|
Przesunięty przez: van 21 Cze 2014, 21:03 |
[MK2] poliuretan na drążek reakcyjny |
Autor |
Wiadomość |
vegetagt
Administrator / Klubowicz
Model: Ford Fiesta Mk2`87
Wersja: Inna
Silnik: 2.0 16V
Dołączył: 31 Sie 2007 Posty: 4003 Skąd: Olsztyn
|
Wysłany: 10 Mar 2014, 23:39 [MK2] poliuretan na drążek reakcyjny
|
|
|
Heja.
Czemu powerflex rozróżnia gumy na drążek reakcyjny na wersje do fiesty xr2 i do reszty?
Przykładowo:
tylko xr2: http://www.powerflex.co.u...s+Bush/118.html
reszta modeli:
http://www.powerflex.co.u...s+Bush/119.html
Co ciekawe, w mojej budzie cywilny zestaw zawsze składał się z tego, co powerflexowy do xr2. Czyli: 4x talerzyk, 4x guma, 2x tuleja. No i 2x plastikowy pierścień, o taki:
http://adam.szczury.biz/fkp/p6100037.jpg
Może ktoś się jeszcze orientuje, czy do poliuretanu jest on potrzebny, czy budowa gum go zastępuje?
Chyba, że różnica zestawów jest pomiędzy skrzyniami 4 a 5 biegów, bo chyba tam były różne drążki reakcyjne?
Ewentualnie pokopało im się mk1 z mk2
Ściągawka:
http://www.fordopedia.org...iesta-mk1/B1.10
edit:
Angole piszą, że XR2 ma niesymetryczne mocowania, o takie:
http://i5.photobucket.com...0MK2/Mk2016.jpg
http://i257.photobucket.c...er/IMAG0083.jpg
Natomiast wersje cywilne (a konkretniej ohv), mają odbicie lustrzane.
Tylko nie do końca wiem co i czemu, bo wg nich nie da rady wsadzić cvh/zeteca na tych drążkach, a moja fiesta ma w poważaniu te teorie
edit2:
Prawdopodobnie chodzi o mocowanie alternatora. W momencie, gdy mamy drążek+koszyk z ohv, to nie można zamontować altka w seryjnym miejscu. Dlatego koszyk z cvh jest mniejszy, a drążek idzie lekko bokiem
Co do różności fotek, to ta do "zwykłych" silnikow ma w tle nalepke mk1, więc pewnie fota jest zła.
Więc pozostaje kwestia tego, czy powerflex eliminuje z użycia ta głupie plastikowe pierścienie?
edit3:
powerflex i floflex/deflex podobno działają bez tego plastiku!
http://www.xrtwo.com/foru...096768#p1096768
A tutaj facet nawet wszystko pomierzył, bo była plota, że brak plastiku rozwala mocowania drążków: http://www.xrtwo.com/foru...=934641#p934641
|
|
|
|
|
Pyros
King of Tor Kielce 2014
Model: Ford Fiesta Mk2`85
Wersja: Xr2
Silnik: 1.6/96KM
Dołączył: 01 Gru 2010 Posty: 303 Skąd: Warszawa
|
Wysłany: 11 Mar 2014, 12:17
|
|
|
Chcesz zakupić poliuretany w powerflexie?
Ja się przymierzam do podmiany wszystkich gum w zawiasie na poli tylko,że w powerflexie to mega drogo wychodzi.
Odezwałem sie do Olkusza i powiedzieli,że nie ma problemu by zrobić do xr2 komplet poli. Cenowo było taniej niż u reszty konkurencji. Kwestia wysłania im m.in. wahaczy na wzór. Myślę,że z gumkami na drążek nie bedzie też problemu.
Aktualnie zbyt dużo rzeczy do Fiesty nie maja:
http://poliuretany.olkusz.pl/pl/ford |
|
|
|
|
vegetagt
Administrator / Klubowicz
Model: Ford Fiesta Mk2`87
Wersja: Inna
Silnik: 2.0 16V
Dołączył: 31 Sie 2007 Posty: 4003 Skąd: Olsztyn
|
Wysłany: 11 Mar 2014, 12:19
|
|
|
Pyros, chce tylko na drążek reakcyny, bo nie chce obciążać reszty budy. I tak sportowo nie jeżdze, a do miasta to bez sensu. Natomiast myśle ciutke na przyszłość, bo pamiętam ile się nalatałem za kompletem gratów na przód (tj plastikowy pierscien + tulejka, bo gumy wszędzie mają).
Za 95 funtów jest komplet na auto od floflexa. Te co mnie interesują kosztują 14 u nich i 45 u powerflexa. |
|
|
|
|
diodalodz
Model: Ford Fiesta Mk1`82
Wersja: C
Silnik: 1.0/45KM
Imię: Krzysztof
Wiek: 39 Dołączył: 19 Cze 2004 Posty: 5651 Skąd: Łódź
|
Wysłany: 11 Mar 2014, 16:00
|
|
|
olkusz zbierał złe opinie na innych forach. Nie wiem jak teraz, ale warto pośledzić. |
|
|
|
|
vegetagt
Administrator / Klubowicz
Model: Ford Fiesta Mk2`87
Wersja: Inna
Silnik: 2.0 16V
Dołączył: 31 Sie 2007 Posty: 4003 Skąd: Olsztyn
|
Wysłany: 24 Lut 2015, 00:41
|
|
|
do poliuretanu był dołaczony smar - co ja mam posmarować? Samą tuleje metalową, która wchodzi w poli? Czy styk poliretanu z koszykiem drążka reakcyjnego tez? |
|
|
|
|
profi
Model: Ford Fiesta Mk1`79
Wersja: S
Silnik: 1.1/53KM
Imię: Paweł
Wiek: 32 Dołączył: 03 Paź 2008 Posty: 391 Skąd: Opole/ Gliwice
|
Wysłany: 24 Lut 2015, 09:00
|
|
|
vegetagt, ciekawe pytanie, ja smaru nie dostałem, części tulejki bardzo ładnie weszły (z małą pomocą) w koszyk, co do tulejki, też nie było problemu. Ale jeżeli już masz ten smar, to raczej styk poli z koszem. |
_________________ 1. Ford Fiesta Mk1 różowa strzała
2. Ford Fiesta Mk3 1.8D biała=> sprzedana =>rozbita
3. Daewoo Lanos 1.5 => sprzedany
4. Ford Orion 1.8D => golimy się nim
5. Ford Fiesta Mk1 czerwona =>dawca
6. Opel Vectra 2.0 + LPG => urwany tłok
7. Ford Focus 1.6 16v => dupowóz |
|
|
|
|
|
Fiesta Klub Polska nie ponosi odpowiedzialności za jakiekolwiek treści umieszczane przez użytkowników forum.
Odpowiedzialność ta spoczywa na autorach tych treści.
| |
|