[MK3] Zmiana silnika - 1.1 / 1.3 |
Autor |
Wiadomość |
kuba87
Model: Inne auto
Wersja: Ambiente
Silnik: Inny
Imię: Jakub
Wiek: 37 Dołączył: 06 Lis 2008 Posty: 3353 Skąd: Roskilde
|
Wysłany: 9 Maj 2010, 14:57
|
|
|
ja ostatnio wymienialem 1.1 na 1.3
jest roznica w mocy ale kompa bym musiał załozyc od 1.3 bo braknie mu mocy powyzej 3500 rpm.... co prawda nie jezdziłem nigdy 1.3 wiec nie mam porownania ale takei mam odczucia wszystko pasuje we dwoch daz radę |
_________________ było 5 Ikserków, i 3 fiesty.
było łałdi w automacie, funwagen
był transit mk5 long na dokładkę
jest faketaxi w dizlu
jest dokurwiator D2Callya
jest transit blaszak z windą 2.4 tdczerwoneDI |
|
|
|
|
masska13
Model: Inne auto
Wersja: Inna
Silnik: Inny
Imię: Łukasz
Wiek: 35 Dołączył: 18 Lis 2008 Posty: 258 Skąd: Lądek Zdrój
|
|
|
|
|
kuba87
Model: Inne auto
Wersja: Ambiente
Silnik: Inny
Imię: Jakub
Wiek: 37 Dołączył: 06 Lis 2008 Posty: 3353 Skąd: Roskilde
|
Wysłany: 9 Maj 2010, 15:27
|
|
|
juz wymieniłem;pp |
_________________ było 5 Ikserków, i 3 fiesty.
było łałdi w automacie, funwagen
był transit mk5 long na dokładkę
jest faketaxi w dizlu
jest dokurwiator D2Callya
jest transit blaszak z windą 2.4 tdczerwoneDI |
|
|
|
|
knd
Model: Ford Fiesta Mk3`96
Wersja: Classic
Silnik: 1.3i/60KM
Dołączył: 10 Lip 2007 Posty: 32 Skąd: W-wa
|
Wysłany: 10 Maj 2010, 16:40
|
|
|
najlepiej wsadź sobie 1.3 Endura z 2000 roku, podobno podpasuje do fiesty 1.1i |
_________________ http://www.pranie1.pl - Pranie dywanów wykładzin tapicerek samochodowych Warszawa
http://www.pranie.nazwa.pl - Pranie tapicerek samochodowych Warszawa
Fiesta MK3 1.1i @ 1.3i |
|
|
|
|
jackrzec
Klubowicz
Model: Ford Fiesta Mk7`12
Wersja: Titanium
Silnik: 1.25Duratec/82KM
Imię: Jacek
Wiek: 50 Dołączył: 30 Cze 2005 Posty: 2573 Skąd: Stargard
|
Wysłany: 10 Maj 2010, 18:57
|
|
|
knd napisał/a: | najlepiej wsadź sobie 1.3 Endura z 2000 roku, podobno podpasuje do fiesty 1.1i | Piłes? Żeby to wstawić, to musi wszystko przerabiać (elektrykę) bo Endura jest na wielopunkcie. Fakt sama skorupa podejdzie. Ale spójrz na np projekt Fazy - u niego podeszło nawet R32. |
_________________ Mk3,5 '95 Classic 1.1i/50KM + Mk3,5 '95 Fun 1.3i/60KM,-->
Fiesta Mk4 '99 Ghia 1.25/75KM,--> Fiesta Mk7 '12 Titanium 1.25/82KM + Focus Mk3 '12 Titanium 1.6 EB/150KM |
|
|
|
|
knd
Model: Ford Fiesta Mk3`96
Wersja: Classic
Silnik: 1.3i/60KM
Dołączył: 10 Lip 2007 Posty: 32 Skąd: W-wa
|
|
|
|
|
jackrzec
Klubowicz
Model: Ford Fiesta Mk7`12
Wersja: Titanium
Silnik: 1.25Duratec/82KM
Imię: Jacek
Wiek: 50 Dołączył: 30 Cze 2005 Posty: 2573 Skąd: Stargard
|
Wysłany: 10 Maj 2010, 21:51
|
|
|
Wiem. dlatego napisałem:
Kod: | Fakt sama skorupa podejdzie. |
Zrozumiałem, że piszesz o całym silniku (z osprzętem) |
_________________ Mk3,5 '95 Classic 1.1i/50KM + Mk3,5 '95 Fun 1.3i/60KM,-->
Fiesta Mk4 '99 Ghia 1.25/75KM,--> Fiesta Mk7 '12 Titanium 1.25/82KM + Focus Mk3 '12 Titanium 1.6 EB/150KM |
|
|
|
|
kkk88gca
Model: Ford Fiesta Mk3`94
Wersja: CL
Silnik: 1.1i/50KM
Wiek: 35 Dołączył: 09 Gru 2009 Posty: 35 Skąd: Wałbrzych
|
Wysłany: 29 Maj 2010, 14:27
|
|
|
Witam Mi też moja stara bierze litr na 600km. Leje lotosa 15w40. Najwięcej pali oleju po dopaleniu. Jak jadę przez swoją ulicę to za mną wszystko tonie w niebieskiej chmurze dymu Później tylko widać niebieski dym przy wysokich obrotach ale już nie tak dużo. Nie mam wydmuchów spod korka oleju. Czy to wina uszczelniaczy?? Jakby ich wymiana chociaż o połowę zmniejszyła spalanie oleju to na pewno taki remont by się zwrócił |
_________________ http://s27.bitefight.onet.pl/c.php?uid=41902 |
|
|
|
|
kuba87
Model: Inne auto
Wersja: Ambiente
Silnik: Inny
Imię: Jakub
Wiek: 37 Dołączył: 06 Lis 2008 Posty: 3353 Skąd: Roskilde
|
Wysłany: 29 Maj 2010, 18:31
|
|
|
u Ciebie to juz pierscienie zdechły
ps odkryłem czym sie roznią silniki 1.1 z oznaczeniem HB
mianowicie mają trochę inny tłok i komory spalanie |
_________________ było 5 Ikserków, i 3 fiesty.
było łałdi w automacie, funwagen
był transit mk5 long na dokładkę
jest faketaxi w dizlu
jest dokurwiator D2Callya
jest transit blaszak z windą 2.4 tdczerwoneDI |
|
|
|
|
kkk88gca
Model: Ford Fiesta Mk3`94
Wersja: CL
Silnik: 1.1i/50KM
Wiek: 35 Dołączył: 09 Gru 2009 Posty: 35 Skąd: Wałbrzych
|
|
|
|
|
Bonus
Model: Ford Fiesta Mk3`91
Wersja: CLX
Silnik: 1.1i/50KM
Dołączył: 11 Lip 2005 Posty: 64 Skąd: Lublin
|
Wysłany: 31 Maj 2010, 23:38
|
|
|
BIERZE OLEJ też mi coś, zalezy jakie ma ciśneinei spręzania
kkk88gca napisał/a: | Witam Mi też moja stara bierze litr na 600km. Leje lotosa 15w40. Najwięcej pali oleju po dopaleniu. Jak jadę przez swoją ulicę to za mną wszystko tonie w niebieskiej chmurze dymu Później tylko widać niebieski dym przy wysokich obrotach ale już nie tak dużo. Nie mam wydmuchów spod korka oleju. Czy to wina uszczelniaczy?? Jakby ich wymiana chociaż o połowę zmniejszyła spalanie oleju to na pewno taki remont by się zwrócił | tak jak dużo oleju, litr na 500km to uszczlniacze ale może byc uszclniacze ze spalaniem w cylindrze, pozatym od lotosa 15w40 mój fistomat wolał castrola klasy 15w40 klasy jakośc API SG/CD (najniższa możliwa do 1.1) lotos był za gęsty castrol na oko był zadszy silnik wył na lotosie pozatym czy ten lotos ma klase jakosci do tego silnika dobrą, bo jak ma API SF/.. to mozna go sobie wsadzic do ursusa c360 a nei do fiesty zalać |
_________________ nr gadu 5593077 |
Ostatnio zmieniony przez Bonus 2 Cze 2010, 01:00, w całości zmieniany 1 raz |
|
|
|
|
kkk88gca
Model: Ford Fiesta Mk3`94
Wersja: CL
Silnik: 1.1i/50KM
Wiek: 35 Dołączył: 09 Gru 2009 Posty: 35 Skąd: Wałbrzych
|
Wysłany: 1 Cze 2010, 23:10
|
|
|
Sprężanie jest do bani. 4,8,6,6. Muszę jeszcze zrobić próbę olejową i zalać naftą. Może gdzieś się pierścienie zapiekły bo po wykręceniu świec jest od cholery nagaru. Na tłokach aż widać jakieś luźno latające kawałki tego syfu |
_________________ http://s27.bitefight.onet.pl/c.php?uid=41902 |
|
|
|
|
jackrzec
Klubowicz
Model: Ford Fiesta Mk7`12
Wersja: Titanium
Silnik: 1.25Duratec/82KM
Imię: Jacek
Wiek: 50 Dołączył: 30 Cze 2005 Posty: 2573 Skąd: Stargard
|
Wysłany: 2 Cze 2010, 08:00
|
|
|
kkk88gca napisał/a: | Sprężanie jest do bani. 4,8,6,6. | Dziwne że ten silnik jeszcze działa, bo przecież on już nie żyje. |
_________________ Mk3,5 '95 Classic 1.1i/50KM + Mk3,5 '95 Fun 1.3i/60KM,-->
Fiesta Mk4 '99 Ghia 1.25/75KM,--> Fiesta Mk7 '12 Titanium 1.25/82KM + Focus Mk3 '12 Titanium 1.6 EB/150KM |
|
|
|
|
Bonus
Model: Ford Fiesta Mk3`91
Wersja: CLX
Silnik: 1.1i/50KM
Dołączył: 11 Lip 2005 Posty: 64 Skąd: Lublin
|
Wysłany: 2 Cze 2010, 21:12
|
|
|
jackrzec napisał/a: | kkk88gca napisał/a: | Sprężanie jest do bani. 4,8,6,6. | Dziwne że ten silnik jeszcze działa, bo przecież on już nie żyje. | mało tego z takim spręznaiem i z peknietym pierscieniem na jednym tłoku ford kolegi odpalił pare lat temu w zimie przy -27st na termometrze (widac iskra była ok a cylindry wystarczjaco dobrze "zacisnete" na tłokach) |
_________________ nr gadu 5593077 |
|
|
|
|
kkk88gca
Model: Ford Fiesta Mk3`94
Wersja: CL
Silnik: 1.1i/50KM
Wiek: 35 Dołączył: 09 Gru 2009 Posty: 35 Skąd: Wałbrzych
|
Wysłany: 3 Cze 2010, 19:27
|
|
|
Silnik działa i to nie najgorzej bo nie miałem problemów nigdy z odpaleniem nawet przy -24
stopniach;) Jeszcze należy pamiętać że auto jest zagazowane;) Strzelał z wydechu ale to była wina świec. Właśnie kupiłem nowe NGK i śmiga jak szalona Jak jeżdżę sam to idzie dobrze w miarę, gorzej jak wsiądą 2 lub 3 osoby. Zresztą nie jeździłem nigdy dobrą fiestą 1.1 to nie mogę porównać. Mogę powiedzieć dla porównania że na 100 metrach osiąga prędkość 60 do 70km/h na prostej. To chyba nie jest źle?? |
_________________ http://s27.bitefight.onet.pl/c.php?uid=41902 |
|
|
|
|
jackrzec
Klubowicz
Model: Ford Fiesta Mk7`12
Wersja: Titanium
Silnik: 1.25Duratec/82KM
Imię: Jacek
Wiek: 50 Dołączył: 30 Cze 2005 Posty: 2573 Skąd: Stargard
|
Wysłany: 3 Cze 2010, 19:33
|
|
|
Wg mnie ten pomiar był do bani. Nie wierzę żeby silnik z taką kompresją normalnie jeździł. |
_________________ Mk3,5 '95 Classic 1.1i/50KM + Mk3,5 '95 Fun 1.3i/60KM,-->
Fiesta Mk4 '99 Ghia 1.25/75KM,--> Fiesta Mk7 '12 Titanium 1.25/82KM + Focus Mk3 '12 Titanium 1.6 EB/150KM |
|
|
|
|
Bonus
Model: Ford Fiesta Mk3`91
Wersja: CLX
Silnik: 1.1i/50KM
Dołączył: 11 Lip 2005 Posty: 64 Skąd: Lublin
|
Wysłany: 3 Cze 2010, 20:50
|
|
|
Cytat: | Wg mnie ten pomiar był do bani. Nie wierzę żeby silnik z taką kompresją normalnie jeździł. | no masz racje nie normalnie tylko słabo a świece NGK wysiadą po 500km |
_________________ nr gadu 5593077 |
|
|
|
|
kkk88gca
Model: Ford Fiesta Mk3`94
Wersja: CL
Silnik: 1.1i/50KM
Wiek: 35 Dołączył: 09 Gru 2009 Posty: 35 Skąd: Wałbrzych
|
Wysłany: 3 Cze 2010, 21:54
|
|
|
Mi chodziły NGK jakieś 3 tys kilometrów. Później zaczął strzelać i czyściłem świece z nagaru. Myślę że jakby nie paliła oleju to jeszcze dłużej by śmigały.
A skoro mówicie że przy takiej kompresji ten silnik nie powinien normalnie pracować to może rzeczywiście źle mi zmierzył to ciśnienie albo moja fifi jest ewenementem Jakie ciśnienie u was jest?? Bo auto ma już swoje lata. |
_________________ http://s27.bitefight.onet.pl/c.php?uid=41902 |
|
|
|
|
Maki
Model: Inne auto
Wersja: Inna
Silnik: Inny
Wiek: 35 Dołączył: 01 Lis 2008 Posty: 625 Skąd: CWA XX00
|
Wysłany: 3 Cze 2010, 22:28
|
|
|
Cytat: | masz racje, chyba, że zostawisz kolektor dolotowy z wtryskiem 1.1 |
Ciekawe ile by miało koni. |
_________________ Skoda Fabia Combi 1,4L 50kW |
|
|
|
|
kuba87
Model: Inne auto
Wersja: Ambiente
Silnik: Inny
Imię: Jakub
Wiek: 37 Dołączył: 06 Lis 2008 Posty: 3353 Skąd: Roskilde
|
Wysłany: 3 Cze 2010, 22:37
|
|
|
ja moj 1.1 jak mierzyłem to miał 9 10 11 8
benzyna bedzie chodzic z tak niską kompresją |
_________________ było 5 Ikserków, i 3 fiesty.
było łałdi w automacie, funwagen
był transit mk5 long na dokładkę
jest faketaxi w dizlu
jest dokurwiator D2Callya
jest transit blaszak z windą 2.4 tdczerwoneDI |
|
|
|
|
|