[MK3] Odcięcie przy 2500 obrotów |
Autor |
Wiadomość |
Kondziu
Model: Ford Fiesta Mk3`92
Wersja: CL
Silnik: 1.3i/60KM
Imię: Konrad
Wiek: 42 Dołączył: 13 Kwi 2008 Posty: 205 Skąd: Lubin
|
Wysłany: 29 Wrz 2010, 19:39 [MK3] Odcięcie przy 2500 obrotów
|
|
|
Po przekładce silników z 1,3 na 1,1 jazda na benzynie jest zmora... na każdym biegu przy 2500 obrotów odcina i spadają obroty do 900 na wciśnietym do końca gazie.... takie odczucie jakby się gaz kończył słabnie i spada do 900 obrotów. Po takim "odcieciu" trzeba znów wbić bieg i dac gazu i wtedy jest ok.. Wydaje mi sie że coś popierdzieliłem przy przekładce. na gazie nie ma problemów.. a na benzynie lipa
Przekładałem tez juz pompę paliwa cały czas to samo :( |
_________________
|
Ostatnio zmieniony przez Kondziu 3 Lis 2010, 09:07, w całości zmieniany 1 raz |
|
|
|
|
drzeniow
Model: Inne auto
Wersja: Inna
Silnik: 1.6i16V/90KM
Imię: Krzysztof
Wiek: 33 Dołączył: 09 Wrz 2010 Posty: 663 Skąd: Drzeniów FZI
|
Wysłany: 29 Wrz 2010, 19:41
|
|
|
zatkany filtr paliwa? |
_________________ Pozostaje otwarty na nowe teorie.
Aktualnie:
Focus 1.8 TDDI 2000r. 206tys. przebiegu.
Było:
Escort 1.6 16v mk6 93r.-SKASOWANY
Escort 1.8 16v mk6 94r.-SPRZEDANY
Escort 1.3i mk6 94r.- SKASOWANY
|
|
|
|
|
Kondziu
Model: Ford Fiesta Mk3`92
Wersja: CL
Silnik: 1.3i/60KM
Imię: Konrad
Wiek: 42 Dołączył: 13 Kwi 2008 Posty: 205 Skąd: Lubin
|
Wysłany: 29 Wrz 2010, 19:42
|
|
|
ale auto normalnie sie zbiera..na każdym biegu równo 2,5 tyś obrotów i odcina |
_________________
|
|
|
|
|
drzeniow
Model: Inne auto
Wersja: Inna
Silnik: 1.6i16V/90KM
Imię: Krzysztof
Wiek: 33 Dołączył: 09 Wrz 2010 Posty: 663 Skąd: Drzeniów FZI
|
Wysłany: 29 Wrz 2010, 19:45
|
|
|
co najmniej dziwne.
Zrob reset kompa. |
_________________ Pozostaje otwarty na nowe teorie.
Aktualnie:
Focus 1.8 TDDI 2000r. 206tys. przebiegu.
Było:
Escort 1.6 16v mk6 93r.-SKASOWANY
Escort 1.8 16v mk6 94r.-SPRZEDANY
Escort 1.3i mk6 94r.- SKASOWANY
|
|
|
|
|
Kondziu
Model: Ford Fiesta Mk3`92
Wersja: CL
Silnik: 1.3i/60KM
Imię: Konrad
Wiek: 42 Dołączył: 13 Kwi 2008 Posty: 205 Skąd: Lubin
|
Wysłany: 29 Wrz 2010, 19:48
|
|
|
Przekładałem kompa bez zmian resetowałem oba komputery bez zmian |
_________________
|
|
|
|
|
cypis290
Model: Ford Fiesta Mk3`94
Wersja: Inna
Silnik: 1.3i/60KM
Imię: Łukasz
Dołączył: 25 Cze 2009 Posty: 206 Skąd: Radom
|
Wysłany: 29 Wrz 2010, 19:48
|
|
|
ccp na 99% przerabiałem to. Odepnij ccp , zresetuj kompa i się przejedź. Jak się poprawi to odpowiedź znasz. |
_________________
|
|
|
|
|
luki
Model: Ford Fiesta Mk3`92
Wersja: Inna
Silnik: Inny
Imię: Łukasz
Wiek: 38 Dołączył: 31 Sty 2008 Posty: 1676 Skąd: Kraków/Zakopane
|
Wysłany: 29 Wrz 2010, 20:02
|
|
|
dobrze wypodpinałeś podciśnienia i inne pierdołki |
_________________ Jest seFieścina
jest i modneo
KTT- "Klej, Taśma, Trytytki" |
|
|
|
|
Kondziu
Model: Ford Fiesta Mk3`92
Wersja: CL
Silnik: 1.3i/60KM
Imię: Konrad
Wiek: 42 Dołączył: 13 Kwi 2008 Posty: 205 Skąd: Lubin
|
Wysłany: 29 Wrz 2010, 20:09
|
|
|
tak juz wszytsko sprawdzałem po kilka razy. na gazie nie ma najmniejszego problemu za to na benzynie koszmar. Jutro jeszcze podmienie filtr paliwa i zobacze na spokojnie ten cpp |
_________________
|
|
|
|
|
luki
Model: Ford Fiesta Mk3`92
Wersja: Inna
Silnik: Inny
Imię: Łukasz
Wiek: 38 Dołączył: 31 Sty 2008 Posty: 1676 Skąd: Kraków/Zakopane
|
Wysłany: 29 Wrz 2010, 20:14
|
|
|
podepnij się pod wtrysk kontrolką i sprawdź czy ci go odcina, tj odpal auto i dodaj gazu zobacz co się dzieje, podczas pracy będzie migać. Na wtrysku powinieneś mieć po stacyjce stałe napięcie 8v a sterowany jest masą. |
_________________ Jest seFieścina
jest i modneo
KTT- "Klej, Taśma, Trytytki" |
|
|
|
|
Kondziu
Model: Ford Fiesta Mk3`92
Wersja: CL
Silnik: 1.3i/60KM
Imię: Konrad
Wiek: 42 Dołączył: 13 Kwi 2008 Posty: 205 Skąd: Lubin
|
Wysłany: 29 Wrz 2010, 20:16
|
|
|
najlepsze jest to ze na jałowym moge go krecic do 4500 i nic sie nie dzieje..wbjam bieg i koniec 2500 odcina... |
_________________
|
|
|
|
|
luki
Model: Ford Fiesta Mk3`92
Wersja: Inna
Silnik: Inny
Imię: Łukasz
Wiek: 38 Dołączył: 31 Sty 2008 Posty: 1676 Skąd: Kraków/Zakopane
|
Wysłany: 29 Wrz 2010, 20:17
|
|
|
ale po wbiciu biegu czy podczas jazdy bo jeśli tak to tylko VSS podaje ruch do kompa |
_________________ Jest seFieścina
jest i modneo
KTT- "Klej, Taśma, Trytytki" |
|
|
|
|
Kondziu
Model: Ford Fiesta Mk3`92
Wersja: CL
Silnik: 1.3i/60KM
Imię: Konrad
Wiek: 42 Dołączył: 13 Kwi 2008 Posty: 205 Skąd: Lubin
|
Wysłany: 29 Wrz 2010, 20:25
|
|
|
no wiadomo ze jak wbijam bieg to podczas jazdy.. przecież auto nie stoi na biegu bez wciśniętego sprzęgła obstawiam któryś czujnik |
_________________
|
|
|
|
|
luki
Model: Ford Fiesta Mk3`92
Wersja: Inna
Silnik: Inny
Imię: Łukasz
Wiek: 38 Dołączył: 31 Sty 2008 Posty: 1676 Skąd: Kraków/Zakopane
|
Wysłany: 29 Wrz 2010, 20:27
|
|
|
ci napisałem sprawdź VSS to jest ten nakręcany na linkę przy skrzyni odepnij kostkę i przejedź sie. |
_________________ Jest seFieścina
jest i modneo
KTT- "Klej, Taśma, Trytytki" |
|
|
|
|
JoeMix
Model: Ford Fiesta Mk7`09
Wersja: Titanium
Silnik: 1.4Duratec/96KM
Wiek: 43 Dołączył: 23 Maj 2004 Posty: 12026 Skąd: Konstantynów
|
Wysłany: 29 Wrz 2010, 20:29
|
|
|
pODCZAS JAZDY NIE TYLKO vss DAJE INFO, RÓWNIEŻ map PODEJE SYGNAŁ I INNY JEST NA 2500 NA LUZIE A INNY PODCZAS JAZDY (POD OBCIĄZENIEM SILNIKA) |
_________________ Trist, yem nu enske ya vehatvase. Da! |
|
|
|
|
Stunt_Man
Niereformowalny
Model: Inne auto
Wersja: Inna
Silnik: Inny
Imię: Domi
Dołączył: 13 Sie 2010 Posty: 1933 Skąd: \,,/
|
Wysłany: 29 Wrz 2010, 21:01
|
|
|
a jakieś problemy z zapalaniem? |
|
|
|
|
Kondziu
Model: Ford Fiesta Mk3`92
Wersja: CL
Silnik: 1.3i/60KM
Imię: Konrad
Wiek: 42 Dołączył: 13 Kwi 2008 Posty: 205 Skąd: Lubin
|
Wysłany: 29 Wrz 2010, 21:04
|
|
|
nie ma żadnych problemów jedynym dziwnym objawem jest to że po odpaleniu ma za niskie obroty.. normalnie powinny po odpaleniu wzrosnąć i opaść do 900.. a tutaj mam cały czas 900... chyba skończył sie krokowiec juz sam nie wiem co mam z tym wszystkim zrobić i od czego zacząć.. |
_________________
|
|
|
|
|
Stunt_Man
Niereformowalny
Model: Inne auto
Wersja: Inna
Silnik: Inny
Imię: Domi
Dołączył: 13 Sie 2010 Posty: 1933 Skąd: \,,/
|
Wysłany: 29 Wrz 2010, 21:07
|
|
|
czujnik położenia wału jest w tym silniku? jak tak to sprawdź go |
|
|
|
|
Kondziu
Model: Ford Fiesta Mk3`92
Wersja: CL
Silnik: 1.3i/60KM
Imię: Konrad
Wiek: 42 Dołączył: 13 Kwi 2008 Posty: 205 Skąd: Lubin
|
Wysłany: 29 Wrz 2010, 21:10
|
|
|
najlepsze jest to ze przekładałem juz kilka silników ... a tutaj wyglada tak jakby wszystko padło na raz.. :(
najhlepsze jest to ze sprawnym autem jezdziłem do "konca" po przekładce wszystko sie w nim sypło.. |
_________________
|
|
|
|
|
Pele
Model: Inne auto
Wersja: Inna
Silnik: Inny
Imię: Michał
Dołączył: 24 Sty 2009 Posty: 757 Skąd: Szczecin
|
Wysłany: 30 Wrz 2010, 10:12
|
|
|
Jak wrócę z roboty to zapytam kolegę, on w Toledo miał na benzynie odcięcie przy 4k a na gazie wszystko ok. Coś tam wymieniał, rozdzielacz zapłonu, kopułkę czy coś w ten deseń, zapytam go i popołudniu dam znać.
[ Dodano: Czw Wrz 30, 2010 20:37 ]
Kolega mówi że czujnik Halla był z innego modelu i komputer łapał błąd. |
|
|
|
|
Kondziu
Model: Ford Fiesta Mk3`92
Wersja: CL
Silnik: 1.3i/60KM
Imię: Konrad
Wiek: 42 Dołączył: 13 Kwi 2008 Posty: 205 Skąd: Lubin
|
Wysłany: 1 Paź 2010, 21:39
|
|
|
filtr paliw-wymieniony..
cpp- sprawny
krokowiec-wyczyściłem dodatkowo- sprawny
teraz jak otworze maske i otworze przepustnice na maxa obroty spadaja do 900 i faluja do 2500 z wciśnietym na maxa gazem, podczas jazdy 2500 i odcina... kur.... nie wiem co dalej
jeszcze jutro podmienię pompę paliwa.. może nie wyrabia z ciśnieniem stad to duszenie się
większe obroty-większa dawka-większe ciśnienie
podejrzewałbym wszystkie inne usterki gdyby tez na gazie tak sie działo a tutaj tylko benzyna szwankuje |
_________________
|
Ostatnio zmieniony przez Kondziu 1 Paź 2010, 21:45, w całości zmieniany 1 raz |
|
|
|
|
|