[MK3] Duże spalanie - 1.1 |
Autor |
Wiadomość |
bidżej
Model: Inne auto
Wersja: Inna
Silnik: Inny
Imię: Bartek
Wiek: 37 Dołączył: 22 Maj 2008 Posty: 4784 Skąd: Stuttgart
|
Wysłany: 18 Gru 2010, 21:05
|
|
|
wypadałoby zrobić reset - wymiana szybciej przyniesie efekt. |
_________________ www.twojrobot.blogspot.com |
|
|
|
|
JOHNY
Model: Ford Fiesta Mk3`94
Wersja: Fun
Silnik: 1.1i/50KM
Wiek: 37 Dołączył: 21 Lis 2010 Posty: 85 Skąd: Bytom
|
Wysłany: 18 Gru 2010, 21:12
|
|
|
Dzięki rozumiem, że mogę to uczynić odpinając klemy? |
|
|
|
|
Stunt_Man
Niereformowalny
Model: Inne auto
Wersja: Inna
Silnik: Inny
Imię: Domi
Dołączył: 13 Sie 2010 Posty: 1933 Skąd: \,,/
|
Wysłany: 18 Gru 2010, 21:13
|
|
|
dobrze rozumiesz |
|
|
|
|
argendor
Model: Ford Fiesta Mk3`90
Wersja: C
Silnik: 1.1i/50KM
Wiek: 40 Dołączył: 18 Sty 2012 Posty: 7 Skąd: łódź
|
Wysłany: 18 Sty 2012, 16:16 mechanika
|
|
|
witam wszystkich fiestowiczów jestem szczęśliwym posiadaczem fiestki 1,1 90r i oprócz nie małego spalania(8-9l/100km) mam jeszcze jeden problem a mianowicie: jak jest zimny to samochodzik niema mocy odpala od pierwszego wchodzi na obroty wszystko pięknie, ale po ruszeniu traci moc, spadają obroty, zaczyna trząść całym autkiem, silnik nierówno pracuje. najbardziej jest to widoczne pod górkę (wtedy ma największy problem) ale na prostej drodze też jest podobnie spadają obroty silnik jakby sie dławił i tak do chwili aż sie nie rozgrzeje. gdy zaczyna ciepłe powietrze dmuchać w wentylatorów wszystko się uspokaja. problem wystepuje tylko i wyłącznie późną jesienią i zimą kiedy temperatura otoczenia spada poniżej5stopni, latem i wiosna problemu niema. wymieniłem czujnik temperatury, cewkę zaplonową i byłem na diagnostyce komputerowej silnika i nic to nie dało komputer nie wykrył żadnych błędów. byłem już u trzech mechaników i dwuch elektryków i każdy rozkłada ręcę. POMÓŻCIE!! |
Ostatnio zmieniony przez bidżej 18 Sty 2012, 19:11, w całości zmieniany 1 raz |
|
|
|
|
JoeMix
Model: Ford Fiesta Mk7`09
Wersja: Titanium
Silnik: 1.4Duratec/96KM
Wiek: 43 Dołączył: 23 Maj 2004 Posty: 12026 Skąd: Konstantynów
|
Wysłany: 18 Sty 2012, 16:24
|
|
|
1,1 na diagnostyce komputerowej,,, hmm,,, komp w 1,1i, jest taki tępy że ledwo się z modułem zapłonowym dogaduje a co dopiero z komputerem diagnostycznym |
_________________ Trist, yem nu enske ya vehatvase. Da! |
|
|
|
|
argendor
Model: Ford Fiesta Mk3`90
Wersja: C
Silnik: 1.1i/50KM
Wiek: 40 Dołączył: 18 Sty 2012 Posty: 7 Skąd: łódź
|
Wysłany: 18 Sty 2012, 16:37
|
|
|
nie wiem mało się na tym znam najważniejsze jest dla mnie rozwiązanie tego problemu |
|
|
|
|
BerciQ
Model: Inne auto
Wersja: Inna
Silnik: Inny
Imię: Robert
Wiek: 38 Dołączył: 02 Sty 2009 Posty: 510 Skąd: Świętochłowice
|
Wysłany: 18 Sty 2012, 17:17 Re: mechanika
|
|
|
argendor napisał/a: | witam wszystkich fiestowiczów jestem szczęśliwym posiadaczem fiestki 1,1 90r i oprócz nie małego spalania(8-9l/100km) mam jeszcze jeden problem a mianowicie: jak jest zimny to samochodzik niema mocy odpala od pierwszego wchodzi na obroty wszystko pięknie, ale po ruszeniu traci moc, spadają obroty, zaczyna trząść całym autkiem, silnik nierówno pracuje. najbardziej jest to widoczne pod górkę (wtedy ma największy problem) ale na prostej drodze też jest podobnie spadają obroty silnik jakby sie dławił i tak do chwili aż sie nie rozgrzeje. gdy zaczyna cium cium powietrze dmuchać w wentylatorów wszystko się uspokaja. problem wystepuje tylko i wyłącznie późną jesienią i zimą kiedy temperatura otoczenia spada poniżej5stopni, latem i wiosna problemu niema. wymieniłem czujnik temperatury, cewkę zaplonową i byłem na diagnostyce komputerowej silnika i nic to nie dało komputer nie wykrył żadnych błędów. byłem już u trzech mechaników i dwuch elektryków i każdy rozkłada ręcę. POMÓŻCIE!! |
argendor napisał/a: | nie wiem mało się na tym znam najważniejsze jest dla mnie rozwiązanie tego problemu |
Świece wymieniłeś? Polecam ori jak już.
argendor napisał/a: | gdy zaczyna cium cium powietrze dmuchać w wentylatorów wszystko się uspokaja. |
to jest dla mnie zagwozdka dnia. Co to znaczy cium cium oraz który wentylator Ci dmucha powietrze ?
A tak poza konkursem: obraziłeś się na przecinki ? Botwójteltczytasięmniejwięcejtak. Autokorektę w Firefoxie też zlałeś sikiem prostym. Elektryków może być dwÓch |
|
|
|
|
bidżej
Model: Inne auto
Wersja: Inna
Silnik: Inny
Imię: Bartek
Wiek: 37 Dołączył: 22 Maj 2008 Posty: 4784 Skąd: Stuttgart
|
Wysłany: 18 Sty 2012, 19:11
|
|
|
kolega strzelił literówkę i wpisał "c i p ł e", co skrypt wykrył jako wulgaryzm - poprawiam.
cewka podobno wymieniona, ale w jakim stanie są kable i świece? takie przygody tylko po nocy, czy po każdym kilkugodzinnym postoju? |
_________________ www.twojrobot.blogspot.com |
|
|
|
|
argendor
Model: Ford Fiesta Mk3`90
Wersja: C
Silnik: 1.1i/50KM
Wiek: 40 Dołączył: 18 Sty 2012 Posty: 7 Skąd: łódź
|
Wysłany: 18 Sty 2012, 19:24
|
|
|
kable i świece sprawdzane zostały na pierwszym miejscu świece cały komplet wymieniony był w sierpniu a kable dokładnie nie pamiętam ale z półtora roku temu. Problem występuje po każdym kilkugodzinnym postoju. |
|
|
|
|
argendor
Model: Ford Fiesta Mk3`90
Wersja: C
Silnik: 1.1i/50KM
Wiek: 40 Dołączył: 18 Sty 2012 Posty: 7 Skąd: łódź
|
Wysłany: 18 Sty 2012, 19:28
|
|
|
Ps różne rzeczy wychodzą kiedy pisze się w pracy patrząc czy szef jest gdzieś w zasięgu wzroku |
|
|
|
|
Rebel
Model: Ford Fiesta Mk3`95
Wersja: CLX
Silnik: 1.3i/60KM
Imię: Rafał
Wiek: 34 Dołączył: 11 Cze 2010 Posty: 569 Skąd: Kielce
|
Wysłany: 18 Sty 2012, 21:10
|
|
|
argendor napisał/a: | wymieniłem czujnik temperatury, |
Na wskaźnik czy do kompa? |
|
|
|
|
argendor
Model: Ford Fiesta Mk3`90
Wersja: C
Silnik: 1.1i/50KM
Wiek: 40 Dołączył: 18 Sty 2012 Posty: 7 Skąd: łódź
|
Wysłany: 19 Sty 2012, 12:43
|
|
|
czujnik temperatury do kompa był wymieniony |
|
|
|
|
Rebel
Model: Ford Fiesta Mk3`95
Wersja: CLX
Silnik: 1.3i/60KM
Imię: Rafał
Wiek: 34 Dołączył: 11 Cze 2010 Posty: 569 Skąd: Kielce
|
Wysłany: 19 Sty 2012, 22:41
|
|
|
do głowy przychodzi mi jedynie wtryskiwacz. Może po prostu leje, a że dolot zimny to mieszanka jest do d... |
|
|
|
|
argendor
Model: Ford Fiesta Mk3`90
Wersja: C
Silnik: 1.1i/50KM
Wiek: 40 Dołączył: 18 Sty 2012 Posty: 7 Skąd: łódź
|
Wysłany: 20 Sty 2012, 12:59
|
|
|
ok sprawdzę wtryskiwacz i zobaczymy czy coś się zmieni... dziękować |
|
|
|
|
Michał-ek
Model: Ford Fiesta Mk3`95
Wersja: Inna
Silnik: 1.1/50KM
Imię: Michał
Wiek: 31 Dołączył: 18 Kwi 2012 Posty: 4 Skąd: Rybnik
|
Wysłany: 18 Kwi 2012, 10:13
|
|
|
4 bieg i z górki super oszczędność |
Ostatnio zmieniony przez Michał-ek 4 Maj 2012, 13:06, w całości zmieniany 1 raz |
|
|
|
|
bidżej
Model: Inne auto
Wersja: Inna
Silnik: Inny
Imię: Bartek
Wiek: 37 Dołączył: 22 Maj 2008 Posty: 4784 Skąd: Stuttgart
|
Wysłany: 18 Kwi 2012, 10:25
|
|
|
Cytat: | moim zdanie jak jedziesz z górki dawaj na luz | bez sensu. |
_________________ www.twojrobot.blogspot.com |
|
|
|
|
vegetagt
Administrator / Klubowicz
Model: Ford Fiesta Mk2`87
Wersja: Inna
Silnik: 2.0 16V
Dołączył: 31 Sie 2007 Posty: 4003 Skąd: Olsztyn
|
Wysłany: 18 Kwi 2012, 20:42
|
|
|
bidżej, na pewno? Ja jadąc z górki na biegu zwalniam do 40-50, po czym znow musze się rozpędzać. Jadąc na luzie trzymam okolice 60.
Pytanie co lepsze? Czy lepiej by komputer odciął paliwo a kierowca musiał się potem rozpędzać? Czy może niech silnik ciamka troche paliwa na jałowym, by potem jedynie utrzymać stałą prędkość?
Wiem, że moje auto waży z 70kg mniej względem mk3 i jest bardziej kwadratowe, ale może być podobnie
ps. to wszystko na temat silników z komputerem, bo gaźnik to zupełnie inna bajka. |
|
|
|
|
bidżej
Model: Inne auto
Wersja: Inna
Silnik: Inny
Imię: Bartek
Wiek: 37 Dołączył: 22 Maj 2008 Posty: 4784 Skąd: Stuttgart
|
|
|
|
|
vegetagt
Administrator / Klubowicz
Model: Ford Fiesta Mk2`87
Wersja: Inna
Silnik: 2.0 16V
Dołączył: 31 Sie 2007 Posty: 4003 Skąd: Olsztyn
|
Wysłany: 18 Kwi 2012, 21:09
|
|
|
60km/h + 5ty bieg = obroty rzędu 1500. Wtedy sporo sterowników już podaje paliwo. |
|
|
|
|
bidżej
Model: Inne auto
Wersja: Inna
Silnik: Inny
Imię: Bartek
Wiek: 37 Dołączył: 22 Maj 2008 Posty: 4784 Skąd: Stuttgart
|
Wysłany: 18 Kwi 2012, 21:45
|
|
|
jak puścisz się z górki piątym biegiem, to raczej nie będziesz jechał 60km/h. no chyba że to żadna górka |
_________________ www.twojrobot.blogspot.com |
|
|
|
|
|