Przesunięty przez: Żółwik Tuptuś 22 Maj 2013, 18:49 |
[MK3] Moje (nie)szczęście RS1800 |
Autor |
Wiadomość |
bobson
Model: Ford Fiesta Mk3`90
Wersja: Xr2i
Silnik: 2.0/16V
Imię: Andrzej
Wiek: 35 Dołączył: 27 Lut 2010 Posty: 802 Skąd: Złotów
|
|
|
|
|
blood_brother
King of Tor Kielce 2013
Model: Ford Fiesta Mk3`91
Wersja: Xr2i
Silnik: 1.8i16V/130KM
Wiek: 35 Dołączył: 16 Lis 2008 Posty: 848 Skąd: Otwock
|
Wysłany: 28 Lis 2019, 09:41
|
|
|
Ale HEL ma jedną przewagę, można zamówić w pomarańczowej koszulce Jednak z drugiej strony jest droższy.
Bobson - dzięki, ale już od kilku lat mam założony zestaw 260mm z RS2000, tylko przyszła pora na wymianę elementów eksploatacyjnych, tym bardziej, że tył to już całkiem zdechł
A ten tył z Foki to P&P podchodzi? Chociaż w sumie jakoś bardzo mi nie brakuje hamowania, jak wszystko jest sprawne. |
Ostatnio zmieniony przez blood_brother 28 Lis 2019, 09:44, w całości zmieniany 1 raz |
|
|
|
|
bobson
Model: Ford Fiesta Mk3`90
Wersja: Xr2i
Silnik: 2.0/16V
Imię: Andrzej
Wiek: 35 Dołączył: 27 Lut 2010 Posty: 802 Skąd: Złotów
|
Wysłany: 28 Lis 2019, 09:42
|
|
|
blood_brother napisał/a: | Ale HEL ma jedną przewagę, można zamówić w pomarańczowej koszulce Jednak z drugiej strony jest droższy.
Bobson - dzięki, ale już od kilku lat mam założony zestaw 260mm z RS2000, tylko przyszła pora na wymianę elementów eksploatacyjnych, tym bardziej, że tył to już całkiem zdechł |
A to jak tak to tym bardziej pomyśl nad swapem tyłu na Focusa mk1. |
_________________ Fiesta XR2i ITB
Rally Ford's - Warsztat Bobsona
www.ford-tech.pl |
|
|
|
|
Mały
Model: Ford Fiesta Mk3`95
Wersja: Sport
Silnik: 1.6i8V/130KM
Imię: Michał
Wiek: 32 Dołączył: 09 Wrz 2014 Posty: 535 Skąd: Witkowice
|
Wysłany: 28 Lis 2019, 23:16
|
|
|
Bobson z czego bedziesz montowal te 300mm? jak duza felga przy nich wtedy?:-) a tak przy okazji, ile ew wolasz za ten przod z fiesty mk6? |
_________________ Bóg dał nam nogi abyśmy doszli tam, gdzie nie dojedziemy na glebie:) |
|
|
|
|
luk-90
Prince of Tor Kielce 2014
Model: Ford Fiesta Mk3`92
Wersja: SuperS
Silnik: ST 170
Wiek: 33 Dołączył: 08 Lut 2009 Posty: 2595 Skąd: Poznań
|
Wysłany: 29 Lis 2019, 20:46
|
|
|
Oplot dobra rzecz, hamulce z foki nie są plagendplej do belki fiesty i trzeba wyrzeźbić linke hamulcową na oczko, a nie na bębenek, nie ruszałbym tego jak masz sprawne wszystko |
_________________ ==> Co dwa wałki rozrządu, to nie jeden
Cytat: | Skąd wiesz, że masz 7,5s/100? Bo BMW 320i oraz 525i zostają w tyle | Tekst roku |
|
|
|
|
bobson
Model: Ford Fiesta Mk3`90
Wersja: Xr2i
Silnik: 2.0/16V
Imię: Andrzej
Wiek: 35 Dołączył: 27 Lut 2010 Posty: 802 Skąd: Złotów
|
Wysłany: 30 Lis 2019, 08:51
|
|
|
luk-90 napisał/a: | Oplot dobra rzecz, hamulce z foki nie są plagendplej do belki fiesty i trzeba wyrzeźbić linke hamulcową na oczko, a nie na bębenek, nie ruszałbym tego jak masz sprawne wszystko |
Dokładnie, trzeba rozwiercić bodajże jeden otwór, a linka pasuje od RS2000 (mam ją w garażu więc mogę podać nr).
Ewentualnie zmieniasz belkę na taką z mk5 i wtedy już pasuje wsio p&p i sama belka jest sztywniejsza. |
_________________ Fiesta XR2i ITB
Rally Ford's - Warsztat Bobsona
www.ford-tech.pl |
|
|
|
|
blood_brother
King of Tor Kielce 2013
Model: Ford Fiesta Mk3`91
Wersja: Xr2i
Silnik: 1.8i16V/130KM
Wiek: 35 Dołączył: 16 Lis 2008 Posty: 848 Skąd: Otwock
|
Wysłany: 30 Lis 2019, 17:39
|
|
|
Chyba zostanę jednak przy seryjnych bębnach Powiedzcie mi tylko, czy zestaw 203mm od Escorta będzie w pełni pasował do Fiesty? Znaleźć komplet stricte do Fiesty wcale nie jest łatwo, a do Escorta trochę tego jest. |
|
|
|
|
luk-90
Prince of Tor Kielce 2014
Model: Ford Fiesta Mk3`92
Wersja: SuperS
Silnik: ST 170
Wiek: 33 Dołączył: 08 Lut 2009 Posty: 2595 Skąd: Poznań
|
Wysłany: 30 Lis 2019, 18:48
|
|
|
Nie mam bladego pojęcia w kwestii kompatybilności zestawu bębnowego między escortem i fiestą, na logikę powinno być być to samo, ale wiele razy już logika zawiodła jeżeli chodzi o Forda |
_________________ ==> Co dwa wałki rozrządu, to nie jeden
Cytat: | Skąd wiesz, że masz 7,5s/100? Bo BMW 320i oraz 525i zostają w tyle | Tekst roku |
|
|
|
|
blood_brother
King of Tor Kielce 2013
Model: Ford Fiesta Mk3`91
Wersja: Xr2i
Silnik: 1.8i16V/130KM
Wiek: 35 Dołączył: 16 Lis 2008 Posty: 848 Skąd: Otwock
|
Wysłany: 3 Gru 2019, 15:02
|
|
|
Dzień dobry, paliwo załatane to teraz zaczęła ciec chyba nagrzewnica, a przynajmniej na jej obudowie pojawił się płyn w śladowych ilościach. Czy jest nikła szansa, że to jakiś wąż czy muszę całą nagrzewnicę wymieniać? |
|
|
|
|
kuba87
Model: Inne auto
Wersja: Ambiente
Silnik: Inny
Imię: Jakub
Wiek: 37 Dołączył: 06 Lis 2008 Posty: 3353 Skąd: Roskilde
|
Wysłany: 3 Gru 2019, 17:02
|
|
|
20 minut roboty, wymień całą |
_________________ było 5 Ikserków, i 3 fiesty.
było łałdi w automacie, funwagen
był transit mk5 long na dokładkę
jest faketaxi w dizlu
jest dokurwiator D2Callya
jest transit blaszak z windą 2.4 tdczerwoneDI |
|
|
|
|
luk-90
Prince of Tor Kielce 2014
Model: Ford Fiesta Mk3`92
Wersja: SuperS
Silnik: ST 170
Wiek: 33 Dołączył: 08 Lut 2009 Posty: 2595 Skąd: Poznań
|
Wysłany: 3 Gru 2019, 22:22
|
|
|
jest szansa, że wąż się ułożył pod opaską i zaczyna puszczać, choć oczywiście nagrzewnica też może zdechnąć |
_________________ ==> Co dwa wałki rozrządu, to nie jeden
Cytat: | Skąd wiesz, że masz 7,5s/100? Bo BMW 320i oraz 525i zostają w tyle | Tekst roku |
|
|
|
|
blood_brother
King of Tor Kielce 2013
Model: Ford Fiesta Mk3`91
Wersja: Xr2i
Silnik: 1.8i16V/130KM
Wiek: 35 Dołączył: 16 Lis 2008 Posty: 848 Skąd: Otwock
|
Wysłany: 18 Gru 2019, 14:41
|
|
|
Dostałem się do nagrzewnicy. Udało mi się nawet ułamać tylko jeden zaczep. Niestety nagrzewnica wydaje się być szczelna, ale że mam nową to włożę nową na wszelki wypadek. Wydaje mi się, że zmęczył się wąż między nagrzewnicą, a termostatem. Wiecie może gdzie dostanę takowy? Na razie uciąłem końcówkę i złożę to na nowych cybantach. |
|
|
|
|
blood_brother
King of Tor Kielce 2013
Model: Ford Fiesta Mk3`91
Wersja: Xr2i
Silnik: 1.8i16V/130KM
Wiek: 35 Dołączył: 16 Lis 2008 Posty: 848 Skąd: Otwock
|
|
|
|
|
kuba87
Model: Inne auto
Wersja: Ambiente
Silnik: Inny
Imię: Jakub
Wiek: 37 Dołączył: 06 Lis 2008 Posty: 3353 Skąd: Roskilde
|
Wysłany: 18 Gru 2019, 19:12
|
|
|
bier, prawie darmo dają |
_________________ było 5 Ikserków, i 3 fiesty.
było łałdi w automacie, funwagen
był transit mk5 long na dokładkę
jest faketaxi w dizlu
jest dokurwiator D2Callya
jest transit blaszak z windą 2.4 tdczerwoneDI |
|
|
|
|
blood_brother
King of Tor Kielce 2013
Model: Ford Fiesta Mk3`91
Wersja: Xr2i
Silnik: 1.8i16V/130KM
Wiek: 35 Dołączył: 16 Lis 2008 Posty: 848 Skąd: Otwock
|
Wysłany: 18 Gru 2019, 23:42
|
|
|
Znalazłem jeden. We Włoszech, na jakimś dziwnym portalu, chyba aukcyjnym, za 50€ z przesyłką.
https://picclick.it/Manicotto-speciale-acqua-riscaldamento-alla-valvola-termostatica-303033583537.html
Dopatrzyłem też, że ten zestaw Samco, którego i tak nie kupię, bo drogo, akurat nie ma węża, który mi jest potrzebny.
Znalazłem za to taki zestaw, który ma wąż mi potrzebny, ale to wciąż sporo za dużo. Ale za dodatkowe 20€ można dostać pomarańczowy
https://roosemotorsport.co.uk/ford-fiesta-rs1800i-1-8l-ancillary-silicone-hose-kit.html
Także na razie liczę, że obcięcie końcówki i nowe cybanty rozwiążą problem. |
|
|
|
|
blood_brother
King of Tor Kielce 2013
Model: Ford Fiesta Mk3`91
Wersja: Xr2i
Silnik: 1.8i16V/130KM
Wiek: 35 Dołączył: 16 Lis 2008 Posty: 848 Skąd: Otwock
|
Wysłany: 7 Sty 2020, 15:13
|
|
|
Dzień dobry, czy wentylatory chłodnicy wraz z obudową były różne, w zależności od silnika, czy wszystko to samo?
Chyba, że da się w sensowny sposób wymienić łożysko w wentylatorze? |
|
|
|
|
kuba87
Model: Inne auto
Wersja: Ambiente
Silnik: Inny
Imię: Jakub
Wiek: 37 Dołączył: 06 Lis 2008 Posty: 3353 Skąd: Roskilde
|
Wysłany: 7 Sty 2020, 17:43
|
|
|
silnik ogólnie jest nierozbieralny, były różne obudowy i śmigiełka, ale silniczki chyba te same. siknij mu oddrdzewiaczem po łożyskach to ucichnie |
_________________ było 5 Ikserków, i 3 fiesty.
było łałdi w automacie, funwagen
był transit mk5 long na dokładkę
jest faketaxi w dizlu
jest dokurwiator D2Callya
jest transit blaszak z windą 2.4 tdczerwoneDI |
|
|
|
|
kenczorf
Model: Ford Fiesta Mk3`93
Wersja: Fun
Silnik: 1.8i16V/130KM
Imię: Grzegorz
Wiek: 39 Dołączył: 12 Kwi 2007 Posty: 1874 Skąd: Tarnów
|
Wysłany: 7 Sty 2020, 17:52
|
|
|
Napewno? Wydje mi się, że ten z Rski był wydajniejszy niż w 1.1. Napewno inaczej to wyglądało. Ja zmieniałem przy swapie |
_________________ Cichociemna
|
|
|
|
|
kuba87
Model: Inne auto
Wersja: Ambiente
Silnik: Inny
Imię: Jakub
Wiek: 37 Dołączył: 06 Lis 2008 Posty: 3353 Skąd: Roskilde
|
Wysłany: 7 Sty 2020, 17:54
|
|
|
kenczorf napisał/a: | Napewno? Wydje mi się, że ten z Rski był wydajniejszy niż w 1.1. Napewno inaczej to wyglądało. Ja zmieniałem przy swapie |
dlatego napisałem że chyba te same, ale pewności nie mam |
_________________ było 5 Ikserków, i 3 fiesty.
było łałdi w automacie, funwagen
był transit mk5 long na dokładkę
jest faketaxi w dizlu
jest dokurwiator D2Callya
jest transit blaszak z windą 2.4 tdczerwoneDI |
|
|
|
|
blood_brother
King of Tor Kielce 2013
Model: Ford Fiesta Mk3`91
Wersja: Xr2i
Silnik: 1.8i16V/130KM
Wiek: 35 Dołączył: 16 Lis 2008 Posty: 848 Skąd: Otwock
|
Wysłany: 10 Sty 2020, 10:30
|
|
|
Kupiłem w końcu taki jak był, 7-mio łopatkowy. Są jeszcze 5-cio i 6-cio łopatkowe, ale w sumie nie wiem, który jest najwydajniejszy |
|
|
|
|
|