Przesunięty przez: Żółwik Tuptuś 22 Maj 2013, 18:49 |
[MK3] Moje (nie)szczęście RS1800 |
Autor |
Wiadomość |
luk-90
Prince of Tor Kielce 2014
Model: Ford Fiesta Mk3`92
Wersja: SuperS
Silnik: ST 170
Wiek: 33 Dołączył: 08 Lut 2009 Posty: 2595 Skąd: Poznań
|
Wysłany: 25 Kwi 2013, 18:15
|
|
|
powodzenia i miłej zabawy |
_________________ ==> Co dwa wałki rozrządu, to nie jeden
Cytat: | Skąd wiesz, że masz 7,5s/100? Bo BMW 320i oraz 525i zostają w tyle | Tekst roku |
|
|
|
|
blood_brother
King of Tor Kielce 2013
Model: Ford Fiesta Mk3`91
Wersja: Xr2i
Silnik: 1.8i16V/130KM
Wiek: 35 Dołączył: 16 Lis 2008 Posty: 848 Skąd: Otwock
|
Wysłany: 3 Maj 2013, 19:23
|
|
|
Jako, że oficjalnych info nie ma, to pochwalę się tylko, że przywiozłem ze zlotu prawie nowe dymione MHW |
|
|
|
|
Peedro
Klubowicz
Model: Inne auto
Wersja: Inna
Silnik: Inny
Imię: Paweł
Wiek: 35 Dołączył: 14 Wrz 2007 Posty: 3057 Skąd: Mystków
|
Wysłany: 3 Maj 2013, 19:25
|
|
|
Jeszcze raz gratulacje za świetną jazdę na torze i to mimo ostatnich problemów z wozidłem |
_________________ "Jeżeli wydaje ci się, że wszystko działa dobrze, na pewno coś przeoczyłeś."
Żaba - RIP |
|
|
|
|
blood_brother
King of Tor Kielce 2013
Model: Ford Fiesta Mk3`91
Wersja: Xr2i
Silnik: 1.8i16V/130KM
Wiek: 35 Dołączył: 16 Lis 2008 Posty: 848 Skąd: Otwock
|
Wysłany: 3 Maj 2013, 19:36
|
|
|
Jeszcze raz przepraszam i dziękuję
Skoro wszyscy się chwalą to jako, że jestem już w internecie, to też się pochwalę
Dodatkowo powiem, że w klasyfikacji z gośćmi zająłem drugie miejsce. Paweł Civiciem był poza zasięgiem |
|
|
|
|
luk-90
Prince of Tor Kielce 2014
Model: Ford Fiesta Mk3`92
Wersja: SuperS
Silnik: ST 170
Wiek: 33 Dołączył: 08 Lut 2009 Posty: 2595 Skąd: Poznań
|
Wysłany: 5 Maj 2013, 00:40
|
|
|
Gratki, choć czuje cień goryczy, ze mnie też tam nie było z wami
PS.no to teraz szykuj się na poznań |
_________________ ==> Co dwa wałki rozrządu, to nie jeden
Cytat: | Skąd wiesz, że masz 7,5s/100? Bo BMW 320i oraz 525i zostają w tyle | Tekst roku |
|
|
|
|
Qzyn
Model: Ford Fiesta Mk5`00
Wersja: Sport
Silnik: 1.6i/104KM
Wiek: 44 Dołączył: 22 Cze 2004 Posty: 1811 Skąd: Radlin
|
Wysłany: 5 Maj 2013, 12:12
|
|
|
Gratuluje. Na prawde dobre przejazdy ale szykuj sie na kolejny wiosenny. Bedzie konkurencja - i to fiestowa ) Tym razem hondy padnie jak przyjedzie |
_________________ "Mission impossible" rozpoczęta |
|
|
|
|
blood_brother
King of Tor Kielce 2013
Model: Ford Fiesta Mk3`91
Wersja: Xr2i
Silnik: 1.8i16V/130KM
Wiek: 35 Dołączył: 16 Lis 2008 Posty: 848 Skąd: Otwock
|
|
|
|
|
Qzyn
Model: Ford Fiesta Mk5`00
Wersja: Sport
Silnik: 1.6i/104KM
Wiek: 44 Dołączył: 22 Cze 2004 Posty: 1811 Skąd: Radlin
|
Wysłany: 10 Maj 2013, 07:34
|
|
|
Oj bedziemy, dlubaj fure |
_________________ "Mission impossible" rozpoczęta |
|
|
|
|
luk-90
Prince of Tor Kielce 2014
Model: Ford Fiesta Mk3`92
Wersja: SuperS
Silnik: ST 170
Wiek: 33 Dołączył: 08 Lut 2009 Posty: 2595 Skąd: Poznań
|
Wysłany: 10 Maj 2013, 15:33
|
|
|
Tak czy siak miałeś dobre gumki Rainsport 2? |
_________________ ==> Co dwa wałki rozrządu, to nie jeden
Cytat: | Skąd wiesz, że masz 7,5s/100? Bo BMW 320i oraz 525i zostają w tyle | Tekst roku |
|
|
|
|
blood_brother
King of Tor Kielce 2013
Model: Ford Fiesta Mk3`91
Wersja: Xr2i
Silnik: 1.8i16V/130KM
Wiek: 35 Dołączył: 16 Lis 2008 Posty: 848 Skąd: Otwock
|
Wysłany: 10 Maj 2013, 17:16
|
|
|
Zgadza się, Rainsport 2, datowane na początek zeszłego roku
Dzisiaj, w nagrodę za pucharki, Fiesta dostała nowe świece. Zaszalałem i kupiłem platynowe . Dostała też nowe przewody WN i żeby rozwiać wątpliwości, nowy nowy czujnik temperatury dla ECU. Wszystkie graty Motorcrafta.
Zmian, jak się spodziewałem, nie ma, dalej powyżej 4 tyś. ma spadki mocy. Aczkolwiek w różnych zakresach i różnie na różnych biegach. Najmniej odczuwalne są na 1 i 2, a chyba najbardziej na 4.
Ale za to przynajmniej spalanie ostatnio spadło do ok. 8 litrów |
|
|
|
|
luki
Model: Ford Fiesta Mk3`92
Wersja: Inna
Silnik: Inny
Imię: Łukasz
Wiek: 38 Dołączył: 31 Sty 2008 Posty: 1676 Skąd: Kraków/Zakopane
|
Wysłany: 10 Maj 2013, 17:22
|
|
|
blood_brother napisał/a: | Zmian, jak się spodziewałem, nie ma, dalej powyżej 4 tyś. ma spadki mocy. Aczkolwiek w różnych zakresach i różnie na różnych biegach |
pompa paliwa równo bije? |
_________________ Jest seFieścina
jest i modneo
KTT- "Klej, Taśma, Trytytki" |
|
|
|
|
blood_brother
King of Tor Kielce 2013
Model: Ford Fiesta Mk3`91
Wersja: Xr2i
Silnik: 1.8i16V/130KM
Wiek: 35 Dołączył: 16 Lis 2008 Posty: 848 Skąd: Otwock
|
Wysłany: 10 Maj 2013, 17:35
|
|
|
Rok temu była wymieniana na nową, ale niedługo będę u mechanika, to się podepnę pod jakiś manometr. Teraz sobie przypomniałem, że miałem sprawdzić, czemu się robi nadciśnienie w baku, ale dopiero po weekendzie, będę mógł się tym zająć. |
|
|
|
|
blood_brother
King of Tor Kielce 2013
Model: Ford Fiesta Mk3`91
Wersja: Xr2i
Silnik: 1.8i16V/130KM
Wiek: 35 Dołączył: 16 Lis 2008 Posty: 848 Skąd: Otwock
|
Wysłany: 21 Maj 2013, 20:10
|
|
|
Dzisiaj odebrałem Fiestę od mechanika. Został wymieniony olej 5w30 (niestety Castrol), przegub wraz z manszetą oraz został zregenerowany alternator, bo zaczęło łożysko wyć. Po oddaniu do elektryka alternatora okazało się, że trzeba było wymienić stojan (cokolwiek to jest), szczotki, regulator napięcia i wspomniane już łożysko. Także na bogato Albo mi się wydaję, albo na "nowym" alternatorze spadki mocy są troszkę mniejsze, ale może to placebo. Zostało mi zrobić jeszcze geometrię, bo zaczęło mnie ściągać. |
|
|
|
|
luk-90
Prince of Tor Kielce 2014
Model: Ford Fiesta Mk3`92
Wersja: SuperS
Silnik: ST 170
Wiek: 33 Dołączył: 08 Lut 2009 Posty: 2595 Skąd: Poznań
|
Wysłany: 21 Maj 2013, 21:19
|
|
|
Czyli praktycznie cały alternator. Też w zeszłą sobotę to samo przerabiałem, tyle, że jeszcze płytkę diodową wymieniłem. Trzeba było przed mechanikiem zmierzyć napięcie bez obciążenia i pod obciążeniem świateł, miałbyś porównanie, czy jest lepiej |
_________________ ==> Co dwa wałki rozrządu, to nie jeden
Cytat: | Skąd wiesz, że masz 7,5s/100? Bo BMW 320i oraz 525i zostają w tyle | Tekst roku |
|
|
|
|
blood_brother
King of Tor Kielce 2013
Model: Ford Fiesta Mk3`91
Wersja: Xr2i
Silnik: 1.8i16V/130KM
Wiek: 35 Dołączył: 16 Lis 2008 Posty: 848 Skąd: Otwock
|
Wysłany: 21 Maj 2013, 23:29
|
|
|
Zaufany gość to robił, więc wierzę mu na słowo. Poza tym pod koniec zaczęła się żarzyć lampka od ładowania na wolnych obrotach, tylko myślałem, że to przez padające łożysko |
|
|
|
|
Qzyn
Model: Ford Fiesta Mk5`00
Wersja: Sport
Silnik: 1.6i/104KM
Wiek: 44 Dołączył: 22 Cze 2004 Posty: 1811 Skąd: Radlin
|
Wysłany: 22 Maj 2013, 06:57
|
|
|
Blood, czemu wy lejecie do tych starych silnikow drogi syntetyk 5W30 ktorym nawet fabrycznie te silniki nie byly zalewane zamiast jakiejs lepszej firmy (Motul?) polsyntetyk 10W40?
Pytam z Ciekawosci bo wiem ze nie jestes pierwszy na forum ale jednym z pierwszych moich znajomych ktory robi ten manewr w starym silniku |
_________________ "Mission impossible" rozpoczęta |
|
|
|
|
tomi16v
Model: Inne auto
Wersja: Ghia
Silnik: 2.0 16V
Dołączył: 03 Mar 2013 Posty: 78 Skąd: Złotów
|
Wysłany: 22 Maj 2013, 10:55
|
|
|
Qzyn napisał/a: | Blood, czemu wy lejecie do tych starych silnikow drogi syntetyk 5W30 ktorym nawet fabrycznie te silniki nie byly zalewane zamiast jakiejs lepszej firmy (Motul?) polsyntetyk 10W40?
Pytam z Ciekawosci bo wiem ze nie jestes pierwszy na forum ale jednym z pierwszych moich znajomych ktory robi ten manewr w starym silniku |
Drogi syntetyk 5w30?? Ceny od 80-120 zł a za motula 10w40 też pewnie z 120-130 trzeba lekko dać i to w sumie więcej ma z minerala niż syntetyka.
A druga kwestia co ma stary silnik? własnie dlatego że już przepracowane ma , to ja leje syntetyki, silnik po odpaleniu chodzi zaraz o niebo ciszej, a po nagrzaniu hydrualiki nie slychac.
A druga kwestia lepsze i gorsze firmy.... ja castrola akurat też nie lubie, ale 100 razy lepsze niż orlenowski szajs.
Jak się poczyta fora to jeden chwali Motula , drugi piszę że valvo , kolejny millers , kolejny motul do bani valvo też tylko purple royal itp itd.
Ja jakbym miał lać coś dobrego do wyczynu to kupiłbym tedexa wrc. |
Ostatnio zmieniony przez tomi16v 22 Maj 2013, 11:20, w całości zmieniany 1 raz |
|
|
|
|
tomi16v
Model: Inne auto
Wersja: Ghia
Silnik: 2.0 16V
Dołączył: 03 Mar 2013 Posty: 78 Skąd: Złotów
|
Wysłany: 22 Maj 2013, 11:19
|
|
|
dubel |
|
|
|
|
Qzyn
Model: Ford Fiesta Mk5`00
Wersja: Sport
Silnik: 1.6i/104KM
Wiek: 44 Dołączył: 22 Cze 2004 Posty: 1811 Skąd: Radlin
|
Wysłany: 22 Maj 2013, 12:42
|
|
|
Tomi, mi jedynie chodzi o to, ze syntetyk ma dosc mocne wlasciwosci pluczace i starsze silniki lubia sie rozciec. Pozatym o ile sie nei myle dla naszych silnikow od nowosci byl proponowany olej polsyntetyczny.
A co do silnika - nawet nei wiedzialem ze RS ma hydraulike, myslalem ze plytki tak jak blacktop. No ale to w sumie silver jest |
_________________ "Mission impossible" rozpoczęta |
|
|
|
|
vegetagt
Administrator / Klubowicz
Model: Ford Fiesta Mk2`87
Wersja: Inna
Silnik: 2.0 16V
Dołączył: 31 Sie 2007 Posty: 4003 Skąd: Olsztyn
|
Wysłany: 22 Maj 2013, 13:35
|
|
|
Qzyn, na forum nie było chyba jeszcze przypadku, by komus zaczęło ciec. A silnik uszczelniany nagarem to raczej na złom powinien iść
Ja do zetora zalałem 2 razy 5w40 a teraz 5w50 i jedyne co mi cieknie, to dekiel Aaa i spod miski ciekło, ale wymieniłem uszczelke i przestało |
|
|
|
|
|