Fiesta Klub Polska


Poprzedni temat «» Następny temat

Tagi tematu: hcs, mk3, spalanie, zuzycie paliwa

[MK3] Duże spalanie - 1.1
Autor Wiadomość
bidżej 


Model: Inne auto
Wersja: Inna
Silnik: Inny
Imię: Bartek
Wiek: 37
Dołączył: 22 Maj 2008
Posty: 4784
Skąd: Stuttgart
Wysłany: 18 Gru 2010, 21:05   

wypadałoby zrobić reset - wymiana szybciej przyniesie efekt.
_________________
www.twojrobot.blogspot.com
 
 
JOHNY 

Model: Ford Fiesta Mk3`94
Wersja: Fun
Silnik: 1.1i/50KM
Wiek: 37
Dołączył: 21 Lis 2010
Posty: 85
Skąd: Bytom
Wysłany: 18 Gru 2010, 21:12   

Dzięki rozumiem, że mogę to uczynić odpinając klemy?
 
 
Stunt_Man 
Niereformowalny

Model: Inne auto
Wersja: Inna
Silnik: Inny
Imię: Domi
Dołączył: 13 Sie 2010
Posty: 1933
Skąd: \,,/
Wysłany: 18 Gru 2010, 21:13   

dobrze rozumiesz :)
 
 
argendor 

Model: Ford Fiesta Mk3`90
Wersja: C
Silnik: 1.1i/50KM
Wiek: 40
Dołączył: 18 Sty 2012
Posty: 7
Skąd: łódź
Wysłany: 18 Sty 2012, 16:16   mechanika

witam wszystkich fiestowiczów jestem szczęśliwym posiadaczem fiestki 1,1 90r i oprócz nie małego spalania(8-9l/100km) mam jeszcze jeden problem a mianowicie: jak jest zimny to samochodzik niema mocy odpala od pierwszego wchodzi na obroty wszystko pięknie, ale po ruszeniu traci moc, spadają obroty, zaczyna trząść całym autkiem, silnik nierówno pracuje. najbardziej jest to widoczne pod górkę (wtedy ma największy problem) ale na prostej drodze też jest podobnie spadają obroty silnik jakby sie dławił i tak do chwili aż sie nie rozgrzeje. gdy zaczyna ciepłe powietrze dmuchać w wentylatorów wszystko się uspokaja. problem wystepuje tylko i wyłącznie późną jesienią i zimą kiedy temperatura otoczenia spada poniżej5stopni, latem i wiosna problemu niema. wymieniłem czujnik temperatury, cewkę zaplonową i byłem na diagnostyce komputerowej silnika i nic to nie dało komputer nie wykrył żadnych błędów. byłem już u trzech mechaników i dwuch elektryków i każdy rozkłada ręcę. POMÓŻCIE!!
Ostatnio zmieniony przez bidżej 18 Sty 2012, 19:11, w całości zmieniany 1 raz  
 
 
JoeMix 


Model: Ford Fiesta Mk7`09
Wersja: Titanium
Silnik: 1.4Duratec/96KM
Wiek: 43
Dołączył: 23 Maj 2004
Posty: 12026
Skąd: Konstantynów
Wysłany: 18 Sty 2012, 16:24   

1,1 na diagnostyce komputerowej,,, hmm,,, komp w 1,1i, jest taki tępy że ledwo się z modułem zapłonowym dogaduje a co dopiero z komputerem diagnostycznym :hahaha:
_________________
Trist, yem nu enske ya vehatvase. Da!
 
 
argendor 

Model: Ford Fiesta Mk3`90
Wersja: C
Silnik: 1.1i/50KM
Wiek: 40
Dołączył: 18 Sty 2012
Posty: 7
Skąd: łódź
Wysłany: 18 Sty 2012, 16:37   

nie wiem mało się na tym znam najważniejsze jest dla mnie rozwiązanie tego problemu
 
 
BerciQ 


Model: Inne auto
Wersja: Inna
Silnik: Inny
Imię: Robert
Wiek: 38
Dołączył: 02 Sty 2009
Posty: 510
Skąd: Świętochłowice
Wysłany: 18 Sty 2012, 17:17   Re: mechanika

argendor napisał/a:
witam wszystkich fiestowiczów jestem szczęśliwym posiadaczem fiestki 1,1 90r i oprócz nie małego spalania(8-9l/100km) mam jeszcze jeden problem a mianowicie: jak jest zimny to samochodzik niema mocy odpala od pierwszego wchodzi na obroty wszystko pięknie, ale po ruszeniu traci moc, spadają obroty, zaczyna trząść całym autkiem, silnik nierówno pracuje. najbardziej jest to widoczne pod górkę (wtedy ma największy problem) ale na prostej drodze też jest podobnie spadają obroty silnik jakby sie dławił i tak do chwili aż sie nie rozgrzeje. gdy zaczyna cium cium powietrze dmuchać w wentylatorów wszystko się uspokaja. problem wystepuje tylko i wyłącznie późną jesienią i zimą kiedy temperatura otoczenia spada poniżej5stopni, latem i wiosna problemu niema. wymieniłem czujnik temperatury, cewkę zaplonową i byłem na diagnostyce komputerowej silnika i nic to nie dało komputer nie wykrył żadnych błędów. byłem już u trzech mechaników i dwuch elektryków i każdy rozkłada ręcę. POMÓŻCIE!!

argendor napisał/a:
nie wiem mało się na tym znam najważniejsze jest dla mnie rozwiązanie tego problemu


Świece wymieniłeś? Polecam ori jak już.

argendor napisał/a:
gdy zaczyna cium cium powietrze dmuchać w wentylatorów wszystko się uspokaja.

to jest dla mnie zagwozdka dnia. Co to znaczy cium cium oraz który wentylator Ci dmucha powietrze ?

A tak poza konkursem: obraziłeś się na przecinki ? Botwójteltczytasięmniejwięcejtak. Autokorektę w Firefoxie też zlałeś sikiem prostym. Elektryków może być dwÓch
 
 
bidżej 


Model: Inne auto
Wersja: Inna
Silnik: Inny
Imię: Bartek
Wiek: 37
Dołączył: 22 Maj 2008
Posty: 4784
Skąd: Stuttgart
Wysłany: 18 Sty 2012, 19:11   

kolega strzelił literówkę i wpisał "c i p ł e", co skrypt wykrył jako wulgaryzm :-P - poprawiam.

cewka podobno wymieniona, ale w jakim stanie są kable i świece? takie przygody tylko po nocy, czy po każdym kilkugodzinnym postoju?
_________________
www.twojrobot.blogspot.com
 
 
argendor 

Model: Ford Fiesta Mk3`90
Wersja: C
Silnik: 1.1i/50KM
Wiek: 40
Dołączył: 18 Sty 2012
Posty: 7
Skąd: łódź
Wysłany: 18 Sty 2012, 19:24   

kable i świece sprawdzane zostały na pierwszym miejscu świece cały komplet wymieniony był w sierpniu a kable dokładnie nie pamiętam ale z półtora roku temu. Problem występuje po każdym kilkugodzinnym postoju.
 
 
argendor 

Model: Ford Fiesta Mk3`90
Wersja: C
Silnik: 1.1i/50KM
Wiek: 40
Dołączył: 18 Sty 2012
Posty: 7
Skąd: łódź
Wysłany: 18 Sty 2012, 19:28   

Ps różne rzeczy wychodzą kiedy pisze się w pracy patrząc czy szef jest gdzieś w zasięgu wzroku :)
 
 
Rebel 


Model: Ford Fiesta Mk3`95
Wersja: CLX
Silnik: 1.3i/60KM
Imię: Rafał
Wiek: 34
Dołączył: 11 Cze 2010
Posty: 569
Skąd: Kielce
Wysłany: 18 Sty 2012, 21:10   

argendor napisał/a:
wymieniłem czujnik temperatury,


Na wskaźnik czy do kompa?
 
 
 
argendor 

Model: Ford Fiesta Mk3`90
Wersja: C
Silnik: 1.1i/50KM
Wiek: 40
Dołączył: 18 Sty 2012
Posty: 7
Skąd: łódź
Wysłany: 19 Sty 2012, 12:43   

czujnik temperatury do kompa był wymieniony
 
 
Rebel 


Model: Ford Fiesta Mk3`95
Wersja: CLX
Silnik: 1.3i/60KM
Imię: Rafał
Wiek: 34
Dołączył: 11 Cze 2010
Posty: 569
Skąd: Kielce
Wysłany: 19 Sty 2012, 22:41   

do głowy przychodzi mi jedynie wtryskiwacz. Może po prostu leje, a że dolot zimny to mieszanka jest do d...
 
 
 
argendor 

Model: Ford Fiesta Mk3`90
Wersja: C
Silnik: 1.1i/50KM
Wiek: 40
Dołączył: 18 Sty 2012
Posty: 7
Skąd: łódź
Wysłany: 20 Sty 2012, 12:59   

ok sprawdzę wtryskiwacz i zobaczymy czy coś się zmieni... dziękować :)
 
 
Michał-ek 

Model: Ford Fiesta Mk3`95
Wersja: Inna
Silnik: 1.1/50KM
Imię: Michał
Wiek: 31
Dołączył: 18 Kwi 2012
Posty: 4
Skąd: Rybnik
Wysłany: 18 Kwi 2012, 10:13   

4 bieg i z górki super oszczędność
Ostatnio zmieniony przez Michał-ek 4 Maj 2012, 13:06, w całości zmieniany 1 raz  
 
 
bidżej 


Model: Inne auto
Wersja: Inna
Silnik: Inny
Imię: Bartek
Wiek: 37
Dołączył: 22 Maj 2008
Posty: 4784
Skąd: Stuttgart
Wysłany: 18 Kwi 2012, 10:25   

Cytat:
moim zdanie jak jedziesz z górki dawaj na luz
bez sensu.
_________________
www.twojrobot.blogspot.com
 
 
vegetagt 
Administrator / Klubowicz


Model: Ford Fiesta Mk2`87
Wersja: Inna
Silnik: 2.0 16V
Dołączył: 31 Sie 2007
Posty: 4003
Skąd: Olsztyn
Wysłany: 18 Kwi 2012, 20:42   

bidżej, na pewno? Ja jadąc z górki na biegu zwalniam do 40-50, po czym znow musze się rozpędzać. Jadąc na luzie trzymam okolice 60.

Pytanie co lepsze? Czy lepiej by komputer odciął paliwo a kierowca musiał się potem rozpędzać? Czy może niech silnik ciamka troche paliwa na jałowym, by potem jedynie utrzymać stałą prędkość?

Wiem, że moje auto waży z 70kg mniej względem mk3 i jest bardziej kwadratowe, ale może być podobnie :)

ps. to wszystko na temat silników z komputerem, bo gaźnik to zupełnie inna bajka.
 
 
bidżej 


Model: Inne auto
Wersja: Inna
Silnik: Inny
Imię: Bartek
Wiek: 37
Dołączył: 22 Maj 2008
Posty: 4784
Skąd: Stuttgart
Wysłany: 18 Kwi 2012, 20:49   

to daj wyższy bieg z tej górki :)
_________________
www.twojrobot.blogspot.com
 
 
vegetagt 
Administrator / Klubowicz


Model: Ford Fiesta Mk2`87
Wersja: Inna
Silnik: 2.0 16V
Dołączył: 31 Sie 2007
Posty: 4003
Skąd: Olsztyn
Wysłany: 18 Kwi 2012, 21:09   

60km/h + 5ty bieg = obroty rzędu 1500. Wtedy sporo sterowników już podaje paliwo.
 
 
bidżej 


Model: Inne auto
Wersja: Inna
Silnik: Inny
Imię: Bartek
Wiek: 37
Dołączył: 22 Maj 2008
Posty: 4784
Skąd: Stuttgart
Wysłany: 18 Kwi 2012, 21:45   

jak puścisz się z górki piątym biegiem, to raczej nie będziesz jechał 60km/h. no chyba że to żadna górka :fox:
_________________
www.twojrobot.blogspot.com
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Ten temat jest zablokowany bez możliwości zmiany postów lub pisania odpowiedzi
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Podobne Tematy
Temat Autor Forum Odpowiedzi Ostatni post
Ten temat jest zablokowany bez możliwości zmiany postów lub pisania odpowiedzi Przyklejony: [MK3] Fiesta MK3
Fordy Fiesta III generacji (1989-1996)
Freeman Nasze auta 0 12 Lip 2011, 16:36
Freeman
Brak nowych postów Przyklejony: [MK3] FAQ - Shortshifter
Szybsza zmiana biegów
TomeX500 Tuning mechaniczny 39 25 Cze 2013, 22:37
rybek121
Brak nowych postów Przyklejony: Fiesta MK3 - 3D Project
Longer_007 Hyde-Park 205 2 Wrz 2015, 14:13
szagrad
Brak nowych postów Przyklejony: [MK3] Swap na RS2000..co potrzeba?
bigel Tuning mechaniczny 21 20 Maj 2013, 14:32
Daras84
Brak nowych postów Przyklejony: Ford Fiesta MK3 rebuild
czyli działamy w 1.1 i 1.3
Ad@mus Tuning stylistyczny 3 1 Sie 2009, 17:27
LOY


Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group




Instagram




Fiesta Klub Polska nie ponosi odpowiedzialności za jakiekolwiek treści umieszczane przez użytkowników forum.
Odpowiedzialność ta spoczywa na autorach tych treści.