czy 400) a nie o jakimś monstrum z turbem niemówie żebym czegoś takiego niechciał ale jestem realistom ile bym musiał wybulić za te inne przeróby i części ?? |
|
|
|
 |
PumaRST
Princessa of Ułęż


Model: Inne auto
Wersja: Inna
Silnik: Inny
Dołączyła: 09 Cze 2004 Posty: 3192 Skąd: OBR Niestachów
|
Wysłany: 2 Sty 2006, 23:45
|
|
|
jesli mowa o 1,6 to potrzebujesz silnik z wiązka Kompem, pompe paliwa, przednie hamulce, zawiaz z xr2i/si/rs, weże wodne i chłodnice z wentylatorem
Ale to jesli mówimy o 1,6 8v cvh |
_________________ Ford Fiesta RS ZetecTurbo 207KM 250Nm ET: 13:85 RiP |
|
|
|
 |
Kacper [Usunięty]
|
Wysłany: 3 Sty 2006, 00:16
|
|
|
PUMA napisał/a: | jesli mowa o 1,6 to potrzebujesz silnik z wiązka Kompem, pompe paliwa, przednie hamulce, zawiaz z xr2i/si/rs, weże wodne i chłodnice z wentylatorem
Ale to jesli mówimy o 1,6 8v cvh |
jezeli on pisze o Escorcie po 95 i 1.6 ... to na 99% jest to 1.6 16V 90koni ZETEC |
|
|
|
 |
PumaRST
Princessa of Ułęż


Model: Inne auto
Wersja: Inna
Silnik: Inny
Dołączyła: 09 Cze 2004 Posty: 3192 Skąd: OBR Niestachów
|
Wysłany: 3 Sty 2006, 00:32
|
|
|
Kacper napisał/a: | PUMA napisał/a: | jesli mowa o 1,6 to potrzebujesz silnik z wiązka Kompem, pompe paliwa, przednie hamulce, zawiaz z xr2i/si/rs, weże wodne i chłodnice z wentylatorem
Ale to jesli mówimy o 1,6 8v cvh |
jezeli on pisze o Escorcie po 95 i 1.6 ... to na 99% jest to 1.6 16V 90koni ZETEC |
Wiem dlatego zaznaczyłem o jakim silniku mówie |
_________________ Ford Fiesta RS ZetecTurbo 207KM 250Nm ET: 13:85 RiP |
|
|
|
 |
Kiler [Usunięty]
|
Wysłany: 8 Lip 2006, 20:43
|
|
|
Panowie co do cen to troche przesadzacie ja znalazlem silnik z rs ze skrzynia i osprzsetem za 1200zl!! a za 3-4 tys to calego rsa mozna znalesc!! i ja wlasnie tak planuje zrobic!! |
|
|
|
 |
doogi [Usunięty]
|
Wysłany: 8 Lip 2006, 20:48
|
|
|
Kiler napisał/a: | Panowie co do cen to troche przesadzacie ja znalazlem silnik z rs ze skrzynia i osprzsetem za 1200zl!! a za 3-4 tys to calego rsa mozna znalesc!! i ja wlasnie tak planuje zrobic!! |
pewnie do remontu i rs-a i ten silnik
zdrowy silnik tak jak pisano. kolo 2000zł |
|
|
|
 |
Intruder [Usunięty]
|
Wysłany: 9 Lip 2006, 17:40
|
|
|
Gebal napisał/a: | Kiler napisał/a: | Panowie co do cen to troche przesadzacie ja znalazlem silnik z rs ze skrzynia i osprzsetem za 1200zl!! a za 3-4 tys to calego rsa mozna znalesc!! i ja wlasnie tak planuje zrobic!! |
pewnie do remontu i rs-a i ten silnik
zdrowy silnik tak jak pisano. kolo 2000zł |
mylisz sie Gebal... przejzyj allegro... ze wzgledu na to ile aut przeznaczaja do rozbiurki narobilo sie tyle silników na rynku ze zdrowe 1,6 mozna kupic juz za 900 zł a w mocno dobrym stanie i odrobinie szczescia za 1200 zł bez skrzyni |
|
|
|
 |
Daras84
King of Bednary 2011


Model: Ford Fiesta Mk3`90
Wersja: RST
Silnik: 2.0 16V
Dołączyła: 05 Maj 2005 Posty: 2563 Skąd: Gliwice
|
Wysłany: 9 Lip 2006, 18:27
|
|
|
tylko skad masz miec pewnosc ze ten silnik jest dobry?? uwiezysz sprzedajacemu?? u nas na slasku jest firma ktora handluje silnikami w 3 kategoriach zuzycia i kazdy z nich jest schamowany i wg tego jest szacowany jego stan.... dl;atego za zdrowy silnik trzeba dac 2 klocki |
_________________ AUTO LAWETA 24H
SKUP AUT całych i powypadkowych 883-255-991 |
|
|
|
 |
|