Przesunięty przez: szynszyl 29 Mar 2014, 14:59 |
[MK3] Strumienica |
Autor |
Wiadomość |
rosol1988 [Usunięty]
|
Wysłany: 31 Maj 2007, 11:56 [MK3] Strumienica
|
|
|
Witam,
Prosze o pomoc w wyborze strumienicy do fofci 1,4 91' w przedziale od 0 do 50 zl
pozdro |
Ostatnio zmieniony przez trzeci 31 Lip 2010, 21:50, w całości zmieniany 1 raz |
|
|
|
|
Qzyn
Model: Ford Fiesta Mk5`00
Wersja: Sport
Silnik: 1.6i/104KM
Wiek: 44 Dołączył: 22 Cze 2004 Posty: 1811 Skąd: Radlin
|
Wysłany: 31 Maj 2007, 12:16
|
|
|
Jesli chcesz szczera odpowiedz to mozesz wybrac dowolna/najtansza i srednicy podobnej do srednicy twojego wydechu. Kazda z nich da mniej wiecej tyle samo, czyli: wyglad ala katalizator, dobre poczucie swiadomosci jej posiadania i i przyrost mocy +- 0 koni mechanicznych.
Pozdrawiam |
_________________ "Mission impossible" rozpoczęta |
|
|
|
|
Piter
Ninja TEAM
Model: Ford Fiesta Mk3`92
Wersja: Xr2i
Silnik: RS2000/150KM
Dołączył: 07 Gru 2005 Posty: 3843 Skąd: Wrocław
|
Wysłany: 31 Maj 2007, 12:22
|
|
|
A co za różnica?
Łuskowa ma być. |
_________________ MK3 XR2i Czarna Curva 1.6 CVH --- RSCurva 2.0 N7a + SZPERA
MK4 1.25 ZETEC Ghia
MK6 1.4 TDCI w automacie - coraz gorzej ze mną ... |
|
|
|
|
zoharek
Model: Inne auto
Wersja: Inna
Silnik: Inny
Imię: Rafał
Wiek: 40 Dołączył: 22 Sty 2007 Posty: 527 Skąd: Łódź
|
Wysłany: 31 Maj 2007, 12:45
|
|
|
A da się znaleźć takie o dużej średnicy, powiedzmy 8-9cm (dokładnie będę musiał zmierzyć), bo czeka mnie przy robieniu wydechu wypatroszenie katalizatora, a obudowa przy moim 1.3i jest dość śmieszna jak wiecie. |
|
|
|
|
Piter
Ninja TEAM
Model: Ford Fiesta Mk3`92
Wersja: Xr2i
Silnik: RS2000/150KM
Dołączył: 07 Gru 2005 Posty: 3843 Skąd: Wrocław
|
Wysłany: 31 Maj 2007, 12:49
|
|
|
Jest chyba taka sama jak przy 1.1 |
_________________ MK3 XR2i Czarna Curva 1.6 CVH --- RSCurva 2.0 N7a + SZPERA
MK4 1.25 ZETEC Ghia
MK6 1.4 TDCI w automacie - coraz gorzej ze mną ... |
|
|
|
|
zoharek
Model: Inne auto
Wersja: Inna
Silnik: Inny
Imię: Rafał
Wiek: 40 Dołączył: 22 Sty 2007 Posty: 527 Skąd: Łódź
|
Wysłany: 31 Maj 2007, 13:03
|
|
|
A nie wiem jaka jest przy 1.1, ale u mnie katalizator jest tuż za kolektorem wydechowym, jest pionowo i ma zaje**** szeroki wlot i wylot. |
|
|
|
|
SUDi [Usunięty]
|
Wysłany: 31 Maj 2007, 13:42
|
|
|
dołączam sie do pytania poprzednika. co można wstawić/co będzie pasować na miejsce kata który jest pionowo tuż za kolektorem wydechowym? czy ewent. jakis "katalizator uniwersalny" bedzie mozna dopasowac?
fiesta mk4 endura 1.3i |
|
|
|
|
tomcio1600
Model: Ford Fiesta Mk3`94
Wersja: C
Silnik: 1.1i/50KM
Imię: Tomasz
Wiek: 38 Dołączył: 20 Gru 2006 Posty: 49 Skąd: Głogów
|
Wysłany: 31 Maj 2007, 15:59
|
|
|
Jesli w 1.3 jest tak samo jak w 1.1i to lepiej nie wyrzucac tej malej puchy (tuz za kolektorem) jest ona dosc krotka i szeroka wiec jesli umiesz spawac to otworz ja sobie od gory, wycianij wklad i zaspawaj, na to idzie aluminiowa oslona wiec nie bedzie nic widac.
Wywalic mozesz sobie ten wlasciwy katalizator. (jego mozesz wyciac i wstawic rurke badz tez go tylko wybebeszyc)
Temat strumienic byl przerabiany... szkoda tylko kasy.
"Przyrost" mocy jedynie chyba w podswiadomosci |
_________________ Była: Fiesta 1.1i 50 KM 1994r 5d
Jest: Audi A4 1.8 125 PS 1995r sedan |
|
|
|
|
Piter
Ninja TEAM
Model: Ford Fiesta Mk3`92
Wersja: Xr2i
Silnik: RS2000/150KM
Dołączył: 07 Gru 2005 Posty: 3843 Skąd: Wrocław
|
Wysłany: 1 Cze 2007, 07:40
|
|
|
Jak chcesz wywalić zupełnie katalizator na rzecz np.strumiennicy to śmiało możesz wywalic i ten mały podgrzewacz czy jak to sie tam nazywa fachowo. |
_________________ MK3 XR2i Czarna Curva 1.6 CVH --- RSCurva 2.0 N7a + SZPERA
MK4 1.25 ZETEC Ghia
MK6 1.4 TDCI w automacie - coraz gorzej ze mną ... |
|
|
|
|
zoharek
Model: Inne auto
Wersja: Inna
Silnik: Inny
Imię: Rafał
Wiek: 40 Dołączył: 22 Sty 2007 Posty: 527 Skąd: Łódź
|
Wysłany: 1 Cze 2007, 07:48
|
|
|
No wiem, że katalizator potrzebuje gorące spaliny, ale jaki podgrzewacz? Chodzi ci o to cudo z białym kabelkiem wpięte w kolektor wydechowy?
(czy to zupełnie co innego) |
|
|
|
|
Tommy
Model: Inne auto
Wersja: Inna
Silnik: Inny
Imię: Tomek
Wiek: 37 Dołączyła: 25 Sty 2007 Posty: 521 Skąd: Zielsko-Białe
|
Wysłany: 1 Cze 2007, 08:13
|
|
|
Raczej nie o to ;-) Jak zerkniesz pod auto to zobaczysz, że tuż przed katem jest jeszcze taka mała puszeczka. To raczej o nią się rozchodzi (zakłądając, że Twój wydech jest taki jak w 1100i)
Pozdro ;-) |
_________________
|
|
|
|
|
Piter
Ninja TEAM
Model: Ford Fiesta Mk3`92
Wersja: Xr2i
Silnik: RS2000/150KM
Dołączył: 07 Gru 2005 Posty: 3843 Skąd: Wrocław
|
Wysłany: 1 Cze 2007, 08:45
|
|
|
Tommy napisał/a: | Raczej nie o to ;-) Jak zerkniesz pod auto to zobaczysz, że tuż przed katem jest jeszcze taka mała puszeczka. To raczej o nią się rozchodzi (zakłądając, że Twój wydech jest taki jak w 1100i)
Pozdro ;-) |
Tak o to. |
_________________ MK3 XR2i Czarna Curva 1.6 CVH --- RSCurva 2.0 N7a + SZPERA
MK4 1.25 ZETEC Ghia
MK6 1.4 TDCI w automacie - coraz gorzej ze mną ... |
|
|
|
|
SUDi [Usunięty]
|
|
|
|
|
Marcinus
Model: Ford Fiesta Mk3`92
Wersja: Inna
Silnik: 1.1i/50KM
Imię: Marcin
Wiek: 42 Dołączył: 24 Wrz 2005 Posty: 176 Skąd: Rumia
|
Wysłany: 1 Cze 2007, 09:36
|
|
|
Katalizator jest drugi w układzie za pierwszym tłumikiem licząc od kolektora chyba że sie myle ale umnie tak było ! |
_________________ Model: Ford Fiesta Mk3`92
Wersja: Inna 3d
Silnik: 1.1i/50KM [centralny zamek elektryczne szyby Cb Radio] |
|
|
|
|
zoharek
Model: Inne auto
Wersja: Inna
Silnik: Inny
Imię: Rafał
Wiek: 40 Dołączył: 22 Sty 2007 Posty: 527 Skąd: Łódź
|
Wysłany: 1 Cze 2007, 10:57
|
|
|
Marcinus, u mnie puszka katalizatora jest zaraz za kolektorem wydechowym, przed portkami. |
|
|
|
|
SUDi [Usunięty]
|
Wysłany: 1 Cze 2007, 11:18
|
|
|
@zoharek :
mam taki sam katalizator. dowiedzialem sie ze zadna strumienica nie pasuje do tego wylotu. |
|
|
|
|
zefir
Model: Inne auto
Wersja: Inna
Silnik: Inny
Imię: Piotruś
Wiek: 38 Dołączyła: 30 Wrz 2004 Posty: 1562 Skąd: Łódź/Ozorków
|
Wysłany: 1 Cze 2007, 11:35
|
|
|
LUDZIE po co wam te pieprzone struminice???????
malo bylo na forum
rurke wspawac i wsio |
_________________ Cific TypeS r18a2 140KM 180NM
...drin team.... |
|
|
|
|
Tommy
Model: Inne auto
Wersja: Inna
Silnik: Inny
Imię: Tomek
Wiek: 37 Dołączyła: 25 Sty 2007 Posty: 521 Skąd: Zielsko-Białe
|
Wysłany: 1 Cze 2007, 11:42
|
|
|
popieram |
_________________
|
|
|
|
|
zoharek
Model: Inne auto
Wersja: Inna
Silnik: Inny
Imię: Rafał
Wiek: 40 Dołączył: 22 Sty 2007 Posty: 527 Skąd: Łódź
|
Wysłany: 1 Cze 2007, 12:12
|
|
|
A jak mnie nic nie kosztuje to co za różnica czy będzie mieć te łuski rura czy nie |
|
|
|
|
Piter
Ninja TEAM
Model: Ford Fiesta Mk3`92
Wersja: Xr2i
Silnik: RS2000/150KM
Dołączył: 07 Gru 2005 Posty: 3843 Skąd: Wrocław
|
Wysłany: 1 Cze 2007, 12:19
|
|
|
Żadna róznica. |
_________________ MK3 XR2i Czarna Curva 1.6 CVH --- RSCurva 2.0 N7a + SZPERA
MK4 1.25 ZETEC Ghia
MK6 1.4 TDCI w automacie - coraz gorzej ze mną ... |
|
|
|
|
|