Początki z Tuningiem |
Autor |
Wiadomość |
PNIAK
Wersja: Inna
Silnik: 1.1/50KM
Imię: Mateusz
Wiek: 24 Dołączył: 24 Cze 2016 Posty: 6 Skąd: Kisielice
|
Wysłany: 24 Cze 2016, 14:38 Początki z Tuningiem
|
|
|
Moja fiesta to MK3 93r silnik 1.1 50km. Od czego zacząć zabawę z Tuningiem ? Na początek zabawy mam 3 tys zł |
|
|
|
|
Faz1986
Wersja: CLX
Silnik: 1.3i/60KM
Imię: Grzegorz
Wiek: 37 Dołączył: 09 Kwi 2016 Posty: 15 Skąd: Mysłowice
|
Wysłany: 24 Cze 2016, 15:48 Początki z Tuningiem
|
|
|
Njlepiej zrobic blacharke potem tuning. Chyba ze fieste chcesz miec na krutki czas to nie kala sie jak dlamnie w na pakowac |
|
|
|
|
PNIAK
Wersja: Inna
Silnik: 1.1/50KM
Imię: Mateusz
Wiek: 24 Dołączył: 24 Cze 2016 Posty: 6 Skąd: Kisielice
|
Wysłany: 24 Cze 2016, 16:00 Początki z Tuningiem
|
|
|
Blacharsko jest ok. Fiesta zostaję U mnie do końca |
|
|
|
|
blood_brother
King of Tor Kielce 2013
Model: Ford Fiesta Mk3`91
Wersja: Xr2i
Silnik: 1.8i16V/130KM
Wiek: 35 Dołączył: 16 Lis 2008 Posty: 848 Skąd: Otwock
|
Wysłany: 24 Cze 2016, 16:06 Początki z Tuningiem
|
|
|
Hamulce, zawieszenie, silnik. W tej kolejności. |
|
|
|
|
PNIAK
Wersja: Inna
Silnik: 1.1/50KM
Imię: Mateusz
Wiek: 24 Dołączył: 24 Cze 2016 Posty: 6 Skąd: Kisielice
|
Wysłany: 24 Cze 2016, 16:20 Początki z Tuningiem
|
|
|
Jakie zawieszenie, hamulce polecacie ? No i co z silnikiem zrobić ? |
|
|
|
|
blind227
Model: Ford Fiesta Mk3`93
Wersja: Ghia
Silnik: 1.3i/60KM
Imię: Piotr
Wiek: 42 Dołączył: 21 Sty 2011 Posty: 330 Skąd: Wawa/Strubiny
|
Wysłany: 24 Cze 2016, 16:40 Początki z Tuningiem
|
|
|
Pokaż fotki a my już ocenimy czy tak blacharsko jest ok |
_________________ Córka Frankensteina |
|
|
|
|
PNIAK
Wersja: Inna
Silnik: 1.1/50KM
Imię: Mateusz
Wiek: 24 Dołączył: 24 Cze 2016 Posty: 6 Skąd: Kisielice
|
Wysłany: 24 Cze 2016, 16:43 Początki z Tuningiem
|
|
|
Nie mam zdjęć przy sobie ponieważ aktualnie nie ma mnie w domu. |
|
|
|
|
Jaszczur
Model: Ford Fiesta Mk4`98
Wersja: CL
Silnik: 1.8D/60KM
Imię: Marcin
Dołączył: 07 Lut 2011 Posty: 1090 Skąd: SD (Dąbrowa G)
|
Wysłany: 24 Cze 2016, 17:24 Początki z Tuningiem
|
|
|
Silnik to najlepiej zmienić. |
_________________ wszystko jest do zrobienia, trzeba tylko chcieć |
|
|
|
|
Faz1986
Wersja: CLX
Silnik: 1.3i/60KM
Imię: Grzegorz
Wiek: 37 Dołączył: 09 Kwi 2016 Posty: 15 Skąd: Mysłowice
|
Wysłany: 24 Cze 2016, 17:31 Początki z Tuningiem
|
|
|
Ja zaczolem od blacharki i wygladu przy okazji zrobilem hamulce i zawieszenie na nowe. Za silnik sie nie biore nie znam sie a chetnie bym wciepnol przynajmniej 1.6 |
|
|
|
|
blind227
Model: Ford Fiesta Mk3`93
Wersja: Ghia
Silnik: 1.3i/60KM
Imię: Piotr
Wiek: 42 Dołączył: 21 Sty 2011 Posty: 330 Skąd: Wawa/Strubiny
|
Wysłany: 24 Cze 2016, 17:39 Początki z Tuningiem
|
|
|
Na 1.6 szkoda roboty no chyba że turbo |
_________________ Córka Frankensteina |
|
|
|
|
Faz1986
Wersja: CLX
Silnik: 1.3i/60KM
Imię: Grzegorz
Wiek: 37 Dołączył: 09 Kwi 2016 Posty: 15 Skąd: Mysłowice
|
Wysłany: 24 Cze 2016, 17:41 Początki z Tuningiem
|
|
|
A ty piotrus nie marudz takie ladne zdrowe 1.6 wystarczy jaak dlamnie i ladnie sie prezentuje ten silnik pod maska ale faktycznie takjak gadasz z turbinka |
|
|
|
|
Puff
Forumowy Maruda
Model: Ford Fiesta Mk5`00
Wersja: Fun
Silnik: 1.8DI/75KM
Imię: Dawid
Wiek: 37 Dołączył: 22 Cze 2008 Posty: 5737 Skąd: Ruda Śląska
|
Wysłany: 25 Cze 2016, 09:10 Początki z Tuningiem
|
|
|
1.6T to zabawa straszliwa. 1.8 ok. 2.0 ok. Ale rzucanie się na głęboką wodę, dokładając burbo, kiedy to nie jest plug&play, tylko wymaga masy pracy, a jak już odpali, to trzeba to wystroić mechanicznie/elektrycznie i zrobić mapę... Koszta idą w tysiące, a takie 1.6T i tak mogłoby mieć mniej pary niż dobrze zrobione, wolnossące 2.0. Zresztą sama porządna dmuchawa to nieraz 2-3 klocki są, a gdzie tam reszta... |
_________________ "Rób to, co kochasz, żyj jak chcesz i nie patrz na to, co mówią inni,
bo jeśli zaczniesz działać tak, jak chcą inni, to będziesz żyć dla innych, a nie dla siebie."
Wierny osiołek pochłania jedynie
|
|
|
|
|
DemptD
Moderator
Model: Ford Fiesta Mk3`95
Wersja: Trend
Silnik: 1.8i16V/130KM
Imię: Jacek
Wiek: 34 Dołączył: 11 Lis 2007 Posty: 2231 Skąd: Piekary Śląskie
|
Wysłany: 25 Cze 2016, 09:20 Początki z Tuningiem
|
|
|
Puff napisał/a: | 1.6T to zabawa straszliwa |
PufciX, ale.. były MK3 1.6T zwane jako RS Turbo :} |
_________________ ...you're right your car is better, but it doesn't have a soul...
Czerwono-czarna® |
|
|
|
|
Puff
Forumowy Maruda
Model: Ford Fiesta Mk5`00
Wersja: Fun
Silnik: 1.8DI/75KM
Imię: Dawid
Wiek: 37 Dołączył: 22 Cze 2008 Posty: 5737 Skąd: Ruda Śląska
|
Wysłany: 25 Cze 2016, 18:55 Początki z Tuningiem
|
|
|
Still, te 1.6 z burbo i wszystkimi tego wadami... gdybym wolał benzynę, to bym brał 2.0 albo 1.8 z możliwością turbienia w przyszłości, a nie pchał się w mało przyszłościowe 1.6 (sorry właściciele RST ) |
_________________ "Rób to, co kochasz, żyj jak chcesz i nie patrz na to, co mówią inni,
bo jeśli zaczniesz działać tak, jak chcą inni, to będziesz żyć dla innych, a nie dla siebie."
Wierny osiołek pochłania jedynie
|
|
|
|
|
Mafios
Junior Admin
Model: Ford Fiesta Mk3`91
Wersja: RST
Silnik: 1.6i8V/130KM
Imię: Patryk
Wiek: 41 Dołączył: 28 Cze 2004 Posty: 2809 Skąd: Łódź
|
Wysłany: 27 Cze 2016, 06:50 Początki z Tuningiem
|
|
|
blind227 napisał/a: | Na 1.6 szkoda roboty no chyba że turbo |
przerobiłem sporo zetecow i z perspektywy czasu nie uwazam cvh za zly silnik tym bardziej ze wtedy objerzal na prostej te zetecki 1.8 Puff napisał/a: | Still, te 1.6 z burbo i wszystkimi tego wadami... gdybym wolał benzynę, to bym brał 2.0 albo 1.8 z możliwością turbienia w przyszłości, a nie pchał się w mało przyszłościowe 1.6 (sorry właściciele RST ) |
też Cię lubie |
_________________ RS TURBO |
|
|
|
|
Piter
Ninja TEAM
Model: Ford Fiesta Mk3`92
Wersja: Xr2i
Silnik: RS2000/150KM
Dołączył: 07 Gru 2005 Posty: 3843 Skąd: Wrocław
|
Wysłany: 23 Sie 2016, 11:14 Początki z Tuningiem
|
|
|
Ja z perspektywy czasu jeżeli bym wracał do mk3 to tylko i wyłącznie 1,6 i to jedynie CVH ale w moim przypadku to raczej kwestia sentymentu. |
_________________ MK3 XR2i Czarna Curva 1.6 CVH --- RSCurva 2.0 N7a + SZPERA
MK4 1.25 ZETEC Ghia
MK6 1.4 TDCI w automacie - coraz gorzej ze mną ... |
|
|
|
|
garfield1
Wersja: Inna
Silnik: 1.6i16V/100KM
Dołączył: 12 Wrz 2016 Posty: 0
|
Wysłany: 13 Wrz 2016, 14:40 Początki z Tuningiem
|
|
|
wsadzaj 2.0 i mocy wystarczy jak na początek hyhy |
|
|
|
|
gkuba
Model: Inne auto
Wersja: Inna
Silnik: Inny
Imię: Kuba
Dołączył: 29 Kwi 2016 Posty: 12 Skąd: WW
|
Wysłany: 13 Wrz 2016, 15:53 Początki z Tuningiem
|
|
|
Podłącze się do tematu hamulców:
Warto wymieniać przód 240mm tarcze wentylowane na coś typu 260mm z mk6?
A w przypadku tyłu lepiej naprawić bębny, czy opłaca się pchać coś innego?
Chodzi mi raczej o zestaw bez używania dodatkowo regulatora siły hamowania. |
|
|
|
|
DemptD
Moderator
Model: Ford Fiesta Mk3`95
Wersja: Trend
Silnik: 1.8i16V/130KM
Imię: Jacek
Wiek: 34 Dołączył: 11 Lis 2007 Posty: 2231 Skąd: Piekary Śląskie
|
Wysłany: 13 Wrz 2016, 16:22 Początki z Tuningiem
|
|
|
MK6 ma 258mm, 260mm było w RS2k. Zaciski z MK6 są tanie w zakupie i większy wybór tarcz jest, z klockami już gorzej, ale ogólnie opłaca się bo koszta są znikome za to różnica mocno odczuwalna Tylko nie każda 14" felga się mieści |
_________________ ...you're right your car is better, but it doesn't have a soul...
Czerwono-czarna® |
|
|
|
|
zwardek
Model: Ford Fiesta Mk3`91
Wersja: RST
Silnik: 1.6i8V/130KM
Dołączył: 19 Kwi 2010 Posty: 325 Skąd: Bielsko-Biała
|
Wysłany: 14 Wrz 2016, 12:01 Początki z Tuningiem
|
|
|
gkuba napisał/a: | A w przypadku tyłu lepiej naprawić bębny, czy opłaca się pchać coś innego? |
naprawić bębny, ale wszystkie przewody gumowe zamienić na stalowy oplot i nowy płyn hamulcowy DOT 5.1 |
_________________ MK3 1989 1.1 Recaro 2005 - 2014
MK5 2000 1.6 16v - 2009 - 2013
MK3 1990 1.6 RS Turbo 2014 - 2018
SAAB 9-3 2005 1.9 TiD 150ps 2014 -
MK3 1991 1.6 RS Turbo 2019 -
VW Multivan 2.5 TDI 2022 -
Subaru Impreza GT 2.0 2023 - |
|
|
|
|
|