RS2000 |
Autor |
Wiadomość |
Mafios
Junior Admin
Model: Ford Fiesta Mk3`91
Wersja: RST
Silnik: 1.6i8V/130KM
Imię: Patryk
Wiek: 41 Dołączył: 28 Cze 2004 Posty: 2809 Skąd: Łódź
|
Wysłany: 7 Gru 2014, 21:20 RS2000
|
|
|
Witajcie
Mam escorta RS 2000 z którym nie mogę dać sobie rady silnik podskakuje jakby nie palił na wszystkie gary , na wysokich obrotach jest dobrze zes na wolnych skaczą obroty albo zdycha.
Wywaliłem już cewki założyłem normalną cewkę z kablami . Auto ma nowe świece i kable. Wymieniony mapsensor i krokowy i dalej jest słabo :( od silnik smierdzi paliwem ale nie widzę aby się gdzieś po nim lało . Nie słysże nieszczelności w podciśnieniach. Na wydechu jest czarny osad bo ma za bogatą mieszankę . Wymieniłem podejrzaną uszkodzoną sondę na sprawnę. Kto mi powie czy taki regulator cisnienia paliwa co jest za korkiem wlewu oleju był fabrycznie jak tak to w ktorym miejscu
ma ktoś schemat podcisnień do tego silnika ?
Silnik krokowy jest podlaczony do jednym przewodem do kolektora ssacego obok podcisnienia serwa w drugim w dolocie ? |
_________________ RS TURBO |
|
|
|
|
Mafios
Junior Admin
Model: Ford Fiesta Mk3`91
Wersja: RST
Silnik: 1.6i8V/130KM
Imię: Patryk
Wiek: 41 Dołączył: 28 Cze 2004 Posty: 2809 Skąd: Łódź
|
Wysłany: 7 Gru 2014, 22:56
|
|
|
jaki regulator cisnienia paliwa powinien mieć RS ? |
_________________ RS TURBO |
|
|
|
|
Qzyn
Model: Ford Fiesta Mk5`00
Wersja: Sport
Silnik: 1.6i/104KM
Wiek: 44 Dołączył: 22 Cze 2004 Posty: 1811 Skąd: Radlin
|
Wysłany: 8 Gru 2014, 07:32
|
|
|
Mafios, ja podobne przypadki mialem 2 razy.
Raz podobnie smierdzialo paliwem i silnik sie udzil na wolnych a na wysokich szedl jak burza. Okazalo sie ze w regulatorze cisnienia paliwa pekla membrana i paliwo lalo sie przez nia do kolektora zalewajac silnik na wolnych. Zobacz u siebie - a nuz...
Drugi przypadek to byly rozregulowane zawory i na zimnym silnik nie pracowal prawidlowo ale w rs2000 jest chyba hydraulika wiec to mniej prawdopodobne. |
_________________ "Mission impossible" rozpoczęta |
|
|
|
|
Daras84
King of Bednary 2011
Model: Ford Fiesta Mk3`90
Wersja: RST
Silnik: 2.0 16V
Dołączyła: 05 Maj 2005 Posty: 2563 Skąd: Gliwice
|
Wysłany: 8 Gru 2014, 08:59
|
|
|
może wyjeb ten nie oryginalny regulator, sprawdz tez czy nie spadło podcisnienie pod przepustnicą |
_________________ AUTO LAWETA 24H
SKUP AUT całych i powypadkowych 883-255-991 |
|
|
|
|
Mafios
Junior Admin
Model: Ford Fiesta Mk3`91
Wersja: RST
Silnik: 1.6i8V/130KM
Imię: Patryk
Wiek: 41 Dołączył: 28 Cze 2004 Posty: 2809 Skąd: Łódź
|
Wysłany: 8 Gru 2014, 18:29
|
|
|
Tak się tjuninguje auta fabryczny regulator cisnienia rozwiercony i wcisniety powrót paliwa ( 1 zdjecie orginał po prawo rzeźba po lewo ) , fabryczny spływ paliwa zaspawany . Za to jest tjuningowy regulator cisnienia ktory daje większe cisnienie i nie daje sie wyregulować więc auto zalewa a w miejsce uszczelek do wtrysków ktoś wsadza uszczelniacze do oleju
jutro poskładam do kupy i zobaczymy |
_________________ RS TURBO |
|
|
|
|
|
Fiesta Klub Polska nie ponosi odpowiedzialności za jakiekolwiek treści umieszczane przez użytkowników forum.
Odpowiedzialność ta spoczywa na autorach tych treści.