
|
Regulacja czasowa interwału pracy wycieraczek |
Autor |
Wiadomość |
FIESTA Moondust
Model: Ford Fiesta Mk3`94
Wersja: Futura
Silnik: 1.4i/75KM
Imię: Mateusz
Dołączył: 11 Lip 2018 Posty: 279 Skąd: Szczecin
|
Wysłany: 1 Maj 2020, 12:06 Regulacja czasowa interwału pracy wycieraczek
|
|
|
Czy montował ktoś u siebie regulację czasową przerywanego trybu wycieraczek przednich w MK3??? Występowało coś takiego w Escortach po '90. Wiem że musi być przełącznik zespolony z tym potencjometrem oraz przekaźnik czerwony na 5 PIN-ów z namalowanym R na górze. Słyszałem też coś o białym kabelku ciągnącym się pomiędzy kostką przełącznika zespolonego a skrzynką bezpieczników. Czy ktoś montował taką nowinkę w Fieście i potrafi się odnieść do wyżej wymienionych informacji?
 |
_________________ Obecna flota Fordów:
FORD FIESTA FUTURA 1.4 '94
FORD FIESTA FUTURA PRO 1.3 '96
FORD ESCORT MK6 1.4 CLX '94
 |
|
|
|
 |
JoeMix

Model: Ford Fiesta Mk7`09
Wersja: Titanium
Silnik: 1.4Duratec/96KM
Wiek: 44 Dołączył: 23 Maj 2004 Posty: 12075 Skąd: Konstantynów
|
Wysłany: 1 Maj 2020, 20:14
|
|
|
A nie lepiej dorwać mikroprocesorowy sterownik i wtedy chyba plug&play,, ja wiele lat temu zakładam dźwigienki z escorta, ale układ sterowania dorabiałem sam,,, |
_________________ Trist, yem nu enske ya vehatvase. Da! |
|
|
|
 |
FIESTA Moondust
Model: Ford Fiesta Mk3`94
Wersja: Futura
Silnik: 1.4i/75KM
Imię: Mateusz
Dołączył: 11 Lip 2018 Posty: 279 Skąd: Szczecin
|
Wysłany: 2 Maj 2020, 01:09
|
|
|
Będe miał okazję pozyskać te komponenty z Escorta z tego samego rocznika co Fiesta. Wpierw będę montować tą funkcję w swoim Escorcie. Tam problem montażu zdaje się mniejszy na wzgląd, że występowało to tam jako opcja. Ale przy okazji zainteresował mnie ten temat i zaadoptowanie funkcji w Fieście. Stąd moje zapytanie do osób które coś takiego modziły;) |
_________________ Obecna flota Fordów:
FORD FIESTA FUTURA 1.4 '94
FORD FIESTA FUTURA PRO 1.3 '96
FORD ESCORT MK6 1.4 CLX '94
 |
|
|
|
 |
JoeMix

Model: Ford Fiesta Mk7`09
Wersja: Titanium
Silnik: 1.4Duratec/96KM
Wiek: 44 Dołączył: 23 Maj 2004 Posty: 12075 Skąd: Konstantynów
|
Wysłany: 2 Maj 2020, 22:42
|
|
|
Modziłem dawno i nie pamiętam,,, fiesta nie miała nigdy regulacji czasowej wiec na 99,99% będzie brakowało elektryki,,, ale może być jak piszesz, ori ma stały czas, w regulowanej wersji może być rezystor wyprowadzony na zewnątrz i być w manetce, i to będzie ten jeden przewód więcej,,, reszta powinna być p&p |
_________________ Trist, yem nu enske ya vehatvase. Da! |
|
|
|
 |
FIESTA Moondust
Model: Ford Fiesta Mk3`94
Wersja: Futura
Silnik: 1.4i/75KM
Imię: Mateusz
Dołączył: 11 Lip 2018 Posty: 279 Skąd: Szczecin
|
Wysłany: 3 Maj 2020, 11:38
|
|
|
JoeMix, Też mi się wydaje, że mając dawcę z tą funkcją to właściwie powinna być przekładka komponentów. Mimo, że w Fiestach takie coś nie występowało. Dźwigienka do uruchamiana wycieraczek jest taka sam w Fieście co w Escorcie. Dodatkowo wyposażona w ten potencjometr który dodałem na zdjęciu na początku tematu. Bo w Escorcie powinno być już w ogóle łatwe. Słyszałem, że czasem robili w nim bardziej rozbudowane wiązki mimo że jakiejś opcji nie było akurat na pokładzie. Wpierw przróbkę będę dokonywał w Escorcie. Na tej podstawie też trochę ogarnę jak to funkcjonuje. |
_________________ Obecna flota Fordów:
FORD FIESTA FUTURA 1.4 '94
FORD FIESTA FUTURA PRO 1.3 '96
FORD ESCORT MK6 1.4 CLX '94
 |
|
|
|
 |
|
Fiesta Klub Polska nie ponosi odpowiedzialności za jakiekolwiek treści umieszczane przez użytkowników forum.
Odpowiedzialność ta spoczywa na autorach tych treści.
| |
|