Gaźnik mk1 |
Autor |
Wiadomość |
kuba87

Model: Inne auto
Wersja: Ambiente
Silnik: Inny
Imię: Jakub
Wiek: 38 Dołączył: 06 Lis 2008 Posty: 3356 Skąd: Roskilde
|
Wysłany: 12 Lip 2021, 08:38
|
|
|
JoeMix, względnie mam i nie mam to zależy od gaźnika |
_________________ było 5 Ikserków, i 3 fiesty.
było łałdi w automacie, funwagen
był transit mk5 long na dokładkę
jest faketaxi w dizlu
jest dokurwiator D2Callya
jest transit blaszak z windą 2.4 tdczerwoneDI |
|
|
|
 |
vegetagt
Administrator / Klubowicz

Model: Ford Fiesta Mk2`87
Wersja: Inna
Silnik: 2.0 16V
Dołączył: 31 Sie 2007 Posty: 4011 Skąd: Olsztyn
|
Wysłany: 12 Lip 2021, 19:09
|
|
|
SCHWARZ 1.4S napisał/a: | W kraju nie ma zbyt wielu specjalistów w tej materii bo i źródło zasilania jakby zabytkowe |
i to mnie dziwi, bo już takie odczucie miałem 10 lat temu, a przeciez motocykle gaźnikami stoją... ;-) |
|
|
|
 |
kuba87

Model: Inne auto
Wersja: Ambiente
Silnik: Inny
Imię: Jakub
Wiek: 38 Dołączył: 06 Lis 2008 Posty: 3356 Skąd: Roskilde
|
Wysłany: 12 Lip 2021, 19:46
|
|
|
vegetagt, a tobie by się chciało grzebać z gaźnikiem w mk1 gdzie nowego focusa poklikasz komputerkiem i na dwa dni masz spokój. A i kasa większa. A do gaźnika trzeba mieć wiedzę analizator spalin, i dostęp do zestawów naprawczych. W szkołach juz tego nie uczą, mnie nie uczyli nawet jak się zapłon aparatem ustawia |
_________________ było 5 Ikserków, i 3 fiesty.
było łałdi w automacie, funwagen
był transit mk5 long na dokładkę
jest faketaxi w dizlu
jest dokurwiator D2Callya
jest transit blaszak z windą 2.4 tdczerwoneDI |
|
|
|
 |
SCHWARZ 1.4S
Model: Ford Fiesta Mk3`89
Wersja: S
Silnik: 1.4/73KM
Dołączył: 13 Lut 2019 Posty: 140 Skąd: Szczecin
|
Wysłany: 12 Lip 2021, 22:54
|
|
|
kuba87, Na szczęście jest jeszcze wąskie grono specjalistów jak wspomniany wyżej Pan z Puszczykowa. Już wolę układ, że jest takich specjalistów mniej, ale wykonują swoją pracę z pasją i pełnym zaangażowaniem. A wbrew pozorom gaźnik to nie taka astronomia. Jak to mówią - nie święci garnki lepią. |
|
|
|
 |
JoeMix

Model: Ford Fiesta Mk7`09
Wersja: Titanium
Silnik: 1.4Duratec/96KM
Wiek: 44 Dołączył: 23 Maj 2004 Posty: 12077 Skąd: Konstantynów
|
Wysłany: 13 Lip 2021, 00:10
|
|
|
kuba87 napisał/a: | to zależy od gaźnika | No tak ale tu mowa o mk1 i gaźniku zapewne 1V
vegetagt napisał/a: | a przeciez motocykle gaźnikami stoją | No ale sa troche inne jeśli chodzi i o obsługę i zasadę działania itp,,, |
_________________ Trist, yem nu enske ya vehatvase. Da! |
|
|
|
 |
vegetagt
Administrator / Klubowicz

Model: Ford Fiesta Mk2`87
Wersja: Inna
Silnik: 2.0 16V
Dołączył: 31 Sie 2007 Posty: 4011 Skąd: Olsztyn
|
Wysłany: 13 Lip 2021, 10:03
|
|
|
kuba87 napisał/a: | vegetagt, a tobie by się chciało grzebać z gaźnikiem w mk1 gdzie nowego focusa poklikasz komputerkiem i na dwa dni masz spokój. A i kasa większa. A do gaźnika trzeba mieć wiedzę analizator spalin, i dostęp do zestawów naprawczych. W szkołach juz tego nie uczą, mnie nie uczyli nawet jak się zapłon aparatem ustawia |
Bo ten kij ma dwa końce ;-)
Jak przyjedzIe ktoś jakims szitem i chce wyregulować gaźnik za 50zł, to pewnei by mi sie nie chciało.
Natomiast robić za fajny pieniądz (bo temat niszowy od przynajmniej 10 lat), to pewnie każdy by się pokusił ;-)
JoeMix, pewnie masz rację, że stopień skomplikowania może być różny :/ |
|
|
|
 |
|
Fiesta Klub Polska nie ponosi odpowiedzialności za jakiekolwiek treści umieszczane przez użytkowników forum.
Odpowiedzialność ta spoczywa na autorach tych treści.