
|
Wypadanie zapłonu |
Autor |
Wiadomość |
seba_4ball
Model: Ford Fiesta Mk7`14
Wersja: Titanium
Silnik: 1.25Duratec/82KM
Dołączył: 20 Lip 2019 Posty: 3 Skąd: Krasnystaw
|
Wysłany: 20 Lip 2019, 20:55 Wypadanie zapłonu
|
|
|
Witam.
Problem jest następujący : wypadanie zapłonu cyl 4.
Wymienione świece - nadal wypadanie na 4 ( nie wyglądały źle)
wymienione przewody ( test ze spryskiwaniem - były iskry ) - nadal wypadanie na 4
wymieniona cewka - na 4 pozycji było lekko przydymione - nadal wypadanie zapłonu na 4
kontrola luzów - wymienione 6 szklanek - nadal wypadanie na 4
Silnik 1,25 ( 60/82km) , przebieg ok 50tys, LPG od 7 tys.
Wypada zapłon zarówno na PB, jak i na LPG. Check się zapala i muł oczywiście do czasu skasowania, lub po jakimś czasie sam znika i znowu się zapala...
Ktoś ma jakiś pomysł gdzie jeszcze można szukać? Bo powoli rozkładam ręce |
|
|
|
 |
JoeMix

Model: Ford Fiesta Mk7`09
Wersja: Titanium
Silnik: 1.4Duratec/96KM
Wiek: 44 Dołączył: 23 Maj 2004 Posty: 12076 Skąd: Konstantynów
|
Wysłany: 20 Lip 2019, 23:47
|
|
|
Jak tam jest zapłon? Podwójna cewka? Rzuć foto,,, |
_________________ Trist, yem nu enske ya vehatvase. Da! |
|
|
|
 |
seba_4ball
Model: Ford Fiesta Mk7`14
Wersja: Titanium
Silnik: 1.25Duratec/82KM
Dołączył: 20 Lip 2019 Posty: 3 Skąd: Krasnystaw
|
Wysłany: 22 Lip 2019, 20:02
|
|
|
JoeMix napisał/a: | Jak tam jest zapłon? Podwójna cewka? Rzuć foto,,, |
Cewka jest taka
Dzisiaj doszło - błąd katalizatora |
|
|
|
 |
JoeMix

Model: Ford Fiesta Mk7`09
Wersja: Titanium
Silnik: 1.4Duratec/96KM
Wiek: 44 Dołączył: 23 Maj 2004 Posty: 12076 Skąd: Konstantynów
|
Wysłany: 22 Lip 2019, 23:07
|
|
|
Gniazdo jest 3 pinowe?, cewka jest podwójna czyli iskra jest na 2 świecach jednocześnie, trzeba tę wypadający cylinder zamienić na kablu z tym z pary, wtedy kiedy na nim jest zapłon, na tym drugim jest wydech, dlatego nie przeszkadza że świeca iskrzy wtedy,,, i zobaczyć czy wypadanie pójdzie na drugi cylinder czy zostanie na tym samym,,,
Tak na szybko, pewnie kolejność zapłonu we fieście taka sama,,, https://autokult.pl/24135,cewka-zaplonowa-dwuiskrowa-budowa-i-zasada-dzialania |
_________________ Trist, yem nu enske ya vehatvase. Da! |
|
|
|
 |
seba_4ball
Model: Ford Fiesta Mk7`14
Wersja: Titanium
Silnik: 1.25Duratec/82KM
Dołączył: 20 Lip 2019 Posty: 3 Skąd: Krasnystaw
|
Wysłany: 25 Lip 2019, 20:49
|
|
|
JoeMix napisał/a: | Gniazdo jest 3 pinowe?, cewka jest podwójna czyli iskra jest na 2 świecach jednocześnie, trzeba tę wypadający cylinder zamienić na kablu z tym z pary, wtedy kiedy na nim jest zapłon, na tym drugim jest wydech, dlatego nie przeszkadza że świeca iskrzy wtedy,,, i zobaczyć czy wypadanie pójdzie na drugi cylinder czy zostanie na tym samym,,,
Tak na szybko, pewnie kolejność zapłonu we fieście taka sama,,, https://autokult.pl/24135,cewka-zaplonowa-dwuiskrowa-budowa-i-zasada-dzialania |
Na starej cewce wypadało na 4, na nowej wypada na 4, kable zamieniane i wypada na 4, dlatego postanowiłem sprawdzić luzy i wymieniłem szklanki i dalej wypada na 4 i doszedł błąd kata |
|
|
|
 |
Marcin
Model: Inne auto
Wersja: Sport
Silnik: 1.6i16V/100KM
Imię: Marcin
Wiek: 40 Dołączył: 10 Kwi 2006 Posty: 3108 Skąd: Krosno Odrz.
|
Wysłany: 30 Lip 2019, 22:13
|
|
|
zmierz kompresje |
_________________ Jest: Mazda 6 GH, Mazda 2 DY, Puma MK1
Było: Focus MK2FL, Clio 2, Mazda 323F BJ, Fiesta MK4 |
|
|
|
 |
|
Fiesta Klub Polska nie ponosi odpowiedzialności za jakiekolwiek treści umieszczane przez użytkowników forum.
Odpowiedzialność ta spoczywa na autorach tych treści.
| |
|