| 
		Totalnie sprawne i zamulone auto | 
   
    
   
      | Autor | 
      Wiadomość | 
   
            
      
         
		 MisiekT  		  
		 
         Prince of Tor Kielce 2013
  
  
                  Model: Ford Fiesta Mk7`10 
                  Wersja: Sport 
                  Silnik: 1.6Duratec/120KM 
                  Imię: Michał 
                  Wiek: 41  Dołączył: 20 Maj 2007 Posty: 1932 Skąd: Wawa 
                         | 
      
         
       | 
   
	
		
						 					 | 
		
			
            			       | 
   
	  
      
		  | 
   
   
         
      
         
		 kuba87  		  
		 
         
  
 
  
                  Model: Inne auto 
                  Wersja: Ambiente 
                  Silnik: Inny 
                  Imię: Jakub 
                  Wiek: 38  Dołączył: 06 Lis 2008 Posty: 3357 Skąd: Roskilde 
                         | 
      
         
            
                              			    Wysłany: 12 Sie 2014,  21:57   
                               | 
                    
  | 
             
            
               
  | 
             
            
               | niekoniecznie turbo, moga byc tez wtryski w d*pie. | 
             
						
				_________________ było 5 Ikserków, i 3 fiesty.
 
było łałdi w automacie, funwagen
 
był transit mk5 long na dokładkę
 
jest faketaxi w dizlu
 
jest dokurwiator D2Callya
 
jest transit blaszak z windą 2.4 tdczerwoneDI | 
			 
						          
       | 
   
	
		
						 					 | 
		
			
            			       | 
   
	  
      
		  | 
   
   
         
      
         
		 TSRules  		  
		 
          
  
                  Model: Ford Fiesta Mk4`98 
                  Wersja: Flair 
                  Silnik: 1.3i/60KM 
                  Dołączył: 13 Mar 2010 Posty: 1031 Skąd: ZIEMIA 
                         | 
      
         
            
                              			    Wysłany: 12 Sie 2014,  22:26   
                               | 
                    
  | 
             
            
               
  | 
             
            
                	  | Blanka28 napisał/a: | 	 		  I uważasz że o te 500obr/min mniej spowodowało wyplucie o 11,5KM mniej    Nie widzisz że przy 4000rpm spadło do 70KM    | 	  
 
 
spadło w drugim teście po rozgrzaniu więc być może tutaj kryje sie odpowiedź całego tematu, jak mówiłem niech zrobią test realnej jazdy na co dzień | 
             
						          
       | 
   
	
		
						 					 | 
		
			
            			       | 
   
	  
      
		  | 
   
   
         
      
         
		 Puff  		  
		 
         Forumowy Maruda
  
  
                  Model: Ford Fiesta Mk5`00 
                  Wersja: Fun 
                  Silnik: 1.8DI/75KM 
                  Imię: Dawid 
                  Wiek: 38  Dołączył: 22 Cze 2008 Posty: 5740 Skąd: Ruda Śląska 
                         | 
      
         
            
                              			    Wysłany: 12 Sie 2014,  22:40   
                               | 
                    
  | 
             
            
               
  | 
             
            
                	  | Parzych napisał/a: | 	 		  I uważasz że o te 500obr/min mniej spowodowało wyplucie o 11,5KM mniej    | 	  
 
A wbiję Ci gwoździa i powiem, że przy takim samym momencie obrotowym, różnica 500rpm to ponad 11% więcej/mniej mocy   
 
Jeśli moment będzie rosnąć na przestrzeni tych 500rpm, to różnica będzie większa, jeśli będzie malał, różnica będzie mniejsza    | 
             
						
				_________________ "Rób to, co kochasz, żyj jak chcesz i nie patrz na to, co mówią inni,
 
 bo jeśli zaczniesz działać tak, jak chcą inni, to będziesz żyć dla innych, a nie dla siebie."
 
 
Wierny osiołek pochłania jedynie   
 
     | 
			 
						          
       | 
   
	
		
						 					 | 
		
			
            			       | 
   
	  
      
		  | 
   
   
         
      
         
		 Parzych  		  
		 
         Prince of Biłgoraj 2012
 
  
 
  
  
                  Model: Ford Fiesta Mk6`06 
                  Wersja: Ambiente 
                  Silnik: 1.6Duratec 100KM 
                  Imię: Jacek 
                  Wiek: 52  Dołączył: 26 Kwi 2007 Posty: 8085 Skąd: WawaTeam/Praga 
                         | 
      
         
            
                              			    Wysłany: 12 Sie 2014,  23:26   
                               | 
                    
  | 
             
            
               
  | 
             
            
                	  | Pufcio napisał/a: | 	 		   	  | Parzych napisał/a: | 	 		  I uważasz że o te 500obr/min mniej spowodowało wyplucie o 11,5KM mniej    | 	  
 
A wbiję Ci gwoździa i powiem, że przy takim samym momencie obrotowym, różnica 500rpm to ponad 11% więcej/mniej mocy   
 
Jeśli moment będzie rosnąć na przestrzeni tych 500rpm, to różnica będzie większa, jeśli będzie malał, różnica będzie mniejsza    | 	  Puff, czemu tylko pierwszą część mojej wypowiedzi zacytowałeś, a o spadku w drugiej części się nie zająknąłeś       | 
             
						
				_________________ BARDZO PROSZĘ O NIE MĘCZENIE MNIE NA PW (ANI PRZEZ GG) PROŚBAMI DORADZENIA W SPRAWIE ZAKUPU AUTA (ANI W SPRAWACH MECHANIKI/ELEKTRYKI OGÓLNEJ I CAR AUDIO), NIE ZNAM SIĘ I MAM JUŻ DOŚĆ PISANIA TEGO KAŻDEMU!!! OD TEGO SĄ TEMATY W DZIALE "PRZED ZAKUPEM (ORAZ MECHANIKA/ELEKTRYKA/CAR AUDIO)"!!! DZIĘKUJĘ, DOBRANOC...
 
F16 w obiektywie Krzyśka Palińskiego
 
  | 
			 
						          
       | 
   
	
		
						 					 | 
		
			
            			       | 
   
	  
      
		  | 
   
   
         
      
         
		 Blanka28  		  
		 
          
                  Model: Ford Fiesta Mk7`11 
                  Wersja: Gold 
                  Silnik: 1.6/96KM 
                  Wiek: 40  Dołączyła: 07 Maj 2014 Posty: 13 Skąd: Radzymin 
                         | 
      
         
            
                              			    Wysłany: 12 Sie 2014,  23:52   
                               | 
                    
  | 
             
            
               
  | 
             
            
                	  | MisiekT napisał/a: | 	 		  chip byl robiony w kreatorze mocy czy gdzies indziej?
 
 
1. wroc na hamownie i popros o wgranie fabrycznej mapy - sprawdz czy problem wystepuje nadal.
 
 
jezeli tak
 
 
2. jedz na hamownie obciązeniową i sprawdz czy ten sam problem pojawia sie przy realnym obciazeniu rolki... sprawdz z ESP wlaczonym i wylaczonym (!)
 
 
3*. jak chcesz to wpadnij do Zielonki wieczorem, potwierdze Ci czy faktycznie masz problem czy nie (z objawow obstawiam ciagly tryb serwisowy), moze cos wymyslimy | 	  
 
 
Chip był od razu zdjęty ale  to długa historia..
 
 
Z chęcią podjadę tylko mogę dopiero w czwartek     
 
 
[ Dodano: Sro Sie 13, 2014 00:53 ]
 
 	  | Pufcio napisał/a: | 	 		   	  | Blanka28 napisał/a: | 	 		  | jesli myslisz, że nie mam tego na uwadze i mam z tego frajdę to się mylisz | 	  
 
Spokojnie dziewczyno. Nie jesteśmy tu po to, żeby się nabijać (jeśli jeszcze tego nie zauważyłaś, to ludzie tu starają się pomóc). Rozbija się o to, że przy redline to klekot już w ogóle nie przyspiesza, nie wiem więc co się musi dziać, że takie piłowanie na dwójce jest lepsze niż wrzucenie trójki. | 	  
 
 
 
wiem,że nie przyspiesza.. niestety wielokrotnie się przekonałam | 
             
						
				_________________ Kiedyś: MK6 1.6 TDCI 90KM ♥
   | 
			 
						          
       | 
   
	
		
						 					 | 
		
			
            			       | 
   
	  
      
		  | 
   
   
         
      
         
		 Puff  		  
		 
         Forumowy Maruda
  
  
                  Model: Ford Fiesta Mk5`00 
                  Wersja: Fun 
                  Silnik: 1.8DI/75KM 
                  Imię: Dawid 
                  Wiek: 38  Dołączył: 22 Cze 2008 Posty: 5740 Skąd: Ruda Śląska 
                         | 
      
         
            
                              			    Wysłany: 13 Sie 2014,  08:19   
                               | 
                    
  | 
             
            
               
  | 
             
            
                	  | Cytat: | 	 		  Puff, czemu tylko pierwszą część mojej wypowiedzi zacytowałeś, a o spadku w drugiej części się nie zająknąłeś       | 	  
 
Bo rozbija się o ogólny przypadek, że 500rpm może robić aż tak dużą różnicę    | 
             
						
				_________________ "Rób to, co kochasz, żyj jak chcesz i nie patrz na to, co mówią inni,
 
 bo jeśli zaczniesz działać tak, jak chcą inni, to będziesz żyć dla innych, a nie dla siebie."
 
 
Wierny osiołek pochłania jedynie   
 
     | 
			 
						          
       | 
   
	
		
						 					 | 
		
			
            			       | 
   
	  
      
		  | 
   
   
         
      
         
		 Blanka28  		  
		 
          
                  Model: Ford Fiesta Mk7`11 
                  Wersja: Gold 
                  Silnik: 1.6/96KM 
                  Wiek: 40  Dołączyła: 07 Maj 2014 Posty: 13 Skąd: Radzymin 
                         | 
      
         
            
                              			    Wysłany: 25 Sie 2014,  14:27   
                               | 
                    
  | 
             
            
               
  | 
             
            
               Nie ma cwaniaka na mojego fordziaka?             | 
             
						
				_________________ Kiedyś: MK6 1.6 TDCI 90KM ♥
   | 
			 
						          
       | 
   
	
		
						 					 | 
		
			
            			       | 
   
	  
      
		  | 
   
   
         
      
         
		 Przemo3  		  
		 
          
                  Model: Ford Fiesta Mk7`11 
                  Wersja: Fun 
                  Silnik: 1.3i/60KM 
                  Imię: Przemek 
                  Wiek: 45  Dołączył: 28 Mar 2014 Posty: 8 Skąd: Boguszyn 
                         | 
      
         
            
                              			    Wysłany: 29 Sie 2014,  19:38   
                               | 
                    
  | 
             
            
               
  | 
             
            
               | Witam nie wiem czy to pomoże, ale miałem podobne objawy w moim fordzie i pomogła wymiana przepustnicy | 
             
						          
       | 
   
	
		
						 					 | 
		
			
            			       | 
   
	  
      
		  | 
   
   
         
      | 
         
       |