[MK4] Kontrolka Protect w wzmacniaczu. |
Autor |
Wiadomość |
mario3991
Model: Ford Fiesta Mk4`98
Wersja: Ambiente
Silnik: 1.3i/60KM
Imię: mateuszsz
Wiek: 31 Dołączył: 01 Cze 2013 Posty: 322 Skąd: stegna
|
Wysłany: 4 Sie 2014, 06:21 [MK4] Kontrolka Protect w wzmacniaczu.
|
|
|
Wczoraj kupiłem od kolegi wzmacniacz i podczas podłączania pomyliłem kable GND i CONREM zamieniłem je miejscami i od tego czasu świeci się tylko kontrolka PROTECT. O co w tym chodzi czy spaliłem ten wzmacniacz ?? |
_________________ Fiesta mk4 1.3 60 kucy 19.05.2013 |
|
|
|
 |
Dual

Model: Ford Fiesta Mk3`95
Wersja: RS
Silnik: 1.8i16V/130KM
Dołączył: 03 Lis 2012 Posty: 168 Skąd: Łódź
|
Wysłany: 4 Sie 2014, 10:12
|
|
|
Do naprawy |
|
|
|
 |
mario3991
Model: Ford Fiesta Mk4`98
Wersja: Ambiente
Silnik: 1.3i/60KM
Imię: mateuszsz
Wiek: 31 Dołączył: 01 Cze 2013 Posty: 322 Skąd: stegna
|
Wysłany: 4 Sie 2014, 14:31
|
|
|
spalony ??? |
_________________ Fiesta mk4 1.3 60 kucy 19.05.2013 |
|
|
|
 |
Dual

Model: Ford Fiesta Mk3`95
Wersja: RS
Silnik: 1.8i16V/130KM
Dołączył: 03 Lis 2012 Posty: 168 Skąd: Łódź
|
Wysłany: 4 Sie 2014, 22:57
|
|
|
Jeśli markowy to pewnie jakiś scalak zabezpieczający plus okolice układu remote do przejrzenia
Jak protect się pali zadziałało zabezpieczenie i przetwornica nie wystartowała, myślę żę końcówki jak i ona sama będą ok.
Czy spalony?
Powiedziałbym raczej uszkodzony
Powiedz co to za wzmak będzie łatwiej.
Jeśli się gdzieś myliłem niech mnie ktoś poprawi |
|
|
|
 |
pawel_mk3

Model: Inne auto
Wersja: Ghia
Silnik: 1.4i/75KM
Wiek: 33 Dołączył: 21 Wrz 2012 Posty: 341 Skąd: Zielona Góra
|
Wysłany: 5 Sie 2014, 12:04
|
|
|
Dioda prostownicza na wejściu zasilania do wymiany i tyle. Po to się je stosuje. |
_________________
Auto-Elektryka Zielona Góra

 |
|
|
|
 |
mario3991
Model: Ford Fiesta Mk4`98
Wersja: Ambiente
Silnik: 1.3i/60KM
Imię: mateuszsz
Wiek: 31 Dołączył: 01 Cze 2013 Posty: 322 Skąd: stegna
|
|
|
|
 |
Dual

Model: Ford Fiesta Mk3`95
Wersja: RS
Silnik: 1.8i16V/130KM
Dołączył: 03 Lis 2012 Posty: 168 Skąd: Łódź
|
Wysłany: 5 Sie 2014, 19:05
|
|
|
A to nie jest tak że diodę stosuje się w celu zapobiegania przed odwotnym podłączeniem plusa z minusem?
mario3991 Podał masę na remote i drugi plus na mase |
|
|
|
 |
mario3991
Model: Ford Fiesta Mk4`98
Wersja: Ambiente
Silnik: 1.3i/60KM
Imię: mateuszsz
Wiek: 31 Dołączył: 01 Cze 2013 Posty: 322 Skąd: stegna
|
Wysłany: 6 Sie 2014, 18:18
|
|
|
Sytuacja jest napięta jak baranie jaja bo wzmak już działa, lecz słychać w tubie warkot silnika a na początku jak podłączyłem wszystko to okazało się że w oryginalnej kostce do ori radia forda gdzie miałem podłączone pobudzenie wgl nie ma prądu po przekręceniu kluczyka. Nie wiem o co kaman mój kolega spec postawił na radio bo ten warkot słychać tylko jak się podłączy czincze.
Aha i jeszcze jak dotknę kabel od anteny do radia to iskrzy nie wiem dla czego to jest też dziwne.... |
_________________ Fiesta mk4 1.3 60 kucy 19.05.2013 |
|
|
|
 |
Dual

Model: Ford Fiesta Mk3`95
Wersja: RS
Silnik: 1.8i16V/130KM
Dołączył: 03 Lis 2012 Posty: 168 Skąd: Łódź
|
Wysłany: 7 Sie 2014, 12:47
|
|
|
Zrób porządne zasilanie do radia i wzmaka
Jeśli po przytknięciu anteny do radia iskrzy, masz słabą masę na radiu skoro jest taka różnica potencjałów.
Warkot może być spowodowany np:
Puszczeniem przewodów sygnałowych do wzmaka razem z zasilaniem
(powinno puszczać się zasilanie w jednym progu, sygnał w drugim)
Może to być też wina alternatora.
Napisz jak to jest u Ciebie podpięte |
|
|
|
 |
mario3991
Model: Ford Fiesta Mk4`98
Wersja: Ambiente
Silnik: 1.3i/60KM
Imię: mateuszsz
Wiek: 31 Dołączył: 01 Cze 2013 Posty: 322 Skąd: stegna
|
Wysłany: 7 Sie 2014, 17:12
|
|
|
Usterka była w radiu spaliło się takie coś czego prawie nie widać a spec z mojej miejscowości to dojrzał i zrobił. A sama część jest wielkości główki od szpilki. Teraz hula wszystko że aż włosy na głowie chodzą
Edit
Zauważyłem że zegarek przestał działać mianowicie wyświetla godzinę ale nie można jej zmienić i nie ma podświetlenia, wiem że zegarek podświetlenie kabiny i radio jest zespolone ze sobą ale bezpiecznik jest cały bo sprawdzałem. Czy to możliwe że zegarek mógł się spalić w ten sposób ??? |
_________________ Fiesta mk4 1.3 60 kucy 19.05.2013 |
|
|
|
 |
Freeman
Moderator

Model: Ford Fiesta Mk3`89
Wersja: C
Silnik: 1.1i/50KM
Imię: Sławek
Wiek: 43 Dołączył: 06 Kwi 2007 Posty: 3513 Skąd: Ostrzeszów
|
Wysłany: 8 Sie 2014, 14:49
|
|
|
Zegarek da się przestawić chyba tylko przy włączonym zapłonie. Może żaróweczka podświetlenia się przepaliła. |
_________________ Znalazłeś odpowiedź na forum? Daj znać jak usunąłeś problem/usterkę.
Fiesta Klub Polska na YouTube
Planujesz zakup auta lub innej rzeczy? Szukasz porady? Zajrzyj do działu "Przed zakupem"
Pochwal się swoim autem |
|
|
|
 |
Puff
Forumowy Maruda

Model: Ford Fiesta Mk5`00
Wersja: Fun
Silnik: 1.8DI/75KM
Imię: Dawid
Wiek: 38 Dołączył: 22 Cze 2008 Posty: 5740 Skąd: Ruda Śląska
|
Wysłany: 8 Sie 2014, 14:51
|
|
|
Freeman napisał/a: | Zegarek da się przestawić chyba tylko przy włączonym zapłonie |
Tu potwierdzam |
_________________ "Rób to, co kochasz, żyj jak chcesz i nie patrz na to, co mówią inni,
bo jeśli zaczniesz działać tak, jak chcą inni, to będziesz żyć dla innych, a nie dla siebie."
Wierny osiołek pochłania jedynie
|
|
|
|
 |
mario3991
Model: Ford Fiesta Mk4`98
Wersja: Ambiente
Silnik: 1.3i/60KM
Imię: mateuszsz
Wiek: 31 Dołączył: 01 Cze 2013 Posty: 322 Skąd: stegna
|
Wysłany: 8 Sie 2014, 17:34
|
|
|
No ja nawet uruchomiłem silnik i nic ani podświetlenia ani przestawić, dodam też że w oryginalnej kostce w miejscu gdzie po przekręceniu kluczyka powinno pojawić się napięcie +12 (tzw pobudzenie radia) nie ma nic żadnego napięcia i chyba to ma związek z tym że nie działa zegarek. |
_________________ Fiesta mk4 1.3 60 kucy 19.05.2013 |
|
|
|
 |
|