Fiesta Klub Polska


Poprzedni temat «» Następny temat

Tagi tematu: Brak tagów.

[MK3] Zmiana silnika - 1.1 / 1.3
Autor Wiadomość
kuba87 




Model: Inne auto
Wersja: Ambiente
Silnik: Inny
Imię: Jakub
Wiek: 37
Dołączył: 06 Lis 2008
Posty: 3353
Skąd: Roskilde
Wysłany: 9 Maj 2010, 14:57   

ja ostatnio wymienialem 1.1 na 1.3
jest roznica w mocy ale kompa bym musiał załozyc od 1.3 bo braknie mu mocy powyzej 3500 rpm.... co prawda nie jezdziłem nigdy 1.3 wiec nie mam porownania ale takei mam odczucia wszystko pasuje we dwoch daz radę
_________________
było 5 Ikserków, i 3 fiesty.
było łałdi w automacie, funwagen
był transit mk5 long na dokładkę
jest faketaxi w dizlu
jest dokurwiator D2Callya
jest transit blaszak z windą 2.4 tdczerwoneDI
 
 
 
masska13 


Model: Inne auto
Wersja: Inna
Silnik: Inny
Imię: Łukasz
Wiek: 35
Dołączył: 18 Lis 2008
Posty: 258
Skąd: Lądek Zdrój
Wysłany: 9 Maj 2010, 15:23   

Wymieniaj wymieniaj i podziel sie wrażeniami po SWAP'ie :)
_________________
Twardziele nie jedzą miodu, twardziele WYSYSAJĄ pszczoły

http://www.fiestaklubpols...pic.php?t=47730
 
 
 
kuba87 




Model: Inne auto
Wersja: Ambiente
Silnik: Inny
Imię: Jakub
Wiek: 37
Dołączył: 06 Lis 2008
Posty: 3353
Skąd: Roskilde
Wysłany: 9 Maj 2010, 15:27   

juz wymieniłem;pp
_________________
było 5 Ikserków, i 3 fiesty.
było łałdi w automacie, funwagen
był transit mk5 long na dokładkę
jest faketaxi w dizlu
jest dokurwiator D2Callya
jest transit blaszak z windą 2.4 tdczerwoneDI
 
 
 
knd 


Model: Ford Fiesta Mk3`96
Wersja: Classic
Silnik: 1.3i/60KM
Dołączył: 10 Lip 2007
Posty: 32
Skąd: W-wa
Wysłany: 10 Maj 2010, 16:40   

najlepiej wsadź sobie 1.3 Endura z 2000 roku, podobno podpasuje do fiesty 1.1i
_________________
http://www.pranie1.pl - Pranie dywanów wykładzin tapicerek samochodowych Warszawa
http://www.pranie.nazwa.pl - Pranie tapicerek samochodowych Warszawa


Fiesta MK3 1.1i @ 1.3i
 
 
jackrzec 
Klubowicz


Model: Ford Fiesta Mk7`12
Wersja: Titanium
Silnik: 1.25Duratec/82KM
Imię: Jacek
Wiek: 50
Dołączył: 30 Cze 2005
Posty: 2573
Skąd: Stargard
Wysłany: 10 Maj 2010, 18:57   

knd napisał/a:
najlepiej wsadź sobie 1.3 Endura z 2000 roku, podobno podpasuje do fiesty 1.1i
Piłes? Żeby to wstawić, to musi wszystko przerabiać (elektrykę) bo Endura jest na wielopunkcie. Fakt sama skorupa podejdzie. Ale spójrz na np projekt Fazy - u niego podeszło nawet R32.
_________________
Mk3,5 '95 Classic 1.1i/50KM + Mk3,5 '95 Fun 1.3i/60KM,-->
Fiesta Mk4 '99 Ghia 1.25/75KM
,--> Fiesta Mk7 '12 Titanium 1.25/82KM + Focus Mk3 '12 Titanium 1.6 EB/150KM
Profil Facebook
 
 
knd 


Model: Ford Fiesta Mk3`96
Wersja: Classic
Silnik: 1.3i/60KM
Dołączył: 10 Lip 2007
Posty: 32
Skąd: W-wa
Wysłany: 10 Maj 2010, 21:39   

masz racje, chyba, że zostawisz kolektor dolotowy z wtryskiem 1.1

polecam:

http://www.fiestaklubpols...pic.php?t=47825
_________________
http://www.pranie1.pl - Pranie dywanów wykładzin tapicerek samochodowych Warszawa
http://www.pranie.nazwa.pl - Pranie tapicerek samochodowych Warszawa


Fiesta MK3 1.1i @ 1.3i
 
 
jackrzec 
Klubowicz


Model: Ford Fiesta Mk7`12
Wersja: Titanium
Silnik: 1.25Duratec/82KM
Imię: Jacek
Wiek: 50
Dołączył: 30 Cze 2005
Posty: 2573
Skąd: Stargard
Wysłany: 10 Maj 2010, 21:51   

knd napisał/a:
masz racje, chyba, że zostawisz kolektor dolotowy z wtryskiem 1.1

polecam:

http://www.fiestaklubpols...pic.php?t=47825


Wiem. dlatego napisałem:
Kod:
Fakt sama skorupa podejdzie.


Zrozumiałem, że piszesz o całym silniku (z osprzętem) :ok:
_________________
Mk3,5 '95 Classic 1.1i/50KM + Mk3,5 '95 Fun 1.3i/60KM,-->
Fiesta Mk4 '99 Ghia 1.25/75KM
,--> Fiesta Mk7 '12 Titanium 1.25/82KM + Focus Mk3 '12 Titanium 1.6 EB/150KM
Profil Facebook
 
 
kkk88gca 

Model: Ford Fiesta Mk3`94
Wersja: CL
Silnik: 1.1i/50KM
Wiek: 35
Dołączył: 09 Gru 2009
Posty: 35
Skąd: Wałbrzych
Wysłany: 29 Maj 2010, 14:27   

Witam :) Mi też moja stara bierze litr na 600km. Leje lotosa 15w40. Najwięcej pali oleju po dopaleniu. Jak jadę przez swoją ulicę to za mną wszystko tonie w niebieskiej chmurze dymu :) Później tylko widać niebieski dym przy wysokich obrotach ale już nie tak dużo. Nie mam wydmuchów spod korka oleju. Czy to wina uszczelniaczy?? Jakby ich wymiana chociaż o połowę zmniejszyła spalanie oleju to na pewno taki remont by się zwrócił :gitarzysta:
_________________
http://s27.bitefight.onet.pl/c.php?uid=41902
 
 
 
kuba87 




Model: Inne auto
Wersja: Ambiente
Silnik: Inny
Imię: Jakub
Wiek: 37
Dołączył: 06 Lis 2008
Posty: 3353
Skąd: Roskilde
Wysłany: 29 Maj 2010, 18:31   

u Ciebie to juz pierscienie zdechły
ps odkryłem czym sie roznią silniki 1.1 z oznaczeniem HB :V:
mianowicie mają trochę inny tłok i komory spalanie
_________________
było 5 Ikserków, i 3 fiesty.
było łałdi w automacie, funwagen
był transit mk5 long na dokładkę
jest faketaxi w dizlu
jest dokurwiator D2Callya
jest transit blaszak z windą 2.4 tdczerwoneDI
 
 
 
kkk88gca 

Model: Ford Fiesta Mk3`94
Wersja: CL
Silnik: 1.1i/50KM
Wiek: 35
Dołączył: 09 Gru 2009
Posty: 35
Skąd: Wałbrzych
Wysłany: 30 Maj 2010, 11:57   

No to skoro pierścienie to będę jeździł dopóki nie zdechnie albo okazyjnie nie znajdę dobrego silnika 1.3:)
_________________
http://s27.bitefight.onet.pl/c.php?uid=41902
 
 
 
Bonus 

Model: Ford Fiesta Mk3`91
Wersja: CLX
Silnik: 1.1i/50KM
Dołączył: 11 Lip 2005
Posty: 64
Skąd: Lublin
Wysłany: 31 Maj 2010, 23:38   

BIERZE OLEJ też mi coś, zalezy jakie ma ciśneinei spręzania

kkk88gca napisał/a:
Witam :) Mi też moja stara bierze litr na 600km. Leje lotosa 15w40. Najwięcej pali oleju po dopaleniu. Jak jadę przez swoją ulicę to za mną wszystko tonie w niebieskiej chmurze dymu :) Później tylko widać niebieski dym przy wysokich obrotach ale już nie tak dużo. Nie mam wydmuchów spod korka oleju. Czy to wina uszczelniaczy?? Jakby ich wymiana chociaż o połowę zmniejszyła spalanie oleju to na pewno taki remont by się zwrócił :gitarzysta:
tak jak dużo oleju, litr na 500km to uszczlniacze ale może byc uszclniacze ze spalaniem w cylindrze, pozatym od lotosa 15w40 mój fistomat wolał castrola klasy 15w40 klasy jakośc API SG/CD (najniższa możliwa do 1.1) lotos był za gęsty castrol na oko był zadszy silnik wył na lotosie pozatym czy ten lotos ma klase jakosci do tego silnika dobrą, bo jak ma API SF/.. to mozna go sobie wsadzic do ursusa c360 a nei do fiesty zalać
_________________
nr gadu 5593077
Ostatnio zmieniony przez Bonus 2 Cze 2010, 01:00, w całości zmieniany 1 raz  
 
 
kkk88gca 

Model: Ford Fiesta Mk3`94
Wersja: CL
Silnik: 1.1i/50KM
Wiek: 35
Dołączył: 09 Gru 2009
Posty: 35
Skąd: Wałbrzych
Wysłany: 1 Cze 2010, 23:10   

Sprężanie jest do bani. 4,8,6,6. Muszę jeszcze zrobić próbę olejową i zalać naftą. Może gdzieś się pierścienie zapiekły bo po wykręceniu świec jest od cholery nagaru. Na tłokach aż widać jakieś luźno latające kawałki tego syfu :głowąwmur:
_________________
http://s27.bitefight.onet.pl/c.php?uid=41902
 
 
 
jackrzec 
Klubowicz


Model: Ford Fiesta Mk7`12
Wersja: Titanium
Silnik: 1.25Duratec/82KM
Imię: Jacek
Wiek: 50
Dołączył: 30 Cze 2005
Posty: 2573
Skąd: Stargard
Wysłany: 2 Cze 2010, 08:00   

kkk88gca napisał/a:
Sprężanie jest do bani. 4,8,6,6.
Dziwne że ten silnik jeszcze działa, bo przecież on już nie żyje.
_________________
Mk3,5 '95 Classic 1.1i/50KM + Mk3,5 '95 Fun 1.3i/60KM,-->
Fiesta Mk4 '99 Ghia 1.25/75KM
,--> Fiesta Mk7 '12 Titanium 1.25/82KM + Focus Mk3 '12 Titanium 1.6 EB/150KM
Profil Facebook
 
 
Bonus 

Model: Ford Fiesta Mk3`91
Wersja: CLX
Silnik: 1.1i/50KM
Dołączył: 11 Lip 2005
Posty: 64
Skąd: Lublin
Wysłany: 2 Cze 2010, 21:12   

jackrzec napisał/a:
kkk88gca napisał/a:
Sprężanie jest do bani. 4,8,6,6.
Dziwne że ten silnik jeszcze działa, bo przecież on już nie żyje.
mało tego z takim spręznaiem i z peknietym pierscieniem na jednym tłoku ford kolegi odpalił pare lat temu w zimie przy -27st na termometrze (widac iskra była ok a cylindry wystarczjaco dobrze "zacisnete" na tłokach)
_________________
nr gadu 5593077
 
 
kkk88gca 

Model: Ford Fiesta Mk3`94
Wersja: CL
Silnik: 1.1i/50KM
Wiek: 35
Dołączył: 09 Gru 2009
Posty: 35
Skąd: Wałbrzych
Wysłany: 3 Cze 2010, 19:27   

Silnik działa i to nie najgorzej bo nie miałem problemów nigdy z odpaleniem nawet przy -24
stopniach;) Jeszcze należy pamiętać że auto jest zagazowane;) Strzelał z wydechu ale to była wina świec. Właśnie kupiłem nowe NGK i śmiga jak szalona :jupi: Jak jeżdżę sam to idzie dobrze w miarę, gorzej jak wsiądą 2 lub 3 osoby. Zresztą nie jeździłem nigdy dobrą fiestą 1.1 to nie mogę porównać. Mogę powiedzieć dla porównania że na 100 metrach osiąga prędkość 60 do 70km/h na prostej. To chyba nie jest źle??
_________________
http://s27.bitefight.onet.pl/c.php?uid=41902
 
 
 
jackrzec 
Klubowicz


Model: Ford Fiesta Mk7`12
Wersja: Titanium
Silnik: 1.25Duratec/82KM
Imię: Jacek
Wiek: 50
Dołączył: 30 Cze 2005
Posty: 2573
Skąd: Stargard
Wysłany: 3 Cze 2010, 19:33   

Wg mnie ten pomiar był do bani. Nie wierzę żeby silnik z taką kompresją normalnie jeździł.
_________________
Mk3,5 '95 Classic 1.1i/50KM + Mk3,5 '95 Fun 1.3i/60KM,-->
Fiesta Mk4 '99 Ghia 1.25/75KM
,--> Fiesta Mk7 '12 Titanium 1.25/82KM + Focus Mk3 '12 Titanium 1.6 EB/150KM
Profil Facebook
 
 
Bonus 

Model: Ford Fiesta Mk3`91
Wersja: CLX
Silnik: 1.1i/50KM
Dołączył: 11 Lip 2005
Posty: 64
Skąd: Lublin
Wysłany: 3 Cze 2010, 20:50   

Cytat:
Wg mnie ten pomiar był do bani. Nie wierzę żeby silnik z taką kompresją normalnie jeździł.
no masz racje nie normalnie tylko słabo a świece NGK wysiadą po 500km
_________________
nr gadu 5593077
 
 
kkk88gca 

Model: Ford Fiesta Mk3`94
Wersja: CL
Silnik: 1.1i/50KM
Wiek: 35
Dołączył: 09 Gru 2009
Posty: 35
Skąd: Wałbrzych
Wysłany: 3 Cze 2010, 21:54   

Mi chodziły NGK jakieś 3 tys kilometrów. Później zaczął strzelać i czyściłem świece z nagaru. Myślę że jakby nie paliła oleju to jeszcze dłużej by śmigały.
A skoro mówicie że przy takiej kompresji ten silnik nie powinien normalnie pracować to może rzeczywiście źle mi zmierzył to ciśnienie albo moja fifi jest ewenementem :) Jakie ciśnienie u was jest?? Bo auto ma już swoje lata.
_________________
http://s27.bitefight.onet.pl/c.php?uid=41902
 
 
 
Maki 


Model: Inne auto
Wersja: Inna
Silnik: Inny
Wiek: 35
Dołączył: 01 Lis 2008
Posty: 625
Skąd: CWA XX00
Wysłany: 3 Cze 2010, 22:28   

Cytat:
masz racje, chyba, że zostawisz kolektor dolotowy z wtryskiem 1.1


Ciekawe ile by miało koni.
_________________
Skoda Fabia Combi 1,4L 50kW
 
 
 
kuba87 




Model: Inne auto
Wersja: Ambiente
Silnik: Inny
Imię: Jakub
Wiek: 37
Dołączył: 06 Lis 2008
Posty: 3353
Skąd: Roskilde
Wysłany: 3 Cze 2010, 22:37   

ja moj 1.1 jak mierzyłem to miał 9 10 11 8
benzyna bedzie chodzic z tak niską kompresją
_________________
było 5 Ikserków, i 3 fiesty.
było łałdi w automacie, funwagen
był transit mk5 long na dokładkę
jest faketaxi w dizlu
jest dokurwiator D2Callya
jest transit blaszak z windą 2.4 tdczerwoneDI
 
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Ten temat jest zablokowany bez możliwości zmiany postów lub pisania odpowiedzi
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Podobne Tematy
Temat Autor Forum Odpowiedzi Ostatni post
Ten temat jest zablokowany bez możliwości zmiany postów lub pisania odpowiedzi Przyklejony: [MK3] Fiesta MK3
Fordy Fiesta III generacji (1989-1996)
Freeman Nasze auta 0 12 Lip 2011, 16:36
Freeman
Brak nowych postów Przyklejony: Fiesta MK3 - 3D Project
Longer_007 Hyde-Park 205 2 Wrz 2015, 14:13
szagrad
Brak nowych postów Przyklejony: [MK3] FAQ - Shortshifter
Szybsza zmiana biegów
TomeX500 Tuning mechaniczny 39 25 Cze 2013, 22:37
rybek121
Brak nowych postów Przyklejony: [MK3] Swap na RS2000..co potrzeba?
bigel Tuning mechaniczny 21 20 Maj 2013, 14:32
Daras84
Brak nowych postów Przyklejony: Ford Fiesta MK3 rebuild
czyli działamy w 1.1 i 1.3
Ad@mus Tuning stylistyczny 3 1 Sie 2009, 17:27
LOY


Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group




Instagram




Fiesta Klub Polska nie ponosi odpowiedzialności za jakiekolwiek treści umieszczane przez użytkowników forum.
Odpowiedzialność ta spoczywa na autorach tych treści.