Muł |
Autor |
Wiadomość |
yoyo72
Klubowicz
Model: Ford Fiesta Mk3`95
Wersja: Futura
Silnik: 1.6i16V/90KM
Imię: Dziadek
Wiek: 51 Dołączył: 29 Kwi 2010 Posty: 1021 Skąd: Kraków
|
Wysłany: 22 Sty 2018, 14:19 Muł
|
|
|
Fiesta MK3 2.0 po nagłym dodaniu gazu muli go ,jeżeli dodaje powoli jest ok. Co to może być? Pomocy. 😠 |
_________________ Jest inne , ale tez Ford
Było MK3 1994r 1.1/2.0 136KM
Było MK3 1995 r.1.6 16v 90 KM Futura swap 2.0 136KM
Było MK3 1993 r.1.3 NEWPORT z klimą (ślimak)
Było MK3 1992 r.1.8 16v 130 KM (akwarium)
PRINCE OF RADOM 2016
|
|
|
|
|
Mały
Model: Ford Fiesta Mk3`95
Wersja: Sport
Silnik: 1.6i8V/130KM
Imię: Michał
Wiek: 32 Dołączył: 09 Wrz 2014 Posty: 535 Skąd: Witkowice
|
Wysłany: 22 Sty 2018, 20:16
|
|
|
Może kable, świece,:-) |
_________________ Bóg dał nam nogi abyśmy doszli tam, gdzie nie dojedziemy na glebie:) |
|
|
|
|
yoyo72
Klubowicz
Model: Ford Fiesta Mk3`95
Wersja: Futura
Silnik: 1.6i16V/90KM
Imię: Dziadek
Wiek: 51 Dołączył: 29 Kwi 2010 Posty: 1021 Skąd: Kraków
|
Wysłany: 22 Sty 2018, 20:52
|
|
|
Kable i świece podobno ok 😠 |
_________________ Jest inne , ale tez Ford
Było MK3 1994r 1.1/2.0 136KM
Było MK3 1995 r.1.6 16v 90 KM Futura swap 2.0 136KM
Było MK3 1993 r.1.3 NEWPORT z klimą (ślimak)
Było MK3 1992 r.1.8 16v 130 KM (akwarium)
PRINCE OF RADOM 2016
|
|
|
|
|
luk-90
Prince of Tor Kielce 2014
Model: Ford Fiesta Mk3`92
Wersja: SuperS
Silnik: ST 170
Wiek: 33 Dołączył: 08 Lut 2009 Posty: 2595 Skąd: Poznań
|
Wysłany: 22 Sty 2018, 21:09
|
|
|
Ja bym się zastanowił, jeżeli swiece i przewody są ok, komputer nie potrafi zaaragować w przypadku nagłych zmian stanów pracy, na tapetę bym wziął TPS'a oraz przepływomierz. Choć najszybszym sposobem określenia byłoby podpięcie fordiaga i live data |
_________________ ==> Co dwa wałki rozrządu, to nie jeden
Cytat: | Skąd wiesz, że masz 7,5s/100? Bo BMW 320i oraz 525i zostają w tyle | Tekst roku |
|
|
|
|
yoyo72
Klubowicz
Model: Ford Fiesta Mk3`95
Wersja: Futura
Silnik: 1.6i16V/90KM
Imię: Dziadek
Wiek: 51 Dołączył: 29 Kwi 2010 Posty: 1021 Skąd: Kraków
|
Wysłany: 22 Sty 2018, 21:33
|
|
|
Przeplywka zmieniona od mojej i dalej to samo. .. na luzie jest ok tylko jak chce przybierd.... np.na 3 to jest buuuu u i dopiero jak delikatnie odejdę gazu i dam jeszcze raz w palnik to jest ok. . |
_________________ Jest inne , ale tez Ford
Było MK3 1994r 1.1/2.0 136KM
Było MK3 1995 r.1.6 16v 90 KM Futura swap 2.0 136KM
Było MK3 1993 r.1.3 NEWPORT z klimą (ślimak)
Było MK3 1992 r.1.8 16v 130 KM (akwarium)
PRINCE OF RADOM 2016
|
|
|
|
|
yoyo72
Klubowicz
Model: Ford Fiesta Mk3`95
Wersja: Futura
Silnik: 1.6i16V/90KM
Imię: Dziadek
Wiek: 51 Dołączył: 29 Kwi 2010 Posty: 1021 Skąd: Kraków
|
Wysłany: 22 Sty 2018, 21:34
|
|
|
luk-90, takie głupie pytanie ale... co to to takie TPS ??? |
_________________ Jest inne , ale tez Ford
Było MK3 1994r 1.1/2.0 136KM
Było MK3 1995 r.1.6 16v 90 KM Futura swap 2.0 136KM
Było MK3 1993 r.1.3 NEWPORT z klimą (ślimak)
Było MK3 1992 r.1.8 16v 130 KM (akwarium)
PRINCE OF RADOM 2016
|
|
|
|
|
luk-90
Prince of Tor Kielce 2014
Model: Ford Fiesta Mk3`92
Wersja: SuperS
Silnik: ST 170
Wiek: 33 Dołączył: 08 Lut 2009 Posty: 2595 Skąd: Poznań
|
Wysłany: 22 Sty 2018, 22:32
|
|
|
Czujnik położenia przepustnicy, bo on też pokazuje komputerowi, ze nastapił nagle but w podłogę i trzeba cos z tym zrobić A luki nie ma fordiaga, żeby się dogadać? |
_________________ ==> Co dwa wałki rozrządu, to nie jeden
Cytat: | Skąd wiesz, że masz 7,5s/100? Bo BMW 320i oraz 525i zostają w tyle | Tekst roku |
|
|
|
|
luki
Model: Ford Fiesta Mk3`92
Wersja: Inna
Silnik: Inny
Imię: Łukasz
Wiek: 38 Dołączył: 31 Sty 2008 Posty: 1676 Skąd: Kraków/Zakopane
|
Wysłany: 24 Sty 2018, 19:04
|
|
|
Z tą fiestą od początku są takie problemy, podmienione wszystko włącznie z kompem, wiązką, iat, cpp, pompa paliwa, kable, świece, rozrząd, przepływki, wtryski. Po prostu walniesz w pełny gaz i ma muła przez chwile. Albo ma "za długi" dolot, ( duża odległość między przepływką a przepustnicą). Innych pomysłów nie mam, filtrów stożkowych też kilka różnych było i dalej to samo. Silnik 2,0 silver, komp DEEP, wiązka futura odpowiednio zmodzona, cały osprzęt mdo. |
_________________ Jest seFieścina
jest i modneo
KTT- "Klej, Taśma, Trytytki" |
|
|
|
|
vegetagt
Administrator / Klubowicz
Model: Ford Fiesta Mk2`87
Wersja: Inna
Silnik: 2.0 16V
Dołączył: 31 Sie 2007 Posty: 4003 Skąd: Olsztyn
|
Wysłany: 24 Sty 2018, 19:06
|
|
|
mi sie auto ksztusiło przy gwałtowym denpięciu w gaz jak regulator paliwa zdechł. Ale wtedy ewidentnie było czuć z wydechu, że jest bogato. |
|
|
|
|
yoyo72
Klubowicz
Model: Ford Fiesta Mk3`95
Wersja: Futura
Silnik: 1.6i16V/90KM
Imię: Dziadek
Wiek: 51 Dołączył: 29 Kwi 2010 Posty: 1021 Skąd: Kraków
|
Wysłany: 24 Sty 2018, 20:39
|
|
|
luki, przepływka jest tutaj z 1.6 !!!😠(zmieniłem z 2.0) dolot może i długi ale też już został zmieniony. Pompa paliwa jest coś srutututu bo nie zbiera paliwa od dołu tylko dopiero od max czerwonego pola i pod górkę gaśnie. qarwa masakra. A badales ciśnienie tej pompy? (Tak się dowiedziałem przypadkiem)
vegetagt, a ten regulator to gdzie jest? |
_________________ Jest inne , ale tez Ford
Było MK3 1994r 1.1/2.0 136KM
Było MK3 1995 r.1.6 16v 90 KM Futura swap 2.0 136KM
Było MK3 1993 r.1.3 NEWPORT z klimą (ślimak)
Było MK3 1992 r.1.8 16v 130 KM (akwarium)
PRINCE OF RADOM 2016
|
|
|
|
|
vegetagt
Administrator / Klubowicz
Model: Ford Fiesta Mk2`87
Wersja: Inna
Silnik: 2.0 16V
Dołączył: 31 Sie 2007 Posty: 4003 Skąd: Olsztyn
|
Wysłany: 24 Sty 2018, 21:18
|
|
|
wkład przepływki musi być od 2.0 (ew. 1.8 RKC ma chyba taką samą)
Regulator masz na listwie paliwowej. Takie coś z podłączonym podciśnieniem z kolektora. Jest tam też wentyl do sprwadzania ciśnienia manometrem. |
|
|
|
|
luki
Model: Ford Fiesta Mk3`92
Wersja: Inna
Silnik: Inny
Imię: Łukasz
Wiek: 38 Dołączył: 31 Sty 2008 Posty: 1676 Skąd: Kraków/Zakopane
|
Wysłany: 24 Sty 2018, 21:35
|
|
|
Zarówno listwy jak i same wtryski były zamieniane, jest tam kolektor ssący z mdo 2,0, przeplywka juz nie wiem ktora jest, z pompa to nie wiem, ja w żadnym aucie nie wyjeżdżam paliwa do końca, kwestia podgiecia plywaka lub opuszczenia pompy |
_________________ Jest seFieścina
jest i modneo
KTT- "Klej, Taśma, Trytytki" |
|
|
|
|
vegetagt
Administrator / Klubowicz
Model: Ford Fiesta Mk2`87
Wersja: Inna
Silnik: 2.0 16V
Dołączył: 31 Sie 2007 Posty: 4003 Skąd: Olsztyn
|
Wysłany: 24 Sty 2018, 21:40
|
|
|
luki, ja mialem chyba wszystkie regulatory kopnięte. Ten co brałem z 1.6 od Fordona najmniej, ale i tak daje 0.5 bara wiecej. Ale jakoś ecu to ogarnia |
|
|
|
|
|