Wysokie spalanie, muł, i dla odmiany brak błędów |
Autor |
Wiadomość |
kuba87
Model: Inne auto
Wersja: Ambiente
Silnik: Inny
Imię: Jakub
Wiek: 37 Dołączył: 06 Lis 2008 Posty: 3353 Skąd: Roskilde
|
Wysłany: 2 Lis 2014, 16:05
|
|
|
jest to możliwe, obejrzj wezyki zlaczki przy filtrze.... |
_________________ było 5 Ikserków, i 3 fiesty.
było łałdi w automacie, funwagen
był transit mk5 long na dokładkę
jest faketaxi w dizlu
jest dokurwiator D2Callya
jest transit blaszak z windą 2.4 tdczerwoneDI |
|
|
|
|
mundek9098
Model: Ford Fiesta Mk3`94
Wersja: CLX
Silnik: 1.3i/60KM
Imię: Norbert
Wiek: 28 Dołączył: 02 Lip 2014 Posty: 23 Skąd: Pilaszków
|
Wysłany: 2 Lis 2014, 17:28
|
|
|
No te akurat są całe i nie przepuszczają :( Wyczyściłem i poprawiłem izolację na CPP przy okazji.. Zobaczymy jak to będzie Powoli tracę siły do tej gabloty |
|
|
|
|
limus
Model: Ford Fiesta Mk3`95
Wersja: S
Silnik: 1.1i/50KM
Dołączył: 26 Sty 2010 Posty: 197 Skąd: pomorze
|
Wysłany: 2 Lis 2014, 22:26
|
|
|
mundek9098
Nie przejmuj się .
Pomyśl ile inni wydaja na koła dwumasowe , pompowtryskiwacze i inne pierdoły ))
Tak na poważnie , to mam mk3 już kilka lat i spalanie wynosi w zależności od humoru fifi od 7 z przecinkiem do ponad 9l na setkę w mieście.
Niedawno odwiedził mnie mój kolega który ma od wielu lat mk2 na gazniku z ręcznym ssaniem .
Ta mu pali na mieście pomiędzy 6- 7 l .
Moja skomputeryzowana pali tyle ile napisałem .
Już różne piruety wyczyniałem i mniej palić nie chce .
Wnioski wyciągnij sam.
Pozdrawiam. |
|
|
|
|
mundek9098
Model: Ford Fiesta Mk3`94
Wersja: CLX
Silnik: 1.3i/60KM
Imię: Norbert
Wiek: 28 Dołączył: 02 Lip 2014 Posty: 23 Skąd: Pilaszków
|
Wysłany: 3 Lis 2014, 08:23
|
|
|
No niby coś w tym jest, ale tak z dnia na dzień - aż dziwne dlatego ją mocno obserwuję i zobaczymy - najlepsze jest to, że wskazówka nie ucieka w trakcie jazdy, przy hamowaniu, na postoju. Ona ucieka jak samochód ostygnie i go wtedy odpalam. Od razu o 1/8 w dół z miejsca. |
|
|
|
|
blind227
Model: Ford Fiesta Mk3`93
Wersja: Ghia
Silnik: 1.3i/60KM
Imię: Piotr
Wiek: 42 Dołączył: 21 Sty 2011 Posty: 330 Skąd: Wawa/Strubiny
|
Wysłany: 5 Lis 2014, 01:10
|
|
|
To akurat chyba normalne bo po przekręceniu stacyjki pokazuje się aktualny stan.
Moja pali 10l na sto w trasie i nie narzekam no tylko że ja jeżdżę jak wariat |
|
|
|
|
mundek9098
Model: Ford Fiesta Mk3`94
Wersja: CLX
Silnik: 1.3i/60KM
Imię: Norbert
Wiek: 28 Dołączył: 02 Lip 2014 Posty: 23 Skąd: Pilaszków
|
Wysłany: 5 Lis 2014, 21:43
|
|
|
No ale właśnie wtedy wychodzi mi 10l/100 i to równo - Miasto, spokojna jazda Chyba trzeba się przyzwyczaić..
PS. Miło w końcu zobaczyć kogoś z Warszawy od MK3 |
|
|
|
|
blind227
Model: Ford Fiesta Mk3`93
Wersja: Ghia
Silnik: 1.3i/60KM
Imię: Piotr
Wiek: 42 Dołączył: 21 Sty 2011 Posty: 330 Skąd: Wawa/Strubiny
|
Wysłany: 5 Lis 2014, 23:59
|
|
|
Od roku nie mieszkam już w warszawie tylko 15 razy w miesiącu tu pracuje.
Przyszedł czas na założenie rodziny i koniec beztroskiego życia :(
Teraz mieszkam na wsi mam ciszę i spokój i wielki domowy warsztat gdzie mogę robić to co lubię. Pamiętam jak kiedyś w trabancie pod blokiem sam na szybko wymieniałem silnik ze skrzynia
Co do twojego problemu to jak wygląda kompresja po ustawieniu zaworów ?
Bo jak nadal kiepska to może kupisz jakiś nowszy silnik 1.3 od ka albo mk4 wtedy tylko mono przełożysz chyba ze będziesz chciał pełny wtrysk to i immobiliser będzie trzeba dołożyć .
Ja już od dawna myślę o innym silniku ale teraz wielka odbudowa budy a potem się zobaczy.
Moje 1.3i ma przejechane 185000 a silnik daje jeszcze radę max chyba na s7 jechałem w 2 osoby 160km/h ale strach było jechać
Jeszcze możesz kupić parę gratów na szrocie i skasować mono wtrysk i zobaczyć ile będzie palić na gaźniku. Kiedyś miałem fiestę mk3 91r 4 biegowa skrzynia na gaźniku i strasznie mało mi paliła.
A jak tam termostat ? bo może silnik nie dogrzany ? |
|
|
|
|
mundek9098
Model: Ford Fiesta Mk3`94
Wersja: CLX
Silnik: 1.3i/60KM
Imię: Norbert
Wiek: 28 Dołączył: 02 Lip 2014 Posty: 23 Skąd: Pilaszków
|
Wysłany: 6 Lis 2014, 16:21
|
|
|
no niby się dogrzewa, wskazówka ładnie ląduje na połowie pola, sam też się otwiera bo wentylator załącza również jak trzeba ale to muszę w korku trochę postać żeby się wentylator odpalił Kompresję musiałbym sprawdzić, a sam nie mam manometru. Silnika nie opłaca mi się chyba do niego pakować bo blacha słaba i w zasadzie byle do wakacji przejeździł ale jednak spalanie mi trochę po kieszeni daje, bo 30km do szkoły mam a są dni że muszę jechać autem
EDIT: Nic z powyższych nie pomogło - Auto ląduje na złomie z powodu braku przeglądu (pognity VIN)... Szkoda :( |
|
|
|
|
|
Fiesta Klub Polska nie ponosi odpowiedzialności za jakiekolwiek treści umieszczane przez użytkowników forum.
Odpowiedzialność ta spoczywa na autorach tych treści.